debug 0507 header1
debug 0507 header2
AUTO.RIA
Без розмитнення, за 6000 грн в рік: Ексклюзивне інтерв'ю з одним із авторів ідеї – нардепом Володимиром Парасюком  Назад

Без розмитнення, за 6000 грн в рік: Ексклюзивне інтерв'ю з одним із авторів ідеї – нардепом Володимиром Парасюком

Як буде вирішуватись питання тимчасового ввезення та транзиту автомобілів.

Ігноруючи чутки, ми завжди звертаємось до першоджерел інформації. Цього разу ми поспілкувались з Володимиром Парасюком, народним депутатом, який озвучив ідею легалізації автомобілів на іноземній реєстрації та вирішення низки супутніх проблем. Отже, чи є насправді ідея дозволити тимчасове ввезення по «абонплаті», і якщо так – скільки це буде коштувати, які обмеження будуть передбачені, хто зможе скористатись новими можливостями, а хто ні?

Володимир Парасюк

AUTO.RIA: Володимир Зіновійович, чи дійсно існує ініціатива щодо легалізації нерозмитнених автомобілів?

Володимир Парасюк (ВП): Так, насправді така ідея є і зараз вона активно обговорюється. Є ряд проблем, які потрібно вирішити. Одна з них – вимивання валюти з країни, оскільки, купуючи авто за кордоном, вивозяться кошти, які осідають в фірмах-посередниках, в іноземців, які реєструють підприємтсва з автопарками, ввозять ці автомобілі і т.д. Також присутня чимала корупційна складова – для того, щоб не перетинати кордон кожні 5 днів, власникам нерозмитнених авто часто доводиться «вирішувати питання», даючи хабарі. Величезні черги з автомобілів на прикордонних пунктах пропуску – це також частина цієї проблеми. Нема обліку таких автомобілів – кого шукати у випадку ДТП, наприклад? Тому ми і працюємо над рішеннями.

Нерозмитнені авто: Отримано офіційну відповідь ДФС

AUTO.RIA: Чи можна дізнатись, що незабаром може бути запропоновано автомобілістам, які експлуатують авто на іноземній реєстрації?

ВП: Ми запропонуємо схему, користуючись якою відпаде необхідність регулярних «пересічок», а гроші автомобілістів замість кишень хабарників та іноземців будуть потрапляти в бюджет. Зрозуміло, будуть створені певні захисні механізми, щоб не порушити баланс на авторинку і не нашкодити існуючому автобізнесу. Під дію нашого проекту потраплять всі автомобілі на іноземній реєстрації, які не відповідають нормам Євро-5 або 6, але, разом із тим, не буде ніяких інших обмежень за роком випуску чи еко-стандартами. Для авто з Євро 5 і вище вже існує закон №1389-VIII, який дозволяє такі ТЗ розмитнити із застосуванням знижених ставок акцизного збору.

Вартість користування автомобілем на іноземній реєстрації ми плануємо встановити фіксовану – 6000 грн. в рік.

Для початку буде встановлено тримісячний строк, протягом якого всі власники нерозмитнених авто будуть зобов'язані виїхати за кордон і в'їхати заново, щоб сплатити збір та одержати тимчасову реєстрацію свого авто в Україні. Будуть розроблені номерні знаки з певним індексом, який допоможе відрізняти автомобілі цієї категорії від інших. Оригінальні номерні знаки залишаться у власника, щоб він міг з ними виїжджати за кордон при необхідності. Після закінчення цих 3 місяців – всі, хто не легалізував свій автомобіль, понесуть відповідальність згідно із законом.

AUTO.RIA: Це буде разова «акція» для тих, хто вже має авто «на польських бляхах», чи закон ви плануєте вводити на постійній основі?

ВП: Це не буде разовою акцією, але для початку строк дії закону ми плануємо встановити на 1 рік, для того, щоб можна було вивчити роботу механізму на практиці, зібрати статистичні дані, і, при необхідності, внести корективи. Якщо все піде вдало – тоді можна буде говорити про дію такого механізму на постійній основі. 

Як пригнати авто за новими правилами: Покрокова інструкція

AUTO.RIA: Звичайно ж, всіх буде цікавити питання «коли все це може статись»?

ВП: Зараз ми розробляємо пакет документів, який в найближчі дні плануємо внести в якості законопроекту у Верховну Раду. Є цілком обґрунтовані припущення, що до Нового року цей законопроект може бути прийнятий, як мінімум, в першому читанні. Так що, ідея має всі шанси матеріалізуватись у найближчий час.

AUTO.RIA: Дякуємо за інформацію, яку наші читачі дізнаються першими, і успіхів із законопроектом!

ВП: Дякую за запрошення, я сам давно користуюсь AUTO.RIA, і мені було приємно поділитись з вами тими напрацюваннями, які незабаром зможуть якісно змінити ситуацію на ринку автомобілів з пробігом в Україні. 

Відгуки про Audi A6

4 місце
Відмінно
701 відгук
4.6
4 місце
Загальний рейтинг авто
  • Керування
    4.7
  • Надійність
    4.5
  • Комфорт
    4.8
  • Ціна
    4.1
  • Дизайн
    4.8

дизайн кузова, динаміка, дорожній просвіт, якість матеріалів, якість збірки

вартість обслуговування

Усі відгуки про Audi A6

Підпишіться на розсилку

Отримуйте першими новини в зручному форматі

Коментарі (303)

Додати коментар до статті
Гость | 17:03, 23 лист 2016

Кому нужен закон на один год? А потом вместо 6тыс.грн. -60?

Гость | 17:48, 23 лист 2016

Не нужен - не пользуйся. Все просто.

Гість | 12:31, 24 лист 2016

вот хер вас поймешь...вам и то не подходит и это вам плохо...

Дмитрий | 20:09, 29 лист 2016

Речь идёт о том что люди накупят кучу авто, а продлить закон откажут и гуляй Вася)

Гость | 17:55, 23 лист 2016

6000? що він меле,це для кого,для людини в селі?

Гость | 17:58, 23 лист 2016

в селі маршрутка є. або розмитнення за пару тисяч євро. вибір за кожним персонально.

Гость | 18:00, 23 лист 2016

А людині в селі конче треба мати ауді на литовських бляхах. до склепУ їздити, та...

Сергій | 19:08, 23 лист 2016

В селі їздять на фірах.

Гость | 08:30, 24 лист 2016

А підрахувати пересічку кожні 5 днів, паливо, нерви, черги? Не вже буде дешевше??? Чи заплатити 150 євро нерезиденту щоб заїхав на рік, дати митнику на лапу, не вже це дешевше??? 6000 грн це ті ж 200євро. !!! То купляючи авто за 2000-2500 євро не зайдеться в загашнику ще 200?

Гість | 12:33, 24 лист 2016

500 грн в месяц,это что сумма большая? меньше на самогон потратишь...

Гость | 20:10, 24 лист 2016

То як машину в Європі купити то є, а 6000 грн - то я з села.

Гость | 23:23, 24 лист 2016

А до чого тут люди в селі?Зараз люди на селі і не такі гроші заробляють!

Христина | 18:31, 25 лист 2016

Якшо у вас машина на польській реєстрації, то ви переганяєте її кожних 5-10 діб, на паливо, повірте у вас більше грошей йде. 6000 в рік то 500 в місяць, шоб в чергах кілометрових не стояти. Але народу нічим не вгодиш.

Гость | 23:37, 24 груд 2016

а розтаможка в суму150000 нормальо то по 6000 тисяч ти скильки будеш издити

Гость | 21:38, 07 січ 2017

пфф в моєму селі їздять ауді та крузери. Я готовий платити 6штук в рік

Гость | 22:09, 20 січ 2017

А твоє село , випадково, не Конча Заспа ?

Гость | 10:51, 30 лист 2016

Нашому народові все не так як би мед тай ложкой яж писав купуйте ланоси по 10000$

селюк | 11:23, 19 січ 2017

в селі гроші заробити можна, просто лоюди забуваются щоб їздити потрібно заплатити я щоб їздити неа таврії по селі латаю її на тищ 15 в рік то яготовий платити,

Гость | 00:42, 06 бер 2017

В тому річ.що в Литві можна купити машину за 500євро ,а пів машини в рік віддавати?

Петр | 14:32, 24 лист 2016

))))))))))))))))))))))))))))))))))))

sa | 17:14, 24 лист 2016

такие как ты ездят на новых тебе тут не место! для людей берущих за 2-3тыс нормой было бы 50 грн в месяц без всяких выездов!

Гость | 20:05, 01 груд 2016

это 45% пенсии умник ты наш...

Гость | 22:44, 24 лист 2016

sa купи за 2тис жигуля,звідки гроші на запчасті найдеш якщо тільки за 10-20 років назбирав 2 тис на авто?

Гость | 21:13, 17 груд 2016

Перетнути кордон 80$, платити по 200 державі, не знаючи, скільки прийдеться доплатити ще наступного року - супер.

Гость | 20:33, 19 січ 2017

В точку

Гость | 10:49, 30 лист 2016

Тоді їздіть на галімом ланосі за 10000$

Гость | 20:05, 23 лист 2016

в селі немає маршруток

Гость | 20:13, 23 лист 2016

якщо в селі то що не люди

Петр | 14:31, 24 лист 2016

100%!!!!!!!!!

Гость | 16:39, 24 лист 2016

Та ви що кажете..А в селі не люди, чи що???Думай що пишеш.Ви подивіться європейські закони і де таке є

Микола | 18:29, 02 січ 2017

В селах немає регулярних щоденнич маршруток. В основному лише в базарні дні. Далі. 6000 для людини, яка нашкрябала 1-1,5 тис. дол. на 8 чи 10-річну машинку -це багато. До того ж це не звільнить митників від зустрічі з власниками авто і не зменшить черги на кордоні. А черга-це знову ж можливість здерти хабар. Кожна зустріч-це можливість здерти хабар. Чому литовці, поляки, болгари, німці можуть купляти б/у автомобіль стандарту Євро-2-3-4, а наша влада все вигадує, як нам обмежити доступ до таких автомобілів? Тому пропоную разову плату за розмитнення в розмірі 200 чи навіть 300 євро за авто з двигуном , наприклад, до 2,5 л і на 100 чи 200 євро більшу за авто з двигунами понад 2,5 л. І бюджет поповниться, і митників розвантажимо. Крім того, потрібно прибрати оті всі сертифікати відповідності і нші " гачки"! Я особисто розцінюю такий сертифікат, як документ про відповідність вимог по якості до 10-річного автомобіля БМВ автомобілю Ланос, який випускається вже 20 років без змін! Ну не дебіли придумали такий сертифікат? В будь-якому БМВ чи РЕНО обов"язково повинні бути АБС, ІСП і інші прибамбаси, які убезпечують водія і пасажирів, а в Ланоса в базовій комплектації є максимум лише АБС!!! Крім того, автомбілі з/за кордону відсотків мінімум на 20 економніші від нашоих авто, що зменшить нашу залежність від енергоносіїв. також вважаю, що держава повинна дозволити ввезення автомобілів з газобалонним обладнанням можливо і без мита. Якщо ми думаємо йти в Європу, то з Законом про 6000 грн. ми туди не попадемо, якщо і іноземцям прийдеться платити по 6000 грн. Якщо іноземців звільнять від плати 6000 тисяч, то розквітне торгівля видами на проживання і результаті на наших проблемах знову будуть заробляти іноземці. Якщо ж платити щоррічно по 200 євро, то за три роки ми заплатимо ціну автомбіля. То звічайно ж вигідніше заплатити один раз 200 чи 300 дол. за вид на проживання і щороку пересікати кордон! Зробіть плату разову в розмірі 200 чи 300 євро і ми з задоволенням заплатимо ці гроші в наш бюджет, не будемо шукати дороги в обхід закону і розвантажимо митниці! P.S. Пересічка повинна надаватися на термін, який вказує громадянин в заяві і тоді це не дасть змоги митникам збивати хабарі.

Гость | 21:42, 07 січ 2017

в моєму селі і маршртутки є і по графіку їздять і їздять майже щогодини.. а також їздять крузаки і пажеро. Але навіщо переплачувати за мито. я готовий платити 6штук щороку

Гость | 05:48, 22 черв 2017

Микола красава

Гость | 17:54, 21 лист 2017

Микола кидай питм і буде 6000

Гость | 20:35, 23 лист 2016

А чим ти заправляти авто будеш,про ремонт мовчу?

Гость | 20:43, 23 лист 2016

некоторым кажется что в селе одни рогули живут которые ездят исключительно на велосипедах .

Гость | 21:20, 23 лист 2016

Не передергивай. Некоторым кажется, что люди в селе очень практичны и не будут покупать машину, которую нужно подключать к тестеру-считыватели при любом пуке и неполадке. Конечно, понтовики есть и в городах и в селах, но мы то щас говорим о нормальных людях...

Гість | 19:34, 29 груд 2016

!+++++++++!

Гость | 17:57, 23 лист 2016

6000 єто замного, нужно дожимать гадов дальше

Гость | 18:14, 23 лист 2016

Дожимай

Гость | 20:21, 23 лист 2016

+

Гость | 21:26, 23 лист 2016

згоден повністю

Гость | 22:43, 23 лист 2016

А ви щось зробили для того щоб почати легалізацію цих автомобілів? А то "дожимать", ти дивися!

Гость | 22:25, 24 лист 2016

2000 грн. на рік то це нормальна цена,що скажете ребята?

Гость | 23:04, 25 лист 2016

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Гість | 12:33, 25 груд 2016

дожимай клаву

Гость | 10:53, 25 лист 2016

Тобі шо 15 тис шо 6 тис шо 2 дорого ,достали

Гість | 12:34, 24 лист 2016

+, а тут только мониторные бойцы, халявы ждущие

Гость | 21:29, 23 лист 2016

і в селі треба людям авто (на лит.пл. номерах), щоб поіхати до склепу чи до дохтора в район. і начорта ім там ваше Євто5

Гость | 18:18, 23 лист 2016

Не выгодно. Страховка. Дорога. Поставить на учет. при выезде снять с учета и так по кругу. А на следующий год ставку подымут.

Kunievi4 | 18:43, 23 лист 2016

Не вигідно, якщо все ж потрібно буде виїжджати раз в рік закордон. Адже там треба буде заплатити ЇХНЮ страховку. Якщо виїзд не буде обов*язковим - не закон, а мєчта!

Гость | 20:50, 23 лист 2016

Правду кажеш, зовсім не вигідно... Краще піднакопити і взяти на українській реєстрації..

Гость | 10:47, 24 лист 2016

В ОБЩЕМ ПРЕДЛОЖЕНИЕ НЕПЛОХОЕ ,НО ПРИ УСЛОВИИ ,ЧТО НЕ НАДО БУДЕТ ПЕРЕСЕКАТЬ ГРАНИЦУ КАЖДЫЙ ГОД, И ВОЗМОЖНОСТЬ ДАТЬ ДОВЕРЕННОСТЬ НА УПРАВЛЕНИЕ ДРУГОМУ ЛИЦУ.

Гость | 19:58, 27 лист 2016

З обліку знімати не треба буде, а точніше не можна! Стаховка так і так купується. 6 тисяч грн це не більше того що витрачається зараз.

Гість | 12:36, 24 лист 2016

...взяты ваз заз москвыч))) ну ну далеко с так не уйдем

Гость | 22:28, 27 лист 2016

Ну давай піднакопи якщо такий розумний і я дужеб хотів подивитися що ти зможеш взяти за 5000$ вбитий в хлам і 100 раз переварений і перекрешений ланос НУ НУ ДАВАЙ ВПРЕРЕД ПАТРІОТ УДАЧІ В НАКОПИЧЕНІ ФІНАНСІВ!!

Гость | 13:24, 24 груд 2016

Що взяти

док | 20:37, 23 лист 2016

Їдеш на лаветі страховка не обовязкова

Гість | 12:35, 24 лист 2016

так никто про выез не говорил, 6000 оплатил и ездишь дальше

Алік | 20:32, 30 лист 2016

А що до щорічного техогляду за кордоном це 100 баксів як з цим буде...?

Хрон | 22:04, 24 січ 2017

В польщі то 100 злотих в рік

Богдан | 21:25, 23 лист 2016

Розумна думка!!! ;)

Гость | 08:36, 24 лист 2016

А лавета безплатно буде курсувати через кордон?

Коля | 09:47, 24 лист 2016

А штраф за прострочину страховку і то...він там великий і хоть на лаветі, хоч літаком...всеодно заплатите! От і виходить, що беручи авто в Польщі, будете платити десь 1000 грн. в місяць...!

Док | 20:10, 24 лист 2016

Короче,народ нийте і дожимайте дальше.Маєте владу на яку заслужили.Хлопцям які добились цього,від мене велика подяка.Не раегуйте на вічних нитіків,на дивані сидіти і кричати легше аніж на морозі

Кирилл | 14:02, 26 лист 2016

Золотые слова! Я честно сказать очень благодарен ребятам которые все-таки смогли продавить эту тему! 6000 это смешная цена! Кто не доволен, купите себе таз,ваз... за те же деньги (а то и дороже), за которые люди купят нормальное авто и в лучшем состоянии! Всегда были не довольны! Может вам ещё и приплатить за то чтоб вы пригнали и ездили на авто?!

Гость | 14:10, 27 лист 2016

Да сумма приемлема,но незабывайте,поляк пригнав авто от немцев платит 200 е. и досвидос .А нам предлагают 200 е..каждый год.

Витек | 15:41, 11 лют 2017

Приплатить и тачку купить.

Док | 20:08, 24 лист 2016

50євро лавета

Гость | 18:20, 23 лист 2016

Торгаши автомобілями на іноземній реєстрації святкують перемогу, прості українці знову в ду пі. Перечинський Качур мало не до хрипоти кричав про стамбульську конвенцію, а тепер що, не діє вона, і потрібно 6000 платити? Кому? За що?

Гость | 18:22, 23 лист 2016

Не плати. купи ланос і катайся. В чому проблема?

Гость | 18:31, 23 лист 2016

Чому стамбулька конвенція не діє? Вони не можуть її відмінити

док | 20:37, 23 лист 2016

Ще один з диванної сотні

Гость | 21:10, 23 лист 2016

>Чому стамбулька конвенція не діє? Вони не можуть її відмінити То треба подавати до мiжнародного суду, якщо та конвенцiя чогось варта

Док | 20:11, 24 лист 2016

ТАк подавай суд,тебе дома хтось привязав до дивана???

Гость | 18:27, 23 лист 2016

Та зачекайте сваритися, це ще поки лише законоПРОЕКТ...

док | 20:38, 23 лист 2016

навіть не проект,загальні напрацювання

Гость | 18:41, 23 лист 2016

Цікаво чи пропхнуть цей закон?

Гость | 18:31, 24 лист 2016

ТАКИЙ ЗАКОН МОЖНА ПРОПХНУТИ Т1ЛЬКИ НОГОЮ ПАРАСЮКА.

Гость | 13:37, 25 лист 2016

своі ноги тeж можeм і потрібно підключать

Гость | 18:44, 23 лист 2016

Парасюк поможе!він знає як воно робиться якшо треба то і по мордяці дасть!))

Гость | 08:33, 24 лист 2016

????

Гость | 10:50, 24 лист 2016

так он легитимного тогда так налякав ,шо той целую неделю картины камазами вывозил и страусов через донецк в таганрог и на ростов перегонял )))

Гость | 19:57, 11 груд 2016

Оо да єтот поможет. Держи карман шире))))

Гость | 16:18, 24 лист 2016

Не все испугались ,нынешние страусы до сих пор слепые трасты в панамах прячут

Гість | 15:57, 25 лист 2016

он пугает только тех, на кого дают команду "фас", а так он лишний раз даже не зарычит.

Гость | 18:50, 23 лист 2016

богдан рулить

Гость | 18:56, 23 лист 2016

Просроченный транзит проще и дешевле

док | 20:48, 23 лист 2016

Математику прогуляв?

doktor | 18:59, 23 лист 2016

Я за свою 99 дав три американські тисячі вклав ще стількиж і цей пилосос тягне без перерви в Польщі їжджу Т4 за ті 70тис км я міняв масло і ризину , по роках авто ровесники от і робіть висновки ???...

Гость | 22:06, 23 лист 2016

Мав теж 99, їздити можна, але це мука, я зі своїм ростом 190 см, коли в неї сідав, то коліна до бороди дістають

Гость | 08:19, 24 лист 2016

гарно сказав))) тазами і ланосами хай не розумні катають!!!

Гость | 06:08, 22 черв 2017

ланос тож Поляк,и самая продаваемая авто 2008

Гость | 17:55, 21 лист 2017

Все життя в те відро вкладати будеш

Гость | 19:01, 23 лист 2016

Тобто можна буде припхати сюди будь який автомобіль без обмежень заплативши 6000 грн. на рік. З нашими дорогами, інфраструктурою в містах, сполученням між містами це буде транспортна катастрофа!

Док | 20:13, 24 лист 2016

купиш собі велосипед!

Гость | 19:02, 23 лист 2016

A как быть с техосмотрами? В какой стране, их надо будет проходить?

док | 20:51, 23 лист 2016

В нас ТО не оовязкове,в європі обовязкове

Гость | 08:38, 24 лист 2016

Зроблять в нас обов'язково. От побачите.

Сергій | 19:05, 23 лист 2016

Скажу чесно, мене вже достали водії на на іноземних номерах! Люди носяться і не важають на інших бо не шкодують своїх дешевих машин! В мене сусід мав клопіт бо попав в ДТП з такою машиною, у водія якась незрозуміла страхівка тощо... Добре, що знайомі підказали, що треба цього гонщика брати за бороду і вибивати готівку за пошкодження... Хочуть їздити на машинах - хай розмитнюють! Не хочуть - хай їхдять на них в Польщі! Дороге розмитнення? Більше заробляйте або купуйте дешевші машини! Але закон має бути для всіх!

doctor | 19:52, 23 лист 2016

якщо ви людина і водій то нема різниці де і чим ви їздите ,,, я за рік проїжджаю по200 тисі немаз різниці чи в Україні чи в Росії чи за кордоном будьте людиною і водієм ,,,

Ігор | 20:12, 23 лист 2016

Якщо ви згодні переплачувати в 2-3 рази за номера, то вам до висадзе з його китайським автопромом)

Гость | 20:26, 23 лист 2016

Переможець в номінації "Тупий коментар року".

Гость | 21:35, 23 лист 2016

Машин більше не стане. Питання у відміні пересічок. 6000 грн це ті гроші які уходять на паливо на пересічки або іноземцю за те що зажене машину на рік.

Гость | 21:51, 23 лист 2016

Сергій, ти правий на всі 100% Ці пі...ри тупі вже в горлі... Таке враження що вони всі боги на цих бляхах... заборонити ввоз цих корчів... Нехай на фірах ідуть......

Гость | 22:33, 23 лист 2016

Здравствуйте, не надо всех под одну гребенку я как ездил по правилам на укр.номерах так и продолжаю ездить, но уже на словацких.Всем нам удачи.

Гость | 10:54, 24 лист 2016

СерГей бывший Г1СТЬ - васадзовско- святашский бот опять нарисовался

Гость | 14:16, 24 лист 2016

Согласен

Гость | 15:11, 24 лист 2016

100%

Витек | 15:51, 11 лют 2017

Серёга согласен с каждым словом.а еще эти нытики 18-20лет понакупляют прав за сало и летают сломя голову.стажу ноль,аварийность увеличили в разы.таким только на конных телегах ездить.

Гость | 06:23, 22 черв 2017

Идиотов хватает в любом возрасте,просто нех права продавать.Малец не в той стране живем,дал 50-100грн за привышение и полетел дальше и пох эта реформа с копами

Гость | 06:25, 22 черв 2017

согласен дал бы 50-100 бакинских$ и сразу желание пропало

Гость | 06:16, 22 черв 2017

Да все правильно,а мы и дальше бедем варить тазы которым уже по 45 лет и запчасти?маде ин россссссссия? стоимостью в $ как на неплохую иномарку,которые вообще нихера не ходят

док | 20:54, 23 лист 2016

ПРи новому законі страховка повинна бути укр. і номера також.А якщо в тебе вїде на укр номерах чувак в якого страховки немає і грошей?

Гость | 22:34, 23 лист 2016

Все вірно, але нажаль у нас із 10 тільки одна людина....

Гость | 06:26, 22 черв 2017

100%

Гость | 19:27, 23 лист 2016

Простіше зробити без виїзду, за абонплату 6000 і страхівку нашу....

Гость | 20:27, 23 лист 2016

Ну зроби. То ж простіше.

Гость | 10:56, 24 лист 2016

ЕСТЕСТВЕННО НАШУ

Гость | 20:20, 23 лист 2016

НЕ ВЕРЮ хотя очень хочется

Гость | 20:27, 23 лист 2016

Це до кого запитання?

Роман | 20:27, 23 лист 2016

Оплата може бути щомісячною або шо 2 місяці шо пів року було би супер на скільки проплатив місяців на стільки і заїхав чекаю на відповідь

док | 20:57, 23 лист 2016

Не може бути,заїхав -оплатив -получив номера

Гость | 20:28, 23 лист 2016

Все за Ланосами! Вперед товарищи!

док | 20:57, 23 лист 2016

Ти ше скажи шо податки звичайним людям ідуть,народ та кругла штука на голові не тільки шоб їсти но і щоб думати!!! ДЕкларації бачили депутатів? ЗАробили?Недумаю!

Гость | 10:55, 24 лист 2016

у товарищей есть лишние 200-230 т грн на новый ланос ?

Гость | 06:28, 22 черв 2017

Ланос огненая колесница

Гость | 20:29, 23 лист 2016

Так веселить спостерігати за горящими пуканами власників ланосів по 7000$ )

Гость | 21:54, 23 лист 2016

А що, краще зробити ходову на ланозі за 200 $ чи чухати голову, як поміняти стойки в ауді.... Наші дороги не для іномарок....

Гость | 06:30, 22 черв 2017

????????????????????????????????

Гость | 06:32, 22 черв 2017

в точку щас могу продать свой ланос за3500$ и загнать прикольную ауди а4б6

Гость | 22:26, 23 лист 2016

На ауді їздиш, на ланосі мучишся!

Гость | 22:41, 23 лист 2016

все ремонтируется и не так ломается как в ланосе я знаю что говорю у меня были 2 ланосы и 5 других иномарок.

Гость | 06:34, 22 черв 2017

Ланос задние амортизаторы 1200грн Пассат В5 1400грн

Гость | 16:40, 30 груд 2016

Ланос довольно таки качественное авто, и дешевое в обслуживании. Хотя с комфортом не получилось, каждый сам вправе выбирать.

Гость | 06:37, 22 черв 2017

такая самая история,а Газель воообще огненая колесница

Гость | 22:43, 23 лист 2016

чиста правда

Гость | 20:48, 23 лист 2016

Хахаха красава!!!)))

док | 20:55, 23 лист 2016

Бо ти сидиш на дивані і ниєш,люди вийшли з домів і поїхали в Київ,потративши свій час і кошти.Вони добились того,що планували.А ти,що зробив?

Гость | 06:41, 22 черв 2017

Ага поехали в Киев половина не вернулась,а половина долар привезла по 28

Митько | 06:48, 22 черв 2017

Шо ты со своим диваном пристал как жили хреново так и живем,только завтраками кормят уже .......цать лет.Ты посмотри на Дубаи и другие страны как они поменялись за ето время.Вот когда руки начнут рубать и неприкосновенность снимут,тогда будет порядок.Страну строить надо,а не грабить

Гость | 21:14, 23 лист 2016

Идея так себе. Способ состричь денег с тех кто нагнал машин и вывести их в белую. Надо сделать нормальный закон о растаможке, что бы это стоило копейки а затем план на повышение, что каждый год отнимать из растаможки 2 года выпуска. И начать с 2000. Когда в стране все жигули и ланосы уйдут в утиль, и люди будут ездить на фольцвагене, шкоде, опеле, тогда можно начинать повышать до 2002, 2004, 2006 и потихоньку стимулировать людей ездить на более новых автомобилях. Так можно добиться и евро5,6 и уменьшит выбросы. Сразу рубить с плеча и растаможка только 2010+ это бредятина. Прироста ощутимого не стало. Исключительно популизм.

Гость | 21:25, 23 лист 2016

Пацаны даже картинки нарисовали чтобы было понятно: речь о машинах на бляхах СТАРШЕ 5 лет. До Евро 5. Ферштейн зи?

Гость | 21:36, 23 лист 2016

Ты обидел хозяина ланоса, а он сейчас у власти, зачем ему хоронить свой бизнес ради тебя простого смертного?)

Гость | 22:17, 23 лист 2016

Маєш рацію, так плавно можно перейти на нормальні авто. А то навезли всякого гавна, а у нас такого г.... Повні дороги... Треба подумати як відправити всілякі жигулі на "пенсію " а потім завозити інші... Бо дороги загружені просто ужас....

Гость | 11:06, 24 лист 2016

СОГЛАСЕН НА 90 ПРОЦ ,НО ЕЩЕ ЛУЧШЕ СДЕЛАТЬ КАК У ГРУЗИИ,А ТЕ КОТОРЫЕ СЕЙЧАС НА ИН.НОМЕРАХ ПУСТЬ ЗАНОВО ЗАЕДУТ И РАСТАМОЖАТ КАК ОСТАЛЬНЫЕ ,НО НЕ ПО НЫНЕШНИХ НЕАДЕКВАТНЫХ ТАРИФАХ А 100-200 ЕВРО В ГОД ,ДЛЯ НИЩЕЙ СТРАНЫ -ЭТА СУММА НЕ ТАКАЯ И МАЛАЯ.

Док | 20:58, 24 лист 2016

підказати де клавіатуру ремонтують?

Гость | 21:52, 23 лист 2016

Да зробіть ростаможку від 500 до 1000 євро на любий рік випуску, задовбетесь гроші в бюджеті рахувати

Гость | 13:31, 27 груд 2016

)))

Гость | 21:53, 23 лист 2016

Все для людей пожалів вовк ягня

VasadzeR.I.P. | 22:20, 23 лист 2016

Уберите Евро 5 с нового закона и все, какие польские номера и литовские

Гость | 22:52, 24 лист 2016

ТИ то кому пропонуєш? Я б особисто зняв але мене ніхто не питає моєї думки.Готовий вийти з дому? Пиши

Гость | 12:35, 25 лист 2016

100%

паша | 22:20, 23 лист 2016

Тільки повне розмитнення до 1000 і усі були б не проти заплатити, вже нехай би подавились тою тисячою!!!

док | 22:53, 24 лист 2016

людям 200є дорого а ти про 1000 загнув))))

Гость | 02:57, 31 груд 2016

Люди! Зрозумійте, вигідно власникам автосалонів, а то заможні дюди, багато в нас старих машин? Які зарплати на тому і їздим! Більше машин не стане-стане менше жигулів та ланосів і зрівняються ціни на авто у загалом в Європі (ціни на продукти і пальне вже зрівнялися:)Я за розмитнення у сумі 15000грн незалежно від авто і нетре видумувати нові номера, і як страхувати

Гость | 22:29, 23 лист 2016

Ти вийди на дорогу і понаблюдай, як ідуть ці барани,як вони паркуються.... Слів нема.... Барани тупорилі...!

Гость | 22:40, 23 лист 2016

Цікаво по спорстерігати як при виїзді за кордон на нейтральнів території будуть мінятись номерні знаки)))

Док | 20:59, 24 лист 2016

А колись як було?!

Гость | 08:45, 24 лист 2016

Цікаво коментуєте...... Цей законопроект класно нерозмитнює автомобілі преміум класу в Києві..... Для людини з ВР чи КМ тепер не потрібно рзмитнювати гелентваген за 100000 чи 150000 грн а просто сплачувати по 6000 грн га рік..... Вигідно. А вся країна тішиться що здобули.

Гость | 18:36, 24 лист 2016

А им /членам ВР/ давно уже не потрибно

Гость | 13:30, 27 груд 2016

а ты думаешь , что они их "розмитнювали"? АХХАХАХА

Гость | 08:46, 24 лист 2016

От через таких халявщиків як тут пишуть шо зробіть все безплатно, відмініть євро 5 і т.д. чогось завжди стає наоборот, хотіли зниження мита на виймай євро 5 , сертифікати і всяку фігню.Нашо вам то ауді старезне за 1000 євро.якщо нема грошей його зремонтувати і заправити? Понти велика сила нє? Через вас введуть ТО, введуть євро 6 і халяви небуде.

Гость | 00:39, 25 лист 2016

Норма євро 5 була б введена так чи інакше, прийнятий закон не має жодного стосунку до цього!

Умник | 07:01, 22 черв 2017

Значит есле есть бабло на евро5 катайся,нет бабла топи пешком.А ты часом дружок сам то не с ВР или КМ?

Гость | 08:48, 24 лист 2016

Правильне вирішення цієї проблеми.... То розмитнення авто має вартувати 10-15 відсотків вартості автомобіля.... Все велосипед видумувати ге треба...

Док | 21:00, 24 лист 2016

зроби

Митько | 07:03, 22 черв 2017

То зроби чого на дивани сидиш

Гость | 08:50, 24 лист 2016

А автозаз або стає конкурентним або закривається. А з такми здобутками ми ще років сто на гнилих жигулях їздити будемо.

Гость | 11:10, 24 лист 2016

эти ланосы окромя провласным барыгам нафиг никому не нужны

Олег | 09:00, 24 лист 2016

Треба зробити адекватне розмитнення і незайматись мутками, так як привикли в Україні.

Гость | 18:45, 24 лист 2016

Олег ты прав, но есть одна проблема - на Банковой с тобой не согласны.

Док | 21:00, 24 лист 2016

зроби

Митько | 07:16, 22 черв 2017

Надо самим розвивать автопром кредит под 3? и тем самым давать людям робочие места и бабло остаетса внутри страны и ростормаживать ничего не надо?Но ето из области фантастики

Митько | 07:17, 22 черв 2017

Зробы чого на диванi сидiть

я | 10:53, 24 лист 2016

Возьму себе АУДИ А8 в село на дискатеку ездить, через год продам на запчати, кузов алюминий-нормально стоит в приемке вторчермета :))

Митько | 07:18, 22 черв 2017

Вот ето наш минталитет)

Гость | 11:34, 24 лист 2016

Хочете їздити на нормальних авто, то і платити за них відповідно треба. 6000гривень на рік це ще нормальна ціна, за кордоном за користуванням автомобіля на рік у мене виходить біля 700€. А ви кажете 6000 гривень дорого

Гость | 14:19, 24 лист 2016

700 эвро это где такие налоги ? и сколько у тебя зарплата ?

Митько | 07:20, 22 черв 2017

бред у НАС з/п 3200

Митько | 07:24, 22 черв 2017

Ввiмкнув калькулятор:Итого 38.400грн?1371$?заробив за рiк,так и ровера не купеш тiльки красты маеш

док | 22:55, 24 лист 2016

ТО+Страховка+ремонт=калькулятор маєш на компі -прикинь.А немаєш норм зарплати то ходи пішком.Не заганяй себе в борги

Гость | 11:33, 26 лист 2016

500€ страховка 120€ налог 45€ техогляд

Гость | 11:35, 26 лист 2016

Підтримую

Гость | 14:18, 24 лист 2016

идея неплохая,но термин желательно больше хотя бы года два

еволюція | 14:55, 24 лист 2016

Одна чорновіл чого вартує!

Гость | 16:54, 24 лист 2016

Да нормуль вариант,только насчет ,,существующего автобизнеса,,перегиб.Навредить можно разве ,что барыгам- беспредельщикам. Так они нам уже 25 лет вредят

Гость | 15:56, 24 лист 2016

ребята ! вас снова разведут как развели с предыдущим законом для людей в кавычках . гдето попустят но придумают ещё что нибудь что будеш платить в 10 раз больше .в виде штрафов за чтонибудь (просрочку и т.д . )

Гость | 16:35, 24 лист 2016

а за номера які планують роздавати тре скільки тисяч дати??? і знов буде номерів нема то бланків )))) даш паро євро і появляться))

Гость | 16:29, 24 лист 2016

Предложение Парасюка в общем неплохое, но кто же его будет слушать , разве только после очередного клича разогнать и этих страусов.

Гость | 17:12, 24 лист 2016

НИКТО НЕ СОМНЕВАЕТСЯ В КАЧЕСТВЕ ЕВРОПЕЙСКИХ И ЯПОНСКИХ Б/У АВТО ,И ЗАКОН ПОЗВОЛЯЮЩИЙ ЗАМЕНИТЬ ВАЗЫ,ЗАЗЫ,ВОЛГИ НА НЕДОРОГИЕ ИНОМАРКИ,ОБЯЗАТЕЛЬНО НУЖЕН

Гость | 17:14, 24 лист 2016

Парасюка в президенты, Михо в премьеры !

Гость | 18:33, 24 лист 2016

Надо валить из этой срррррррррррраны !!!

Гість | 18:41, 24 лист 2016

В 19 00 на канале 2+2 "эксПЕРД" назаренко олег снова пукнет в лужу и будет рассказывать что закон плохой, и надо покупать авто только у него. А канал 2+2 оказался "продажной подстилкой".

Док | 21:02, 24 лист 2016

а є хвба непровладі канали?

Гость | 19:26, 24 лист 2016

Ну мочить это у вас,и начните с автора лозунга - у нас судить по закону, желательно божьему.

Гость | 07:34, 22 черв 2017

Ага а еще лучше загонять через церковь?налогом не облагаетса.Прикиньте все в рясах и на БМВ Х5,только посвятить надо на таможне.Заехал токой на Капличку посвятил,дал но пожертвование сколько можеш кадыло смотал и погнал Коломойского соляру палить

Гость | 19:37, 24 лист 2016

авто можна купити за 1500дол таке як у нас коштуе 5000дол економия 3500дол це біля 90000гр подумайте і не трольте тут

Гость | 07:36, 22 черв 2017

красава

Гость | 19:37, 24 лист 2016

Ми ж хочемо нормальних машин

Док | 20:07, 24 лист 2016

От не пойму.Якщо маєш авто так значить маєш гроші на обслуговування(яке зараз взагалі не дешеве) і на бензин(24грн літр,на середнє авто це 2.5-3грн кілометр) ТАк вам пропонують в два рази дешевше авто але оплатіть 200є в рік.Плє,вам і тут не вгода.ТАк їздіть на жигулях і дальше нитіки

Гость | 09:03, 25 лист 2016

А кто сказал ,что 200 е. в год за авто любого возраста ,кто то против? Это то что нужно. Это как в большенства стран ЕС.

Гость | 20:34, 24 лист 2016

Так тих нитиків жаба давить що розумні люди їздять на хороших машинах і не дорого заплативши а тупаки і дальше будуть трястись на відрах з болтами щей заплативши за них немалі гроші.

Гость | 13:25, 27 груд 2016

все профессии нужны, все профессии важны. Хто ж винен, що в державних установах заробітні плати 100 долярів?

Гость | 21:28, 24 лист 2016

Обман простих людей, тим тимчасовим рішенням. Це та сама система що взяти в борг у банку, маленький шрифт угоди не враховуючи. За рік скажуть не 6000 грн. а 10000 грн., бо інфляція і що далі. Повинна бути якась стабільність у рішеннях! Привіз авто з евро 4 заплатив один раз 400-500 дол. мита і все! (крапка) далі я клієнт атомайстерень і заправок і іншої інфраструктури яку слід розбудовувати.

Гість | 22:02, 24 лист 2016

Згоден. А чому мовчать про розмір тимчасової реєстрації ?

Гость | 21:38, 24 лист 2016

Добре,Панове,дискусія про "них" зрозуміла, а коли то буде взагалі з тим рішенням?

док | 22:58, 24 лист 2016

До нового року,малоби

Гость | 21:45, 24 лист 2016

добрий вечир! навищо ви видаляете мои сообщения?

Гость | 22:07, 24 лист 2016

ты наверное написал то что ты думаеш по этому поваду .и по поваду нашей власти . сдесь это не приветствуется .

гость | 22:59, 24 лист 2016

Думаю ти вживав такі фамілії як васа...е,поро..ко,кли..ко,свя...аш,назар...ко і інші ко?!)

Александр | 22:04, 24 лист 2016

6000 абсолютно адекватная сумма. 500 грн. в месяц и никаких проблем(если вдруг сломается, дтп, болезнь и.т.д.). За интернет кабельное и моб связь столько же выходит.

Алексей? | 22:16, 24 лист 2016

Был же разговор в начале о едино разовом платеже в сумме 200$, спустя два дня и уже 6000 грн в год, я не хочу показаться пессимистом, но пока этот закон примется от него опять никакой выгоды не будет (как и с 3251)

Гость | 23:11, 24 лист 2016

И во первых не 200 баксов, а 200 евро. Ето тех же 6000 гривасов. Не тупи, и проверяй инфу, а не слухи

Гость | 22:45, 24 лист 2016

А шо в селі 3-5 тис уо на авто мають,на візу мають,на дорогу мають,на бензин мають а от 200 уо нема? Не сміши

Гость | 22:47, 24 лист 2016

Скажу іди і зроби 2тис,ми тобі подякуєм,а може і ні..Скажем що 2 тис то дорого,треба шоб безплатно або шоб нам ше доплатили

Гость | 22:50, 24 лист 2016

Звідки ви такі беретесь? От запропонуй людям в село ланос ато вони на бмв намилились

Гость | 22:51, 24 лист 2016

ДАвай ти зроби.А?

док | 22:56, 24 лист 2016

ТИ ше дома сидиш? Чи вже мочишся?)

Гость | 22:57, 24 лист 2016

Так что бы был толк то нужно принимать участие в этой проблеме. Если в киев 15.11 на сезд под кабмин с каждого города приехало по 5 машин, то о чем можно говорить, ето к владельцам на ИН номерах. Ты подорви свой зад узнай когда сезд, и приедь отстой свои права и поддержи того кто борется за твои права. Тогда может и не будет 6000 , а и можно будет говорить про 2000-3000грн. А то нашлись тут знаки.

Гость | 23:02, 24 лист 2016

Так что во время чтения етого законопроекта, не поленитесь и узнайте когда ето будет и притащите свои задницы в киев, что бы не проспать хотя бы етот законопроект. Есть группа в контакте авто евро сила подписывайтесь и слидите там за новостями. Тем более в каждом городе есть уже такое сообщество, найдите его. Всем ЩАСТЬЯ

Гость | 23:28, 24 лист 2016

Дайте будь ласка можливість українцям,які живуть за кордоном,приїзжати в відпустки до батьків,друзів,рідних на своїх особистих автомобілях, які вони купили за кордоном та користуються ними там під час свого перебування за кордоном! Людина має місяць відпустки і знову від"їзджає на рік працювати!!! Відпустка місяць, а машина має право 5 днів перебувати на території рідної землі!!! Це значить, що кожен хто приїхав у відпустку на авто, повинен вивезти своє авто за межі держави через 5 днів, а сам вернутися до Батька та Матері! Або приїхати до батьків тільки на 5 днів!!! Жах!!! Добре що дозволяють нам приїзджати до батьків в штанах! ? А то пришлось би вивозити свої штани через 5 днів перебування вдома за кордон, а самому ходити в трусах! ? Сміх, інакше не скажеш!!! Зробіть офіційні заяви для таких громадян, де вони зобов"язані будуть зареєструвати своє закордонне авто з зобовязанням виїхати ним, цим авто!!! Перебувати в Україні на авто не більше 45 днів в рік!!! Все!!! Митники тільки перевірятимуть номери авто, шасі,кузова!!! Все!!! Проблема знята!!! Без хабарів та головної болі!!!

Гость | 10:55, 25 лист 2016

потрібно батьківщину піднімати а не звалити з неї і щось вимагати

Гость | 23:31, 24 лист 2016

// Есть ряд проблем, которые нужно решить. Одна из них – вымывание валюты из страны, поскольку, покупая авто за границей, вывозятся средства// если человек заработал валюту за границей(легально или нет какая разница) при чем тут вывоз валюты из страны?

Гость | 09:17, 25 лист 2016

ПРО ВЫВОЗ ВАЛЮТЫ ИЗ СТРАНЫ НАМ БУДУТ РАССКАЗЫВАТЬ ТЕ У КОГО ВСЕ СРЕДСТВА В ОФШОРАХ И КТО ОГРАБИЛ НАШИ БАНКИ

Гость | 23:36, 24 лист 2016

тут тільки мені здається що половина аудеторії неадеквати?)))) Купи авто на "блясі" в три рази дешевше чим на укр. номерах і тепер ниють що 6000 тис. грн це багато???? а 8 тис. $ за розтаможку це значить нормально, чи хохли вже хочуть як кажуть і риюку хїсти і *** сісти... люди вибирайте чи ви красиві чи розумні. А ті хто зараз їздить на ланосі а мріє про БМВ але очкує пригнати собі... нетреба нетрольте ...

Гость | 01:24, 25 лист 2016

6000 !!!!!!за что?включите мозг! за 10 лет это 60 000 !!!

Гость | 09:22, 25 лист 2016

6000 ГР. ЭТО НОРМАЛ ,.НО НЕ В ГОД А ОДНОРАЗОВО , КАК ЭТО В ДРУГИХ СТРАНАХ ( В ТОЙ ЖЕ ПОЛЬШЕ)----- ЧЕГО ВСЕ И ДОБИВАЮТСЯ !!!

Гость | 01:25, 25 лист 2016

в деревне дом стоит дешевле на много!

Гость | 16:20, 26 лист 2016

больше 60к,они же еще и инфляционный процент добавят

Гость | 01:32, 25 лист 2016

а за 20 лет 120 000!можно пол деревни купить!

Гость | 01:33, 25 лист 2016

и еще пару машин))

Гость | 22:51, 25 лист 2016

Так заплати за розмитнення хразу 120 000

Гость | 13:20, 27 груд 2016

20 лет.... ты представляешь себе это?

Гость | 10:11, 25 лист 2016

ОКРОМЯ ПАРАСЮКА ЕСТЬ ЕЩЕ ТАКИЕ РЕБЯТА КАК СВИНАРЧУК-ГРАНОВСКИЙ,СВЯТОШ,ВАСАДЗЕ И ГЛАВНОЕ -ПОРОШЕНКО,КТО ЖЕ ЕМУ ПОЗВОЛИТ ПОМЕШАТЬ ЗАРАБАТЫВАТЬ

Гость | 11:04, 25 лист 2016

Интересно сколько обходиться завести в свою страну б/у авто полякам,грузинам,молдованам,белорусам ?.И какие ограничения по возрасту авто ?.Может у Остапа Н. есть такая информация ?

Гость | 13:39, 25 лист 2016

максимум до 1000 баксов

Гость | 15:35, 25 лист 2016

СДЕЛАТЬ ТАМОЖКУ МЕНЬШЕ ЧЕМ У СОСЕДЕЙ И ВСЕ К НАМ ЗА МАШИНАМИ ПОЕДУТ,ПРОСТОЙ РАСЧЕТ

Гость | 22:52, 25 лист 2016

З України менше євро 5 не завезеш

Гость | 13:34, 25 лист 2016

так будет зарабатывать страна и будет хорошо людям, а так зарабатывает только он

Гость | 14:52, 25 лист 2016

фабрики шахты и другие виды зарабатывания денег наших горячё любимых алегархов не "влияют на экологию" а старые авто влияют . но почемуто это мало кого интерисует .

Гость | 16:00, 25 лист 2016

Їхав зі Львова. Заїхав перед селом Сопошин (біля Жовкви) заправитись газом. Стою в черзі. Одна за одною заїзджають А6, БМВ 5 і Б5. По приколу поки чекаю черги пішов глянути на скільки лиються модні пацики. Дапазон від 50 до 100 грн. Питання: навіщо тобі машина, якщо ти не можеш її обслуговувати? А про загал: шкода людей які взяли машини в кредит або пригнали та чесно розмитнили - держава знову залізла людям до кишені. ПС: впринципі хоч щось піде до бюджету.

Гость | 18:57, 25 лист 2016

если будет такое куда надо будет платить

Гость | 19:27, 25 лист 2016

сразу пете в карман . и смотри не промахнись .

Гость | 21:44, 25 лист 2016

Краще б дали розмитнити за 1000-2000 евро. І в бютжет гроші прийшли б, і їздити за кордон не потрібно

Гость | 22:53, 25 лист 2016

бла бла бла

Гость | 23:26, 25 лист 2016

у среднего класса в украине нет лишних 1000-2000 . последний хр...ен без соли доедаем . и с каких делов мы должны столько платить ? до 700 долларов потолок нечего людей обдирать . если в бюджете нет денег нагибайте олигархов как это было в франции во время кризиса .

Гость | 16:06, 26 лист 2016

5 тис на авто є а 2000 немає? Клініка

Гость | 16:16, 26 лист 2016

купить б\у и быть должником по жизни.ахахаха

Гость | 17:16, 26 лист 2016

у олигархов миллионы есть . но всё равно они е прочь воспользоватся офшорами и плотить в казну не желают если вспомнить недавний скандал с горантом . а я получается должен .

Гость | 12:37, 27 лист 2016

Правильно,для чого починати з себе?

Tamara | 01:10, 26 лист 2016

Jak zabrati avuto y polizij ne zakonno ytrimueza magie Rick Pislja dtp dikyy

Гость | 13:57, 26 лист 2016

В.ПАРАСЮК МОГ БЫ НЕПЛОХО ПОДНЯТЬ СВОЙ РЕЙТИНГ ПОДНЯВ ТЕМУ РАСТАМОЖКИ .МИЛЛИОНЫ АВТОМОБИЛИСТОВ ЖДУТ ЕВРОПЕЙСКИХ ЦЕН НА АВТО

Гость | 16:27, 26 лист 2016

да денег ему и так отвесят,он что зря напрягатся будет?

Гость | 21:13, 26 лист 2016

Н. ВАЩЕНКО ,КАК ЖЕНЩИНА МУДРАЯ,НЕ ЗРЯ ЗАДАЛА ВОПРОС ПО АВТОТАМОЖКЕ ДЕПУТАТУ ПАРАСЮКУ ,НО ОН НИЧЕГО НЕ ПОНЯЛ ,А ЗДЕСЬ ПОЛ СТРАНЫ

Евген | 09:39, 27 лист 2016

Бред. Эти законы. Как здорового человека заставить бегать на костылях? :) Люди, мы ничего не должны этому носударству и автобизнесу в виде пошлин, налогов и т.п. Разве вы не поняли ещё?

Гость | 16:52, 27 лист 2016

а ТИ?

Гость | 09:54, 27 лист 2016

Все эти полузаконы- бред сивой кобылы , нужны доступные цены на авто. Самая нищая страна- с самыми космическими ценами на авто.Пока украинцы не смогут, как все страны, покупать себе авто за европейскими ценами, шум вокруг этой темы не завершиться . А из за десятка барыг страдают миллионы. Таможеные платежи должны быть снижены,и на несколько лет отменен екостандарт евро 5.

Гость | 11:21, 27 лист 2016

И я хочу иномарку из е-союза за треть нашей цены и оплатой в год ,(а лучше как у поляк ЕДИНОРАЗОВО) 200 евро.

Гость | 13:54, 27 лист 2016

Украинцы стали одной из беднейших наций мира, — Global Wealth Report

Гость | 14:33, 27 лист 2016

НЕ ДОРОГИЕ АВТО нужны не только зад возить,но есть еще много спец машин,грузовиков,а это только на пользу умершей экономике,а авто для атошников .ВСЕ ПЛЮСИ кто нибудь просчитывал ?

Гость | 14:44, 27 лист 2016

Что то в Польше я не видел тракторов "Беларусь" , скорой помощи "УАЗ",пожмашин "ЗИЛ" и тд. У них давно может и не новая ,но немецкая современная техника работает.

КАБМИН | 10:15, 28 лист 2016

НЕЗЯ немецкий экскаватор,а то у нас отечественный производитель подборных лопат остановиться .

Гость | 13:13, 27 груд 2016

ну так может это и на лучшее? запустить производство евро лопат, а не совкового хлама

Гость | 14:46, 27 лист 2016

А якщо грабанути автосалон (тому що нема грошей на машину евро 5 і розмитнення) і вийти з пікетом на дорогу теж придумають новий закон? Блокування доріг - це правопорушення, викликайте евакуатор і сміття з дороги на смітник. Нема грошей - не купуйте авто (до речі ці машини з-за кордону не їдуть пусті - на контробас гроші є.)

Гость | 16:54, 27 лист 2016

А якщо ти думати почнеш а не маячню писати?

Гость | 15:04, 27 лист 2016

Якщо ВИ - Депутати Верховної Ради - переглядаєте закони заднім числом - не забудьте повернути гроші за утилізаційний збір. Люди, які платили його в 2013 році - найдурніші, а ті що вивозять автозлом з Европи в 2016 - наймудріші! Пільги можуть бути тільки на авто ЕВРО 5 , а на старі руїни - абонплата (кредит за користування) - 100 ЕВРО в місяць - не підходить - купуйте авто в Україні.

Гость | 13:12, 27 груд 2016

100-200 евро в рік

Гость | 17:10, 27 лист 2016

Вера Брежнева снялась в сериале «Мажор», 2 сезон

Гость | 20:19, 27 лист 2016

нам не дали выбора ... либо покупай украинске авто и выручай наших олигархов либо пригоняй евро 5 за 10000 плюс все платёжки либо покупай 30-ти летний хлам . так как во многих денег больших нет то первые два варианта отпадают значит остаётся хлам который мы будем перепродавать по сто раз друг-другу .

Гость | 21:14, 27 лист 2016

ИЛИ ВЛАСТЬ ДОВОДИТ ЗАКОНЫ ТАМОЖКИ ДО ЕВРОПЕЙСКИХ ,ИЛИ ОБЪЕДИНЯЕМСЯ И ЕДЕМ ВСЕ К ВР

Гость | 15:03, 30 лист 2016

++++

Гость | 13:10, 27 груд 2016

обьединяемся и едем все в європу

Гость LOL | 23:44, 27 лист 2016

В принципе понятно почему такой ажиотаж по поводу дешевых иномарок на иностранных номерах, в стране кризис и у людей нет возможности покупать новые или подержанные дорогие авто, а ездить надо, а ТАЗы ой как не хочется покупать) только мне кажется платить каждый год абонентскую плату за купленное б/у авто до скончания веков это как то занадто, попахивает разводом, могли бы придумать разовую растаможку в разумных пределах например зависящую от объема и года выпуска авто, а так получается узаконить авто это хорошо ну кроме абонплаты есть же еще обслуживание, ремонт и топливо, и зная наших людей многие на нее забьют после первого года если у них будут проблемы с финансами. Плюс про первый закон о снижении ставок уже все почти забыли и толку он принес мало, на нем только все попиарились, здесь тоже могут придумать какие -то уловки и закон станет не таким привлекательным. Ну самые главные опасения по этому закону у меня взывает что у Президента в Верховной Раде есть самая большая фракция, а у него самого автобизнес и если он им даст отмашку что этот закон ему невыгодный то этот закон вряд ли пройдет хоть в каком то виде. На мой взгляд сейчас самый выгодный вариант на сегодняшний день, если есть конечно возможность, подсобирать на б/у иномарку на украинской регистрации до 10 лет в средней ценовой категории и не переживать про поездки за границу, ждать новостей и платить каждый год сборы.

порох | 17:36, 28 лист 2016

ждать новостей ,платить сборы и каждые 25 лет интересоваться - когда нам разрешат покупать авто за европейскими ценами

Тарлан Гаджиєв | 21:37, 11 груд 2016

Толковый коментарий. За 10 лет 60 000грн отдать им, точно пахнет разводом.. Мало им ихних милионов, то плюс хотят еще так косить у нас(

Гость | 16:28, 28 лист 2016

Хлопцв молодці тримайте так далі

леша | 18:19, 28 лист 2016

ваши обсуждения ник чему не приведут ми как захочем так и зделаем а ви лохи беситесь

Гость | 21:36, 28 лист 2016

!!!!

Гость | 08:57, 29 лист 2016

ВОВА -ДАВАЙ

Гость | 16:07, 29 лист 2016

мечта перекупов - накупить польского гавна и продавать в украине лопатой на этом же сайте ...больше пользы от закона не вижу...

Гость | 13:08, 27 груд 2016

ты хочешь сам ехать в Польшу? Никто не запрещает.

Дмитрий | 20:08, 29 лист 2016

Поскорее бы порешали эти вопросы, я бы уже на машине мечте катался)) А то ссыкотно как то вбухивать такие деньги и потом ещё обсираться когда полиция тормозит)) п.с. тачка мечта bmw z4))

Володимир | 20:53, 29 лист 2016

там вроді планується зробити так: що якщо продовжуть закон і кожного року люди сплачуватимуть по 6000 грн наприклад 10 років вийде 60 000 і ті гроші будуть враховуватись вже як за легальну розтаможку повністю на нормальних укр номерах і постійній реєестрації (розтаможка в кредит)

рома | 21:52, 29 лист 2016

неверится что-то !!! чтобы жедва на это пошла . они ничего не делают во вред свооего кармана .

Тарлан Гаджиєв | 21:38, 11 груд 2016

Конеееечно

Гость666 | 15:14, 01 груд 2016

Не нужно сюда пускать хлам! И так хватает тазов на дорогах! А то студенты понакупают за 1000 евро всякое гамно 90-х годов без тормозов, ударят кого-то и не найдёшь потом концы!

Гость | 18:46, 01 груд 2016

Опять порохоботы о хламе затрендели. Зайди на сайт и посмотри, какая марка количественно лидирует - ВАЗ. Вот где хлам.

Гость | 21:50, 02 груд 2016

6000сбор за год 1000бензин минимум страховка в польше4000 техосмотр 1500 за год итого приблезительно по минемуму12500гр.в год а может и 15000

Александр | 12:50, 05 груд 2016

Надо додавить отмену НДС! тогда можно расстамаживать.

Гость | 19:37, 21 груд 2016

6000гр порошенку на завод

Гість | 19:32, 29 груд 2016

помнится был и временный и всякие другие мутки.А просто на таможне заплатить растаможку в 200-500 $ еще небыло может Парасюк попробует? 95% завтра станет президентом.

Гость | 23:06, 08 січ 2017

Ну и где обещанный закон???

Гость | 18:55, 09 січ 2017

Судя по коментариям проблема очень актуальная,но никто не вспоминает о миллионах людей,которие работают в европе и России потому,что в етой тн.державе нет работи, а приехав на границу жирная харя таможенника скажет человеку что находиться в усраине можно только 5 дней

Гость | 15:25, 10 січ 2017

обесчаного 3 года чэкают . так что всё ещё в переди .

Гость | 19:12, 13 січ 2017

По ушам чешит Евреи 6000гр

Гость | 12:09, 20 січ 2017

Та приймати цей закон скорше. Дайте людям пожити нормально, але подумайте і про екологію. Удачі

Гость | 21:01, 20 січ 2017

6000 можна платити якщо знову щось непоміняють. Такі машини, ВАЗ, ГАЗ, ЛАНОС, уже дістали . я знаю зі свого досвіду коли пересів із спрінтера на ланос та більше чим півроку невитремав.

Гость | 13:06, 30 січ 2017

Должна быть градация стоимости в зависимости от мощности и года выпуска, кто то Ровера купит нового с объемом 6л, а кто то ауди 80 1990 года, почему все должны платить одинаково?

Гость | 07:15, 03 квіт 2017

Доброго всім дня!а цей закон вже діє шо треба платити 6000 чи вони мають тільки приймати?

Гість1 | 20:54, 06 квіт 2017

Як звичайна людина із середньою З/П 3 000грн. купить собі авто євро 5 або 6?

валентина | 13:35, 17 квіт 2017

добрий день Мій чоловік купив машину у польщі але нас зрозуміли неправильно і поляк зняв з польської реєстрації нам дали червоні тимчасові номери і тимчасовий техпаспорт на чоловіка зясували що це з виїздом за кордон СКАЖІТЬ будь ласка чи можна щось зробити щоб не розтаможувати нам сказали в польському мрео що ми можемо виїжати на україну але як без розтаможки чи можна на україні поставити на облік без розтаможки чи щось подібне адже техпаспорт тимчасовий до 11 травня якщо нічого не придумаємо останеться здати на шрот

Гость | 12:53, 05 трав 2017

Не нужно ставить на временный учёт с особенными номерами - в МРЭО в свободном обиходе не будет этих номеров( а за хабар - пожалуйста) а так же ещё возьмут пару тысяч за перерегистрацию и постановку на временные номера. Мнение: платить 6000грн в год или помесячно и обязательно страховка на период временного ввоза автомобиля.

Додати коментар до статті Читати усі коментарі (303)

Каталог автосервісів України

Дивитись всі →

Перевірено людьми