debug 0507 header1
debug 0507 header2
AUTO.RIA
Мітинг власників авто на єврономерах завершений. Що буде з розмитненням?  Назад

Мітинг власників авто на єврономерах завершений. Що буде з розмитненням?

Офіційні коментарі сторін діалогу – активістів і влади.

Активісти громадської організації «АвтоЄвроСила» 6 вересня розпочали акцію біля Верховної Ради. Мітингувальники вимагали у влади доступних умов розмитнення автомобілів, скасування норм Євро для вживаних авто, зняття річного обмеження на продаж машин, розмитнених із застосуванням пільгового акцизу, спрощення бюрократичних процедур митної очистки автомобілів... Також одним із головних питань була доля нерозмитнених автомобілів, які перебувають в Україні, парк яких поповнюється практично щодня.

Фоторепортаж: як проходить акція "АвтоЄвроСили" під Верховною Радою

Мирна акція 7 вересня закінчилася не дуже мирно – силовики відтіснили учасників від Верховної Ради, відібрали в них бочки-барабани і шини, які активісти було почали зносити під ВР. Так чи інакше, цього разу власники авто на єврономерах роз'їжджаються по домівках, не отримавши рішень з жодного питання.

І все ж діалог з представниками влади відбувся, а самі переговори тривали досить довго. Ще в середу активістам вдалося потрапити на засідання комітету ВР з питань митної та податкової політики. І хоча в оприлюдненому раніше порядку денному комітету не значилися питання автомобільні, їх депутатам все ж довелося розглядати.

Активісти на комітеті ВР

Далі діалог активістів з кількома нардепами і головою комітету продовжився за закритими дверима, і тривав приблизно до 1:00 ночі вже наступного дня. Обговорювався варіант підписання сторонами меморандуму, на час дії якого водіїв авто на єврономерах не будуть притягувати до адмінвідповідальності, а нардепи оперативно підготують законопроект, який дозволить легалізувати, тобто розмитнити і зареєструвати в Україні більшість машин на іноземній реєстрації.

Отже, чим закінчилася акція – відомо. Щоб зрозуміти, чому все сталося саме так, ми наведемо коментарі від представників обох сторін переговорного процесу: Олега Ярошевича, керівника ГО «АЄС», і Ніни Южаніної, голови комітету ВР з питань митної та податкової політики.

Ніна Южаніна, народний депутат, голова Комітету ВР з питань митної та податкової політики

Ніна Южаніна:

«В процесі переговорів із активістами спершу ми досягли попередньої згоди підписати меморандум, який би дав можливість учасникам акції роз’їхатись по домівках і займатись своїми справами, а нам зайнятись підготовкою законопроекту, який би міг вирішити ті питання, заради яких, власне, активісти зібрались під Верховною Радою. У найближчий час цей законопроект міг би бути внесений на розгляд парламенту.

 

Активістам було запропоновано провести одноразову легалізацію машин на єврономерах, звичайно, з певними запобіжними механізмами і умовами. Розмитнити та зареєструвати ми пропонували транспортні засоби, ввезені на територію України до певної дати цього року та не старіші 2000 року випуску. Ставки податків при цьому мали б застосовуватись знижені, тобто ті, які діють згідно закону №3251. На час підготовки законопроекту та набуття ним чинності, у меморандумі був прописаний пункт про припинення накладення адміністративних стягнень на водіїв, які експлуатують автомобілі на іноземній реєстрації з порушенням митного та податкового законодавства. Оскільки передбачалось проведення одноразової легалізації уже ввезених автомобілів, мали б бути закриті кордони для в’їзду нових транспортних засобів на іноземній реєстрації в режимах тимчасового ввезення та транзиту.

 

Тим не менше, представники мітингуючих, не погодились на умови компромісу, які ми обговорювали з ними за круглим столом майже до 1 години ночі. Умова закриття кордонів, як запобіжний механізм, не влаштувала активістів. Імовірно, їх насправді не цікавить разова легалізація наявного автопарку машин на єврономерах, оскільки це призведе до закриття бізнес-схем, при яких певні фірми отримують за ввезення такого авто від 700 до 1500 євро за один автомобіль, при чому державний бюджет не отримує нічого, а ще й окрім цього розвиваються різні корупційні схеми».

 

Олег Ярошевич и Александр Чернявский, ГО "АвтоЄвроСила"

Олег Ярошевич:

«Силовим методом було спаплюжено нашу ідею, ідею відстоювання конституційних прав. Працівникам силових структур біла віддана команда розігнати нашу мирну акцію. Ми припинили наше зібрання з метою безпеки учасників акції. Тим не менше, ми плануємо наступну, ще більшу акцію, яка буде ще більш численною.

 

Влада узурпувала момент перемовин, представники Кабміну офіційно відмовились від спілкування з нами, а всі заяви від депутатів я вважаю обманом заради гри на публіку.

 

Ми вчора не підписали ніякий меморандум. Ми не зробили гірше ні для одної людини, яка користується авто на іноземній реєстрації. Я, як голова громадської організації не поставив підпис під жодним документом, оскільки якби я це зробив, з 6 вересня не змогла б в’їхати жодна машина в Україну на іноземній реєстрації. Це б означало, що ті хто заїхав до 6 числа, свої машини могли б розмитнити, виконавши певні умови, а ті хто уже заїхав з 7 вересня – опинились би поза законом, і їх машини держава почала б віднімати.

 

У нас є інформація, що з 1 вересня мали починати діяти мобільні групи, для проведення рейдів щодо водіїв авто на іноземній реєстрації. Ці рейди не були запущені, оскільки влада не знала, як пройде акція 6 вересня. Тепер абсолютно невідомо, що і як буде завтра.

 

Я хочу подякувати усім, хто був присутнім на акції. Ми не зупиняємось. Лише об’єднавшись, коли буде дійсно сто, а то і двісті тисяч учасників, влада нас почує, і почне приймати ті закони, які ми вимагаємо».

Авторынок и растаможка: Главные события 2017 года (обновляется)

Незважаючи на помітні протиріччя в оцінці результатів сторонами дискусії, очевидно, що озвучені проблеми і далі залишаються невирішеними. У тому числі - відповідь на питання «що робити з автомобілями на єврономерах, якими керують громадяни України». 

Слідкуйте за нашими новинами, щоб першими дізнатися про те, як будуть розвиватися події далі.

Відгуки про Volkswagen Touareg

38 місце
Відмінно
367 відгуків
4.5
38 місце
Загальний рейтинг авто
  • Керування
    4.7
  • Надійність
    4.3
  • Комфорт
    4.7
  • Ціна
    4.0
  • Дизайн
    4.7

дизайн кузова, динаміка, дорожній просвіт, якість збірки, коробка передач

якість матеріалів, вартість обслуговування

Усі відгуки про Volkswagen Touareg

Підпишіться на розсилку

Отримуйте першими новини в зручному форматі

Коментарі (161)

Додати коментар до статті
Гость | 22:22, 08 вер 2017

А комп чи ноут в тебе украинский?

Гость | 15:43, 13 вер 2017

Быстро все побежали и купили Ravon R4 за 10000$

Гість | 07:56, 09 вер 2017

100 тысяч человек диктуют остальным 10 миллионам автовладельцам свои правила. Не слишком ли? Налоги платите и требуйте снижения ставок. А не легализации автохоама которого и так полно.

Гість | 10:48, 09 вер 2017

Я плачу податки і вимагаю зниження ставок.Хочу розмитнити собі цей хлам бо я так хочу а не 250 депутатів розказують мільйонам що робити

Ваня | 23:07, 09 вер 2017

Не 100 000 а всього 420 штук диктують савок всім 42 мільйонам людей. Так що знайте різницю. Вони кричать, що ведуть нас в Європу, але насправді ведуть у савок за "залізний занавіс" зі численними заборонами.

Рустем | 23:40, 09 вер 2017

Не хорошо думать только о своей заднице, мы же не против чтобы и с вас справедливые налоги взымались, либо чтобы пополнение госбюджета было не за счёт обдирания своего народа который и так в тяжких условиях жевёт, по причине тех же безграмотных и коррумпированных политиков, а за счёт грамматной экономической политики, т.е. Улучшение производства и его увеличение, экспорт, ликвидация коррупции и т. п. Они экономику ниххера развивать не умеют, поэтому им легче всего сдирать со своего народа. Многие вещи, весь народ не должен платить в таких размерах, и вы тоже, а за другие, вообще не должен платить. Всё это происходит из-за пердюков у власти, которые не умеют правильно управлять гос-вом и развивать его. Если бы они это умели, то сегодня не возник бы вопрос о еврономерах, все бы спокойно пошли и купили то что хотели, как подобает нормальному цивилизованному человеку, но значительное большинство не располагает такими возможностями из-за них же, и это не из-за того что значительное большинство бестолочи, сколько примеров когда состоятельный человек, вдруг так случилось потерял имущество, а затем едва ли может выкарабкаться, это не по тому что он бестолоч, а по тому что есть обстоятельства и факторы, например - "деньги делают деньги".

Гость | 08:50, 10 вер 2017

Поддерживаю... как быть миллионам среднестатистических автовладельцев (не мажоров), которые годами копили деньги на желаемое авто? Складывается ситуация, что 10 миллионов людей - просто лохи...??!!!

Гость | 14:17, 10 вер 2017

не каждый может купить авто за 10 к

Гість | 21:12, 10 вер 2017

а сам на чем ездишь?

Гість | 17:18, 11 вер 2017

А Тебе как по ощущениям, когда уплатил в разы больше чем автовладельцы в Европе... И это при том, что в Украине минималка 150 евро...

Grigoriy Kovalenko | 15:08, 15 вер 2017

Автохлам - це наш автопром. Ви за кордоном давно були, ціни на розтаможку бачили? У Польщі 150-200$. "Я плачу податки і вимагаю зниження ставок. Хочу розмитнити собі цей хлам бо я так хочу а не 250 депутатів розказують мільйонам що робити " - самий адекватний комент.

Гость | 17:03, 17 вер 2017

А ничего , что машин уже более 3 миллионов в Украину ввезено.

Гость | 23:18, 06 жовт 2017

да да

Гість | 18:11, 13 жовт 2017

Я працюю на державу і палчу всі налоги, тому не можу собі дозволити купувати не хлам. Якби мав достатню зарплатню, то купував нове. В буд-якій іншій розвинутій країні світу працювати на державу - мрія кожної людини, але не в нас (не враховуючи депутатів та уряд зі 100 000 окладами)

Гість | 22:02, 15 вер 2017

Я не против тогда пускай провернуть и нем деньги за ростаможку кто возил и растамаживал авто последние года.

Гость | 17:47, 02 лист 2017

+100%

Гість | 10:43, 10 вер 2017

Ну якщо ти купив авто і вважаєш себе лохом в мене для тебе погані новини. Я довго збирав на авто і купив на укр номерах і заплатив повний акциз ,але я за дешеве розмитнення авто,нехай і ціна на моє впаде в два рази але я авто не купляй з розрахунком заробити на продажі а для того щоб мати на чому їздити.Нехай ціна впаде в 5ть раз від цього авто не перестане їздити і виконувати свою роботу. Останій час падає курс гривні і чомусь ніхто не жаліється,як так?

микола | 17:51, 02 лист 2017

вот именно ..зато состояние авто будут продавать в разы лучше чем покупать на укр номерах растаможенный за конским тарифом

Гость | 12:24, 12 вер 2017

истинну глаголиш-я согласен с тобой.

Сергій | 08:41, 12 вер 2017

Тупі зомбі, ви подумайте що ви через пару років захочете змінити свій автохлам на новіше авто і пригоните з нормальним розмитненням. За що в нас ціна на розмитнення така??? В нас що дороги з Золота?? Чи пальне самої вищої якості в світі???

Гость | 12:22, 12 вер 2017

а шо тебе в совке то запрещяли-в кино ходить?в санатории ездить?на море отдыхать 24дня а не 7дней?

Grigoriy Kovalenko | 15:09, 15 вер 2017

:)

Grigoriy Kovalenko | 15:09, 15 вер 2017

Правильно - "штук", людьми їх важко назвати.

Гість | 15:38, 11 вер 2017

поддерживаю

Гость | 08:21, 09 вер 2017

всё, что пригоняют - автохлам ! а газ-24, ваз-01, москвич-412 и китайский автопром - это хорошо. во блин !!!!

Гость | 08:44, 09 вер 2017

Хахаха, вас послухати де...ілів то в нас на нормальних номерах їздять тільки ваз 01 та Москві 412!

Док | 10:51, 09 вер 2017

Та ви вже достали вкрай,авто це засіб пересування якщо він прохдить ТО то в чом суть якого він року?! Ви що молитесь на ті автомобілі?! ОЙ хтось поцарапав бампер і вбити готові! Маєш кошти купляй х5 немаєш сиди і плач?!

Гість | 13:50, 12 вер 2017

Видно хто д...іл !

Гость | 00:05, 12 вер 2017

Ты Олень

Гість | 09:06, 09 вер 2017

Розумію усі сторони (простих людей,не владу) але здоровий глузд переможе, ну не може так бути щоб в польші ланос за 500-600 доларів в україні коштував 3500 і вище.

Гость | 09:16, 09 вер 2017

Корч коштує 500-600, нормальний ланос починається від 800-1000.

Гость | 00:10, 12 вер 2017

100%

Док | 10:51, 09 вер 2017

Огооо аж 1000уо тож дорого в нас такийй ж 5 тис коштує!!! Хто там кричав про ланос як наш виробник а за кордоном він дешевше ?!

юрий | 13:55, 09 вер 2017

Подивись на європейський сайт твій диво з кондюком 250 є

Гость | 17:31, 09 вер 2017

Я в словакії купив Opel vectra B 2000 року і там було все, АБС\Айрбек\Бортовий компютер\Електро сідушки\ кондюк\ і без ржавчини і дирок в нормальному стані крім однієї стойки я замінив її на 1000 грн. нову. і за машину я заплатив у Словакії 850 доларів. + дорога і в гаражі вона вже стояла за 1000 доларів. Так що забий собі за 3500 ланос і за 800-1000 нормальний ланос і за 500-600 тот ланос чи той тазик в ЗАДНИЦЮ!!!

вова | 17:56, 02 лист 2017

кому оно нада перехрестись ..и непиши запчасти дешевые

Гость | 18:15, 09 вер 2017

Ой,скільки гордості,шрот 20-тирічний купив.Цирк...

Гість | 21:15, 09 вер 2017

Я купил 3 месяца назад новую машину за 30т.баксов, заплпатил в Пенсионный Фонд порядка 1200 баксов. Что заплатил ты в ПФ? НИЧЕГО !!!

Ваня | 23:14, 09 вер 2017

Так поясни мені дорогенький, чого ж моя пенсія 1200грн ($44) якщо ти заплатив? І як то мені те розмитнення із свої пенсії в 1000грн заплатити???

Док | 23:36, 09 вер 2017

Ти купив авто за 30 к смішно...ахаха

Гість | 22:11, 15 вер 2017

Значить надо на митинг пускай возвращают деньги за ростаможну кто ростамаживал последние пару год авто!!!

Док | 14:39, 16 вер 2017

Значить вивчи російську мову хочаб перед тим як писати пару ГОД .А взагалі ти пустодзвін так як ти за останіх пару років неміг розмитнити авто старше 2010 року а суть вимог якраз до цих авто!!!!

Николай | 23:40, 22 вер 2017

Авто 11 год в 15 году без всяких скидок умник а суть до ЦИХ в...нок ,авто як ты пишешь они загнаны кем ? их надо все в чермет ребят в зули.

Гость | 22:03, 17 вер 2017

ну з цим питанням до панамських патріотів

Док | 18:24, 09 вер 2017

Ой скільки гордості ланос новий в кредит на 10-ть років взяв. А заправляти ти його за що будеш? А ремонтувати?! Нема грошей то іди працюй

Ваня | 23:12, 09 вер 2017

Яка запрлата така й машина, за 3200грн новий шрот із Женевського салону некупиш, ні жодного кредиту не візьмеш...

Гость | 18:52, 09 вер 2017

А що,крім ланосів і польського шроту інших машин не буває?

вова | 18:00, 02 лист 2017

зато запцясті десеві...............................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Док | 18:55, 09 вер 2017

А чим український шрот відрізняється від польського ????

Гость | 19:03, 09 вер 2017

український масово не скуповують

Док | 19:19, 09 вер 2017

Якщо щось масово скуповують значить по якості вони краще аніж той ж ланос який масово не скуповують! Нерозумію в чому проблема?! При однинаковій вартості купляється якісніша річ ! Хіба у васна марсі якось по іншому

Николай | 22:01, 22 вер 2017

За 250 є ты купишь с дево только запаску там малолитражки в цене!!!

Док | 10:52, 09 вер 2017

Остап,а чому всі коменти потерті? Їх що одна людина писала?)

Гость | 11:04, 09 вер 2017

Дайте народу право выбора

Док | 10:47, 10 вер 2017

Добровільно не дадуть

Гість | 14:57, 09 вер 2017

В некоторых наших депутатов есть авто заводы на Украине, и потому никто ни чего делать не будет 100%,а пересев с ваз на фордик даже ,,задрипаный,, то назад в ваз переседать никто не хочет.

вова | 18:02, 02 лист 2017

Вся идея государства состоит в том,чтобы внушить людям необходимость подчиняться и платить мзду членам огромной банды-государственной мафии.

Гость | 15:46, 09 вер 2017

Ося Новицкий не три коменты. Свобода слова все таки у нас. Коменты без нецензурной лексики. Не боись хозяин не уволит.

Док | 17:40, 09 вер 2017

Якщо ти не знаєш позицію Остапа і власників сайту то краще не пиши дурниць

Гость | 21:03, 09 вер 2017

100%! Авторіа єдині написали правду!

Гость сосо | 16:31, 09 вер 2017

жители иорданской долины виноваты

Гость | 17:39, 09 вер 2017

10 років тому купив 2110 нову в кридит! ГАВНО а не машина! Продав як тільки зміг, тому що ніхто не хотів купляти його! В машині нічого не було, ні магнітофона, ні подушок безопасності, ні бортового компа, ну нічого тупо сарай на колесах! І він коштував 9000 баксів. а з процентами 11 000 баксів. А Вектру я купив за 1000, авуді А6 2002 року за 3000 баксів. Ауді 2003 року повний фарш вся кожа пробіг малий зі всіма книшками страхівкою тех оглядом\ повний привод\ кватро\ 150к на спідометрі\ оф дилерська книжка яка підтверджує пробіг і всі заміни масла і ремнів та ролікув. приїхав я в україну дома вона коштувала мені 5000. Але це машина ласточка а не гавно на колесах Богдан тепер вроді називается)))) Чи таврія капсула смерті, ця капсула краш тест не пройшла даже. І в україні більше 50 % їздить Євро СССР то все ок... а євро номера це бляхи і не екологічно чисті. пісец слів немає!

Гость | 18:12, 09 вер 2017

Ауді напевно 2.5 тді?скоро на шрот тоді це відро повезеш,пробіг 150к за 15 років ахахах

Док | 18:25, 09 вер 2017

Без обід чувак но комент зверху в тему. 2.5 самий гнилий двіг і дорогий в обслузі а про пробіг 150 то з серії бабця раз в тиждень за хлібом виїзжала

Владимир | 08:54, 10 вер 2017

у мене 13тис в год

Док | 10:50, 10 вер 2017

а я маю авто 95 року з пробігом 5тис в рік,правда переді мною вже 300тис накатали але якщо я відїздив 5 то можна змотати пробіг на 50-ть! Уяви собі людина купляє дизельне авто в універсалі яке в салоні дорожче на 20% від бензинової і їздить 10тис в рік !!! Повір але німці вміють рахувати кошти і переплачувати за дизель без вигоди собі не будуть.Вони на роботу можуть їздити по 100-150 км в день так як не усі живуть на головах один одним

Гість | 17:45, 09 вер 2017

Они всех законопослушных людей за лохов держат,я привез себе автомобиль по закону,евро 5,уплатил все налоги и меня еще ограничили в продаже 365 дней со дня регистрации,а что они зная что нарушают закон,завезли весь этот хлам выручили поляков и литовцев,сознательно зная что это нарушение,а теперь требуют,нет уж хитрецы по закону так по закону!!!!

Гость | 18:25, 09 вер 2017

100%

Док | 18:27, 09 вер 2017

Стоп,стоп,а чому євро5 ? Давай євро 6+ ! Чомусь у цивілізованих країнах немає стандартів на бу авто а в нас олігархи тільки євро5 усі мають купляти. Та усіб за двома руками. А за що їх купляти то ?!

Гость | 18:57, 09 вер 2017

Я от оплатив акциз до прийняття закону за знижені акцизи. Значить Я законопослушний громадянин заплатив всі податки а ти надурив систему? Хто мені тепер кошти верне?!

Гость | 21:52, 09 вер 2017

++

Павел | 20:55, 10 вер 2017

То иди под Раду и кричи ,,верните мои гроши,,

Павел | 20:56, 10 вер 2017

А кто вернет гроши людям в сберкассах,потерянные после развала

Гость | 23:00, 09 вер 2017

Можна подумати всі авто на бляхах це хлам, який на дорогах димить, троїть, і сипеться. Наче всі інші іномарки 90-х... це не такі самі авто, тільки куплені за великі гроші, тому що размитнені, скільки лише мікроавтобусів в свій час було пригнано з шроту і переобладнано в пасажирскі в кустарних умовах, і відправлено на маршрути возити людей, тоді це не було хламом? В самого 2101 і міняти її на того самого поляка не збираюсь, але я не проти них - краще ставились би на облік, і мали українські номера, тоді б контроль за ними був як за всіма водіями.При скоєнні дтп не всі здатні запам'ятати іноземний номер, тай поліція їх не сильно чіпає - багато мороки, краще оштрафувати авто на наших номерах. Держава за свій кошт купує депутатам мерседеси і крузаки за сотні тисяч доларів, а вони нам диктують підтримувати вітчизняного виробника, це по вашому нормально? А ви й далі розмитнюйте за купу грошей авто, платіть податки і надійтеся що завтра життя буде краще, тільки питання в кого?

Док | 23:41, 09 вер 2017

Явно не в українців,згадався анедок : Ведуть екскурсію по чистилищу і в одному євреї стоять і кругом охорона і пояснюють ці люди один за одного горою і допоможуть один одному вибратись звідси а це казан з українями і ніодного охоронця бо як тільки один почне вилазити інші його назад потягнуть...

Гость | 17:13, 10 вер 2017

гірка правда...

Гость | 19:56, 14 вер 2017

Верно!

Гость | 23:08, 09 вер 2017

те кого жаба давит что они переплатили подумайте о том что через время вам придется менять авто ведь они не вечны и правительство вас опять поимеет и опять вы переплатите и будете жить с жабой в душе. вместо того чтоб добиваться справедливых оплат сейчас и поддержать еврономерных в их начинании

Док | 23:41, 09 вер 2017

Наш народ заслуговує на цю владу

Гость | 12:11, 11 вер 2017

+100

Юля | 04:01, 10 вер 2017

Має бути справедливість ви хочете розмитнити авто по 1000 ха а люди давали а люди платили по 3000 ні я проти має бути для всіх однаково голосування зробити а не 100 тисяч порішали собі вигідні питання!!!!!

Гость | 12:29, 11 вер 2017

раніше люди могли вийти в 40 років на пенсію а зараз лише в 60 і за наявності 25 р страхового стажу.... запам’ятайте - закон зворотньої дії не має, це стосується будь яких реформ. в Європейскій державі мають бути і європейські ціни на автомобілі, а ми в цьому плані живемо як на Кубі

Гость | 14:06, 11 вер 2017

ТРЕБУЙТЕ У ПОРОХА СДАЧИ

Док | 19:27, 11 вер 2017

Юля так ти іди і пожалійся Южанінній вона з тобою поділиться

Гость | 07:08, 10 вер 2017

З 1-го січня ввести в Україні Євро 7 і баста. Всім хо пригнав авто на бляхах розмитнення потроїти . От тоді все буде гут.

Док | 10:54, 10 вер 2017

а я думаю чого так люди бідно живуть таж то проблема євростандартів на авто. Давай введемо євро 15 може внас пенсіонери заживуть як в Європі не на дачу будуть їздити щоб вижити а на канари щоб відпочити! Чи все таки навести порядок з відмиванням бабок можновладцями. Подивись фільм слуга народу 2

Гость | 13:02, 10 вер 2017

сказав той хто сидить біля кормушки і мае гроші на евро 7 а на остальних людей йому попросту насрать

Гість | 13:50, 11 вер 2017

Тот, кто ворует ему безразлично сколько платить. А кто копейки получает, как жить?

Николай | 22:33, 22 вер 2017

Я не думаю что тот кто копейку бережёт хлам на евро бляхах станет покупать!!!

Гость | 07:06, 12 вер 2017

якраз у мене і грошей купа .. нерозумнику ти мій ненаглядний...

Гість | 08:54, 10 вер 2017

Вигорнути весь завезений чермет з України! Змінити митне законодавство! Якщо ввозити в країну, то тільки автівки, які відповідають нормам безпеки та екології. У нас свого чермету вдосталь. Зробили з України яму автохламу і радіють.

Гость | 09:59, 10 вер 2017

Так тому й вийшла яма автохламу, через дуже дорогу розтаможку. Була б доступна вартість розтаможки - брали б більш якісне б/у авто, або нове.... а так ... у найбіднішій країні - найдорожчі авто.... от і беруть тоді на що грошей вистачає, а вистачає лише на хлам... звідти і яма автохламу.

Гость | 10:05, 10 вер 2017

Якщо вигортати - то ВЕСЬ чермет, а не тільки завезений. Просто Євро-5, значить Євро-5 для всього транспорту, а не лише того, що завозиться. Не старше 2010 року - значить весь транспорт старше - на брухт..... а так подвійні стандарти)))). Ото тоді депутатам, олігархам та їх відприскам лафа буде.... ні тобі пробок, ні тобі тягнучки, кортежі вільно пересуваються... РАЙ))). ГАЇ без роботи правда залишиться... воно тоді буде не потрібне, штрафувати буде нікого... а виїжджати на ДТП двох "крутих" - ну нафіг, собі дорожче))

Гість | 13:54, 11 вер 2017

Это Вы хотите, чтобы дороги свободны стали для слуг народа и воров?

Гость | 12:55, 10 вер 2017

Ага і зарплату всім тоді поголовно мінімалку без різниці на якій посаді ти працюеш тоді так буде справедливо

Гість | 12:03, 17 вер 2017

....Абсолютно в точку...

Гість | 10:22, 10 вер 2017

На євро 5 розмитнення 1000 ,то було би добре.

Гість | 13:57, 11 вер 2017

1000гривен ? ДА.

Гість | 14:26, 11 вер 2017

Тот, кто ворует ему безразлично сколько платить. А кто копейки получает, как жить? В зависимости от цены авто растаможка от 100дол.и выше за 10 000дол. Работа гонщику, сто, многим, стабильный приход в бюджет и варить ненужно каждый год и красить. Приучили нищий народ из совдепии машины по наследству передавать. Страна не умирающих авто как была так и будет пока не сделают нормальных законов.

dim.auto | 10:59, 10 вер 2017

Гість + Гость ви ж писарі цієї журоно шл-хи яка пише всяку неправду про авто з іноземною реєстрацією чи не так правда і Док походу також з вашої компанії

Гость | 16:30, 10 вер 2017

100%

Док | 19:27, 11 вер 2017

Я працюю на авто ріа мені обіцяли 3тис уо в місяць зп,Остап де мої бабки ?)))

Гість | 21:40, 11 вер 2017

Так що буде з розмитненням? Якщо хочу авто з 2010р привести, то маю розтаможку 2500 євро заплатити, якщо ні ,то брати бляхи( лівака) і 1200. Нічого не розумію.

Гость | 11:17, 10 вер 2017

А давайте заставимо наших депутатів пересісти на авто вітчизняного виробника, заборонимо їм мати іноземні авто, і що тоді буде? або на їх мерседесах буде табличка ,,виготовлено в Україні'' або попереписують їх на своїх водіїв, і це буде нормально, народу не заважатиме, на відміну від ввезеного без сплати податків хламу. А ті кого жаба душить що вони платили великі суми за розмитнення далі свого носу не бачать, і не думають що їх дітям і внукам колись теж потрібно буде купувати авто, і також пів життя пахати на нього. Хочете Євро 6? а що в ці країні є для таких авто, якісне паливо, чи дороги?

dim.auto | 11:24, 10 вер 2017

Зараз любий Українець може вийти на протест мирно без зброї з добрими намірами і вже на другий день буде ліквідований як опасний приступник якщо звичайно влада побачить потенційну загрозу своїм планам розграбування україни, а продажні абсолютно усі журналісти підтвердять

вова | 18:05, 02 лист 2017

а ящо зі зброєй вийде і не один

Гість | 11:41, 10 вер 2017

Все нардепы говорят поддерживайте своего автопрома,а сами на мерсах,Ауди.бмв,и так далее хохма

Гость | 12:59, 10 вер 2017

++ ні одна бидлота не сіла на запорожця чи ланоса

Авториа | 12:24, 10 вер 2017

Так так ми такие.

Гость | 13:14, 10 вер 2017

Як ви вже заї... Із своїм євро хламом. Як би ви купляли нормальні авто я згідний, а купляють те що в нормальних країнах заводити забороняють не те що їздити. І прирівнюють до марса 2017 р.

Гость | 16:00, 10 вер 2017

Я БЫЛ МЕСЯЦ НАЗАД В КАУНАСЕ ,КАК РАЗ ТАМ ИМЕННО ТАКИЕ АВТО И ЕЗДЯТ ,И ПЕРЕСТАНЬТЕ ВРАТЬ ,ЧТО ИЗ-ЗА ГРАНИЦЫ ВЕЗУТ ХЛАМ .ВАЗ НЕ ВСТРЕЧАЛ ВООБЩЕ .

Гость | 03:29, 12 вер 2017

Їм понти дорожче кожен Василь з дипломом ПТУ хоче їздити на мерсі 500

Гость | 20:35, 10 вер 2017

Хлам не весь, 90% точно. Я шукав в германії бмв 39 530d 2003р. Реальна машина з пробігом та станом коштує від 4500 евро все що нижче або з пробігом 600-700тис. або зломок! А в нас продають 3500+-у.е. з загоном 200у.е. поставка на облік в Литві 500у.е дорога 200у.е+заробіток приблизно 500у.е=1400-3500=2100/1.2=1750евро. Як ти думаєш якій це буде автомобіль? Правильна відповідь ЗЛОМОК!

Док | 09:55, 11 вер 2017

Чувак ти в нас знайди живу е39,менше аніж 12тис не знайдеш причому одиниці їх залишились.А потім поїдь подивись на 5-ти річний ланос і розкажеш що краще старе бмв чи новий ланос

Гість | 14:05, 11 вер 2017

Ну, если бы на Украине производили лучше того хлама, тогда нужна защита производителя. А зазы-богданы как и сосиски и многое другое полный хлам.

Гость | 10:25, 11 вер 2017

Док я щось писав про ланос чи авто на укр.реєстрації!? Просто навів факт скіль має коштувати нормальне авто на бляхах а не ті що продають!

Гость | 00:17, 12 вер 2017

Чувак где ты в Украине видел сейчас е 39 на украинских номерах за 12 тыс ты уе .Наверно с другой планеты а может точно с Кубы

Док | 19:30, 11 вер 2017

ТАк як би я не їздив і не дивився на авто яб мовчав е46 в ідеалі дорестайл 4тис ,е39 рестайл 4тис вже тут з заробітками бариг.Це авто в яких ні один елемент не фарбований !!! В нас такий ж стан 12 тис! А є на бліхах за 1500уо але і є на наших номерах по 5тис такий ж хлам!!! А різниця тільки в бляшці на бампері

Гость | 19:59, 11 вер 2017

Машині 15 років і не один елемент не фарбований?Це напевно в якісь паралельній галактиці.Ти хоч їх товщиноміром пробивав?Та і судячи з усього,це 320 безпонтова,яка толком не їде

Гость | 11:59, 12 вер 2017

Що ти мелиш!? Що ти дивився? Хіба по картинках в авто ріа)))

Гість | 13:54, 12 вер 2017

По картинках на тьолки собі подивись,клоуни

Док | 22:14, 11 вер 2017

А що таке понтова бмв просвіти мене,бо для мене авто це засіб пересування!

Гість | 13:46, 10 вер 2017

Старше 2005 року взагалі нема чого пускати до нас.і з цього року щоб можна було розмитнити. Всьо шо старше під ПРЕС!

Гость | 16:02, 10 вер 2017

под пресс - пороха ,Страуса Второго

Гость | 16:10, 10 вер 2017

Так поясни мені дорогенький, чого ж моя пенсія 1200грн ($44) якщо ти заплатив? І як то мені те розмитнення із свої пенсії в 1000грн заплатити???

Гость | 16:10, 10 вер 2017

менше треба було скакати

Гость | 00:32, 12 вер 2017

100%

Николай | 17:06, 18 січ 2018

так вы ж сами и скакали!

Сергей | 16:12, 10 вер 2017

Пускай наши власти здедают нормальные зароботные платы то ни кто не будет гонять 20 ти летние иномарки а пойдут и купят нормальное авто и у нас.А так у нас на нормальных тачках только мажоры потому что у нормального работяги таких доходов нет.Я лично поддержки эту акцию и сам собирался на нее ехать.И сам планирую пригнать себе машину Молодцы ребята респект...

Гость | 00:33, 12 вер 2017

Да!!

Гость | 16:27, 12 вер 2017

так зарплати при попєреєдніках були нормальні

Гість | 20:27, 10 вер 2017

Пора сливатса. Вопрос кому сейчас продать.

Павел | 21:08, 10 вер 2017

Ой ,ребята,сейчас с таким дорогим топливом много ,,наездиш,,,будет бензин 30 стоит,кто машины вообще будет покупать.???

Док | 23:51, 10 вер 2017

Не питання в вартості авто,мені авто потрібне виключно на вихідні для поїздок за місто.Але чому хтось мене повинен обмежувати в авто ізза видуманих євростандартів?! Нехай я раз в місяць виїзжаю але я маю на чому!!!

Гость | 21:22, 10 вер 2017

Можна підтримати свого виробника. Поліцію - на Таврію, чиновників усіх рангів- на Таврію. Саме на Таврію бо все інше що просто тут збирається -то не вітчизняний виробник. От уже і ринок збуту є. А ще не забути іі сертифікувати Таврію на евро 5, що навряд чи вийде, і взагалі на якесь евро. А тоді постає питання "Що ж таке хлам?" Чи вироблене в украіні щось "втомобілеподібне" чи те що відповідає стандартам евро 3,4. Чому гомно що сходить тут з конвеєра і яке ніхто не хоче купувати, виробляти можна, а завозити ні? Ринкова ціна того Ланоса, повинна бути 3000-4000 уе нового, але ж можна ринок підрівняти і опа, уже можна і за 8000 тюхати

Гость | 10:47, 11 вер 2017

У нас никто просто так ничего не делает. Те кто живёт в приграничных районах, именно они и есть те самые пересечники, которые каждую пятую сутку стоят в уже привыкшей очереди для выезда за границу, они знали на что шли, хоть им это и не нравится. А те кто возле ВР собирает народ, так полюбэ защищают свой бизнес по нелегальному ввозу, чем набивают не только свои карманы, но и тех самых "верхушек", которые крышуют этот вопрос.

Док | 22:15, 11 вер 2017

Ну та а коли продають ланос за 10тон то всі кошти пенсіонерам роздають! Полюбє

Гість | 12:13, 11 вер 2017

Я понимаю это все. Что делать людям которые загнали автомобили под закон о евро 5, 2010... Они сразу теряют около, 5 тыс. долларов. И дилерам которые продают поддержание ваз и заз, им вообще ж..па.

Док | 19:32, 11 вер 2017

А що мені робити якщо я купив меган за 14 тис уо а за рік ввели зменшений акциз і авто я продав за 9тис!!! Що мені робити ?! А ніфіга так як я купив за 9 тис бімера на бляхах тогож року і за туж вартість

Гость | 00:36, 12 вер 2017

Это и должно случится потеряет в цене а машина средство для езды а вы все про манты !! И кто что потеряет !! Это давно пора сделать открыть границу и сделать норм цену ! А так вас имеют а вы и кричите давай сильнее ещё мне мало !

Ваня | 16:02, 11 вер 2017

Странное мышление! А ещё странно что каждый думает только о себе! Что в ВР то и в народе. Мы не достойны лучшего! А жаль( Хочется!

Гость | 21:07, 11 вер 2017

+++

Гість | 07:22, 12 вер 2017

Разове розмитнення?! Виходить комусь розмитнили а іншим зась, я думаю або всім або нікому!

Гость | 11:53, 12 вер 2017

++

Гость | 08:16, 12 вер 2017

шары не будет-не дадут простым людям ездить на иномарках-власть нада разогнать и навести реальный порядок в УКРАИНЕ-правительство ниче не делает для людей только набивают свои карманы доларами

Гость | 14:09, 16 вер 2017

+

Гость | 12:29, 12 вер 2017

++

сЕРГII | 15:59, 12 вер 2017

Tи правий на всi 100%!

Док | 07:50, 13 вер 2017

Гость ти Де..іл

володимир | 10:11, 13 вер 2017

Согласен. Всем на барикады. Будем разгонять. Миху в презы.

Гость | 10:15, 13 вер 2017

Правительству нужно кинуть либо хитрых бляхеров, либо тех кто по закону расстаможил свои машины.

Тор | 10:18, 13 вер 2017

если кинут законопослушных людей пипец будет сильный, чиновники вместе с бляховодами будут гореть!!!

Док | 15:51, 13 вер 2017

Чомусь коли прийняли закон про знижений акциз ніхто не жалівся а тільки були за !!! Як так?!

Гость | 05:43, 14 вер 2017

После требования "снятие годового ограничения на продажу машин" стало понятно кто его выдвинул. Человек который пригнал машину для себя вряд ли избавится от нее через год. Стало быть бунтуют перекупы и перегонщики.

Гість | 22:38, 15 вер 2017

1000 % согласен.

Гость | 00:28, 15 вер 2017

Нічого з того не вийде все буде як було або олюдин раз дадуть і в загалі заборонять возити щось Сюда !!

Гость | 17:18, 20 вер 2017

Наступні зміни в законодавстві треба влаштувати для легалізації наркотичних засобів, бо наркозалежних в Україні також більш як 100 тис.чоловік. Вони також мають певні інтереси. Головне, знати як "надавити" на законотворців...

Гость | 18:03, 20 вер 2017

Владельцы торопятся сбыть свой автохлам, потому что поняли, что никаких поблажек от государства им не будет, никто их незаконные автомобили легализовывать не будет, и все равно за них придется платить. Они покупали их по 2–4 тысячи евро и готовы сдавать за полцены, лишь бы что-то выиграть. Потому что через некоторое время таких желающих будет намного больше

Гость | 18:00, 27 вер 2017

кому не зрозуміло хто тут пищить проти евроблях??? це ті що мають фінансову змогу купити авто за любі гроші та козачки васадзе !!! Кожному украіецеві авто на евробляхах!!!!!!!

Гость | 16:10, 28 вер 2017

а я купил квартиру в 2006 за 70000 доларов а теперь она 28000 что делать кому жаловаться/

Гость | 11:15, 05 лист 2017

а где Вы их заработали

Додати коментар до статті Читати усі коментарі (161)

Каталог автосервісів України

Дивитись всі →

Перевірено людьми