//заглушка фото
Мы используем cookie, чтобы вам было удобнее пользоваться сайтом Детальнее →
Як AUTO.RIA перевіряє нові авто

Рус Укр
4.0 5 2

Mercedes-Benz 2 отзыва о Mercedes-Benz T1 410 пасс

Хорошо
2 отзывов
4.0
Общий рейтинг авто
  • Управление
    5.0
  • Надежность
    5.0
  • Комфорт
    3.0
  • Цена
    4.0
  • Дизайн
    3.0

качество сборки, коробка передач, расход топлива, управляемость, дизайн кузова

шумоизоляция

Смотреть все б/у Mercedes-Benz T1 410 пасс
Фильтр
Хорошо 3.8
Mercedes-Benz 410 пасс. 1996

Mercedes-Benz 410 пасс. 1996

дизайн кузова, дорожный просвет, качество материалов, качество сборки, коробка передач, объем багажника, расход топлива, стоимость обслуживания, тормоза, управляемость, цена

шумоизоляция

Авто в хорошем состоянии. Сел поехал, без нареканий. Все родное. Расход минимальный

  • Отзыв был полезен?
Отлично 4.2
Mercedes-Benz 410 пасс. 1993

Mercedes-Benz 410 пасс. 1993

МЕРСЕДЕС!!!

Корозія.

Мерседес - і цим усе сказано, машинка була у мене 4 роки з яким пробігом дісталась мені навіть уявлення не мав, але й сам наїздив більше 400тис. км. Автомобіль неймовірно живучий за час експлуатації що тільки не траплялось, в будь якій ситуації довезе додому. По запчастинах дешевше Лади, на трасі розхід менше ніж у ланоса, саме ці фактори і живучість мікроавтобуса і являються завищеною ціною у продавців, як кажуть ціна якість. В порівняння за більш менш живий 410 в таку ж ціну можна знайти на АВТОРІА набагато свіжіший Форд транзит, пежо фіат сітроен чи рено але усі вони незможуть перевести вам 5 тонн вантажу на підсилених ресорах від ГАЗ 51, хрестовинами в кардані від 412 Москвича і ступічними совдеповскими підшипниками купленими на найближчому ринку...

  • Отзыв был полезен?

Вас также может заинтересовать:
Смотреть все 2912 отзыва об Mercedes-Benz
Отлично 5.0
Mercedes-Benz E-Class 2013

Mercedes-Benz E-Class 2013

дизайн кузова, динамика, качество материалов, качество сборки, коробка передач, объем багажника, простор салона, стоимость обслуживания, тормоза, управляемость, цена, шумоизоляция

дорожный просвет, расход топлива

Первый владелец 250 тыс.км 20 л / 100 км Семья

Мій малюнок був з 3.5 двигуном на 3 stage, це мій перший мерседес який я купив в салоні. До нього їздив на мерседес в загалом, БМВ взагалі не визнаю за авто, це моя особиста думка, ні кого не хочу образити, спробував перед покупкою даного автомобіля, аууді а6с6 автівка була досить не поганою але це постійно їхати на сто бо щось постійно тече постійно 1 масла в багажнику і електрика це окрема проблема. Ну с про свого РОМБІКА скажу так, що це надійний автомобіль завжди, де б ви не були привезе вас додому , щоб з ним не сталося, да і по поломкам за такий не малий пробіг я робив теплообмінник, хто знає ці двигуни то зразу зрозуміло про шо мова на оф дилері загнули деталь прокладки і вся інша дрібниця з роботою 900$. Я зробив сам це 350$ і це купляв оригінал і поки робив полам кліпси і кріплення так замінив. Ну і якісне обслуговування кожні 5тис без ніяких питань , тільки якісні рідини, і головне не так як пише виробник. 15т на мастилі , да це те саме що ми будемо пити замість води, «се…» довго так протягнемо? Да ми може і протягнемо але 15 на мастилі це «полетіли гайки» мотору. За весь час експлуатації я потратив на цього крокодила, хочу зауважити що дану модель я люблю і саму марку поважаю і грошей ніколи не шкодую на нього то ця сума дойшла до 25тис$ це я маю на увазі гарні оригінальні диски АМG R20 літо з мішленом пілот, кожного разу тільки нову ставив на сезон. А балон один коштує дай Бог. І зимові теж АМG 18 monoblok air 3 за якими я ганявся по всій Європі майже рік і обійшлось це все в 3,5к$. Тобто не рахував якісь малі суми 200-300 на розвідник. А про пальне я промовчу. То розумієте звідки 25 набігло. Хтось скаже ще одну можна купити на ті гроші. І з вами погоджуюсь, можна без проблем купити, але це буде тільки на папері одна в та сама автівка, а такий як у мене ви в житті не знайдете щоб на свої роки мав такий доглянутий вигляд як зовні так і салон. Аґреґати всі як нові. Любіть себе своїх близьких і не забувайте про них , тих вірних друзів ,залізних коней, яких ми навіть не помічаємо в повсякденному житті, вони просто є везуть з точки а в точку б. В автомобілі теж є душа пам'ятайте про це хоч іноді, помийте на мийці заправте якісним пальм і поставте в під стаканчик гарячої кави, і ви помітите те що дійсно в них є щось живе , «душа». Він зовсім по іншому поїде почне працювати по іншому, серце в ньому буде битися з вашим в такт. І можливо потім коли це все відбудеться і щось вас пройме , то можливо буде менш убитих трупів на колінах котрі не перші роки стоять , і ви видаєте їх за нові не биті і не фарбовані. Любите себе і майте повагу до автомобілів. Як авто доглядати так він і їздить , і поломки чи вихід з ладу агрегатів яким наче б то по строку експлуатації пора. То все це залежить від того як ми обслуговуємо авто.

Олег Петрович Охонько

  • Отзыв был полезен?
body back head
×
Вам нравится эта страница?
Отмена

Отзывы о моделях Мерседес-Бенц

Отзывы о Мерседес-Бенц Т1 410 пассажир по годам

Отзывы по типу транспорта

Хотите купить Мерседес-Бенц Т1 410 пассажир и сомневаетесь в правильности выбора комплектации или модификации? Читайте отзывы о Mercedes-Benz T1 410 пасс от владельцев, на личном опыте которых разобраны плюсы и минусы авто, проблемы в эксплуатации и обслуживании. В каталоге автоотзывов на AUTO.RIA собрано более 2 отзыва о Мерседес-Бенц Т1 410 пассажир любых годов, комплектаций и модификаций, которые предназначены помочь Вам с правильным выбором машины.