debug 0507 header1
debug 0507 header2
AUTO.RIA
Всіх порахують. Готується «перепис» машин на єврономерах Назад

Всіх порахують. Готується «перепис» машин на єврономерах

Що насправді може принести водіям, які експлуатують нерозмитнені автомобілі, новий законопроект від Кабміну?

Гадаєте, нарешті «бляхи» просто легалізують? Так, але… Давайте вдумливо і без поспіху пройдемося по тексту «прикінцевих положень» законопроекту №7286, який нещодавно зареєстрований у Верховній Раді. В цілому, документ покликаний підвищити безпеку на дорогах: у ньому прописані нові принципи спілкування поліцейського і водія, переглядаються розміри майже всіх штрафів та багато іншого. Ну, з цим зрозуміло: посилять, збільшать, притиснуть… А от з легалізацією авто «єврономерах» події можуть розвиватися по-різному.

Руки на кермо, залишатися в машині! Як водії будуть спілкуватися з поліцією

Варіант перший - лояльний

Дослівно, з тексту законопроекту: «Транспортні засоби особистого користування, тимчасово ввезені на митну територію України більш як на 90 днів, протягом десяти робочих днів з моменту такого ввезення підлягають державній реєстрації без зміни реєстраційних документів та номерних знаків країни їх реєстрації, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України». У багатьох ЗМІ та соцмережах це було пояснено як «легалізація нерозмитнених автомобілів».

Офіційно: дію стандарту Євро-5 в Україні продовжено на 2 роки

Не поспішайте розмотувати прапори: просто «легалізувати» автомобіль, оминувши Митний і Податковий кодекси, обійшовши вимоги екологічних норм Євро-5 (6), і обов'язок сплатити внесок за першу реєстрацію в Пенсійний фонд, в одну мить нереально. Тим більше, без зміни номерних знаків і документів. Закрити питання одним законопроектом не дадуть діючі закони і вимоги, які ніхто поки що не скасовував.

Авто на єврономерах і не тільки: що далі з розмитненням?

Так що ж задумали в Кабміні? Можливо, всі нерозмитнені автомобілі, які експлуатуються в Україні, просто поставлять на облік з метою оперативного встановлення винуватців ДТП або пошуку викрадених автомобілів на єврономерах. Адже в державних базах даних фігурують іноземці-«верблюди», які ввозили такі автомобілі, а «виходів» на фактичних водіїв, які їздять на «бляхах» по Україні, у держави немає. Втім, такий варіант розвитку подій може виявитися «занадто простим». Є і другий – жорсткіший.

«Бляхи», «пересічник» і «верблюд»: звідки беруться образливі назви?

Варіант другий - безпощадний

Знаєте, чому українськими дорогами їздить стільки нерозмитнених автомобілів? Ні, справа не в міжнародних конвенціях. Справа в тому, що контролювати право користування тимчасово ввезеними авто можуть тільки співробітники Митної служби ДФС. А ось зупиняти автомобілі вони не можуть. Виходить така карусель: поліція не уповноважена вирішувати справи по митниці і тому особливо не налаштована зупиняти машини для вирішення питань митників, вислуховуючи «компліменти» від водіїв. Тим більше, що штрафувати — тобто, виносити постанови — поліція по митних питаннях не може. Виходить замкнуте коло: одні можуть зупиняти автомобілі, але їм це «не йде в план», інші дуже хочуть і навіть можуть «план здавати», - але не уповноважені зупиняти ТЗ.

Наскільки страшний водій авто на єврономерах?

У чому хитрість «фокуса»? Ви вже майже здогадалися. Після встановлення законних умов для реєстрації тимчасово ввезених ТЗ, нехай і без зміни номерних знаків, всім водіям нерозмитнених авто доведеться пройти цю саму реєстрацію протягом максимум 10 днів після в'їзду такого авто на територію України. Або ж не пройти: це вже буде залежати від бажання і можливостей. Але якщо реєстрація не пройдена – це порушення, яке вже відноситься до компетенції поліції, а не фіскалів. Поліція отримає повне право зупиняти машини «на бляхах» і задавати їх водіям питання.

Штрафи за паркування на місцях для інвалідів - як діятиме поліція на практиці?

Крім цього, у новому законопроекті розширені рамки «поверхневого огляду», який проводять поліцейські: крім візуального огляду салону та багажника, додаються додаткові багажники, підкапотний простір, ніші у салоні, причепи... Крім того, водія зобов'яжуть надати можливість перевірки ідентифікаційних номерів ТЗ.

«Близнюк», «піджак», «по повітрю» та інші терміни, які ви чули, але не знали їхнього справжнього значення

До речі, прийти «з повинною» на реєстрацію - варіант так собі. Не виключено, що в Сервісних центрах МВС «оселяться» ще й співробітники митниці, які «наглядатимуть» за водіями авто на єврономерах. Адже навряд чи хтось із останніх зможе довести документально, що стаття 380 Митного кодексу для них недійсна. Мова про частину 4: «Тимчасово ввезені ТЗ особистого користування можуть використовуватися на митній території України виключно громадянами, які ввезли зазначені транспортні засоби в Україну, для їх особистих потреб». А якщо ввозив іноземець-«верблюд» – «Х'юстон, у нас проблема». Втім, якщо авто ввозив сам резидент, який порушив строки транзитного ввезення, це журба не меншого масштабу.

Повільно вийдіть з машини - пора платити штраф

Якщо законопроект №7286 стане законом, кожен водій нерозмитненого автомобіля автоматично, тобто через 10 днів після оприлюднення закону, стане порушником. І в поліції з'являться прямі підстави для зупинки машин на єврономерах вже без участі інспекторів ДФС. І не тільки зупиняти, але і застосовувати міри відповідальності: «Експлуатація ТЗ, не зареєстрованих в уповноважених органах МВС, забороняється»...

Ресурс автомобіля: Який пробіг робить покупку вживаного авто недоцільною?

Ось так і може замкнутись пастка для власників авто на єврономерах, яка зараз багатьом здається «блюдечком із золотим обідком». Куди не кинь — всюди клин: і реєструвати не сунешся, оскільки в СЦ МВС можлива «тепла зустріч» з митниками, готовими виписати штраф у розмірі 300% суми митних платежів (рекорд – 3,7 млн грн); і їздити небезпечно, оскільки та ж історія рано чи пізно трапиться на дорозі.

Втім, знаючи історію підготовки «закону про електротранспорт», можна припустити і такий варіант: перш, ніж «кабмінівський» проект отримає юридичну силу, з'явиться ще якесь нове, або «реанімоване» рішення, яке дасть можливість водіям «євроблях» заплатити податки в бюджет і легалізувати свої автомобілі, не доводячи справу до штрафів і конфіскацій. Як не крути, поки що це всього лиш наш з вами обмін думками про проект закону, який очікує своєї черги в ВР.

Техогляд: як на цьому зробити бізнес?

У будь-якому разі, «не перемикайте канал»: ми пильно стежимо за розвитком подій, щоб першими проінформувати вас про те, що чекатиме українських автомобілістів в найближчому майбутньому.

Слідкуйте за новинами на AUTO.RIA щоб знати більше!

Підпишіться на розсилку

Отримуйте першими новини в зручному форматі

Коментарі (205)

Додати коментар до статті
WV polo | 11:55, 16 лист 2017

бляховоды, что скажете?)

Гость | 12:13, 16 лист 2017

Україна це европа

Бляховод | 12:29, 16 лист 2017

П••••а нашим коням

Гість | 13:46, 16 лист 2017

что, что - сливаемся и все тут.

Гость | 13:32, 16 лист 2017

Украина це еппа.

Гость | 12:31, 16 лист 2017

геть єврошрот з доріг

Гость | 13:54, 16 лист 2017

даеш део весь кабмин на део пересадить

Гість | 14:04, 16 лист 2017

Єврошрот!?) Напевно сам на ланосі їздиш( Мій "єврошрот" в кращому технічному стані ніж 80% машин на укр реєстрації!

Гість | 14:12, 16 лист 2017

Геть совко, китайозошрот з доріг.

Гість | 00:08, 22 лист 2017

Заз і вази навіть нові --це шрот

Tolik | 19:29, 16 лист 2017

То купи собі ЗАЗа і не забруднюй повітря...

Гость | 20:08, 16 лист 2017

На рахунок не забруднювати повітря, електрокар як варіант

Гость | 14:08, 16 лист 2017

так, Ленд Крузер 200 це майже ланос, і я не сумніваюся що твій єврошрот в кращому технічному стані

Гість | 17:58, 16 лист 2017

100%

Tolik | 19:34, 16 лист 2017

Фольц Б-2 1983 р/в При перевіці газоаналізатором.в ДАІ,ПОКАЗАВ МЕНЬШЕ ВСТАНОВЛЕНОЇ НОРМИ вихлоп СО./В ДАІ/.

Гость | 14:03, 19 лист 2017

тобі скоро зимову резину ставити требе.....а вона коштуе як пів твоеї БНВ

Юлия | 08:34, 19 лист 2017

ШРОТ -НЕ ШРОТ .Как все задолбали. УКРАИНЦЫ -ДОЛЖНЫ ИМЕТЬ ПРАВО ПОКУПАТЬ АВТОМОБИЛИ ЗА АДЕКВАТНЫМИ ЦЕНАМИ КАК В ЕВРОПЕ.Вот тема разговоров. И мы должны заставить власть принят такие законы .Потому что это- чистой воды коррупция .

Tolik | 19:36, 16 лист 2017

Що пан палить???

Гість | 13:01, 16 лист 2017

Не х ....рена не поиму чему ви радуетесь когда нагенают народ , А ви извращенци!! Будем дальше машини покупать в 3 раза дороже.радуитесь дальше!

Гость | 13:42, 16 лист 2017

Их жаба давит.

Сергей | 14:06, 16 лист 2017

Ми не машини купляємо в три рази дорожчі, ми заробляємо в три рази більше і можемо собі це позволити! Я за зменшення розмитнення но не купці хітрожопих!!!

Гість | 17:56, 16 лист 2017

всіх власників жигулів ЖАБА давить,бо люди купили автомобілі і він жигу

Гость | 18:14, 16 лист 2017

Автомобіль це коли ти прийшов в салон і купив хорошу машину, а коли там вже 20 років...ну ти розумієш

Гость | 11:23, 17 лист 2017

От всі хто кричить заробляйте більше щоб не нили шо лікарів немає,медицина платна, в школі викладачів невистачає,пожежники не приїхали бо коштів на бензин немає.Поліція не спішить на виклики. Вони ж по вашому відброски суспільства бо заробляють 3-6тис грн а вицарі бо заробляєте 15тис грн?! От так і живемо по більшість жаба дусить і замість допомогти комусь вони краще в кабалу заженуть його. Тьфу на вас

Гість | 00:07, 22 лист 2017

Повір краще 20річна іномарка ніж новий в салоні ВАЗ чи ЗАЗ

Валерій | 15:41, 16 лист 2017

сЕРГІЙ ти такий розумний заробляєш в тричі більше чому не платиш податки???

Сергей | 17:03, 16 лист 2017

З чого ти взяв що я не плачу податки!? Я підпріємець що місяця плачу податки, пригнав за два роки два авто розмитнив(заплатив податок) і їзджу спокійно нікого не трогаю і доріг не перекриваю!

Гість | 19:03, 16 лист 2017

Та всі ж не можуть бути підприємцями ! В нас 3/4 населення бідних і як їм купити авто коли на комуналку не хватає?

Tolik | 19:26, 16 лист 2017

Розженися на 1450грн. пенсії,і ми подивимось ,як ти заспіваеш.А такого люду в наші "державі" ой як багато.

Гость | 19:44, 16 лист 2017

Бо 99% несплачують податки в повному обсязі. Даже призидент...

Гість | 09:28, 17 лист 2017

Зажрались ви підприємці наші. Пора на вас управу

Гість | 19:21, 16 лист 2017

Если нет денег на коммуналку, о каком авто ты пишешь? Чем ты его заправлять и ремонтировать будешь, нищеброд ты сказочный!

Гость | 20:06, 16 лист 2017

В мене є одна ідея що робити - ПРАЦЮВАТИ!

виталий | 12:05, 16 лют 2018

я був підприємцем з 2008р, мав магазин сантех, та монтаж бригаду, платив єд. подат. (1500+/-) дохід 2-5тис грн.міс. Прийшла перевірка (по найнятих), тепер мінімалка 3тис. налог ще 3..+оренда. Як жити????

виталий | 12:16, 16 лют 2018

Тепер я змушений був закрити магазин, підприєм. діяльність, піти в тінь робити лише монтажі, сімю треба за щось годувати. я не проти платити податки,лояльні. Маю авто на євробляхах, тому, що воно дешеве, а платити 4000дол. за самий папірець в ламінаті чи пластик, це якось образливо.

виталий | 12:21, 16 лют 2018

в ютуб є відео де журналісти в Україні зняли з обліку запорожець, та завезли в Польщу, зареєстрували десь 300дол. вийшло, потім, щоб зробити процедуру назад в Укр порахували, що це вийде поверх 3000дол. Оце ми так до європи йдемо виборочно.

виталий | 12:37, 16 лют 2018

Всі податки, пальне, штрафи, комунальні платежі у нас європейські або навіть надєвропейські, то чому ми не можемо користуватись якісними (послугами)-що нам натомість має давати держава?: зарплата, медицина, навчання, якісні дороги, лояльні податки, доступні ціни, та комунальні платежі.

Гість | 00:04, 22 лист 2017

Дай роботу

Гость | 19:45, 16 лист 2017

Ти обізяна. Незабувай що є люди які кожен день їздять на роботу а ти покидай пити

виталий | 12:44, 16 лют 2018

На цій стадії відносин людина-держава, я ті тисячі грн. буду вкладати в ремонт підвіски, покупку шин, та ремонту паливної системи, як держава до мене, так і я до неї: дороги - га..но, паливо на заправках те - саме г..но. Навіть пропан у нас набагато гірший ніж на заправках у Поляндії.

Гость | 13:59, 16 лист 2017

Розмитнюйте машини з 2010 року, в чому тут проблема?

виталий | 12:47, 16 лют 2018

а де такі гроші взяти на саму покупку для більшості автомобілістів це проблема.

Гость | 14:01, 16 лист 2017

сжечь эту цыганскую погань все до единого на наших дорогах ,только украинская регистрация и полный порядок

Гість | 17:54, 16 лист 2017

Жугуль твоя машина по жизні

Tolik | 19:20, 16 лист 2017

ЖАБА-ЦЕ СТАШНА ШТУКА...

Гість | 09:26, 17 лист 2017

+

Гость | 14:06, 16 лист 2017

Україні до Європи ще дуже далеко. Якщо буде так як в Польщі - поставити на облік авто 400-500 Євро, то відсотків 70 блях їх поставить.

виталий | 13:05, 16 лют 2018

цілком згоден навіть до 1000эвро можна осилити.

Гость | 14:33, 16 лист 2017

Дайте новый ланос за 3 штуки зелени и проблема решена!!!

Гість | 09:25, 17 лист 2017

За штуку його і не візьму розумнику

Гість | 00:01, 22 лист 2017

Ланос в США продається за 45?, але ніхто не бере.

Гость | 14:47, 16 лист 2017

Як власник євробляхи буду змушений здати своє авто 2000 року на металолом і скоріш за все куплю авто 1985-1990 років. І тоді екологічна ситуація в країні і на дорогах одразу покращиться.

Гість | 14:59, 16 лист 2017

Саме так ))))

Tolik | 19:17, 16 лист 2017

А ВАЗи,ГАЗи,ЗАЗи та МАЗДИ-2140,412 І т.д. самі екологічні авто в світі. Евро 5 нервово курить.

виталий | 13:23, 16 лют 2018

Це точно. Якщо справа в екології, то давайте почнемо зсередини: власникам вазів, москвичів, волг, ЗАПОРОЖЦІВ і.т.д.та навіть старих іномарок - корчів. Дайте акцію: Хто бажає здати свого корча на утилізацію, а натомість отримає можлимість взяти авто на єврономерах та безкоштовно поставити на укр номери. Будь-яке авто важить десь від тони, ціна металу десь в районі 8грн. - це сировина для заводів, та від 8000тис грн. в казну сировиною. Вигоди:(екологія,утилізація,зменшення кількості єврономерів, сировина, робочі місця,ЕКОНОМІКА)

Женя | 21:30, 18 лист 2017

+

Гість | 14:57, 16 лист 2017

Це вже було... Спільні рейди, пости митників та дпс. Панове з євробляхами, готуйтесь до наповнення бюджету країни та кишень чиновників... Але основна проблема в доходах громадян, а не митних ставках та обмеженнях...

Гость | 15:49, 16 лист 2017

тебе той мерс без штанів залишить чи ти думаєш що його ремонтувати будеш як ланоса

Гість | 17:52, 16 лист 2017

ви давно дивились ціни на запчастини,ланос мерс і фольцваген-ціни різняться 10-50 грн,якщо жлоб їздь на ланосі)))

Гость | 11:20, 17 лист 2017

А тобі що до вартості ремонту його мерса? ЖАба вже настільки давить? !

Гость | 18:02, 16 лист 2017

Ти ті анекдоти іди комусь іншому розказуй.І я це написав у відповідь людині,чий комент видалили,а мова була про S class

Гость | 18:13, 16 лист 2017

Якщо ремонтувати китайськими запчастинами то так, ціна майже та сама. Але міняти ти їх будеш з тою самою частотою що і на ланосі. А оригінал коштує дорожче ніж весь твій мерс.

Гость | 11:03, 11 груд 2017

А ти думаєш що ти в ланозі на оригіналі їздиш???? Китайські як 100%! і купляти на заміну ти теж будеш для свого тазика чи ланоса на китайські а якшо ні то будуть вони стояти на 10-15% меньше ніж на мерса, і то майже 5-10% але то іномарка, а відро було відром і залишеться відром з болтами!!!

Юлия | 16:17, 16 лист 2017

хотя -скорее всего -святошский троль

Гість | 16:20, 16 лист 2017

та пішли ви всі ходіть пішки

Гость | 16:26, 16 лист 2017

Є вланики євроблях котрі заради своєї безпеки на трасі їх ремонтують. У мене мерс і я не бачу в ремонті великої різниці між ВАЗом та Мерсом. Ні все таки одна є - мерс не так часто ламається.

Гость | 17:19, 16 лист 2017

мова була не про твоє корито,а про S-класс

Гість | 19:17, 16 лист 2017

Ага, поменяй в своем корыте 16 сайлентблоков сначала и это только сзади! А потом напишешь!)

Гость | 11:20, 17 лист 2017

В мерса 10 подушок і 16 сайлентів а в ланоса 2 айленти і 1 подушка і та на задній полці лежить!

Гость | 10:59, 11 груд 2017

Очередний Вазовець!!!! молодець! тазік, відро з болтами, болтики по дорозі не загубив????

Гость | 11:00, 11 груд 2017

На задній, для зубів коли при ударі вилетять)))))

Гость | 17:02, 16 лист 2017

Ждем кучу брошенных на улицах "блях" ибо у пацанов которые на разборках не хватит ни денег и места от такого переизбытка.

Гость | 17:10, 16 лист 2017

Уж лучше на металлолом, чем за 2 гривны отдавать. И они еще на этом заработают.

Гость | 11:19, 17 лист 2017

Та ви вже чекаєте і дочекатись неможете! ТІльки і вмієте радіти від того що в сусіда корова здохла,з роботи звільнили чи хата згоріла! Шоб тобі все життя так жилося

Николай | 17:46, 18 січ 2018

а у них менталитет такой. они только завидуют и зла желают. вместо того чтобы как-то вместе пытаться изменить положение вещей в стране, они и сами тонут и ближнего утопить пытаются

Гість | 19:13, 16 лист 2017

Все металлоломщики потом сдают в разборку, но чуть, чуть дороже!

Гость | 17:46, 16 лист 2017

А сколько евро авто в Украине?А нас рать!!!

Александр | 17:57, 16 лист 2017

Давно пора бляхи убрать с украинских дорог.

Гость | 10:57, 11 груд 2017

АГА як і 70% україських ЄВРО СССР!!!! разом з вами (начальниками, депутатами і тд)

Гість | 18:02, 16 лист 2017

Тяжко буде нищебродам з пантами розпрощатися

Гість | 18:03, 16 лист 2017

Тяжко буде нищебродам з пантами розпрощатися

Гость | 18:12, 16 лист 2017

100%

Гость | 11:18, 17 лист 2017

Олігархи обізвались? А ви весь час такі модні були чи золотий слиток знайшли?

Гость | 10:56, 11 груд 2017

Туалети золоті в них, і буханки хіба золоті ти що забув)))))

Гість | 18:11, 16 лист 2017

Тяжко буде нищебродам з пантами розпрощатися

Гость | 18:38, 16 лист 2017

Умник, при чём тут понты? Мне, например, авто необходим для поездок на работу. Продал ауди 80 83г. за 1600у.е., купил рено сценик 2003 за 1000 евро.+ дор.расходы. Обе машины были в отл. состоянии, но для этого в ауди было вложено около 1000уе, а в рено- 1250+ 37 (расходники +транзистор климата). И всё равно, сравнивать эти машины, всё равно, что проигрыватель виниловых дисков с dvd-проигрывателем.

Сережа | 11:30, 20 лист 2017

Богатый такой ??

Гість | 19:36, 16 лист 2017

Нужно было купить нашу машину.хочется же на хорошей поездить и на дурняк.

Док | 11:12, 17 лист 2017

Нашу то яку ,таврію??? А чому я не можу на хорошій поїздити бо ти так хочеш? Бо в середині тебе жаба дусить?!

Гость | 18:53, 16 лист 2017

А как быть тем кто работает в Польше .. и купил себе авто ... он что и домой не может приехать на 2 ве недели

Гость | 11:17, 17 лист 2017

Сіди і дальше там і жалійся що ніхто замість тебе не вирішує твоїх проблем

Гість | 19:23, 16 лист 2017

Ну шо вы бляхари пиписки позжимали?

Юлия | 22:09, 16 лист 2017

челентано соснул у васадзесвятоша ?

Гість | 09:33, 17 лист 2017

Это по твоей части, чувак с женским ником!

Гость | 19:37, 16 лист 2017

Заборонити євробляхи - машини для аферистів! Купляйте авто 2010-2017 років , розмитнюйте і їздіть собі на укрономерах!

Гость | 11:16, 17 лист 2017

Так скинься усім щоб купили авто за 10к уо ,чи ти думаєш люди сруть грошима? Подивись скільки людей авто бере напрокат платячи від 200грн за сутку!!!

Гость | 10:53, 11 груд 2017

хахахаах а за що я їх куплю???? якшо треба і сімю прокормити і і оплатити за все і щей мати на чому заробити! Як дальше умнік????

Гость | 19:43, 16 лист 2017

Ну не даст нам государство нормально жить это и так понятно и без коментариев

Гость | 20:04, 16 лист 2017

А какое отношение еврошрот имеет к нормальной жизни?

Гость | 20:22, 16 лист 2017

Похоже на то

Виталий | 21:26, 20 лист 2017

Дай бог что бы АТО закончилось, тогда может на Майдане и разберемся ху из ху

Гость | 11:15, 17 лист 2017

Октавія 2008 рік за 4тис уо з пройденим ТО на єврономерах єврошрот а октавія за 9000 на укр номерах укршрот чи як?!

Гость | 11:15, 17 лист 2017

Якщо вам ланос і нормальне життя асоціюється разом то прапор вам в руки

Гость | 17:59, 18 лист 2017

При чем тут вообще Ланос?

Гість | 20:01, 16 лист 2017

Согласен!!!

Гість | 20:30, 16 лист 2017

А че вы радуетесь? Машины чуть ли не как в Сингапуре стоят, а вы радуетесь, что "власть молодец, нищебродов этих защемила", а то что она в дураках опять всех оставила, это ничего

Гость | 21:13, 16 лист 2017

А что, плакать?Наш рядовой украинец не ищет пути увеличения своего дохода или самообразования, а как перед соседом понтануться у которого девятка, а он типа такой успешный на Ауди 20-тилетнем.Люди не умеют ни зарабатывать ни тратить, отсюда и бедность.Имея в руках 3000 не подумает куда бы их с умом вложить, чтобы в будущем эта цифра удвоилась-утроилась, а как купить ведро которое вытянет с него все деньги, пока не изменится психология рядового гражданина, ничего хорошего не светит этой стране

Гость | 23:28, 16 лист 2017

Согласен.

Кость | 08:17, 17 лист 2017

С умом вложить куда?????? В банк банкрот, товар скоропортящийся, шефу на взятку для повышения зп, в банку 3-Х литровую. Или начать нарушать закон и торговать наркот ой ?

Сергей | 08:50, 17 лист 2017

+1

Александр | 11:16, 17 лист 2017

Ты в этой е....й стране еще попробуй вложи и заработай. Можно вложить и еще в долгах утонуть. Честно хрен дадут заработать. На один унитаз.

ГОсть | 23:07, 18 лист 2017

Гы, кросиво говориш. Может подкинеш парочку идей куда вложиться чтоб удвоить или утроить))) капитал...

Сергей | 11:44, 19 лист 2017

А куда можно вложить 3000? Покормить детей, отдать за коммуналку и купить тряпья в секонде.

Гость | 10:49, 11 груд 2017

ахахахахха Вот і мені інтересно! Може ти нас просвітиш куда вложити? Оплачу за комунал, прокорвлю дитину і жінку і що залишеться ну може 100 грн! І куда вложити???? що вона була 200 чи 300 ????

Гость | 12:02, 18 лист 2017

+1

Женя | 21:23, 18 лист 2017

+

Гость | 10:50, 11 груд 2017

+100:%

Гость | 08:52, 17 лист 2017

В ту же биткоин ферму,как вариант

Док | 11:11, 17 лист 2017

В лохотрон вложувати бабки?))) Може тоді вже в МММ там хоч надійніше!

ГОсть | 23:09, 18 лист 2017

Поздно поверь над было раньше биткоины майнить .

Гость | 18:21, 17 лист 2017

от же неучі на заправках WOG працюють, заправляють за біткоіни, не знали ж вони що то лохотрон, Док чого ти їм не сказав?

RUSLAN Володимирович Гусарук | 23:43, 22 лист 2017

5+

Док | 20:52, 18 лист 2017

РАджу подивитись дуже цікавий фільм МММ називається. Так там не тільки вог гроші вложував а от наслідки ми знаємо. А от принцип зновуж таки нажитись на інших нічого при тому не роблячи!

Гость | 22:16, 16 лист 2017

на украинских металлургических заводах острая нехватка металлолома. Ввели даже запрет на экспорт металлолома. Поэтому правительство решилось на многоходовочку - сначала разрешить бесплатно пригнать металлолом в Украину а потом конфисковать этот металлолом и на переплавку

Гость | 22:20, 16 лист 2017

отдай евробляху на металлолом и купи себе велосипед

Гість | 09:21, 17 лист 2017

Купи собі мозок

Виталий | 21:22, 20 лист 2017

100% у человека мозги атрофированы

Юлия | 22:21, 16 лист 2017

.ТАМОЖКУ КАК В ЛИТВЕ И ПОЛЬШЕ - И ПРОБЛЕМЫ НЕТ. А ВОРОВ В ТЮРЯГУ .

Бляховод | 08:21, 17 лист 2017

Украине Европа и нафиг не нужа .... Мы сами можем не хуже жить ....Просто нам мешают политики

Док | 11:10, 17 лист 2017

100% і жаба

Гость | 10:46, 11 груд 2017

100%!!!! Уважаю тебя! !!! ПРавельно сказал!

виталий | 13:51, 16 лют 2018

последняя будка таможенника при выезде на ПЛ територию окошко на уровне 1метра от земли, водитель должен выйти из машины к окну, а в какой позе он будет оттуда слушать или говорить сами посудите варианта 3 (на коленях, на корточках, кланяясь)?! А европас (по которому ездят граждане евросоюза) идет отдельно вне общей очереди, без особого досмотра, и почти из авто не нужно выходить., тогда кто мы для них после этого..???

Гість | 08:46, 17 лист 2017

Ехал как раз вчера и вспомнил всю эту канитель вокруг блях и евро 5... Еду, смотрю ВАЗ 21-05,не поверил глазам,новый!!! Затем на следующем светофоре ваз 2121 ,а сзади богдан написано...и всё эти ведра оказывается имеют сертификацию евро 5. Нагоняйте ещё пару млн.этих блях, чтобы вся это неподающаяся никакой логике автоимперия навернулась и ушла в музей совкового автопрома наконец-то.

Гость | 08:53, 17 лист 2017

Проблема не в поднятии налогов, а в том что бы заставить тех кто зарабатывает на новое авто платить хоть какие то налоги!!!

Гість | 09:37, 17 лист 2017

Ну шо, п......а вашим коням пришла, откуда не ждали?

Гість | 14:45, 17 лист 2017

А в чому проблема? Закон забороняє їздити ?НІ ! ТАк чого ж ти так скачеш а шо аж з луганська пятки видно?

Гість | 17:47, 17 лист 2017

У нас скакать не принято- дурной тон!

Гість | 20:51, 18 лист 2017

Та да ,воно і видно...здалеку видно

Гость | 11:14, 17 лист 2017

Остап наведіть порядок з видаленням коментарів бо реально то вже бісить!

Гість | 18:31, 17 лист 2017

Витьку на царство!

Гість | 22:13, 17 лист 2017

Ану умніки хто напише що ж там на рішали литовці що вичислили да нічого бо це була чергова брехня укр журналістів чесно я б їх спалив живцем

Гость | 02:19, 18 лист 2017

Есть очень хороший вариант! Покупаем новый ЗАЗ Сенс и везем его в Литву или Германию, чтобы проверить его на экологическую норму евро 5 и получить сертификат соответствия, потому как на Украине такого оборудования до сих пор нет. Как Вам?

Сережа | 11:25, 20 лист 2017

Класс

Саид | 16:20, 18 лист 2017

Я ездить на евробляха

Сергей | 11:40, 19 лист 2017

Ребята, ну почему у нас так сложно все? Я просто хочу ездить на более- менее нормальном авто. Я не хочу не соблюдать законы но и денег у меня нету, чтобы покупать из салона. Дайте мне ЖИТЬ по человечески. В чем же эта Европа заключается? Грустно просто от наших реалий, машину не купи, жильё не купи, пенсии не будет, отдохнуть поехать куда-то тоже нет

Гость | 08:03, 20 лист 2017

а ты думал что европа это манна небесная

Арсений Петрович Яц. | 08:29, 20 лист 2017

Европа - это для меня!!!

Гость | 10:42, 20 лист 2017

а вы уважаемый думаете что купив за тысячу уе более менее нормальное авто как вы пишите ваша жизнь измениться или в етом вся ваша жизнь по человечески не забывайте и то что машину надо еще и обслуживать а ето вам не ваз там цены в разы выше или купил поездил до серезной поломки и на разборку ето то что я вижу каждый день потому что на ремонт просто нет денег или иномарки не ломаються вместо того чтобы стремиться больше заработать вы ищите легких путей понятие хочу напрочь убиваетие могу и что больше всего напрягает 90 из 100 на бляхах создают угрозы движению про оставленые после дтп машины наслышены все и лично у меня и моего окружения ребята купившие за штуку ваз но легальный вызывают намного больше уважения чем ищущие шары еврономера

Гість | 23:17, 20 лист 2017

так так і померти також дорого

Гость | 09:57, 11 груд 2017

Та померти пісец, не те слово! як не розмитнений автомобіль ауді буде коштувати)))))

Сережа | 11:24, 20 лист 2017

Я знаю многих ребят на бляхах работают экспедиторами на фирмах с продуктами .есть люди таксуют и зарабатывают таким способом .сосед возит молоко и продукты с села в город продоет что выростил за лето на огороде ?? Как с ними быть??

Гость | 11:49, 20 лист 2017

Вот прям гость правду матку рубит 100%, сразу видно разумного и обеспеченного человека

Макс | 11:57, 20 лист 2017

Меньше всего при покупке доступного автомобиля для нужд моей семьи меня будет интересовать на которой отметке находится Ваше уважение ко мне))) Не можете помочь материально? Не давайте советов и тем более оценок. Ответственность за управление лежит на водителе и не имеет значение номера. И жаль ребят из Вашего окружения, которые послушали Вас и купили ВАЗ. Возможно в скором времени отношения между вами ухудшатся.

Гість | 17:46, 20 лист 2017

Ви можете уважати кого хочете, але вам скажу одне ви РАБ, або тролль, тому що так звані депутати прийняли закон і доють вас, а ви розказуєте про якісь ВАЗи, які при ДТП роблять колективну могилу всім сидячим у ВАЗі, а в іномарці люди мають більше шансів залишитися живими, тому всіх прошу здавайте совєтський і росєйській автохлам на металобрухт і купляйте більм менш хорошу іномарку на єврономерах за ті самі гроші, життя одне, живіт з насолодою

Василь | 17:52, 20 лист 2017

ви шановні теж не праві тому що взяти в порівняння ваз 90р і іномарку такого ж року то по ремонту вони обходяться одинаково та й безпека у іномарки на рівень вище + комфорт у керуванні. тому є свої плюси і мінуса, а на рахунок обліку євроблях я тільки за і щоб ціни були адекватні, тому що у нас так получається документи(папірці) дорожчі чим авто, це не люди винуваті а наші дорогі політики.....

Гість | 12:17, 28 лист 2017

А чомусь я впевнений шо водії на укрномерах здійснюють аварійних ситуацій більше з жахливими наслідка. Водії на еврономерах на мою думку ще не збивають по шість людей за раз. Тому просто може це жаба давить і змушує так думати про єврономера які є не самою великою проблемою в україні на сьогодні

виталий | 14:03, 16 лют 2018

Да какой ваз! да сколько там подушек безопасности, Там есть система АВС,ESP - это системы безопасности. Кузов какой, да ВАЗы уже сами от експлуатации по дорогам просто розсыпаются, с обвисшими багажниками, а сколько на дорогах встречается машина накренившись стоит без колеса, когда шаровая уходит и царапины по асфальту 3-5метров, разве это техника?

Гость | 10:39, 11 груд 2017

ну да) згідний на всі 100, жаба їх давить! Євро номера збивають по 6 людей зараз))))))) дібілізм просто, жопо лизи власті! А сама велика проблема у нас вулички переіменувати)))))) пісец просто)))) без цього все єкономіка впаде! Хоча що я говорю у нас її вже давно немає як і держави!!!!

Гость | 21:25, 20 лист 2017

Василь, у вас температури звичайно немає, коли стверджуєте, що обслуговування іномарки і ВАЗ обходиться в одні і ті самі гроші?

Гость | 10:40, 11 груд 2017

Праввельно))) У нас самий дорогий тюнінг в україні це УКР НОМЕРА!!!)))))))

Док | 23:08, 20 лист 2017

Макс в точку! От для тих хто кричить що бляхи наражають на небезпеку інших: а скажіть а їздячи на зазі чи вазі ви не наражаєте на небезпеку свою сімю? Ви хоч усвідомлюєте відповідальність свою? Вони то в чому винні ,що ви на вазі їздите?!

Гость | 17:43, 25 лист 2017

Ребята, покупка авто это только вершина айсберга, а смысл в том чтобы иметь сопоставимые цены с зарплатой.

Гость | 12:35, 03 груд 2017

я три рази потрапляв у дтп. з разних обставин. але кожен раз в мене влитали саме вази. стари та некерованi. може це випадково? але я так не думаю.

Гость | 10:42, 11 груд 2017

згідний на всі 100%. ПОдивіться КРАШ ТЕСТИ люди! Славуту взагалі не знаю хто допустив на дороги, вона КРАШ ТЕСТ не пройшла! ТРУПИ всі!

виталий | 14:26, 16 лют 2018

Жалко що фото не можна вкласти сюди, в мене осінью вїхала пяна леді на ЗАЗ Форза (укр номера) У мене евро Ауди а-6 2000рік, я помаленько котився, збираючись повернути в провулок, а ззаду пролунав неслабий удар (я думав багажника до арок вже нема), проте, оглянувши був здивований, пошкодився тільки бампер та короб запаски трохи, а ЗАЗ передка нема, ланжерони в різні боки, фари, капот, радіатор, мотор, навісне..., коли розїжались, то я ще пару метрів тягнув за собою, доки вдалось розчепитись. от і факт, чому пластиковий бампер виявився крепший за металевий перед ЗАЗ.?

Гість | 14:30, 20 лист 2017

Європа - це в першу чергу виконання закону, а наш брат думає , що Європа - це шара! Да небуває такого шановні ! Нам потрібно багато працювати та багато чого робити на експорт, тоді будуть гроші на авто із салону нове нехай і недороге але нове. А звозити сюди металолом і кричати мене обмежують, ну на кого ви схожі, на дикунів !

Гість | 17:57, 20 лист 2017

На людей які хочуть вже і зараз користуватися благами сучасного життя, а не пахати все життя і думати от от і я собі може візьму авто з салону, а тут оп і $ по 50, 75, 100 і....., уже не потрібне мені те авто, бо пенсія на ліки вся йде. І ще одне ВАЗ, АЗЛК, ЗАЗ, ИЖ, ВОЛГА, то не металобрухт???

Игорь | 19:20, 20 лист 2017

Какой металлолом? Сам ты "дикун" дикий!

Виталий | 21:14, 20 лист 2017

Конечно же лучше ездить на ВАЗах за 3 тыс. у.е. 1995 года выпуска чем за эти же деньги, как минимум Ауди А6 2005 года в отличном состоянии и чувствовать себя цивилизованным человеком. Бред сумасшедшего. А уже 5 лет как в Европу стремимся. Революцию делали и что? Как всегда к дерьму тянет?

Гость | 20:35, 21 лист 2017

Зрівняйте ціни на авторіа на авто до 3000 у.е.розмитнені і не розмитнені та запитайте себе чому так???

Гость | 21:22, 20 лист 2017

почувствуешь цивилизацию,когда на этом ведре в "отличном состоянии" полетят форсунки, коробка или электроника, или с ходовкой прилетишь

Гість | 12:20, 28 лист 2017

Ой можна подумати якщо ти купиш авто за ціну яка в україні і в ньому щось полетить ти сильно веселий будеш

Гость | 12:16, 03 груд 2017

в тему

Гость | 10:37, 11 груд 2017

хахахаха правильно сказав))))) Він буде сильно веселий, як як коли вазик новий з заводу ломався кожні 3 місяці!!! А ауді за 2.5 року ні разу)))))

виталий | 14:35, 16 лют 2018

ціни на запчастини вашою реєстрацією не переймаються в цьому питанні всі рівні. Мова про купівлю, люди! ми платити повинні захмарні кошти за саму реєстрацію, з цим треба боротись. Ну так не чесно! реєстрація в 2-3... рази дорожче машини... По нормальному має бути, як наприклад ПДВ 20%.Чи хтось незгоден?

Гость | 20:31, 12 січ 2018

то на вазик 100 дол вся ходовка а на ауді один ричаг 100 дол який через півроку по наших дорога буде готові і на вазіку люди спокійні бо вони вних украінськи

виталий | 14:37, 16 лют 2018

в мене ауди а6, так ричаг там з салінблоком та шаровою йде, ціна не 100дол, а 700-900грн.

Гость | 10:28, 11 груд 2017

Та ти що. Як ти таке смієш казати))))) По словам других умніків то ЄВРО 6 ))))) хахахахах)))) А у нас бляхи як кажуть на нас то в нас ЄВРО СССР!!!!

Гость | 10:30, 11 груд 2017

І ще, взагаліто у нас авто це розкіш, так зробила влада і всякі начальнички і тд! А в європі це як любив другий пристрій життя, як телік, чи ноут, чи телефон яки потрібен почті кожен день для сручного життя! А у нас як в гавне!

Гость | 19:15, 20 лист 2017

Про що ви тут всі говорити!? Я зараз в Європі працюю, купив машину ауді а6 кватро за 1900€ машинка в ідеалі! Збираюся їхати додому але на автобусі, ну зрозуміло чому на автобусі?)) на Україні мені потрібне авто, дивлюсь по обявам за таку ж ціну 1900€ , і що я бачу? А нічого, окрім кончаних в прямому смислі цього слова машин! Я їду по всій Європі перетинаю кордони і ні яких проблем! Чому не можна зробити так як у європейських країнах, купив розмитнив за 298€ і все???

Гость | 21:19, 20 лист 2017

дай вгадаю, 2.5 дизельок, року 2001?

Станислав | 20:08, 21 лист 2017

"на Україні мені потрібне авто" де,-де, соколику? НА Україні? Так-так, козаче, а чи не засланий ти?

Сергей | 15:05, 22 лист 2017

Ну заедь в берлин на корче за 1900 евро, получишт ещё 400 штрафа сверху

Гість | 12:10, 28 лист 2017

Да шо ти кажеш казкознавець

Гость | 20:30, 21 лист 2017

Давайте не будемо чіплятися до слів,"на Україні"нас вчили говорити з малечку то є пережитки совка а тепер всі розуміємо що то е помилка і треба казати -"в Україні".Нарешті не про те зараз йде мова,патріотизм треба проявляти не в словах а треба боротися з нашими ненажерливими олігархами,-на гілляку їх!!!

Гість | 15:42, 27 лист 2017

Ты со своим дизельком тут всех уже запарил! Мечтатель сказочный!

Гость | 21:37, 20 лист 2017

походу порох и компания на 2й срок не собираются.....

Гость | 23:04, 20 лист 2017

Вони ще перший не відсиділи

Гість | 12:11, 28 лист 2017

+

Назар | 21:48, 20 лист 2017

Ні один з вас незнає що таке плата в Європі за стару машину?!Який податок!А страхівка , а ТО пройти куча грошей ,тому і продають там ті корчі за копійки. Скільки заборон до заїзду в певні міста бо вихлопи не того стандарту, а куда їх більше як не нам шукачам халяви.

Док | 23:03, 20 лист 2017

Назар давай попорядку: Податок в Польщі який ? ТО і страхівка! То копійчане біля 60-80злотих але це грубо плата за діагностику ,страхівка дорого біля 300є а ле страхова сума від 1-3 млн євро!!! А в нас скільки до 1.5тис є ! І то в нас попробуй добийся виплати! ЗАборона вїзду в 5 міст по всій європі це проблема??? Та там і новим дизелям заїзд заборонений! А в деяких містах тільки електроавто впускають.І що будемо кричати шо нове дизельне авто це Г купляйте електричку?! ТАк а тепер розкажемо про зп в Європі від 2-5тис євро проти від 0.1-0.5 тис євро в нас!!! І подивіться скільки людей ще їздить на цих авто-для них це засіб пересуання а в нас з нашими цінами і зп це РОЗКІШ ! Це нормально?!

Олексій | 21:31, 10 січ 2018

назар ти тормоз який (все знає)))))))

Гость | 00:34, 28 лист 2017

Да був я у ті славнозвісні Європі,це де ті зарплати ,Іспанець отримуе 700 і тішиться,а на фурі за 1200 в машині спати по 3 місяці,не тіштись надіями,що заробиш то і лишиш,щоб по людськи жити,ідеш о 7 ранку ,а приходиш о першій ночі,от і дивіться не через розові окуляри,а на власні твирезі очі.Живуть там корені,що с покоління в покоління працювали і заробили капітал(нерухомість,фінанси,бізнес).

Василь | 20:25, 02 січ 2018

A HIMEZ CKILKu `?????

Гость | 17:41, 25 лист 2017

Бля ребята вы так и не поняли, просто хочется жить по человечески, меня не интересует что как там у кого. Просто хочется иметь цены адекватные зарплате.

Гость | 08:51, 27 лист 2017

Все, с меня хватит! Я еду в Киев скакать.

Гость | 18:52, 28 лист 2017

Щось всьо затихло. Не южанiноi не эвро авто сили.

Гость | 10:36, 11 груд 2017

І якшо порівняти що в мене був ВАЗ 2110 4 роки, і що він ломався чуть не кожні 3 місяці. То ауді за 2.5 роки ще ні разу, масло заливаю і все! А я заливав масло і ВАЗ! Але ВАЗ є ВАЗ даже назва сама за себе говорить вазик, або тазик відро з болтами! Хочу бачити аби дипутатики всі пересіли на вазики і ланоси. Чого не підкримують віч виробника???? Так тож супер тачка! Подушки без є! От тільки їх купити треба в магазині достатньо їх є, звичайно ж прості а не такі як треба що самі спрацьовують, ти під час ДТП будеш підставляти собі подушку )))))) як і абс, сист стабілізації, підігрів зерках сидінь, кондинціонер знімеш з офісу поставиш собі на кришу))))))

Гость | 11:07, 11 груд 2017

А ну і в україні вони стоять в 2 ато і в 3 і бувають і в 4 рази дороще ніж в ЄВРОПІ!

Александр | 22:41, 11 груд 2017

прикриють бляхи і буде спокій ))) кожному хитрожопому впаяти 485 статтю митного кодексу по 300% митних платежів! ))) тоді заживемо ))) і бабло в бюджеті буде ))) тєєєма

Владислав | 18:35, 21 груд 2017

"Тоді заживемо"... Дурень думкою багатіє. Чему радуешься нехитрожопый? Ты все равно ни копейки из предполагаемых денег не увидишь. А закон, если его примут, только озлобит народ и "добавит пороха в огонь". )

Гость | 20:46, 16 січ 2018

Бабло буде в кишені у влади

Гість | 21:55, 27 груд 2017

Быстрее бы приняли, что бы наконец то люди за вилы взялись.

виталий | 14:45, 16 лют 2018

добавит Пороху огня!

виталий | 13:03, 16 лют 2018

Нет только управления, точнее оно есть, а совести у него нет! Там тенденция под себя все тянуть, и мысли не на производство чег-либо, а какой бы новый налог придумать или какой штраф повысить, бабло вложить в технику и спецсредства для полиции, и количество последних увеличить - это и есть весь план наполнять бютжет , так просто взять у народа штрафами да налогами.

Додати коментар до статті Читати усі коментарі (205)

Каталог автосервісів України

Дивитись всі →