Поціновувачі, які скучили за колишніми автомобілями, але не готові поступатися сучасним комфортом і технологіями, отримали рідкісну нагоду поєднати старі добрі часи з обладнанням сучасного позашляховика. Щоправда, вистачить не всім охочим...
Нащадків не буде: німецька компанія має намір покинути сегмент і зосередитись на виробництві середньорозмірних і великих комерційних автомобілів на власній платформі.
450-сильна рядна «шістка» і 585-сильний V8 G-Класу збільшать продуктивність завдяки м’якому гібриду, а його дорожні та позашляхові здібності розширяться завдяки «ін’єкції» нових технологій напередодні дебюту електричної версії EQG.
Мы (ARS ONLINE OÜ) используем cookie-файлы (cookies), обязательные для работы нашего сайта и сервисов, на основании легитимного интереса. Также, мы хотели бы с вашего согласия установить на вашем устройстве опциональные аналитические cookies для запоминания данных о просмотрах и пользовании сервисами, а также маркетинговые cookies, которые помогут нам понять, какие сервисы и продукты наиболее интересуют пользователей.
Включая эти cookies, вы способствуете улучшению наших сервисов и продуктов. Детальнее о cookies читайте в нашей «Политике использования файлов cookies». Обязательные cookies мы устанавливаем в любом случае. Ниже можно позволить или не позволить нам установку опциональных cookies».