debug 0507 header1
debug 0507 header2
AUTO.RIA
Що буде далі з нерозмитненими автомобілями? Назад

Що буде далі з нерозмитненими автомобілями?

Яку відповідь отримали у ВР власники авто на іноземній реєстрації

Тема розмірів податків на імпорт вживаних автомобілів не втрачає актуальності вже не перший рік. Ситуацію з одного боку ускладнює, а з іншого – активізує парк автомобілів на іноземній реєстрації, який зростає щоденно. Ми не будемо вникати у всі дискусійні моменти щодо соціальної рівності та правомірності їзди на машинах без оплати податків, але очевидно, що, якщо держава не вживатиме жодних заходів щодо перегляду податкової політики на імпорт транспортних засобів з пробігом, незабаром український автопарк буде складатися як мінімум наполовину з «польських блях».

Легалізація авто на іноземній реєстрації: Нові проблеми

Вчора (24 травня 2017 року) активісти почали «позачергову» акцію в Києві біля Верховної Ради. Одна з причин – законопроект №4932, у якому запропоновано ввести плату за перебування «чужих» ТЗ в Україні. Цей документ, зареєстрований майже рік тому, все ближче «підбирається» до сесійної зали ВР. Активісти, учасники громадських організацій, що складаються в основному з власників нерозмитнених авто, в свою чергу, виступають проти введення нового збору, який не дає можливості розмитнити автомобілі або зробити їх перебування легальним. Також активісти нагадали народним депутатам про те, що ряд законопроектів, які могли б вирішити чимало питань з розмитненням, досі чекають своєї черги в стінах ВР.

Розмір запропонованого збору за нерозмитнений автомобіль:

Вимоги активістів були почуті у Верховній Раді, в результаті чого було проведено два засідання в комітеті з питань податкової та митної політики. Вчорашня зустріч видимих результатів не дала, сьогодні ж справа трохи просунулася, правда – не зовсім в тому напрямку, якого чекали активісти.

Без розмитнення, кредитів і прокату: Чи будемо ми керувати автомобілем, не купуючи його

Законопроект №4932 все ж піде в роботу, і скасовувати цілком цю ініціативу на рівні комітету не будуть. Документ іде на доопрацювання, щоб у ньому узгодити деякі норми, які стосуються іноземного комерційного транзитного транспорту, але збір на нерозмитнені автомобілі, скоріш за все, буде введений. Не відкидається й ідея легалізації присутніх в Україні автомобілів на іноземній реєстрації, але в якому форматі – поки говорити рано. Ймовірно, формату «все-всім» не буде – в ході обговорення умовної «податкової амністії» на комітеті звучали думки про введення крайнього допустимого екологічного стандарту Євро-5 або Євро-4, або встановлення максимального віку для «прохідних» авто в 10 років.

Авторынок и растаможка: Главные события 2017 года

Нагадаємо, що існує низка законопроектів, які могли б врегулювати питання розмитнення в Україні, але поки що жоден із них не отримав одностайної підтримки від представників влади.

Слідкуйте за нашими новинами, щоб першими дізнаватися про всі новини про розмитнення в Україні!

Відгуки про BMW X5

45 місце
Відмінно
403 відгука
4.5
45 місце
Загальний рейтинг авто
  • Керування
    4.8
  • Надійність
    4.2
  • Комфорт
    4.5
  • Ціна
    4.0
  • Дизайн
    4.8

дизайн кузова, динаміка, дорожній просвіт, якість матеріалів, якість збірки

вартість обслуговування

Усі відгуки про BMW X5

Підпишіться на розсилку

Отримуйте першими новини в зручному форматі

Коментарі (135)

Додати коментар до статті
Гість | 14:03, 25 трав 2017

И правильно! Хватит этим самым хитрым без налогов гонять! Ездят как в последний раз!

Гость | 14:52, 25 трав 2017

И правильно, нефиг жрать готовить на газу, можно и костёр распалить во дворе, нефиг в контакте сидеть, обсуждать сына порошка, который в футболке '' Россия '' бегает, помыться можно и в реке...

Док | 16:07, 25 трав 2017

А вони отримавши ЗП податок заплатили ?-заплатили,а при купівлі палива платять податок?- платять! ТАк хто без податків їздить? Краще іди свої доходи задекларуй

Гость | 11:11, 26 трав 2017

НАЛОГИ НУЖНО ИСКАТЬ В ПАНАМЕ , ДЛЯ НАЧАЛА !!!

Лев | 12:00, 29 трав 2017

Что правильно?Что не дают людям ездить на нормальных авто?

Алексей | 15:04, 29 трав 2017

жаба тебя душит, обыкновенная жаба

Борец | 22:35, 29 трав 2017

Блін нехай їздять на (нормальних) авто но нехай платять тут той налог який мавби платити поляк там!!!! і нехай їздять на цих бляхах по тих законах які там!

Гость | 19:29, 26 трав 2017

Там отмыл их Гарант, а он грой рэволюции..Ему можно.

Гость | 22:18, 28 трав 2017

Якщо повернути гроші з панами в Україну, то кожен Укпаїнець мав би в користуванні нову машину і не потрібно було б цієї старої розвалюхи з польщі

Гість | 21:21, 25 трав 2017

Не триндіть що вони з зп податки заплатили, й не надо ляля, а паливо дякую ті Ваші податки? Га? Мабуть стільки вони заплатили що Ви їздите по рівних дорогах? Ох і казкарі !

Гость | 22:15, 28 трав 2017

Податки включені в топливо тому машини всі мають право їздити по ямам України безплатно

Док | 22:08, 25 трав 2017

А тобто доки не було блях то дороги в нас прям автостради швидкісні були ? ! ЛЯлякало блін

Гость | 10:12, 26 трав 2017

Дійсно, я зрозумів би німців, поляків, прибалтів, білорусів нарешті, якби вони ввели плату за пересування по своїм дорогам! Але ж у нас лише напрямки! Оце їхав автобусом в Київ з Умані по "автобану" кучмівському. Звернув увагу, що важко знайти метр дороги в обох напрямках, де на протязі 1-2 метрів не було б латки! Автобус їхав, як потяг-стук-стук, стук-стук, стук-стук!

mitekiev | 01:21, 27 трав 2017

по такой дороге надо катать на автобусах автолюкса ,что на пневмоподушках .хотя большому автобусу тяжело маневрировать среди тех ям .

Гость | 19:53, 03 черв 2017

+1

VanGog | 15:09, 25 трав 2017

Давно потрібно було щось з ними робити.дістало. мітингарі хе...в завтра збираємось під ап хай всім людям повертають гроші за легально розмитнені авто

Док | 16:05, 25 трав 2017

А вони в тебе ті гроші брали? Іди до депутатів які за ці кошти яхти собі покупляли.Але тиж розумний сидячи на дивані

Гість | 22:12, 25 трав 2017

Та ну! Тато купив джетту 2 8 років тому за 5200 а зараз іі ціна 1500, но він не скиглить! Тож не будем лишатися в 20 столітті...таке життя всі ми щось втрачаєм! Подумайте про своїх дітей чи хочете щоб і вони на жигулях 40 річних їздили?

Алекс | 14:25, 26 трав 2017

Может тебе еще за визу вернуть? Или за то что квартиры по Украине подешевели в 3-4 раза? У меня знакомый взял кредит на однокомнатную квартиру и купил за 100 000 дол, а сейчас его квартира стоит 25 000! Так что, ему тоже вернуть бабло? Идиоты, головой подумать не хотят. Что им так же будет плюс от этого, допустим у вас гольф 4 а вы хотите 5, сейчас что бы его купить - надо доложить 5-6 тыс у/е, а после снижения расстаможки надо будет доложить - 1-2 тыс. И пофиг сколько стоит ваша машина, вы ее сможете продать дешевле, но и купить другу так же дешевле. А если нету 2 тыс о которых я выше писал - вы просто продолжаете ездить на своей машине, как это делали до этого. Когда-то появятся. Почему у нас народ такой тупой.

Док | 22:11, 26 трав 2017

Алекс твої слова та тупікам в голову

Гость | 20:17, 27 трав 2017

Повністю згідний

VanGog | 15:10, 25 трав 2017

просіть зарплати в євро а не авто

Гость | 01:21, 26 трав 2017

Так это ж работать надо.))) А народ хочет что бы все цены подогнали к тому что есть сейчас в кармане. А лучше ещё ниже:)))))

Гість | 09:24, 26 трав 2017

Народ працює а на відміну від тебе тут коменти не строчить від немає що робити

Гость | 15:26, 25 трав 2017

На мою думку, було би оптимальним зробити крайній поріг у 10 років для авто або Євро 4. А то понакупляли тих 20 річних корчів і їздять як хочуть, оскільки правил для них не існує. Та і бачив я одиниці машин на бляхах у нормальному стані; усі інші - відра на колесах в основному.

Гость | 16:04, 25 трав 2017

согласен, в основном одни корчи носятся нарушая ПДД

Док | 16:06, 25 трав 2017

Євро 4 з головою вистачилоб

Гость | 16:58, 25 трав 2017

Очередной дорожный налог, дополнительный для иностранцев.

Гость | 17:53, 25 трав 2017

Все буде добре і бляхи будуть їздити)))

Гость | 09:21, 26 трав 2017

А я хочу евро ноль купить почему нам нельзя а в Европе можно

Гость | 17:55, 25 трав 2017

не пора ли миллионам автолюбителям блокировать верховную зраду и добиться человеческой растаможки как в той же Польше.? Хватить пудрить людям мозги про еаро 5-6!

Гость | 17:59, 25 трав 2017

Петя сказал что будет бороца с етими Блях мобилями

Гость | 18:14, 25 трав 2017

Не долго пете осталось

Док | 22:09, 25 трав 2017

Ну а кому він свої богдани буде продавати як не вам?

Гость | 18:41, 25 трав 2017

по поводу платы за езду на еврономерах 2 евро в день как в румынии молдове да согласен только там плотят все поголовно без разницы на каких номерах так если вводить плату так для всех как там

Док | 22:10, 25 трав 2017

Так чомусь польща німці французи і тд немають тої плати

Гість | 22:13, 25 трав 2017

ти неадекват я 6000є розтаможки заплатив а ти тут налог для усіх ліпиш хочеш на гамні їздити плати

Гость | 08:39, 26 трав 2017

Ты сам неадекват не путай растаможку и Винета в Европе где есть Винета все плотят без разницы на каких номерах а где нет винетки есть платные дороги я тоже платил за растаможку и не хочу больше платить я за нормальные цены на растаможку а на гамне катайся сам

Гость | 08:45, 26 трав 2017

Винета это плата за дороги так получается что евробляхи бьют дороги а остальные нет тоже не правильно

Гість | 09:26, 26 трав 2017

Де в Німцях чи ІталіЇ чи Іспанії є вінєтки? В пострадянських країнах-словенія і румунія-ВСЕ!!!!

Гость | 18:45, 25 трав 2017

в Молдове легализируют евробляхи за 1000 дол а почему у нас не ставят на учет слабо народу на встречу идти

БРАТОК | 19:35, 25 трав 2017

Ввести растаможку Евро-4 (от 2005 года и далее) , а евробляхи ЗАПРЕТИТЬ

Гість | 21:17, 25 трав 2017

Позор чиновникам !!! Сколько денег мимо бюджета проходит , а они с законом не могут разродиться !!! А Украина превращается в свалку старого дешёвого авто барахла !!!

Гість | 22:13, 25 трав 2017

То за рік 340 євро?а в європі розтаможка 300 євро! Ми ж йдем до європи а де логіка?

Гость | 22:24, 25 трав 2017

Логика в том что Халявы небудет

Гость | 21:04, 26 трав 2017

В Румынии Винета 30 евро за год зарплата ,600 в Болгарии 60 а у нас 340 евро в год зарплата 150 евро заживем ребята только там плотят все а у нас избраные

Гость | 21:40, 26 трав 2017

И там дороги нормальние а ми 340 заплатим а дорог все равно не будет! Наши деди платили налог за дороги отци ми платим эи где дороги???????

Док | 22:13, 26 трав 2017

І в пенсійний фонд платили а там пусто так і з дорогами,то все попереднікі!!!

Гость | 22:27, 25 трав 2017

Пара водометов на грушеского и дорога свободна)

Гость | 13:22, 26 трав 2017

100%)))

Гость | 15:11, 26 трав 2017

розказует тут! у самого небойсь ЗП 3200грн на карточьку официалку а в конверт черний нал тисяч так 15 ставиш скоторих налога не платиш и тут заливаеш

Володимир | 22:37, 25 трав 2017

Заборонити бляхи - раз і назавжди. Задрало вже - більшість їздять як упороті імбіцили, з вихлопної диму як з 30 річного жигуля, нема страхівок, при ДТП власника не знайдеш. Є гроші - є машина. Нема грошей - будьте добре, йдіть на маршрутку. Хочеться машину? - Працюйте, і заробите гроші.

Гость | 15:13, 26 трав 2017

такую фигню пишут те которие зарабативают дофига и налоги не платят

mitekiev | 01:47, 27 трав 2017

с моего 30 летнего жигуля не дымит ,выхлоп в норме .пиши про техническое состояние ,а не про возраст машин .а маршрутки тоже не дешевые .за дтп на иннорах - прав .на работах часто мелочь платят .не выдумывай ,что работа обеспеченным сделает .

Гость | 23:08, 25 трав 2017

Когда ви уже поимете что машина ето средство передвежения и в европе все на корчах ездят а ти купил джип и кругом корчи мешают и если евро сила добьется тогда может и у нас машина станет средством передвежения а не понтом!!!молодци мужики!!!!

Гость | 23:19, 25 трав 2017

100%

Гость | 00:42, 26 трав 2017

В 80их хвастались джинсами смешно? Смешно!!! В 90их цепями и кожаними куртками смешно? Смешно!!! В 2000 их мобилками и компами смешно ? Смешно!!!а сеичас машинами? Смешно?пока НЕТ!!! И ми автолюбители должни обединится и.добиться снижение ррастоможки а не ругать друг друга и тогда машини не будут. Предметом хвастовства!!!

Гость | 01:30, 26 трав 2017

А вам разные зп за одну и ту же работу платили в одной и той же фирме??? Нет? Ну тогда за что тебе платить ту разницу??? Всю жизнь 200 басков получает тот кто совсем не хочет или не способен развиваться. Вот кстати такие и орут больше всех что бы им дали и им сделали.)))) Я к примеру начинал работать ещё в школе в старших классах. Гайки крутил в механизации в порту... учеником слесаря... ста баксов не получал. Но старался всегда делать всё что нужно что бы не зависнуть в этом. И потому сегодня получаю достаточно для того что бы даже не хотеть об этом рассказывать )))

Гість | 09:29, 26 трав 2017

Я образно написав,не клей дурня!!! Я в 2007 за 2км квартиру віддав 80тис уо зараз вона коштує 35тис хто мені має віддати різницю? Я ж з податками заплатив!!! Чому якщо сусід купить авто дешевше за тебе то в тебе піна з роту піде? Невже ми не можемо щиро порадіти за інших? Єврей стоїть за єврея горою а українець чому ні??? Ми хіба не брати?!

Гость | 13:21, 26 трав 2017

Правда !!били цени накручение на хати обвалились!!* теперь на машини накручение и тоже скоро обвалятся!*

mitekiev | 01:40, 27 трав 2017

но при этом курс то вырос в разы .то что было 640тыс.грн ,стало 980тыс.грн ,при чем жилью уже 10 лет

Док | 19:37, 27 трав 2017

А як заробляв ти в грн так і заробляєш?

Гость | 06:04, 26 трав 2017

Еще один хвастун он в люди вибелся дело в том что в европе и учитель и слесарь в порту достоиную зарпату получают и не кто там некогда так не скажет.я мол бил простим учителем а теперь я я я!!!!

Гість | 08:07, 26 трав 2017

1000%

Гость | 09:33, 26 трав 2017

О чём спор, какие еврономера! В стране война. Каждый, кто вывез валюту за пределы страны - ослабил её обороноспособность, вбил гвоздь в гроб экономики Украины. Крайне необходимо сейчас как раз максимально ограничить отток валюты и людских ресурсов за пределы страны, принять все возможные меры для максимального пресечения подобной практики. В стране на самом деле полно работы. Да - зарплаты небольшие, но худо-бедно прожить можно, главное - не о своём комфорте сейчас думать, а страну вытаскивать. Причём каждому на своём рабочем месте, честно платя налоги, какими бы они не были. И это касаться должно всех - от рядовых граждан, до президента, судей, депутатов и т.п. А кто не понимает - у нас в истории достаточно примеров "трудового перевоспитания" на стройках народного хозяйства!

Сергей | 11:56, 26 трав 2017

Пхахахахахахахахаха! АХАХАХАХАХАХААХАХ!! спасибо, поржал))

Гость | 18:14, 26 трав 2017

Ну выдал .

Гість | 18:53, 26 трав 2017

Так от, на війні їздять бляхи 80 відсотків 20 техніка.

Гость | 20:57, 26 трав 2017

Та то на війні, а не в жлоба під дупою... Та не за бабло мова, за людські життя!

Док | 22:14, 26 трав 2017

клоун блін

Гость | 09:44, 26 трав 2017

Достали эти придурки на нарономерах. В Киеве почти каждое дтп с их участием. Разбивают машины в полный хлам, ездят пьяные, превышают скорость, дымят как паровозы. У меня на паркинге с десяток таких героев стоят, везде лужи масла, грязь от них. И они ещё говорят о какой-то Европе?

Гость | 12:12, 26 трав 2017

1000 раз согласен с тобой! Такая же картина и у меня во дворе. Теперь двора нет. Он больше похож на свалку/разборку авто. На клумбах, на тротуарах стоят. И уже у меня был инцидент с таким придурком. Зацепил мне машину и сваливать. Догнал его когда он сваливая влетел ещё в четыре машины. Денег нет, сам бухой... вот что с ним делать?

Сергій | 10:48, 26 трав 2017

Почему цены в евро.......!!!!

Гость | 11:55, 26 трав 2017

Цю країну загубить корупція і українська національна тварина.

Гость | 12:47, 26 трав 2017

Цю країну загублять ласі до халяви жлоби, які працювати не хочуть , тільки аби їм все на тарлочці подали . Самі нелегально їздять, податків не платять, а решту за дурнів мають. Я теж не хочу пдф платити, а ще щоб скинули ціни на продукти і техніку. І щоб будь-яка баба давала. І бензин на халяву з газом хочу.

Sergei | 13:12, 26 трав 2017

Есть очень хорошее выражение: "хитроcделанных" никто не любит. С нетерпением жду пока у этих нищебродов государство конфискует их польский металлолом.

Гость | 13:23, 26 трав 2017

Присоединяюсь.)))

Гость | 20:59, 26 трав 2017

Шара боком вылазит, пока что всей стране, а нужно, чтоб им...

Гість | 11:29, 30 трав 2017

Поддерживаю. Хитроделанные жлобы-понторезы. Хочешь машину - купи Евро-5, но ниже класом, но, сука, новее, и растамож ее по нормальному. Какого хера ты на БМВ или Ауди заришся, если у тебя денег на ее ремонт даже нету и тянешь этот металолом в Украину, так как он там по этому и стоит комейки, что никому нахер не нужен в Европе.

Гость | 13:26, 26 трав 2017

Для дурнив еще раз налог заложкн в бензин

mitekiev | 01:35, 27 трав 2017

в горючке полно налогов ,не один .

Гость | 13:47, 26 трав 2017

Почему ви все время обзиваете людеи на евро номерах то дурнями а их машини корчами??? Я смотрю они не разу себе в вашу сторону не разу такого не позволии!!! Скоро машини упадут в цене как когдато квартири и тогда ми увидем кто дурни!!!!!!!!

Виталий | 18:27, 30 трав 2017

молодец

Гість | 16:08, 26 трав 2017

Я за те щоб авто подешевшали, але якось у цивілізований спосіб. Це неправильно що серед нас є "розумніші за всіх", які собі позволяють не розмитнювати авто, красти бурштин, не платити за комуналку, отримувати зарплату у конверті, давати і брати хабарі і т.д. Якби усі жили чесно то може би і європа тут швидше наступила? Знаю багато чесних людей, але нажаль серед уього населення їх десь 5%.

Гість | 17:02, 26 трав 2017

Спочатку потрібно почати з нашої влади!

Гость | 17:55, 26 трав 2017

100% у них часи сиоят столько сколко моя хата и машина . и думаю куплени не в украине а мужик машину за 2000 пригнал и столько кипиша!!

Гость | 21:25, 26 трав 2017

Що обрали - те й маємо, але поки - мають нас, бо самі таких хотіли!!!

Гость | 01:32, 27 трав 2017

Та нет не со власти начинать а ис каждого из нас

mitekiev | 01:35, 27 трав 2017

агаа ,верь в выборы .сами выбрали - ухахаххаха .еще не одного не выбирали по настоящему ,политики - назначенные влиятельными людьми .не смей навязывать ответственность действий политиков ,на простых людей .

Гість | 18:48, 26 трав 2017

Це точно.

Роман | 18:36, 26 трав 2017

Адекватна ціна на розмитнення авто 10 тисяч в національній валюті. Чи авто підлягає розмитненню чи ні визначати по шкідливих викидах (так званих Ц.О) , при перевищенні норм Ц.О. плату за розмитнення збільшувати в десятеро.Якщо перевищення більш ніж втричі у розмитненні відмовляти. Стандарти Євро 4.5.6. важливі , але забруднюють атмосферу викиди а не стандарти.

Док | 22:16, 26 трав 2017

Ага а те шо ТЕЦ це основний забрудник 90% то нічого страшного а?

Гость | 10:53, 05 лип 2017

краще перевірте ЦО в сенах і ланосах

Роман | 18:39, 26 трав 2017

На блатних номерах ***люди*** катаються куди агресивніше ніж ті що на бляхах.

Роман | 18:48, 26 трав 2017

Трохи працюю з автомобілями і останнім часом авто на іноземних номерах побільшало суттєво. Так от стан їхній вражає, вони майже як нові .Коли їм уже по10, 15, 20. років. в той же час коли такі ж авто на укр. номерах вбиті в хлам, просто корчі. Дивуєшся просто як можна так зберігати машини.

Гость | 19:32, 26 трав 2017

Ти прав но еще добавить не только лучше но и дешевле в 3 раза

Гость | 01:35, 27 трав 2017

Та нет машины на бляхах 70 процентов убитые в хлам наши по ухоженей

Гость | 19:34, 26 трав 2017

+ хорошии бенз масло присатки дороги

Роман | 18:49, 26 трав 2017

Кожен хто жене собі машину із закордону корча брати не буде.

Гость | 19:36, 26 трав 2017

1000-%

Гость | 19:29, 26 трав 2017

странные какие-то комментарии, право... Есть реальная проблема - завышенная в разы стоимость б/у автомобилей, из-за чего, на самом деле, люди страдают. То, что на польских/литовских номерах ездят неадекваты - не отменяет проблему как таковую. Ну честно, я понять не могу - почему в Грузии, в Польше - бу машинки в полтора-два и более раз дешевле?! Мы самые состоятельные граждане Европы? Отсюда совершенно неадекватное восприятие автомобиля, как роскоши, пост-совковый травматизм. Никакая это не роскошь, это необходимость зачастую. А народ ездит на 30-летних тазиках ибо выбора лишен.

mitekiev | 01:30, 27 трав 2017

я как раз на жигули 30 летней катаю .если бы не эта тачка ,то как бы и забыл ,как рулить .

Гость | 09:28, 27 трав 2017

Проблема є, і щоб проблемою почали займатись, багато не треба, скільки в нас вже машин на європейських номерах, понад 100к? Та приідьте під верховну раду та ап разом і просто залиште машини, думаю проблемою почнуть займатись відразу

Гость | 09:30, 27 трав 2017

ПОСМОТРИТЕ НА АВТОРИА АВТО ЗА 2000 ДОЛ. НА УКР РЕГИСТРАЦИИ И АВТО НЕ РАСТАМОЖЕНОЕ - ГДЕ КОРЧ ?

Гость | 10:01, 27 трав 2017

200%

Гость | 09:56, 27 трав 2017

Так ето в украине за 2000 нерастоможение а в германии они по штуке

Гость | 11:03, 27 трав 2017

Штука но доки дороги 600 а молдовану 150 и заработать вот и 2000 с головой или ты думаешь что купил за 1000 и продал за 2000 это чистый заработок

Гость | 11:37, 27 трав 2017

Нет конешно оно так и есть я имел в виду что у них машина стоит тища с кондиком усилит руля и т д а что у нас за тищу?????

Гость | 16:51, 27 трав 2017

У нас за тысячу копейку но капейка это цена а не марка

Гость | 11:43, 27 трав 2017

Ну если даже надо будет заплотить 342 евр то отпадет и молдованин и доки ?????

Гость | 16:52, 27 трав 2017

Молдована никто не отменял 5 дневка не расматривается

Гость | 11:54, 27 трав 2017

И можно заганять машини подороже что б некотирие умники не истерили что ми на корчах ездим

Гость | 15:45, 27 трав 2017

Почетаите и может ви перестаните защищать наш автопром они издеваются над нами

Гость | 17:21, 27 трав 2017

Вичетал недавно что заз продовал ланоси в росии в том году на 60% дешевле чем в украине

Док | 19:39, 27 трав 2017

ГГГ давно усім відомо.А ще подивись власників богдан і заз ,укравто-дуже цікаво тобі буде

Гость | 20:28, 27 трав 2017

В росіі новий ланос дешевший в два рази як в украіні.як так? А я забув- українець має бути бідним "іваном"...

Гость | 19:58, 27 трав 2017

Я знаю кто власник я ж и написал тем кто защищает укр номера как их разводят может до них доидет

Гость | 21:40, 27 трав 2017

Вы живете в городах, а посмотрите что делается в райцентрах. В основном тазы, а заработать на розтаможку нереально в большинстве случаев.

Гость | 17:21, 28 трав 2017

Пока мы все ждем заграничной халявы, Трамп вводит пошлину на немецкие авто в 35%. Хочет поднять собственное производство, дать работу людям, и оставить налоги и валюту в стране. Правда, у нас всоего нормального производства уже нет (ЗАЗ,Богдан и Шкода закарпатская не в счёт). Так вот, либо власть предлагает реальный план со сроком выполнения в три года по привлечению новых инвесторов в страну со строительством новых заводов по сборке с локализацией по комплектующим (со временем) больше 50%. Либо приводит таможенные расценки к нормам как в Польше, и отменяет акциз и ЕВРО 5.

Гость | 11:28, 29 трав 2017

в США авто из Германии -10% и то большинство выпущены в США Так что Трамп не в курсе.

Гість | 13:15, 29 трав 2017

У нас ЗАЗ мав дотації і машини принести можна було до 8 років. Гроші розікрали , український автопром не побудували. Було б менше корупції тоді б не треба було б нові податки вводити. Треба жорсткий людський контроль, тоді може щось поміняється

Гость | 17:28, 28 трав 2017

Если заработает производство внутри страны, внутренние цены на новые и БУ машины начнут падать, по аналогии с рынками России и Словакии, как примеры. К тому же, такой расклад не приведёт к падению курса валюты, как может произойти при массированном импорте из той же Европы, и неминуемой утечке валюты из страны. А то ведь падение курса - рост цен в гривне в разы, итог - за что боролись, на то и напоролись...

Гость | 18:37, 28 трав 2017

Как вариант, на 3 года приводим таможенные платежи к тем же польским нормам, с отменой акциза и норм по ЕВРО 5 и 6, делаем нереальной езду на бляхах (есть море вариантов, как это сделать), при выполнении программы развития национального производства по пунктам (объём выпуска в год, количество новых предприятий, локализация производства комплектующих), постепенно вводим ограничения по токсичности выхлопа, не повышая пошлины. Так и экологию защитим, и местных производителей без конкуренции не оставим. Иначе - опять обнаглеют. Тут есть один момент по ограничению в 8 лет экспорта авто в ЕС (согласно соглашению про ассоциацию). И это уже работа для МИДа Украины и Кабмина - нечего было такую чепуху подписывать. Оправдываются, что это ЕС защищался от китайцев, которые хотели инвестировать в Украину, но пусть делают предложение немцам, французам, японцам и т.д. У многих же получается: Словакия, Польша, Румыния, даже Россия. Будет внутренняя конкуренция - цены сами попадают, смотри тот же российский вариант.

У-ЛЯ-ЛЯ | 21:06, 28 трав 2017

вітя погорів з пробуксами в євросоюз, петрик буксує з "бляхами" а час підходить!!!!!

Гость | 00:36, 29 трав 2017

Ок! Платим мы 362 евро за год.Но все ровно нужно буде покупать страховку и платить за тех.осмотр в противном случае авто снимут с учета в Литве,Польше.

Гость | 18:42, 29 трав 2017

Покупайте болгарскую регистрацию там не снимают 100%

Гість | 13:05, 29 трав 2017

Розтаможку давно треба прийняти , за 25 років цього ніхто не зробив і робити не хоче видумувати міфи про Євро 5 і додаткові податки , замість того щоб активно піднімати економіку вони використовують пасивні шляхи , тобто нічого не зробивши , прийняти новий податок для наповнення бюджету,. Поки люди мовчать їм добре , але багато людей було закордонному і побачили інше життя і зрозуміли що вертатися до старого не хочуть , але люблять свою країну і хочуть поміняти її на краще , то ж краще підтримайте , бо тільки разом ми можемо змінити цю країну!

Гість | 13:07, 29 трав 2017

Чому люди не мають право вибору на чому їм їздити ?

Гость | 11:46, 30 трав 2017

Потому что народ позволяет этим пи...... садитится на шею

Гість | 13:17, 29 трав 2017

4 євро зарплата Україну в день , а 2 на машину давати ви серйозно?

Гість | 20:17, 29 трав 2017

Не розумію ДЕБІЛІВ, які проти того, щоб в Україні були ціни на авто такі, як в Європі!!! Через таких ханиг країна в задниці. Ми куда, йопти рухаємося??? Я сам користуюсь розмитненим авто. З якої ми радості маємо плати більше??? в тому випадку, коли заробляємо менше...

Гость | 21:41, 29 трав 2017

++++++

Гость | 10:03, 31 трав 2017

Давят народ!! Не дают чуть лучше пожить!! Все думают на чем бы заработать, как карманы забить себе!! А быки и на жыгулях рысачат просто на это не так акцентируют внимание!! А кто против покупайте себе ЗАЗ и форева!!

Гость | 21:31, 25 черв 2017

ЛюбI друзI . Живы здоровы и слава Богу

Гость | 15:08, 28 черв 2017

ВИДИШ НАЗВАЛИ "ПОЛЬСКИМИ БЛЯХАМИ" НОРМАЛЬНЫЕ АВТО.А ЖИГУЛЬ ТОГДА ЧТО...А НАЛОГИ БУДЕМ ПЛАТИТЬ ТОГДА,КОГДА ДЕПУТАТЫ СВОИ ОПЛАТЯТ.

Додати коментар до статті Читати усі коментарі (135)

Каталог автосервісів України

Дивитись всі →

Перевірено людьми