debug 0507 header1
debug 0507 header2
AUTO.RIA
Розмитнення та «євробляхи»: у Верховну Раду внесено чергову пропозицію Назад

Розмитнення та «євробляхи»: у Верховну Раду внесено чергову пропозицію

Які зміни в оподаткуванні пропонує новий законопроект №8398, покликаний «лібералізувати умови ввезення вживаних автомобілів».

Нещодавно ми описували законопроект, який пропонував розмитнювати всі авто за єдиною ставкою оподаткування 500 євро. Розібравшись з документом детально, ми виявили, що шансів стати законом у нього вкрай мало, а задекларовані у пояснювальній записці рішення проблеми «євроблях» не працюватимуть, оскільки норми «Євро» не дозволять оформити авто, випущені раніше 2010 року. Втім, уже зареєстрована нова законодавча ініціатива, яка теж покликана здешевити імпорт вживаних автомобілів та вирішити питання з нерозмитненими автомобілями, -принаймні, так сказано у пояснювальній записці до документа. Отож, давайте ознайомимось із тим, що запропоновано у новому проекті №8398.

Розмитнення за 500 євро: є законопроект!

Зниження акцизу на постійній основі

Щоб розмитнити автомобіль, треба сплатити три головних податки: мито, акциз та ПДВ. Законопроект №8398 стосується лише акцизу: автор документа пропонує встановити на постійній основі суттєво менші ставки, ніж ті, які прописані у Податковому кодексі в якості постійних. Нагадаємо, що окрім повних ставок акцизу на вживані авто, зараз і до кінця 2018 року діють знижені ставки, які працюють завдяки закону №1389-VIII (проект №3251). Якщо ж описуваний проект стане законом, залишаться лише одні значення акцизного збору. Окрім того, ліквідується розподіл вживаних авто на категорії «що використовувались до 5 років» та «більше 5 років» (крім категорії бензинових, з об’ємом двигуна більше 2200 см3).

Щоб зрозуміти як можуть змінитись ставки акцизного податку, ми порівняємо «стаціонарні» ставки, з тими, які зараз діють по «Закону Горвата» та із запропонованими у описуваному проекті.

Розглянувши числа, нескладно зрозуміти – пропонується встановити в якості постійних ті ставки акцизу, які зараз діють за законом №1389. Мінус - легкові автомобілі з бензиновими двигунами об’ємом більше 2200 см3 обкладатимуться «старим» акцизом, тобто ці категорії ТЗ фактично стануть «непрохідними». Плюс – при переобладнанні вантажних ТЗ в легкові діятиме знижений акциз, оскільки ставки цього податку пропонується прописати у відповідній статті ПКУ, а не у його «прикінцевих та перехідних положеннях». Окрім цього, у проекті не передбачається тимчасовості дії ставок акцизу, тобто це «стаціонарна» зміна частини Податкового кодексу. Відповідно, зникнуть обмеження «111» - одне авто на одну людину раз на рік, якщо розмитнення проводиться за пільговими ставками. Та, разом із тим, відкриється можливість імпорту авто з пробігом із країни-агресора.

Нові правила розмитнення: закон запрацює з 23 травня

«Євробляхи» та їх легалізація

У одній із статей законопроекту присутня наступна інформація: «ТЗ з іноземною реєстрацією, ввезені на митну територію України резидентами України до набрання чинності цим законом, підлягають оподаткуванню акцизним податком на умовах та за ставками, визначеними чим законом, з обов’язковою подальшою реєстрацією протягом трьох місяців з моменту набрання чинності цим законом».

Звучить переконливо, та чи дозволить це легалізувати «євробляхи»? Насамперед, резиденти не ввозять авто з іноземною реєстрацією самостійно, оскільки це потребує внесення фінансової гарантії (ще на кордоні) у розмірі повного розмитнення автомобіля. Саме тому «євробляхи» ввозять так звані «верблюди» - тобто іноземці. Отже, ні держбюджету, ні водіям нерозмитнених авто цей пункт нічим не допоможе.

Хоча, навіть якби й допоміг – розмитненню підлягатимуть лише автомобілі, які відповідають нормам Євро-5 або 6. А такі ТЗ зараз можна розмитнювати згідно положень закону №1389 (так званий «проект 3251»): той, хто придбав за кордоном авто від 2010 року випуску та новіше, має усі законні можливості розмитнити його, та отримати українські номерні знаки на нього.

«Розмитнення авто за молдавським сценарієм»: що воно таке?

Час висновків

Зазвичай, в кінці огляду кожної законодавчої ініціативи ми складаємо проноз відносно того, наскільки цей документ «прохідний» та що він може змінити на ділі. Цього разу прогнозування залишимо експертам профільних комітетів Верховної Ради, а зупинимось лише на питаннях практичних: що може змінитись, якщо цей проект стане законом.

Знижені ставки акцизу будуть зафіксовані для більшості типів легкових вживаних авто. Зникне обмеження «111», яке є зараз. Переобладнання вантажних ТЗ в пасажирські можна буде проводити зі сплатою посильних податків.

Розмитнення, "євробляхи", екологічні стандарти - чого насправді чекати автомобілістам?

Питання «євроблях» не вирішується жодним чином. Питання доступності автомобілів з пробігом вирішується частково – фактично, актуальні ставки зниженого акцизу пролонгуються на 2019 рік, а з 2020-го запрацюють еконорми Євро-6, що автоматично обмежить допустимий вік авто 2015-м роком випуску. Відкриється можливість ввезення вживаних авто із РФ, що з відомих причин є негативним моментом.

Отже, певне раціональне зерно у документі присутнє, однак комплексного рішення питання доступності вживаних автомобілів та розв’язки «задавненої» проблеми «євроблях» у ньому все ж немає.

Підпишіться на розсилку

Отримуйте першими новини в зручному форматі

Коментарі (106)

Додати коментар до статті
Сергей | 15:32, 24 трав 2018

Бардак был, бардак и будет!

Oleksandr Kolisnyk | 15:40, 24 трав 2018

Нахер бляхи!

Александр | 16:39, 24 трав 2018

Тримайся гарнише за свое авто! Бо узаконить бляхи, заскилько будеш продавати свое.?

Гість | 11:06, 25 трав 2018

Татышо?)))) =)

Николай | 23:25, 01 черв 2018

100 % Все выгнать с Украины !!! потом пускай заезжают и растамаживают.

Андрей | 09:31, 25 трав 2018

жди и надейся на каких условиях их узаконят

Николай | 13:19, 03 черв 2018

Сколько ездить в Украине авто с евро бляхами что не где не числятся больше того они давно снятые с ОБЛИКУ в той само Польше многие и не знают и ето 80 % могут и не знать что в Польше покупаеш авто но все документы остаются на руках так само и Литве а делаются фольш доверки и машина спокойно переежает границу да садиш свежего манекена и нет проблем а через неделю хозаин несёт шпаргалку ту что написал дома и переписал свои и ваши даны и с авто и снимают с облику а авто ездит спокойно в Украине но перезаезд для таких авто и есть катастрофа вот почему верблюды скачут купили за 600 $ в парили там писал один умник бадным Украинцам за 2700-3700 $

Андрій | 09:28, 04 черв 2018

Микола ти якусь єресь пишеш:ніодин поляк не впустить авто на заїзд чи перезаїзд якщо авто незареєстроване чи немає ТО і страхівки.Тому іди в двір і дітей тими казками лякай

Ярослав | 13:36, 07 черв 2018

Поляк може і не пусте, але перезаїзд всі роблять без машини,платять взятки, і дальше на ліваках катаються.

Николай | 19:18, 19 жовт 2018

Протри глаза где там я написал что авто снято с учета и переежает границу а то что они заехали и после хозяин снял с учета ето 99% ето так.

Андрій | 08:24, 08 черв 2018

Приїдь до мене,покажу людей які перезаїхжають! Не треба кричати усі бо це бабульки під підїздом кричать. А все решта це проблема депутатів які заборонили розмитнювати авто старше 2010 року

Андрій | 11:12, 01 черв 2018

Так вже років 8 такі як ви погрожують чекай і надійся а люди купили і катаються)))

Гость | 22:51, 02 черв 2018

А ЖИТТЯ ПРОХОДИТЬ І ЧОГО ПОВИНІ БОЯТИСЬ

Николай | 19:21, 19 жовт 2018

Верблюдов тех каторие на гревают руки на евро бляхах и ето 99\9 % так и есть.

Гість | 16:03, 24 трав 2018

Два мільйона укрінців які володіють євробляхою це вже сила! Хай та бляха коштує дві тисячі долярів ,,,,то,,для бідного украінця це вже великі гроші ! за які він піде проти влади і буде битись до кінця за своі права,,, так що владі треба трохи подумати що краще зробити

Гість | 17:16, 24 трав 2018

Написав гордо клоун, який на митниці при польському цельніку б'є поклони зі словами пан, пан.....

Гість | 18:04, 24 трав 2018

Та не душить. Проблема в тому, що всі кажуть, що бідні, але їздити хочуть на БМВ. А що простіше і дешевше обслуговувати? В мене Авео т300 13 року дизель. Так бюджетно, але мене влаштовує. І про БМВ, Ауді, Мерс 2000 року я не мрію.

Ігор | 22:43, 24 трав 2018

Діло не в бмв чи ауді... суть полягає в наступному... навіщо платити за ланос 3000$ якщо його реальна ціна 700$...всі все так класно коментують... тоді можливо хоч один скаже чому стільки українців змушені їздити закордон?

Гость | 22:55, 02 черв 2018

непонимаеш нам навязывают ланосы чтобы покупали ..идит лесом нах нардепи пусть..да я хочу харошую за те деньги что она там стоит а не здесь выросшая в 3 раза цена

Гість | 09:14, 25 трав 2018

Тому, що пів Польщі та Прибалтики їдуть на заробітки до Німеччини, Англії і т.д.. А по суті - я за нормальне розмитнення машин, але не легалізації європейських трупів. І тому бачу вихід тільки в зниженні платежів на Євро 5, 6, і можливо ще дозвіл Євро 4, а все решта ні

Николай | 09:28, 25 трав 2018

дак че ж вы тогда не берете на бляхах какой нибудь фольц поло, или шкоду там. Куда ни глянь беха семерка, мерс С класса или ауди премимум сегмента. "Бидному украинцю" охота машину доступную или понты подешевлее вы уж определитесь

Константин | 20:52, 27 трав 2018

да понятно конечно .но у нас заплатив 3000 ты ездишь и все а там за 700 но за три года под 3000 и выйдет

Андрей | 18:43, 29 трав 2018

нишеброды на евро метало ломе

Гость | 23:00, 02 черв 2018

андрей повешся

Гість | 21:58, 28 трав 2018

так эти голодранцы привозят бмв и мерсы, а за что они их заправляют ? Они не могут в Украине за столько лет денег на копить на авто, то как они его обслужат и заправят ? ЛОХИ просто

Андрій | 23:13, 28 трав 2018

А як вас назвати коли ви ображаєте незнайомих вам людей? !

Гість | 22:03, 31 трав 2018

А ти хто такий,за він а радянські трупи куда діти "тормоз"

Андрій | 11:06, 01 черв 2018

На Металолом

Геннадий | 20:35, 24 трав 2018

все будет хорошо просто надо подождать

сергій | 23:33, 24 трав 2018

дурний думкою радіє

Гость | 23:02, 02 черв 2018

лет 100

Гість | 20:36, 24 трав 2018

Я законослухняний громадянин! Поясніть мені, чому працюючи офіційно в Україні вже 7 років, сплачуючи податки - коли отримую зарплату; коли купляю їжу в магазині; коли заправляю авто; коли оплачуюю якусь послугу в банку, я далі плачу гроші. Чи не заслуговую нормального відношення до себе з боку моєї держави? "Комсомольці", які біля корита не бачать поки що, як набити свої "кармани" на цій проблемі, поки ви сваритесь тут, на чому вам їздити. Люди задумайтесь!

Сергей | 21:57, 24 трав 2018

Уровень жизни, низкий, а цены на авто дороже чем во всем мире. Обсурд. Все эти законы, пыль. Нет задачи сделать жизнь граждан лучше. Увы.

Гость | 22:30, 24 трав 2018

Хахаха

Ігор | 22:34, 24 трав 2018

Хочеш на тазі кататися??? Удачі!!

Ігор | 22:44, 24 трав 2018

Погоджуюсь на 100%

Ігор | 22:46, 24 трав 2018

Можеш починати просто зараз... тобі ніхто не мішає

володимир | 06:32, 25 трав 2018

Для людей интерес должен быть не в бляхах, а в возможности завести свежий авто без конской растаможки. Понавозили литовско-польского автохлама и спорят тут про нормы Эвро. Обьедки доедают. Для себя у человека интерес может быть один - авто поновее и соответсвенно получше на свои деньги.

Денек Денчик | 12:52, 26 трав 2018

А если нет возможности зарплату дают % уже 2- й месяц не дают ни копейки а обслуживания так раз сделал и катайся в своё удовольствие год а то и два смотря темп езды и километраж . ! Цены выросли на ВСЕ а зарплата как была так и осталась ! Всегда хочется жить лучше чем живёшь !

Андрій | 13:56, 28 трав 2018

ТАк а купити туж октавію за 2-3 тис уо 2005 року чи ласос за 4тис то не краще за свої гроші? Ви оприділіться

Гість | 21:59, 28 трав 2018

Да а кто не дает им везти свежие авто? Они же быки колхозные не хотят взять что то по проще, им корыто нужно старое зато бмв

Гість | 22:34, 31 трав 2018

Во ты тормоз я купил Камаро за 17000$ а на Укр номерах он стоит 28000$ то что платить 11000$ за бумажки где справедливость для народа..???и мне похер какие у меня БЛЯХИ а тачка ОГОНЬ

Андрій | 17:38, 14 черв 2018

Може запорожець собі купити бо ти так вирішив? Не забагато ти на себе береш щоб розказувати людям що вони мають куплти за свої кошти?! Презервативи собі купи

Гість | 11:26, 29 трав 2018

+100%. Спарк 10-11 рік стає в районі 4500.Пунто в районі 6000, і т.д. Але їздити на ньому не модно. Нашому бідному громадянину треба БМВ, АУДІ, МЕРС. В нас не модно їздити на бюджетних малолітражках.

Андрій | 19:22, 30 трав 2018

А от тебе хвилює що я куплю за зароблені своїми руками кошти? От прям жаба глоде? Така щира? Рідна?!

Андрій | 11:57, 03 черв 2018

Ти посади в спарк сімю з двома дітьми і 4-ма чемоданами речей і тоді поговоримо

Андрій | 07:43, 06 черв 2018

Мінусатор,мінуснув і втік

Гість | 07:16, 25 трав 2018

На покупку авто на Українських номерах купляй

Гість | 11:13, 25 трав 2018

Понапригоняли трупья 20-ти летнего и пытаются диктовать свои законы... Нужно стремится к новым авто ну хотя бы 3-5 летних покатался 2-3 года и продал.

Вячеслав | 20:49, 25 трав 2018

Лучше кататься на немецком 20-ти летнем "трупе" чем на совковом 40-ка летнем, зато на нашей регистрации

Денек Денчик | 12:55, 26 трав 2018

Мой труп проживет больше и дольше чем ты со своей новой машиной ! Не у всех есть деньги на новую машину !

Гість | 10:49, 03 черв 2018

Я же написал хотя бы 3-5 летние...

Андрій | 09:30, 04 черв 2018

У всьому цивілізованому світі люди самі вибирають купити 20-ти річне авто чи 5-ти річне чи нове,в багатьох випадках іграє роль коштів на руках.А от в нас в країні є унікали яким краще знати яке тобі авто потрібне.От скажи хто тебе таким право нагородив?

игорь | 21:12, 25 трав 2018

на носу выборы . вот они и делают вид что чтото делают ,а на самом деле ничего не делают и хорошо если ничего , а то могут и хуже сделать как всё то что до этого сделали.вобщем полный бред.

Константин | 20:55, 27 трав 2018

да выборы играют большую роль .и дорого что до выборов успеют сделать тем и будем довольствоваться

Константин | 20:56, 27 трав 2018

дороги

Коля | 23:21, 25 трав 2018

Жигулям не місце на дорозі

Коля | 23:24, 25 трав 2018

Ланос із салону це не машина, бо мав і знаю

Андрей | 09:05, 27 трав 2018

купи велик если денег нет

Андрій | 23:14, 28 трав 2018

Що мені купляти я сам вирішу і за що а тобі б радив випити валерянки і не лізти в чужу кишеню

Гість | 19:49, 26 трав 2018

все голодранцы на бляхах.Голодрань куева!!!

Андрей | 09:04, 27 трав 2018

согласен нище броды на евро металлоломе

Вадим | 16:25, 30 трав 2018

А ты наверное мажор на тазике!?

Денек Денчик | 18:14, 31 трав 2018

Папин б***ть сынок !!! Чтоб у тебя жизнь сложилась так чтоб ты пешком ходил и денег не было на маршрутку !!!

Андрій | 17:48, 09 черв 2018

Правописання вивчи ,ніще брод)))))

Денек Денчик | 20:04, 15 черв 2018

Сразу видно образованный человек культурный и не грубиян !!!! Удачи тебе в жизни мне тебя жаль ! Бог тебе судья !!!!!

Юрий | 20:34, 27 трав 2018

TOWING24.HELP - эвакуаторы с 50% на дальние расстояния!

Гість | 22:04, 27 трав 2018

Ок, в мене так співпало що взяв машину з Евро 5. але 2009 року випуску і я її не можу розмитнити, скажіть мені чим авто евро5 2009 року гірше ніж авто евро5 2010 року? Чому я не можу розмитнити евро5 авто?Тільки тому що хтось додав 2010 року випуску?

Юрий | 09:36, 28 трав 2018

просто жесть какую ересь тут пишут. что за бестактность и невежество повальное у нашего народа? что за привычка смотреть другому в карман и указывать что кому делать? каждый делает выбор для себя сам и плевать должен на мнение разных тупых уебков. ездь нормально и не нарушай ПДД и все, меня лично другие аспекты вообще не волнуют. а вас не бляхи и укр номера должны беспокоить, зрите в корень, подумайте ПОЧЕМУ у нас такие большие налоги, с какого хрена НДС вообще существует, какого хрена чиновники НИКОГДА не выполняют законы и распределяют НАШИ деньги в свою пользу? да сотни базисных вопросов есть, а вы, сука, про бляхи ноете, чмыри туполобые

Гість | 22:52, 31 трав 2018

Поддерживаю ты прав, но бляхи мухи хоть чуть чуть сплотили население и так всего надо добиваться

Андрій | 18:17, 28 трав 2018

Александр вроде взрослый а в сказки вериш....

Гість | 22:05, 28 трав 2018

Как же задолбали уже эти быки колхозные на своих старых корытах. Не способные заработать деньги в стране. Иди работайте и будет вам счастье. За что вы их заправлять будите или обслуживать ? Что мешает пригнать свежее авто, но классом ниже? Нет же этому бычью лучше старое ржавое корыто но за то бмв. Дешевые понты, вот что ими движет! Не хотят платить эти "умники" и "крутые" оборванцы, нахрен на штраф площадку, и штраф впаять.

Андрій | 23:16, 28 трав 2018

А чого ти собі не купив авто класом нижче з салону а купив старе корито???

Гість | 21:57, 30 трав 2018

у меня есть и авто и с салона, ты за меня не переживай. Ты думай как 20 корчь пригнать

Гість | 21:59, 30 трав 2018

да и ты хоть на такую до конца жизни собери, а то говорить все умеете.

Андрій | 23:27, 30 трав 2018

ДЯДя авто в тебе ще 15-ть років тому куплене в салоні! Собіратєль жизні !!!

Андрій | 23:34, 30 трав 2018

Да і по манері спілкування бик тут один! Кожен для себе зробить висновки! Як погода в Одесі?

Андрій | 23:35, 30 трав 2018

В мене Х5 2105 року ,тому свої понти на старому лехусі прибережи для дітей з району)))

Гість | 09:50, 01 черв 2018

Шановний! Та не втому справа хто на чому їздить. Глобальна проблема наших людей це глобальні понти і ні за що не платити. Просто коли пишуть, що на віщо платити податки і збори, то люди не думають що їх платять у всіх країнах, і при чому дуже з цим строго. З цього фінансуються бюжетні витрати. А в нас більшість тих, що беруть бляхи беруть їх не з бідності і відчаю, а з фразою "Я НЕ ЛОХ ЩОБ ПЛАТИТИ". І питання для мене особисто не в бляхах, а в достуному розмитненні, при чому не вбитого шроту. А особисто для ХХХ повідомлю: жаба не душить. Працюю в шахті. Заробляю нормально. Мерс 124 1993 року мав в 2007 році. Зараз Рено Меган 12 року. Планую поміняти на Інсігнію. І будь-ласка не хаміть і не тикайте на обговоренні. Будьте людьми.

Гість | 22:27, 06 черв 2018

что тебе мой лексус так глаза мозолит диванный герой ты наш? Или комплексы не полноценности не дают жить нормально ?

Андрій | 16:21, 07 черв 2018

В мене 2-ух річний бімер я таким ніщібродах на старих лексусах хіба співчуваю.Зранку як завжди маєте зустріч на сервісі?)))

Гість | 22:38, 07 черв 2018

аха, я разве что поверю что он у тебя не расторможен. Колхозников научили интернетом пользоваться, теперь спамит здесь. Лучше на стареньком Лексусе, чем на бмв-помойке. А про сервис я вижу ты уже все шутки о себе знаешь. Иди "крутой" ты наш по мастурбируй на свою бмв, может легче станет. Ибо это самое твое большое достижение двух летнее ведро?) Не впечатляет уж никак. Еще скорей и "евробляха".

Андрій | 08:28, 08 черв 2018

Клоунада прям,японська помойка 15-ти річна відколи автомобілем стала? Та і свої еротичні фантазії з автомобілем тримай при собі або глушник хочаб помий ))) А хочеш побачити номера на авто так давай зустрінемось,поспілкуємось.Пиши контакти

Андрій | 11:09, 01 черв 2018

Я вас не ображав ! Ви купили собі авто яке вам подобається а я краще куплю початку 90-х а6 аніж меган чи інсігнію! Податки в Європі при розмитненні авто не підскажете які ?200є чи 300є? А в нас 300% від вартості авто та щей заборонено розмитнювати авто старше 2010 року!!! А в Польщі запорожець розмитнили.Це не абсурд?

Гість | 12:08, 01 черв 2018

Ну чому 300% ? Мені мій меган 1,5 роки тому став зі всім 7700. Взяв там за 5000 дол. легко вдареного - заміна заднього фонаря і підкрас крила. Розмитнення і сертифікація в районі 1700, постановка на облік біля 4500 - 4700 грн, ну і дорога і послуги перегонщика поляка. і все. а на рахунок А6 старих, чесно мене дивують ціни на них тут. І тому кажу, що особисто мені цікавіше взяти нове під закон. Але в загальному треба боротися не за легалізацію блях і на тому все, а за загальне зниження мит. І тоді буде все ОК. Всім удачі і здійснення Ваших мрій.

Гість | 09:59, 02 черв 2018

так ты же бмв купил 15 года? а тут уже пишешь лучше из 90-?) Иди проспись, балабол

Андрій | 10:57, 02 черв 2018

А в нас в країні заборонено мати декілька авто? Тобою може заборонено ? І малий ти за язиком слідкуй а то шо тато купив тобі старе корито вже ні для кого не показник

Андрій | 11:06, 02 черв 2018

Ну і да ,німці 90-х в раз 10-ть кращі ,комфортніші і виносливіші за французів 2010-х

Гість | 11:37, 04 черв 2018

Серйозно? Від німців 90 залишились тільки значки.Подивіться на поляків. В основному їздять на малолітражках. Фабії, Поло, Ібіца, корса, кліо , пунто , астра і т.д. бмв в них як вирок - бендзеш маць видаткі.То це вони бідні, чи ми багаті? В нас в місті 80 тис населення. БМВ після 2010 року вже більше ніж тих же самих ланосів. А щодо французів - по комфорту - треба попрбувати на них поїздити, а потім писати. Щодо надійності - концерн PSA постачає двигуни для БМВ, Рено двигуни для Мерседес, причому Мерс купив платформу Кангу ля себе. Доречі Рено повністю поглинув Ніссан, а тепер вже й добрався до Мітсубіші. А двигун фольца 2,5 ТДІ, це взагалі жах, люди коли продають, то кажуть що на світ народилися. Але як то кажуть, кожному своє

Андрій | 16:21, 01 черв 2018

НУ а я купляв авто до 3251 і меган мені вийшов 12тис уо,прийняли закон і меган коштує 8тис.Ну алеж я чомусь не нию !!! А от подивись вартість розмитнення авто старше 2010 року ! ТА і рівняти меган з а6 ....вибачайте але тут нема що рівняти.Обслуговування а6 на рівні ато і дешевше мегана,двигун міліонник і т д

Гість | 22:00, 29 трав 2018

Машину не могу продать теперь, потому что таких бэх на еврономерах весь город.

Андрій | 22:17, 29 трав 2018

Так ти ціну адекватну постав. Продавав авто на укр номерах ,скинув 1000уо від самої дешевшої ціни і за тиждень продалась

Гість | 22:20, 06 черв 2018

Ты там всем говоришь что не им решать, так и тебе не решать за сколько ему автомобиль свой продавать

Андрій | 08:29, 08 черв 2018

Та хай продає хоч за 50-тис і 540років ,людина спитала що робити я порадив на власному прикладі.А ти чогось возбудився від того)))

Oleksandr Kolisnyk | 18:23, 01 черв 2018

Вверху написано коментарів, нас 2 мільйони на бляхах і ми сила))) з тих 2 мільйони 1 % законно їздить, решта просрочено в'їзд,зняті з реєстрації, і ТД... Кому що дозволять??? Такі великі п в казки вірите))) Надійтесь,вона вмерає остайньою

Андрій | 10:58, 02 черв 2018

А тобі не все рівно чи ти виріший як щирий українець позлорадствувати?

Гість | 17:46, 04 черв 2018

ЇЗДИВ НА БЛЯСІ І БУДУ ЇЗДИТИ! ПОФІГ МЕНІ НА ЗАКОНИ!!! Я МРІЯВ ПРО МЕРСЕДЕСА ВСЮ ЖИЗНЬ І ТЕПЕР ЙОГО МАЮ! А ВИ І ДАЛІ ПЛАТІТЬ ПОДАТКИ СКАЖЕНІ ОЛІГАРХАМ ! АВТОЄВРОСИЛА ВСІМ ПОКАЖЕ ! А ХТО ПРОТІВ ХАЙ ЛАНОС КУПЛЯЄ.

Андрій | 23:20, 04 черв 2018

От плачу я податки за себе і працівників а мені влада тільки палки в колеса ставить.Мені простіше закритись тут і переїхати за кордон. Але...

Гість | 12:46, 05 черв 2018

Можна питання? А якщо людина їздить на ланосі, то вона по Вашому є неповноцінною? Ви тепер можете їхати як модний чувак на Мерсі, ігноруючи інших учасників руху? А платити податки, між іншим є обов'язком громадянина будь-якої держави.

Андрій | 07:46, 06 черв 2018

А де ти бачив що він за ланос щосб писав?! Я вважаю що вартість ланоса переоцінена в раза 3 !!! 10тис новий ланос ! Ну ви серйозно хочете ще коментувати це?!

Гість | 12:48, 05 черв 2018

В нас податки платять державні підприємства. Всі інші петляють і мінімізують.

Андрій | 07:45, 06 черв 2018

В нас якраз платить малий бізнес а підприємствам ці податки дотаціями повертають! І ще той малий бізнес добивають провірками.

Андрій | 23:24, 06 черв 2018

Ти вже собі купив резинову бабу? На відро всі бабки ідуть на живу грошей не залишилось?)))

Николай | 09:56, 07 черв 2018

Как люди не могут понять одного что если человек нашкреб 1500 баксов себе на жигуль то как минимум он хоть как то сможет его содержать, а если он купил БМВ то каким хреном он должен его содержать? Вот и катаются как смертники на гнилых и еле рабочих машинах особенно в ТАКСИ в котором ездят наши с Вами жены и дети не дай бог!!!!!!!

Андрій | 16:22, 07 черв 2018

Тобто ти вважаєш що авто потрібно купляти на остані кошти? Я свого часу маючи суму на руках ,вложнив в бізнес а на решту купив дешеве авто,але це був не жигуль і не ланос!!!

Гість | 21:13, 22 черв 2018

ти бик дурний я бачив кучу цих(супер обслужиних жегулів)))))) на авто сервісі з вас 300грн.б....я а вмене нема я взяв 200 думав хвати, цеж жигуль а то що вони (не ГНЕЛІ це 100% ))))))))))) перекуп дурний

Додати коментар до статті Читати усі коментарі (106)

Каталог автосервісів України

Дивитись всі →