УВАГА: Нові правила проїзду кругових перехресть діють!

Дякуємо! Ви підписалися на розсилку новин від AUTO.RIA. Щовечора Ви будете отримувати найцікавіші події дня в одному листі.
Зміни набувають чинності з 28 квітня.

Починаючи з 28 квітня 2017 року, у зв'язку з внесенням змін в Закон про дорожній рух, на всіх кругових перехрестях, де організовано круговий рух, перевага надається транспортним засобам, які вже рухаються по колу. Іншими словами, «хто на "кільці", - той і головний».

Закон №1993-VIII (раніше законопроект №4246 «Про внесення змін до статті 41 Закону України "Про дорожній рух" (щодо пріоритетності транспортних засобів, що рухаються по колу)» опублікований в офіційному виданні Верховної Ради – «Голос України», і вступає в силу наступного дня після оприлюднення.

Inform: Тип: 1 фотографії     Delete

Слід врахувати, що на багатьох кругових перехрестях ще можуть бути встановлені старі дорожні знаки, на яких головна дорога має власну, «дотичну» траєкторію. На таких розв'язках водіям слід користуватися новим принципом проїзду кругового перехрестя. Разом з цим, щоб уникнути потрапляння в ДТП, варто бути уважним до дій інших водіїв, які можуть бути не в курсі останніх змін законодавства або ж здійснювати маневрування «за старою звичкою». У початковий період дії змін кругові розв'язки варто проїжджати на зниженій швидкості і з підвищеною увагою

Коментарі (93)
Додати коментар
Гость
| 30 жовтня 2017 р., 17:34
Ребята простите меня, спорим с мужем. Я говорю, что этот закон для колец без регулировки светофора. Он говорит, что для всех кругов даже с светофором. Я что о не понимаю?!
Гість
| 9 червня 2017 р., 07:56
9 июня. В Запорожье по прежднему все ездят по старому и никто не новый проезд круга не переходит. Полиция не реагирует, также проезжает по старому
Гость
| 30 травня 2017 р., 21:46
давно бы так
Юрий
| 4 травня 2017 р., 10:06
Знаки просто надо ставить указывающие что кольцо главное, все кто не знал узнают
Константин
| 3 травня 2017 р., 19:11
Мне кажется, что ктото хочет, что-бы страховые компании разорились.
8 травня 2017 р., 15:56
100%
Гість
| 1 травня 2017 р., 21:50
Все это конечно замечательно! Но в нашей"развитой" стране как всегда! Закон изменили, но знаки ещё не убрали!!!! ???????????? у кого-то ожидаются осадки, у нас же новые ДТП????
Гость
| 1 травня 2017 р., 10:34
Ніколи не міг подумати що в Україні стільки доріг де кільце не головне (судячи з коментарів). Для мене, наприклад, це правило нічого не змінило бо живу в тому регіоні де 99% кілець "головні". Чому такий шум піднявся? Їдьте по правилах, будьте взаємоввічливі, і все у вас буде добре. Я більше би переживав через те що половина водіїв не знають правил, праприклад велосепедисти, які їдуть по кільці.
Гість
| 1 травня 2017 р., 00:13
По-моему недопустимо запускать новое правило,не поменяв ЗНАК! Не все сидят в интернете!
Гость
| 30 квітня 2017 р., 11:57
Оно-то так, но еще бы знаки поменяли и убрали, где не нужно
Док
30 квітня 2017 р., 12:15
Доки не буде ДТП і не викличуть дорожників ,не подадуть в суд -нічого робити не будуть
Олександр
| 30 квітня 2017 р., 07:44
Хорошо бы дорожные службы выполняли свою непосредственную работу вовремя,чтобы водителям не приходилось "быть постоянно на чеку"!!!
Гість
| 29 квітня 2017 р., 20:58
Если нет знака приоритета, то помеха справа было раньше. (Кольцо рассматривалось как обычный перекресток). Проблема была в том что в разных областях по разному было) например во Львовской области перед всеми кольцами стоят знаки приоритета, где кольцо главное. И все привыкли так ездить. Но стоит заехать в Черновцы, там все наоборот - знака нет и все ездят по "правой руке". Ну а заезжие иногда не обращают на это внимание, что знака нет, и так происходят недорозумения на дорогах. Леонид.
Гість
30 квітня 2017 р., 10:19
О! Я просто зі львова тому мене здивувала така тема!))))????
Гість
| 29 квітня 2017 р., 15:39
Так у всьому світі))) тільки водії з провінції які "таксують" в Києві точно цього не знають. Їздити треба керучись знаками, не встигли поміняти - не проблема водїв.
Гість
| 29 квітня 2017 р., 13:28
Если бы я сегодня поехал по новым правилам, то в обочине у меня был бы гость..
Гість
| 29 квітня 2017 р., 13:14
Це дуже дібрі зміни привил))
Гость
| 28 квітня 2017 р., 19:49
А раньше что иначе было?
ДОК
29 квітня 2017 р., 08:59
А ви точно на автомобілі їздете? ???? Я бачу танк пора купити ато страшно виїжати !
Гость
| 28 квітня 2017 р., 15:19
без принятого закона знаки не поменют, какие знаки стоят так и надо ехать
Гість
| 28 квітня 2017 р., 15:08
очередной идиотизм, есть главная дорога, есть помеха справа, все знают, зачем что то изробретать? похоже кто то пытается отработать свою немаленькую зарплату, выдумывая бред....
Roman
| 28 квітня 2017 р., 12:17
кто на кругу тот и главный, кто ближе к центру круга(левая полоса) тот и главнее. что тут не понятного..
Гість
28 квітня 2017 р., 13:44
Кто вас водить учил? Что это за теорема такая — кто ближе к кругу тот и главнее ????????????
Сергей
28 квітня 2017 р., 16:30
Сори. Адресовано Роману.
Сергей
28 квітня 2017 р., 16:30
Да уж. С такими водителями не дай бог встретится на кольце.
Валентин
| 28 квітня 2017 р., 11:51
"Слід врахувати, що на багатьох кругових перехрестях ще можуть бути встановлені старі дорожні знаки, на яких головна дорога має власну, «дотичну» траєкторію. На таких розв'язках водіям слід користуватися новим принципом проїзду кругового перехрестя." Не погоджуюся, слід керуватися знаками і розміткою, тому поки знаки не замінять і не нанесуть нову розмітку потрібно їхати по старому принципу!!!
Гость
2 травня 2017 р., 23:57
+
Гість
28 квітня 2017 р., 13:46
Полностью поддерживаю .
Гость
| 28 квітня 2017 р., 11:41
У нас в Черкассах всегда круги были главными. Удобно и никаких ДТП.
Гість Міша
| 28 квітня 2017 р., 10:06
Європейській варіант,досить непогано!
ДОК
29 квітня 2017 р., 09:01
Європейський з зїздами з правого ряду в перші два зїзди ,ще цікавіше і безпечніше
Сергей
| 28 квітня 2017 р., 10:04
Вы чё идиоты???? Круг ВСЕГДА был главным. На знаке перед кругом уступить дорогу со всех сторон
ДОК
29 квітня 2017 р., 08:54
Я так розумію змісту немає питати чи ти права купив і чи ПДР в руках тримав,страшно виїжати на дорогу знаючи шо такі сєрьожі їздять
Гість
28 квітня 2017 р., 10:20
Сергей, представляю как вы ездили!
Гість
28 квітня 2017 р., 11:44
Да хорошо что не встречались с Сергеем
Гость
| 28 квітня 2017 р., 10:01
С добрым утром это так и было!
Гість
| 28 квітня 2017 р., 09:52
У нашому місті вже робили таку зміну - мінімум 5 ДТП на день.
Денис
| 28 квітня 2017 р., 09:35
Может стоит все таки знаки заменить для начала? И круговое движение со светофорами как?
Док
| 28 квітня 2017 р., 09:03
Поліцаям скинь ато ПДР не знають
Гість
| 28 квітня 2017 р., 08:05
рядність на кільці ? з якої полоси можна виїзжати? чи хто встиг той проскочив? брєд.
Док
28 квітня 2017 р., 09:02
Якою полосою заїхав тою і виїхав,внутрішнє пропускає зовнішнє,(якщо інше не промальоване на знаках перед кільцем ) в чому проблема?
Гість
| 28 квітня 2017 р., 06:24
Предлагаю на см ледующем этапе поменять значение знаков главной и второстепенной дороги местами. Гулять так гулять
Док
28 квітня 2017 р., 08:57
Закарпутець?)
Гість
| 27 квітня 2017 р., 23:21
Наші рагулі на дорогах по прямій ледве їздять, куда їм кільце. Як плювали на правила так і далі будуть плювати.
Док
27 квітня 2017 р., 23:40
Хто на кільці має дати дорогу,зовнішнє кільце внутрішньому чи внутрішнє зовнішньому?)
Гість
28 квітня 2017 р., 01:35
ахах))))))))))))
Елена
28 квітня 2017 р., 08:15
Внутреннее кольцо при перестроении вправо должно уступить внешнему, движущемуся по своему ряду
Док
28 квітня 2017 р., 08:56
Бачу жінки правила краще чоловіків знають,принаймі в цій темі) .Причому ця система непрактична.В нас помаленьку міняють рух по колу:крайній правий ряд зїжає в перший або другий зїзд,а водії на внутрішньому колі -другий і настіпні
Слава
| 27 квітня 2017 р., 23:18
Согласен с тем , что для водителя прежде всего важны знаки и правила, а уже потом принятые законы, НО как всегда всё через... )))))))))))
Гість
| 27 квітня 2017 р., 21:48
При внесенні цього правила, буде ще більше ДТП
Гість
| 27 квітня 2017 р., 21:19
сначала знаки надо снять а потом правила менять, будут ДТП
Таня
| 27 квітня 2017 р., 20:51
По моему это старое еще советское правило "круг - главная. А про правило правой руки сейчас вообще не знают , судя по езде))
Слава
27 квітня 2017 р., 23:21
Таня , Вы о чём........))))))))))))))))))
Док
27 квітня 2017 р., 23:39
ХЗ,напевне не виїжала за межі Києва
Гість
30 квітня 2017 р., 10:16
І я живу як Таня!)) длямене круг це завжди головне!!????
Гость
1 травня 2017 р., 01:19
От і нерозумна ПДР вивчи
ГістьЮрїй
| 27 квітня 2017 р., 20:20
У цивїлїзованих країнах спочатку встановлюють новї знаки та знїмають старї,а пїсля цього приймають закон.
Гість
| 27 квітня 2017 р., 19:47
А что делать с разметкой? Нарушать?
Гість
| 27 квітня 2017 р., 19:33
Давно надо было зделать все одинаково.
Гость
| 27 квітня 2017 р., 19:03
я думал что так было всегда =D
Гість
30 квітня 2017 р., 10:15
І я думала шо так було завжди???? Я так і живу!
Гість
30 квітня 2017 р., 15:49
Іди борщ варити ато правил дорожнього руху ти в руках не тримала
Гість
30 квітня 2017 р., 17:49
Вибачте, а те, що у вас в штанах, можливо, щось інше, дає вам право ображати жінок? Іди борщ вари!
Гость
1 травня 2017 р., 01:18
А як ви поясните те що людина як аперд тим як сісти за кермо,навіть ПДР в руки не взяла? От виїде на трасі лоб лоб вам тоді розкажете мені чому вона борщ не варить.Авто це не іграшки і правила не вилами по воді писані.Хочеш сідати за кермо-ВИВЧИ ПДР!!!
Гість
| 27 квітня 2017 р., 17:57
И в следующем каждое изменение влечёт затраты уже в сформированных буклетов ПДД кто будет сдавать на право вождения и кто уже сдал ранее. То что в фейсбуке написали не даёт общей информацией для водителей . Необходимо вместо часто показывавшей рекламы и новостей и вносить такие новости ПДД
Гість
| 27 квітня 2017 р., 17:53
До каких пор будут вносить по одному предложению и дистабелизировать дорожную обстановку! Сделать положение о том, чтобы к примеру раз в пять-десять лет могут добавляться или изменяться правила. И прежде внесения проработать на месте ситуацию действия как будет в жизни но не на бумаге и специальных знаков.
Гість
| 27 квітня 2017 р., 17:40
по помехе справа самое оно. было
Гість
| 27 квітня 2017 р., 17:32
.....дурь сплошная . Для водителей всегда законом были дорожные знаки, а теперь по закону бездельников будет хаос.......
Гость
| 27 квітня 2017 р., 14:14
Так во всеи европе пора и на европеиских номерах ездить разрешить
Гость
27 квітня 2017 р., 15:46
И в евро зарабатывать) Например минималка 3200 евро
Гість
27 квітня 2017 р., 20:29
Хвост заважає?
дима
28 квітня 2017 р., 06:58
Петр Алексеич ? Что глас народа Вас бесит ?
конфуз
| 27 квітня 2017 р., 13:29
Следует учесть, что на многих круговых перекрестках еще могут быть установлены старые дорожные знаки, на которых главная дорога имеет собственную, «касательную» траекторию. На таких развязках водителям следует пользоваться новым принципом проезда кругового перекрестка. вопрос, разве старые знаки не будут иметь преимущество ?
Гість
28 квітня 2017 р., 12:16
ИМХО надо следовать требованиям знаков. автор статьи явно что-то не учёл (:
Гость
27 квітня 2017 р., 15:45
Это как суд решит) для кого будут, а для кого и нет))
гость
| 27 квітня 2017 р., 13:03
маразм какой-то. они умеют походу херней маяться. то улицы переименовывать то ПДД менять. помехи справа уже не будет?
Гість
1 травня 2017 р., 01:57
Помеха с права всегда будет,но главный тот,кто на кальце
Гість
29 квітня 2017 р., 05:58
Та да, Вы сами себе понапридумывали "помехи справа" , " правило правой руки" , " правило левой ноги" и т.д. а правила учить лень...
Гість
28 квітня 2017 р., 20:57
Весь світ так переїжджає кругова перехрестя
Гість
28 квітня 2017 р., 20:41
Во всем цивилизованном мире так. Поинтересуйтесь!
Гість
28 квітня 2017 р., 08:02
яка нах помеха справа на кольцовому перехресті?
Гость
27 квітня 2017 р., 13:09
началось... фейспалм
Гость
30 квітня 2017 р., 17:26
Железная помеха! Всегда так было. Заезжаешь свободно на кольцо и уступаешь всем. Теперь как у нас в Израиле. Кольцо - главная!
Гість
28 квітня 2017 р., 16:15
В Кропивницькому всі кільця проїзжаютьза за правилом "перешкода справа"
Гість
28 квітня 2017 р., 14:31
По кольцу, по ходу движения, всегда "помеха с права"))
Гість
28 квітня 2017 р., 08:29
при обоюдном перестроении например
Гість
28 квітня 2017 р., 20:44
Если на кольце две полосы и перестроение в рамках движения по кольцу, то действует правило правой руки. При заезде на кольцо вы должны уступить дорогу транспорту, которое уже на кольце! Это очень правильно
Гість
30 квітня 2017 р., 10:14
Поміха з ліва по кільцю
Гость
13 липня 2017 р., 14:08
Во всём цивилизованном мире, права никто не покупает! И знаков приритета на перекрёстках не экономят... Почему у ближайшего "соседа" России, перед каждым перекрёстком с круговым движение, стоят знаки кругового движения вместе со знаком уступи дорогу?
Гость
11 липня 2017 р., 15:56
Во всем цивилизованном мире на кольце помехи справа НЕТ
Гість
10 травня 2017 р., 19:11
А разве было не так?По-моему всегда так было.Кто на кругу тот и в приоритете.Причем здесь помеха справа.Кольцо выступает как главная дорога.
Van Vanich
30 квітня 2017 р., 11:31
100%
Александр
| 27 квітня 2017 р., 12:58
Слава богу, додумались наконец то!
Додати коментар усі коментарі (93)

 Вітаємо! Ви підписані на розсилку новин. На ваш E-mail відправлено лист про підтвердження підписки.

×
?
Оцініть новий дизайн

Будемо раді дізнатися ваші побажання. Це допоможе нам зробити сторінку краще.

дякуємо за ваш відгук!
Подписаться на уведомления от AUTO.RIA
Подписаться
Отказаться
наверх
продається на