debug 0507 header1
debug 0507 header2
AUTO.RIA
«Просте рішення»? «Євробляхи» пропонують розмитнити зі знижками Назад

«Просте рішення»? «Євробляхи» пропонують розмитнити зі знижками

У профільному з питань оподаткування Комітеті Верховної Ради презентували нові законопроєкти.

«Податковий» Комітет Верховної Ради 21 січня провів засідання, на якому було презентовано пакет документів, які б мали розв’язати проблему із залишками досі нерозмитнених «євроблях», тобто автомобілів на іноземній реєстрації, які експлуатують українці.

«Пригон»-2020. Які авто привозили українці торік?

Надто заглиблюватися у всі подробиці не будемо, адже в процесі розгляду законопроєктів до них ще можуть бути внесені певні зміни, зупинимось лише на найголовніших моментах та наведемо кілька прикладів щодо механіки їхньої дії. Отже, запропоновано наступне:

  • особливі умови розмитнення будуть запроваджені тимчасово, на строк 180 днів з моменту набуття чинності законами (якщо таке відбудеться);
  • ці умови стосуватимуться лише «євроблях», ввезених в Україну до 31.12.2020 р.;
  • на одну людину можна буде розмитнити один ТЗ кожного виду;
  • види ТЗ, що підпадають під ці особливі умови: легкові авто, мотоцикли, автобуси, вантажівки (з повною масою до 3,5 т), та причепи до них;
  • особливі умови не розповсюджуватимуться на авто з РФ та якщо ТЗ не відповідає екостандарту «Євро-2» або вищому;
  • якщо у ТЗ є прострочення тимчасового чи транзитного ввезення – доведеться заплатити 8500 грн, щоб не сплачувати інших, передбачених законодавством штрафів;
  • можна не розмитнювати ТЗ, а просто вивезти його за межі України, що коштуватиме 8500 грн, при цьому знімається інша, чинна зараз відповідальність.

Як запропоновано визначати розмір розмитнення для «євроблях», що підпадуть під ці особливі умови?

  • ставка мита – нуль
  • акциз – за новою формулою, яка враховує вік авто, об’єм та тип двигуна
  • ПДВ нараховуватиметься лише на акциз, а не на суму (мито+акциз+вартість авто)

Отже, головним податком тут стане акциз, який розраховуватиметься за наступною формулою:

Акциз = (ставка вікова) + (ставка за об’єм) + (ставка за тип ТЗ)

Розміри «вікової» ставки:

Вік авто, років – ставка

  • 0-9 – 0 євро
  • 10 – 25 євро
  • 11 – 50 євро
  • 12 – 75 євро
  • 13 – 100 євро
  • 14 – 125 євро
  • 15 (і більше) – 150 євро

Ставки, які потрібно помножити на робочий об’єм циліндрів двигуна, визначений у кубічних сантиметрах:

  • 0,25 євро – до 2000 см3
  • 0,2 євро – від 2001 до 3000 см3
  • 0,25 євро – від 3001 до 4000 см3
  • 0,35 євро – від 4001 до 5000 см3
  • 0,5 євро – понад 5001 см3

Ставка за тип ТЗ фіксована, ось які її розміри запропоновано:

  • 0 євро – для бензинових та гібридних ТЗ
  • 100 євро – для дизельних ТЗ

Що це дає на практиці? Наприклад, розмитнення популярної свого часу серед поціновувачів «євроблях» 15-річної Audi A6 з дизельним 2,5-літровим мотором, обійдеться (без послуг брокера та інших супровідних витрат, а також внеску розміром 8500 грн) у 900 євро.

За «повною програмою», тобто умовами для законослухняних громадян, які чинні зараз, за таке чи аналогічне авто, ввезене без «особливих умов» доведеться сплатити податків на близько 4000 євро.

Топ-20 нових легковиків 2020 року в Україні

Skoda Octavia з невеликим бензиновим двигуном об’ємом 1,6 л віком, наприклад, 10 років, за пільговими умовами обійдеться у 510 євро. За загальними правилами – у 1600 євро.

Можна продовжувати наводити приклади, однак результат буде плюс-мінус подібний: за запропонованою формулою розмір розмитнення в рази менший. А якщо ще зачепити тему автобусів та вантажівок…

Ринкові досьє та відомості про популярні марки авто
Інформація для покупців авто з пробігом

Чи правильні та безпечні запропоновані проєкти? Насамперед варто очікувати обурення у щонайменше 368 тисяч українців, які торік ввезли свої авто, сплативши податки сповна, коли порушникам законодавства запропоновано пільги. Також документи у тому вигляді, якому вони були показані на засіданні Комітету, не містять жодних «запобіжників», що в результаті створить сприятливі умови для різноманітних «схем», якими неодмінно скористаються спритники, не без допомоги посадових осіб, яким для надання права на пільги буде достатньо лише підтвердження того, що авто раніше перебувало на митній території України. Тобто, є чималі корупційні ризики.

Що вибрати? Порівняння популярних авто!

Негативний вплив таке рішення матиме й на ринок, де відбудеться певне «просідання» цін, адже власники легалізованих за особливими умовами «євроблях» зможуть їх продавати за значно нижчими цінами. Також зародиться течія з терміновим викупом «євроблях», які перекупники після пільгового розмитнення перепродуватимуть, спотворюючи ціни на легальні автомобілі. І це ще не всі потенційно можливі негативні наслідки.

Які авто скоріше втрачали ціну в 2020 році

В результаті з цих ініціатив практичне значення може мати лише один пункт, який і варто реалізувати на практиці: дозволити водіям «євроблях» вивезти їх за межі України, зі сплатою «такси» у розмірі 8500 грн, й на цьому все. Адже далі власник такого авто зможе у звичайному режимі в’їхати в Україну, та провести розмитнення авто на тих самих умовах, які діють для усіх громадян. Й взагалі: умови якщо й змінювати, то виключно для всіх громадян і на постійній основі, не концентруючись (та не витрачаючи державні ресурси) на обмежені за будь-яким принципом групи.

Підпишіться на розсилку

Отримуйте першими новини в зручному форматі

Коментарі (142)

Додати коментар до статті
Павел | 14:52, 21 січ 2021

И вот те, кто нарушал закон - получили хорошие условия. А те, кто не нарушал - будут платить по более высокой старой растаможке.

Степан | 15:01, 21 січ 2021

Ще нічого не получили і навряд чи получать

Валерий | 16:07, 21 січ 2021

Краше пільга, тільки без штрафу на шрот за 180 днів.

Андрей | 19:50, 22 січ 2021

Пока вы послушно будете не нарушать те законы по которым вас имеют по полной то вас и дальше иметь будут! Нет бы на будущее подумать и вам как и всем тогда тоже эти хорошие условия достанутся. Или лучше пусть и дальше три шкуры лупят с вас законно! А те эти три шкуры лупят с вас то они за них (за три шкуры) живут охрененно и зарплаты себе рисуют какие хотят. А вы и дальше платите необоснованно дорого но зато законопослушно! А эти если что вам ещё таких законов напишут чтобы иметь вас законно!

Юрій | 16:24, 24 січ 2021

Ніхто нікого не вів розмитнювати під дулом пістолета, якби всі ті хто побігли розмитнювати не робили того-вже би давно прийняли нормальні умови розмитнення, а не переплачувати нізащо

Богдан | 23:53, 02 лют 2021

Это Украина Павел, что ж Вы хотели? Тут всегда было и пожалуй будет нарушать закон выгоднее чем его соблюдать

Александр | 20:42, 21 лют 2021

В Сомали по другому не бывает. Что самое главное и люди превращаются в аборигенов. Деградация человека "во всей красе"

Миша | 18:08, 22 лют 2021

Не надо было вестись на провокацию 2 года назад. Стоять на своём. Растаможка не дороже 500 €. Всё равно эти денги украдут чинуши

Сергей Егорович Шокуров | 09:54, 05 лют 2021

100%

Евгений | 17:36, 21 січ 2021

Адам - дуже на це сподіваюсь. Але з нашими депутанами можна очікувати чого завгодно...

Виталий | 15:22, 21 січ 2021

Бляхам не место на дороге, особенно когда там алладины за рулем

Александр Викторович Шевчук | 16:02, 21 січ 2021

Согласен, пора резать на метал их, потому что эти митинги непонятные никогда не закончаться. До этого митинговали те кто не растаможился, после этого будут митинговать те кто растаможился раньше по всей строгости закона. Этот процесс будет бесконечный, если один раз не принять жёсткие меры, и не отправить бляхи на их место - разборки

Дмитрий | 17:05, 21 січ 2021

Можно подумать что в Вазе специалист сидит

Гість | 17:56, 21 січ 2021

Кто имеет возможность купить новое авто, берите .У меня нет средств на дорогой автомобиль ,поэтому почему я не могу приобрести бюджетный автомобиль ,как любой Европеец ,раз мы в Европе. Украина , самая бедная страна ,с. Непомерными ценами на средства передвижения. Поэтому льготная растоможка необходима для рабочего ,не перекупа, гражданина Украины.

Dmitriy Nikolaevich | 19:12, 21 січ 2021

Я так скажу)в европейских странах тоже есть таможня) Разбалованные) Второе,толковое авто хоть и возрасте стоит денег.А после приобретения ,сразу придётся заплатить белённые налоги и привести Тачку в порядок (технический порядок) Поэтому лучше депутатов жарить за доллар,экономику,рабочие места ,кредиты, и зарплаты) И тогда многие смогут себе позволить авто)

Максим | 21:24, 21 січ 2021

Но такой льготной растаможкой воспользуются как раз таки перекупы

Влад Кузьменко | 11:08, 22 січ 2021

Почему я езжу на ваз 2109, заплатив за неё с полна,а ты хочешь ездить на иномарке за те же деньги?

Максим | 12:55, 22 січ 2021

Ты заплатил за машину, а не за растаможку

Андрей | 18:07, 22 січ 2021

Продавай тазоВаз и купи за те же деньги иномарку. Почему твой тазоваз стоит неадекватных денег сейчас??? Не понимаешь что ли что дорогими ценами на авто тебя и дальше иметь будут власти если не сдвинуть процесс сейчас?

валерій | 13:34, 25 січ 2021

То фігня що в мене корова здохла...херово що в сусіда ще жива

Сергей | 20:05, 27 січ 2021

Значит ты боишься ездить на нормальной иномарке за эти же деньги

Артур | 22:27, 28 січ 2021

Потому что ты покупал тогда и тебя никто не заставлял но это не может продолжатся вечно цены на б/у должны падать доходы расти и это нормально

Сашок | 07:04, 01 лют 2021

Завидуй! Этот ваз 2109 должен в музее стоять

Anton | 23:08, 01 лют 2021

В нашо ти ваз купив? Щоб тепер жалітися?

Александр Викторович Шевчук | 19:25, 22 січ 2021

Какой тазоваз? Ты чё больной, продал я его давно уже

Саша | 15:54, 22 січ 2021

Речь идёт не об умение ездить , а о людях которые на их ездят , большим спросом такие авто пользуются в иностранного населения

Александр Викторович Шевчук | 19:24, 22 січ 2021

Металоломщики всполошились

Гість | 11:28, 22 січ 2021

Не треба бути таким завистним, і не будуть мітинги. Нехай розтаможують по дешевше, вам яке діло? Ріжте свій автомобіль чи велосипед, а до інших не пхайтесь. Скоро своєю желчю захлибнетесь

Данил Порохницкий | 16:46, 22 січ 2021

Есть дело. Вы на бляхе? Страховка есть? Резина зимняя? Адекватность на дороге и в голове? Соц. выплаты получаете? Всегда были бедные и богатые. Я тоже смотрю на мерседес, но позволить себе его не могу (пока не могу, надеюсь). И что теперь, вместо того чтобы работать дорогу перекрывать? орать под кабмином какой я обиженый? Работать, зарабатывать,развиватся тогда все будет

Андрей | 20:00, 22 січ 2021

100% підтримую!

Гість | 06:35, 04 лют 2021

Вони не розуміють , що діти , які житимуть тут після нас , будуть сплачувати скажений акциз як і вони свого часу

Артур | 22:30, 28 січ 2021

Слушай нормальный мерс в европе за пару зп купишь на одной из самых малооплачиваемых работ а тот не то что на мерс тут на жизнь надо еб*шить и каждый год тебе все больше и больше кидают, мерс это машина как и остальные корыта, нп надо работать несколько лет что бы купит себе 10+ лет авто

Никита | 08:42, 30 бер 2021

Или пару недель, если работать головой

Артур | 12:15, 30 бер 2021

ну или так согласен)

Гість | 15:33, 21 січ 2021

Ну ось як завжди ... да зробили б раз і назавжди , для всіх громадян України , нормальне доступне розмитнення від 500€ до 1000€ в залежності від об‘єму і на цьому все. Нє бля , треба ділити людей та сіяти між ними ворожнечу!!!

Максим | 21:25, 21 січ 2021

Это невозможно. Какая еще растаможка на бентли за 1000 евро, если только НДСа должно быть 20%?

Гість | 22:57, 22 січ 2021

Андрюха подержую. У одних жаба а у других платёжку нечем заплатить. Зато ми Европа страна сирья для вивозо лес метал пшеница и так далие. Почему у нас авто стоит в трое дороже чем пускай в Польше Литве. Авто бизнес весь в Украине под властью и навар на салонах, авториа не кто не отменнял.

Гість | 09:37, 27 січ 2021

Яка різниця,приклад Грузії

Виктор | 16:04, 21 січ 2021

Як якийсь штраф чи підняти тарифи так миттєво в них все виходить,а як доступне розмитнення,ну ніяк не виходить, постійно щось не так...не можуть нажертись .

Евгений | 16:07, 21 січ 2021

Повна маячня, категорично не можна таке приймати. Сподіваюсь, що законопроект допрацюють до нормального вигляду. Щонайменше - він не має розповсюджуватись на машини, ввезені після приймання законів Южаніної, а також на машини віком менше 10 років.

Гість | 16:32, 21 січ 2021

То что положительно и по европейски влияет на кошелек жителя Украины - не , не примем !!!! А вот то что вытягивает деньги с кошелька украинца по европейски ( тарифы ЖКХ,бензин и прочее ) ,примем конечно. Мы же в Европу идём. В попу походу мы и идём и придем . С такой политикой нас не возьмут никуда. А завтраками питаться будем ещё долго. ????

Виктор | 16:36, 21 січ 2021

Все кто ЗАКОНОПОСЛУШНЫЕ как всегда в пролёте. Каждые пол года новые условия ввоза. В нормальных странах принимают один закон навсегда и что самое главное для всех.

Андрей | 18:11, 22 січ 2021

Как быть законопослушным если законы через ж...пу сделаны или для выгоды олигархов, очень богатых, властьимущих???

Иван Васильев | 13:16, 23 січ 2021

Так бляхеры не за свой кошелек волнуются, а с олигархами воюют? Дали растаможить по скидке и все рты закрыли, на авториа по общим ценам стоят вчерашние бляхи.

igor | 16:52, 21 січ 2021

Яке просідання цін? Це трупаки!!!! Це шрот ! Ну звичайно будуть схеми !!! Але це вже інше

Володимир | 01:04, 22 січ 2021

Трупак це машина 20го року яка проїхала 300 тис км, а машина 2000го яка пройшла 100 тис, це не трупак...

Павел | 08:37, 22 січ 2021

Если вам поляки скрутили с 250к до 120к, то машина не перестанет быть трупом.

Петро Степнович Гір | 11:06, 22 січ 2021

2000 рік. сто тисяч?????? ви що!!! це одна дві машини, на тисячу машин. В все інше пльюсуйте ще тисяч 300 мінімум.

Саша | 15:30, 22 січ 2021

Ахаха , такой смешной , небойсь втюхали тебе бэмвэшэчку с 100 тысячами пробега за 20 лет . В 1 году где-то 250-260 рабочих дней , за 20 лет получается 5200 , делим 100000/5200=1.92 км в день и это машина пригнана из Германии где из машин за 5-10 лет все мои выжимают . У меня гольф 6 2011 года и в Украину он заехал уже з 250к пробега за 10 лет , а тут за 20, 100тку

Володимир | 18:50, 22 січ 2021

Матєматік,, ти не прав, бо має бути причинно-наслідковий звязок, 25 лєт їжджу до німців, бачив пробіги штука в день, на днях продав машину за 11 років 19 тис пробігу...

Володимир | 18:41, 22 січ 2021

Поляки да, тільки німцям довіряю, і то перевіряю...

Юрій | 01:52, 11 лют 2021

Вже більше як рік,в Польщі,кримінальна стаття за скручування пробігу

Александр | 17:18, 21 січ 2021

Які субсидії ?! Закон один для всіх , а не для цих ушлепків які податки не платять субсидії придумували !!! . НЕМАЄ ГРОШЕЙ НА РОЗМИТНЕННЯ ПО ПОВНІЙ НА ШРОТ !!!

Вячеслав | 17:20, 21 січ 2021

Єдиний вихід для цих шаровиків це штраф та утилізація їхніх бляшанок,набридли!

Юрій | 08:30, 25 січ 2021

Та хай буде дешеве розмитнення, тільки хай різницю повернут тим хто по повні розмитнив.

Юрій | 10:00, 25 січ 2021

Не треба було бігти розмитнювати, треба було чекати. Заплатили по повній молодці,

Сергей | 17:28, 21 січ 2021

Люди добрі,яке просідання цін.Я бачу всім подобається що в нас ціни космос???Ми такий народ що самі собі не бажаєм добра,то повірте Європі тим паче на нас ...Поражаюсь цим коментаріям.Подобаєтся Вам віддавати більше самої стоімості авто ,то віддавайте і гордітся тим як вас в очередний раз виї&али за ваші ж гроші.А саме главне щоб сосіду було трошки и гірше...

Dmitriy Nikolaevich | 19:15, 21 січ 2021

А где у нас цены космос?) Объясните,пожалуйста?) Уже немцы некоторые приезжают и покупают люксовые авто и везут к себе) Почему то свежее авто с адекватным пробегом(немца) я не могу найти дешевле чем у нас)

Гість | 01:19, 23 січ 2021

Общался с официальным представителем AUDI в Украине так он сказал что у нас в стране самые дешёвые новые Ауди в Европе......у немцем в салонах дороже чем в Украине.

Гість | 23:27, 07 бер 2021

Зайди на немецкий сайт продажи авто, как у нас авто риа и посмотри цены. У нас цены за выкатаный хлам, где ещё всякие деятели пробег скручивают на 2-3, а возможно и 4 тысячи $ выше. Это все потому, что лоббируют свои интересы всякие депутаты, которые автобизнесом занимаются. К нам немцы за авто едут.....шутник))

Илья | 17:55, 21 січ 2021

Интересно наблюдать как бомбит у ж’лобов,которые отдали по 5000-6000$ за помойки типа Ланосов. И уже какой год поливают грязью «ненавистных бляхеров»,вместо того чтобы ездить как белый человек на Ауди или Мерсе. Ребята,с таким мышлением вас всю жизнь будут е**ть. Законопослушные граждане????)

Сергей | 19:54, 21 січ 2021

Интересно наблюдать как бомбит у жлобов которые ложат на правила йух и делают что им нравится. Мало зарабатываешь чтобы нормально приобрести нормально авто? Так иди и развивайся! Если ложить на правила то ничего хорошего из этого не выйдет. Может прийти и ограбить тебя на правах имеющего ружжо? Не ну а ШО?! Мне ж можно, а у тебя ж нет волыны

Максим | 21:30, 21 січ 2021

1) за ланосы никто столько не отдает уже лет как 10, 2) ауди или мерс за такие деньги - корчи похуже ланосов. Ну не может быть машина 1998 года лучше, чем 2008 года.

Павел | 08:41, 22 січ 2021

Чтобы ездить как белый человек на тех ауди и мерсах нужно еще два ланоса вкинуть в ремонт и обслужку. А с мышлением "хочу дорого-багато, пофиг на последствия" ты сам себя будешь всю жизнь заставлять страдать.

Александр | 11:33, 22 січ 2021

Жлобы, это люди, которые последние деньги на убитую евро-бэху за 2к отдали, а потом ездят на ржавых, дымящихся ведрах, "патамуша абслужывать дорага" и после этого ещё бастуют, "шобы растаможыть дешево". И не говорите что это не так. 95% оставшихся евроблях - это убитый шрот, который никому не нужен "крім бідного українця, котрий на ланосі їздить не хоче". И я говорю как человек, который тоже сталкивался с евробляхами. Чтобы содержать европейский мерс, который прошёл 350 т. км - в год нужно вкидывать в него половину того же ланоса (если не целый). А в 90% случаях этого не делают. Вот и получается что ты ездишь на удроченой тачке, которая отжила своё еще за бугром, но "ну за те не на ланосі, бо у мене ж мерседес". Только беда в том, что он даже по документах не твой, но "ну я ж співвласником себе вписав"

женя | 12:48, 22 січ 2021

Ну да кудаж нам ланосоводам. Мажорні бляхи тільки і бачу під кіосками з кавою і цигарки стріляють один в одного або в ланосоводів. Чомусь мажорів на бляхах в Карпатах не видно да і на морі. В автосервіс і ноють чо так дорого. Моя думка така що розмитнення має бути в гривнях і не більше мінімальної заробітної плати для всіх.

Илья | 01:51, 29 січ 2021

Я так понимаю ты себе уже купил Mercedes с которым тебе не повезло. А нужно было попроще что-то брать,и не на последние деньги конечно же. Откуда взял цифру 90%,эксперт?

Володимир | 01:06, 22 січ 2021

Може, і года тут не при чому...

Сергій Олександрович Новосьолов | 10:06, 23 січ 2021

Может.У меня была Audi A8. 1998 г Брал в 2010г......недавно зятю подарил...для пенсионера уже большая ..Она даже лучше некоторых новых 2008 года...

Илья | 01:39, 29 січ 2021

Нерастаможеная Вектра стоит столько же сколько Ланос на нашей регистрации. Вы не сможете меня убедить что покупать Ланос в данной ситуации-более разумно,чем ездить хоть и на более старой,но человеческой машине.

Илья | 01:35, 29 січ 2021

Приходи,ружжо не забудь.

Гість | 17:56, 21 січ 2021

Что ж,поздравляю всех кто растомаживал по космосу,как и я,всех которые соблюдали требования закона!

Андрей | 18:22, 22 січ 2021

Почему не поздравляешь тех кто за клоунов проголосовал которые низкие тарифы обещали, дешёвую растаможку и т.д. и что в итоге получили??? Назад же выборы не вернёшь чтобы клоунов убрать? Живём дальше с теми кого наголосовали до след. выборов. Так и за растаможку - тогда вы действующему на момент закону таможили (имели возможность) теперь по тому что сейчас будет.Живите и радуйтесь если он лучше станет. Обратного хода нет.

Анатолий | 17:59, 21 січ 2021

Так шо євро халявщики щось вигавкали для себе? Хто верне мені різницю за сплачене мною мито, ?

Максим | 21:30, 21 січ 2021

И много ты той пошлины заплатил? Долларов 300?

Илья | 02:00, 29 січ 2021

Заплатил 300,а говна разбросает вокруг себя на 2000.

Евгений | 18:26, 21 січ 2021

Нету там ничего про "новые правила для импорта"

Гість | 21:21, 21 січ 2021

Кричат «Закон для всех»Я так понял пол страны не в курсе что богатые с дорогих авто платят сущие копейки до 10% от стоимости. В то время как все остальные до 300% !!!????Странадэбиловблять

Андрей | 18:24, 22 січ 2021

100% прав! 73-х процентные ЗЕбилы!

Юрій | 21:23, 21 січ 2021

Я б зробив навпаки. Ці умови ввів для всіх хто розмитнює з такої то дати. Як тільки чую про виділення певної групи громадян одразу бачу побудову нових корупційних схем.Те що є зараз це здирництво, але й так як написали це неправильно. Закон має бути один для всіх

Dmytriy Харченко | 22:23, 21 січ 2021

Та не сваріться.. Не приймуть цього закону.. Вже два рази хто памьятає був "вброс" таої інфи ... Шаровики продають массово авто.

Александр | 22:28, 21 січ 2021

Ни разу такого не было, и вот опять...

Саша | 00:22, 22 січ 2021

Пусть уже растомажуют ети Бляховоыды уже надоели Нитики пусть нажруца халявы ..А потом тех осмотр по полной.Будут НЫТЬ дайте Халявный тех осмотр

Павел | 08:45, 22 січ 2021

Так техосмотр наверняка будет стоить мало. Гривен 250-500. Дорогим будет ремонт чтобы его пройти.

Иван Васильев | 13:24, 23 січ 2021

Не нажрутся. Он продаст ее по рыночной стоимости и еще 2 завезет под следующий прогиб "власти"

Володимир | 00:59, 22 січ 2021

Таке вже було

Гість | 05:10, 22 січ 2021

Читая эти коменты . Это ужас!! Вся суть Украинской нации . Жадность и завесть . Что у когото появится то что не мог раньше себе позволить . Такое как у него . А может быть и лучше . Но за ту же сумму)) Вместо того что бы порадоваться . За то что они ( бляхеры) что то всетаки возможно добились . И это привидет в дальнейшем . К переменам в растаможке и не только . Ты наш народ ведёт себя Хуже евреев в эпоху Исуса . Позор вам . Такой народ будет всегда беден . Бо у соседа жена красивее . Позор вам еще раз

Павел | 08:47, 22 січ 2021

По текущему проект они (бляхеры) добились льготной растаможки для машин, которые они уже незаконно ввезли. Не для всех граждан, не для будущих блях, а только для того, что завезли до начала этого года.

Иван Васильев | 13:28, 23 січ 2021

Смог украсть и не попался- молодец. Все кто против- завистники. Звучит логично)

Андрей | 10:21, 22 січ 2021

Всем украинцам отменить акциз и растаможку. Если єтого не будет-революция. Сколько можно травить украинцев друг на друга!

Гість | 10:28, 22 січ 2021

Как по мне, это более чем хорошо! Читая комментарии умников, которые кричат о том, что нужно резать, труп и т. д. Так вот, авто из-за границы, уж точно не хуже, вашего железа на котором вы ездите, это я вам даю 100? гарантии. Банальная разница, только в номерах. Ваши проблемы, если вы купили такое же б/у авто. в три раза дороже, в Украине. Теперь понятно, у вас и бомбит.

Андрей | 19:21, 22 січ 2021

Кроме того, эти которых бомбит не думают наперёд немного что они же тоже дальше смогут дешевле покупать авто если постоянно будет нормальная растаможка. Лишь бы сейчас нагадить другим да и себе по большому счёту. А если не будет нормальной растаможки то на тех же ведрах втридорога и дальше ездить будут и следующее ведро покупать втридорога будут!

Гість | 11:54, 22 січ 2021

Я хочу купить машину по своим финансам. Ну присмотрел в Польше вольво с40 2008 года в хорошем состоянии за 4500€. Захожу в онлайн калькулятор- растаможить надо еще 2500€. Вопрос - о ком или чем беспокоится власть? Экология? Качество и безопасность на дороге?Ну да за эти деньги ваз и ланос явно лучше вольво, да да. Я согласен что на прям развалюхи до 2000г вообще надо конский прайс на растаможку вводить. А все что меньше 15 лет - сделать 25% от средней цены авто (средней значит средней - а не указанной в купле/продаже), купил я свою вольво за 4500 и 1200 расстаможить. Все. П.С. эх как же печально за украинцев с ихней завистью -у мене все добре коли у сусіда гірше

Гість | 12:42, 22 січ 2021

Почему я, законопослушный человек,за две свои машины заплачу более 6к$? Я тоже хочу льготы в таком случае! Давайте я тоже растаможу за тысячу баксов,не?!

Гість | 12:48, 22 січ 2021

На євробляхах ітак їздять одні Ахмети. Наші вже майже не їздять

Сергій | 12:51, 22 січ 2021

Страна идиотову власти сделайте доступною растаможку для граждан страны!

Гість | 13:28, 22 січ 2021

Класс значит те кто в 20году заехл тем льготы а если я в 21 заеду значить по обычьной прцедуре растаможка.У меня вопрос,ини та што вообще с головой не дружат закон должен быть для всех един иначе расстреля этих тупых баранов.

Иван Васильев | 13:34, 23 січ 2021

Тебя не законы волнуют а то что не успел бляху завезти под льготу.

Саша | 15:51, 22 січ 2021

Честно говоря , я бы оставил сейчас все как есть , сейчас каждый третий украинец имеет авто (не важно какое) все кричат о экологии что мол 40 летний ваз или газ дымит хуже паровоза , а наши ведра с Европы хоть и дымлят но не так сильно , так вот суть одна и та же , что вы напрёте этих вёдер что ставить некуда будет и дышать , что будет ездить одна несчастная вонючая копейка , это если за экологию . Дальше безопасность , пацаны , гнилые вёдра при столкновении сложит одинаково что это будет жигули или ланос как любят говорить или мерседес с бмв , марка авто на гнилой метал не играет роли не как . Насчёт безопасности в виде подушек , то после 10 лет шанс того что она сработает очень мал (а может её там уже и нет , а вы об этом и не знаете , но соседу доказываете что у ланос нет подушки , а у меня на е39 есть ) . Как по мне цену сегодняшний растаможки может потянуть большинство , а те кто не могут , задайте себе вопрос "может вам и не нужен авто ?" (машину нужно заправлять , чинить , страховки , штрафы и так дале ). В Киеве на данный момент очень тяжело с парковкой , а прикиньте если машин станет ещё больше. У меня все.

Андрей | 19:38, 22 січ 2021

Кроме Киева люди и в других городах (и не только в городах) живут где много места для парковок лишь бы возможность недорогие авто была купить. Не ровняйте 40-ка летний тазоВаз с евроавто даже 2000-х годов. Это небо и земля!

Валерій Кравченко | 16:49, 23 січ 2021

як як перекуп скажу що ви "гоните". ваз є ваз мерс є мерс метал РІЗНИЙ,подушки сработають розтаможку треба давати норм. я ЗА

Саша | 23:28, 22 січ 2021

А топливо по 28 грн вас не беспокоит?

Андрій | 16:22, 22 січ 2021

Растаможка и акциз 100 баксов на любое авто для всех. Чем мы хуже грузинов и стран латвии

Виталий | 12:29, 28 січ 2021

Мы украинцы, и этим все сказано.

Вадим | 17:33, 22 січ 2021

Опять решили нaeпать законопослушных Украинцев. А контрабасовцам зелёный свет. Вывод один, перестать быть законопослушным.

Денис | 13:54, 04 лют 2021

"Закон як дишло"

Дима | 18:55, 22 січ 2021

Не переживайте перекуры скупят бляхи ВСЕ! Растаможат дёшево и дорого продадут по Укр ценам

Олександр | 21:32, 22 січ 2021

Зняти акциз з вживаних автомобілів .Дайте дешевше розмитнення. Пересадити князьків на ЗАЗи та ВАЗи ,АЗЛК 30-річні нехай спробують.

Олександр | 21:35, 22 січ 2021

За дешеве розмитнення

Гість | 01:31, 23 січ 2021

Когда-то был нормальный закон Евро-5 2010 год приганяй, растамаживай по льготной ставке..... потом почему то отменили хотя можно было бы сделать например Евро 6 и от 2014 и всем бы было хорошо и средний возраст авто в Украине сразу бы вырос.

Сергей | 10:37, 23 січ 2021

Це нормально для нашої влади ми крадемо і народу який вміє здурити даємо трохи.

Виталий | 10:38, 23 січ 2021

Я растаможил ещё давно свою бляху, но вот то, что для самых хитрожопых самые хорошие условия - это не справедливо. Закон должен быть и для всех один, и цены должны быть ниже для всех, не только для тех, кто выжидал снисхождения правительства

Гість | 10:48, 23 січ 2021

Нужно быть незаконопослушным гражданином!!!

sergey | 23:20, 23 січ 2021

Ну ...що сынку помогли тебе твои ляхи....хотели в европу...а подумайте почему люди тянут машины из европы...потому что машины тама копейки стоят...потому что местные власти не делают изначально налоги такие что цены такие...вы кого к власти привели....были совки совками и остались...а бейтесь тут чубами...кто у власти та с деньгами всегда будет вами работягами крутить...а вы тут бейтесь....

Людмила Володимирівна Семчик | 10:10, 25 січ 2021

Законопроект якийсь "абсурд ".Чомусь тільки ввезені автомобілі на данний час зможуть ростаможить ,а далі знову в три дорога . Це дуже не чесно по відношенню до всіх.Я так розумію.?

Гість | 10:30, 25 січ 2021

Не хрена собi я розмитнюю по повнiй ставцi а вони хитрожопi будуть за копейки розмитнювати як що то закон для всих

Гість | 10:34, 25 січ 2021

1000 евро за розмитнення 350 штраф 1500 доларiв деж деж дёшево обдурили

Дімa | 14:47, 26 січ 2021

Русятам тут не місце

Дімa | 14:48, 26 січ 2021

Так так і мені повернете затрати за розмитнення

Роман | 17:52, 26 січ 2021

Уплатите сначала штраф за просрочку а потом растамажывайте! Милиони автовладельцев платили колоссальные средства за растаможку! Чем ви лучше? С чего лично вам привелегии?! Приняли закон о новой растаможка заганяеш авто пожалуйста какой вопрос. Всех остальних на штрафплощадки!

Илья | 14:22, 28 січ 2021

Эти Ваши миллионы-стадо рабов,которые не способны подумать головой,с чего вдруг они отдают такие суммы денег за растаможку. И заявить о том что они ПРОТИВ-они тоже не могут. Вот и еб*т их власть. И будет еб*ть,пока не поумнеют.

For Fox | 09:34, 27 січ 2021

4000$ както дохера для нашего нищего народа. Но овцы как обычно будут голосовать на выборах пастухов стригущих их.

Гість | 10:45, 27 січ 2021

НА*** ЛЬГОТИ????? Чому я коли брав авто із салону здійснював всі платежі і в повному обсязі? Мені льготи ніхто не давав?А вони пищать: дорого, а платить нічим. Так нє*** приганяти ці корита на останні гроші і взагалі прмганяти, якщо не зможете її розмитнити.... Тому і вони хай сплачують у повному розмірі? Я вважаю, що це цілком СПРАВЕДЛИВО?

Илья | 02:09, 29 січ 2021

Потому что развели тебя. Заплатил лишнего. Смирись,поимели тебя. А с позицией «мне льгот не дали-пусть никому не дают»,так с тобой вообще говорить нечего. Вважает он...

Artem | 19:08, 29 січ 2021

Он автомобиль из салона взял. Это ему с тобой говорить нечего.

Марк | 23:29, 28 січ 2021

Дуже багато спорів, але з усього можу підкреслити наступне: Нехай розтаможать «бляхи» ті що вже тут, проте ввезені авто після того як закон вступив в дію — розмитнювати без пільг. Надалі ввести обов‘язковий Тех. Огляд, де й буде видно, де «шрот», а де ще «автівка», і щоб не було корупційних схем по проходженню ТО, звісно ж мобільні лабораторії, які це зроблять практично неможливим, звісно ж з значними штрафами за «шрот на дорозі». Таким чином ринок автівок мав би просісти, «шрот» би відсіявся, ціни б на нього впали, хто захотів би, то й ремонтував би.

Илья | 01:33, 29 січ 2021

Растаможить по льготам бляхи и вернуться к старой стоимости растаможки? Не логичнее ли бороться за понижение стоимости растаможки для всех граждан?

Марк | 19:16, 29 січ 2021

Не дадуть вам нижчих відсотків, не в цій країні і не за теперішніх умов. Треба бути реалістами. Якщо можна буде пригнати наприклад пасата 2017-2018р за 8-10€, то ніхто його 21р в салоні нового не куплятиме за 40+ . Та й в цілому питання не в високій вартості розтаможки, а в низькій зарплаті в цілому. Але й тут питання, хто чим займається.. досить нормальна практика коли вартість авто (нове) дорівнює 30-40 зарплатам. А для кого розтаможити допустимо дорого розтаможити ауді, бмв чи мерса, то на які гроші ви будете його обслуговувати? Нагадую, що річні вкладення в авто сягають 5-10-15% його початкової вартості. Чи все як завжди, їзджу на мерседесі, він не ламається, нікуди дивитись не треба, а потім як тільки починає сипатись сплавляємо?

Сергей | 00:55, 29 січ 2021

Я извиняюсь! А почему проседание нашего рынка описывается в негативном свете!!? У нас неадекватные цены на бу авто, по этому люди и пытаются тянуть евробляхи!! Я мечтаю что б наш рынок упал , и люди перестали делать авто - культом

Александр | 22:47, 29 січ 2021

Евро бляхи на шрот в власників в тюрьму !!!!

Илья | 17:38, 30 січ 2021

Дед,опять таблетки не выпил?

Олександр | 14:39, 01 лют 2021

Это правильно!

Роман | 13:23, 24 лют 2021

Чим авто відрізняється від айфона чи телевізора це товар яка розтаможка кого Ви захищаєте, що Україна автомобільна чи технологічна держава. Захищати ввозними митами треба то шо в нас виробляється

Дмитро | 18:46, 31 січ 2021

Тимчасово все хреново..... Дозволити громадянину ввести по пільгам самому одну машину на 7 років за умови доведення офіційних доходів, відсутності штрафів не сплачених, не маючи боргів по елементах..... А то створили бездарям роботу..,.

Гість | 09:42, 03 лют 2021

То хотя бы наши дети смогут купить дешевле авто, а кто уже Купил какая ему уже разница ездить себе и ездить... и не кто ни говорил а кого не будет облежаться ( я так думаю).

Гість | 21:58, 05 лют 2021

Коли закон набуде чинності?

Игорь | 22:20, 07 лют 2021

Давайте льготы на покупку новых авто. Или евробляхи это особая категория людей которые живут в Украине? Как-то несправедливо получается. Покупаешь себе новое авто, платишь с чесно налоги, а тут появляются люди с "ограниченными возможностями" и им все дозволено.... Пусть как и все платят 20%ндс от стоимости по рынку + первая постановка 3-5% от рыночной стоимости. Или убирайте у новых авто эти словия, что за цырк... И так все дворы хламом заставлены, ещё и льготы.... Просто пздц...

Юрий | 07:58, 08 лют 2021

Просте рішення - ПОВНА відміна роЗмитнення на б/у авто. НА НОВІ ЗАЛИШАЄМО. Зразу все стає на свої місця.

Андрей | 11:23, 08 лют 2021

Какие акцызы, НДС, объем и Т д. Покупаем на последние грошы то что в Европе почти утелизировали. Пол страны мечтают о машине хотя-бы такой а пашут на коммуналку. Убрать все обдиралово пусть Люди ездят. Казлы они если думают что подымут економику одними налогами.

Гість | 09:47, 19 лют 2021

Опять забыли о главном. Адекватной, понятной, прозрачной, простой (цифровой) растаможке для всех ввозимых транспортных средств. Кормим дальше армию Паразитов. Машина не роскошь, - а просто средство передвижения. Все у нас получится.:)

анатолий | 08:59, 21 лют 2021

Хто чесно розмитнив авто?ВСІ на протест за повернення нами переплачених 2000-4000$.Всім рівні умови!

Роман | 13:40, 24 лют 2021

Розмитнення треба взагалі прибрати тоді і ціни будуть адекватні , а хто переживає за технічний стан для цього є (тех осмотр) ну і взагалі це ресурс для переробників металолому. Ринок сам себе збалансує у нас не така велика держава буде більше авто доступних, буде більше надходження податків з усього палива, сервіси, магазини з/ч, мийки, працевлаштування збільшиться. Це потягне збільшення доріг, парковок и т.д.

Додати коментар до статті Читати усі коментарі (142)

Каталог автосервісів України

Дивитись всі →