УВАГА: Нові правила проїзду кругових перехресть діють!

18 811 Б/у Mercedes-Benz
на AUTO.RIA
Дивитись →
Нові Mercedes-Benz
від 38 автосалонів
Дивитись →
Зміни набувають чинності з 28 квітня.

Даний матеріал доступний в російській версії

Починаючи з 28 квітня 2017 року, у зв'язку з внесенням змін в Закон про дорожній рух, на всіх кругових перехрестях, де організовано круговий рух, перевага надається транспортним засобам, які вже рухаються по колу. Іншими словами, «хто на "кільці", - той і головний».

Закон №1993-VIII (раніше законопроект №4246 «Про внесення змін до статті 41 Закону України "Про дорожній рух" (щодо пріоритетності транспортних засобів, що рухаються по колу)» опублікований в офіційному виданні Верховної Ради – «Голос України», і вступає в силу наступного дня після оприлюднення.

Здаємо на права: Тестування нових екзаменаційних білетів завершено. Що далі?
Новини

Слід врахувати, що на багатьох кругових перехрестях ще можуть бути встановлені старі дорожні знаки, на яких головна дорога має власну, «дотичну» траєкторію. На таких розв'язках водіям слід користуватися новим принципом проїзду кругового перехрестя. Разом з цим, щоб уникнути потрапляння в ДТП, варто бути уважним до дій інших водіїв, які можуть бути не в курсі останніх змін законодавства або ж здійснювати маневрування «за старою звичкою». У початковий період дії змін кругові розв'язки варто проїжджати на зниженій швидкості і з підвищеною увагою

Коментарі (93)

Додати коментар до статті
Александр | 12:58, 27 квіт

Слава богу, додумались наконец то!

Відповісти
гость | 13:03, 27 квіт

маразм какой-то. они умеют походу херней маяться. то улицы переименовывать то ПДД менять. помехи справа уже не будет?

Відповісти
Гость | 13:09, 27 квіт

началось... фейспалм

Відповісти
Гість | 08:02, 28 квіт

яка нах помеха справа на кольцовому перехресті?

Відповісти
Гість | 20:41, 28 квіт

Во всем цивилизованном мире так. Поинтересуйтесь!

Відповісти
Гість | 20:57, 28 квіт

Весь світ так переїжджає кругова перехрестя

Відповісти
Гість | 05:58, 29 квіт

Та да, Вы сами себе понапридумывали "помехи справа" , " правило правой руки" , " правило левой ноги" и т.д. а правила учить лень...

Відповісти
Гість | 01:57, 01 трав

Помеха с права всегда будет,но главный тот,кто на кальце

Відповісти
Van Vanich | 11:31, 30 квіт

100%

Відповісти
Гість | 19:11, 10 трав

А разве было не так?По-моему всегда так было.Кто на кругу тот и в приоритете.Причем здесь помеха справа.Кольцо выступает как главная дорога.

Відповісти
Гость | 15:56, 11 лип

Во всем цивилизованном мире на кольце помехи справа НЕТ

Відповісти
Гость | 14:08, 13 лип

Во всём цивилизованном мире, права никто не покупает! И знаков приритета на перекрёстках не экономят... Почему у ближайшего "соседа" России, перед каждым перекрёстком с круговым движение, стоят знаки кругового движения вместе со знаком уступи дорогу?

Відповісти
Гість | 08:29, 28 квіт

при обоюдном перестроении например

Відповісти
Гість | 14:31, 28 квіт

По кольцу, по ходу движения, всегда "помеха с права"))

Відповісти
Гість | 16:15, 28 квіт

В Кропивницькому всі кільця проїзжаютьза за правилом "перешкода справа"

Відповісти
Гость | 17:26, 30 квіт

Железная помеха! Всегда так было. Заезжаешь свободно на кольцо и уступаешь всем. Теперь как у нас в Израиле. Кольцо - главная!

Відповісти
Гість | 10:14, 30 квіт

Поміха з ліва по кільцю

Відповісти
Гість | 20:44, 28 квіт

Если на кольце две полосы и перестроение в рамках движения по кольцу, то действует правило правой руки. При заезде на кольцо вы должны уступить дорогу транспорту, которое уже на кольце! Это очень правильно

Відповісти
конфуз | 13:29, 27 квіт

Следует учесть, что на многих круговых перекрестках еще могут быть установлены старые дорожные знаки, на которых главная дорога имеет собственную, «касательную» траекторию. На таких развязках водителям следует пользоваться новым принципом проезда кругового перекрестка. вопрос, разве старые знаки не будут иметь преимущество ?

Відповісти
Гость | 15:45, 27 квіт

Это как суд решит) для кого будут, а для кого и нет))

Відповісти
Гість | 12:16, 28 квіт

ИМХО надо следовать требованиям знаков. автор статьи явно что-то не учёл (:

Відповісти
Гость | 14:14, 27 квіт

Так во всеи европе пора и на европеиских номерах ездить разрешить

Відповісти
Гость | 15:46, 27 квіт

И в евро зарабатывать) Например минималка 3200 евро

Відповісти
Гість | 20:29, 27 квіт

Хвост заважає?

Відповісти
дима | 06:58, 28 квіт

Петр Алексеич ? Что глас народа Вас бесит ?

Відповісти
Гість | 17:32, 27 квіт

.....дурь сплошная . Для водителей всегда законом были дорожные знаки, а теперь по закону бездельников будет хаос.......

Відповісти
Гість | 17:40, 27 квіт

по помехе справа самое оно. было

Відповісти
Гість | 17:53, 27 квіт

До каких пор будут вносить по одному предложению и дистабелизировать дорожную обстановку! Сделать положение о том, чтобы к примеру раз в пять-десять лет могут добавляться или изменяться правила. И прежде внесения проработать на месте ситуацию действия как будет в жизни но не на бумаге и специальных знаков.

Відповісти
Гість | 17:57, 27 квіт

И в следующем каждое изменение влечёт затраты уже в сформированных буклетов ПДД кто будет сдавать на право вождения и кто уже сдал ранее. То что в фейсбуке написали не даёт общей информацией для водителей . Необходимо вместо часто показывавшей рекламы и новостей и вносить такие новости ПДД

Відповісти
Гость | 19:03, 27 квіт

я думал что так было всегда =D

Відповісти
Гість | 10:15, 30 квіт

І я думала шо так було завжди???? Я так і живу!

Відповісти
Гість | 15:49, 30 квіт

Іди борщ варити ато правил дорожнього руху ти в руках не тримала

Відповісти
Гість | 17:49, 30 квіт

Вибачте, а те, що у вас в штанах, можливо, щось інше, дає вам право ображати жінок? Іди борщ вари!

Відповісти
Гость | 01:18, 01 трав

А як ви поясните те що людина як аперд тим як сісти за кермо,навіть ПДР в руки не взяла? От виїде на трасі лоб лоб вам тоді розкажете мені чому вона борщ не варить.Авто це не іграшки і правила не вилами по воді писані.Хочеш сідати за кермо-ВИВЧИ ПДР!!!

Відповісти
Гість | 19:33, 27 квіт

Давно надо было зделать все одинаково.

Відповісти
Гість | 19:47, 27 квіт

А что делать с разметкой? Нарушать?

Відповісти
ГістьЮрїй | 20:20, 27 квіт

У цивїлїзованих країнах спочатку встановлюють новї знаки та знїмають старї,а пїсля цього приймають закон.

Відповісти
Таня | 20:51, 27 квіт

По моему это старое еще советское правило "круг - главная. А про правило правой руки сейчас вообще не знают , судя по езде))

Відповісти
Слава | 23:21, 27 квіт

Таня , Вы о чём........))))))))))))))))))

Відповісти
Док | 23:39, 27 квіт

ХЗ,напевне не виїжала за межі Києва

Відповісти
Гість | 10:16, 30 квіт

І я живу як Таня!)) длямене круг це завжди головне!!????

Відповісти
Гость | 01:19, 01 трав

От і нерозумна ПДР вивчи

Відповісти
Гість | 21:19, 27 квіт

сначала знаки надо снять а потом правила менять, будут ДТП

Відповісти
Гість | 21:48, 27 квіт

При внесенні цього правила, буде ще більше ДТП

Відповісти
Слава | 23:18, 27 квіт

Согласен с тем , что для водителя прежде всего важны знаки и правила, а уже потом принятые законы, НО как всегда всё через... )))))))))))

Відповісти
Гість | 23:21, 27 квіт

Наші рагулі на дорогах по прямій ледве їздять, куда їм кільце. Як плювали на правила так і далі будуть плювати.

Відповісти
Док | 23:40, 27 квіт

Хто на кільці має дати дорогу,зовнішнє кільце внутрішньому чи внутрішнє зовнішньому?)

Відповісти
Гість | 01:35, 28 квіт

ахах))))))))))))

Відповісти
Елена | 08:15, 28 квіт

Внутреннее кольцо при перестроении вправо должно уступить внешнему, движущемуся по своему ряду

Відповісти
Док | 08:56, 28 квіт

Бачу жінки правила краще чоловіків знають,принаймі в цій темі) .Причому ця система непрактична.В нас помаленьку міняють рух по колу:крайній правий ряд зїжає в перший або другий зїзд,а водії на внутрішньому колі -другий і настіпні

Відповісти
Гість | 06:24, 28 квіт

Предлагаю на см ледующем этапе поменять значение знаков главной и второстепенной дороги местами. Гулять так гулять

Відповісти
Док | 08:57, 28 квіт

Закарпутець?)

Відповісти
Гість | 08:05, 28 квіт

рядність на кільці ? з якої полоси можна виїзжати? чи хто встиг той проскочив? брєд.

Відповісти
Док | 09:02, 28 квіт

Якою полосою заїхав тою і виїхав,внутрішнє пропускає зовнішнє,(якщо інше не промальоване на знаках перед кільцем ) в чому проблема?

Відповісти
Док | 09:03, 28 квіт

Поліцаям скинь ато ПДР не знають

Відповісти
Денис | 09:35, 28 квіт

Может стоит все таки знаки заменить для начала? И круговое движение со светофорами как?

Відповісти
Гість | 09:52, 28 квіт

У нашому місті вже робили таку зміну - мінімум 5 ДТП на день.

Відповісти
Гость | 10:01, 28 квіт

С добрым утром это так и было!

Відповісти
Сергей | 10:04, 28 квіт

Вы чё идиоты???? Круг ВСЕГДА был главным. На знаке перед кругом уступить дорогу со всех сторон

Відповісти
Гість | 10:20, 28 квіт

Сергей, представляю как вы ездили!

Відповісти
ДОК | 08:54, 29 квіт

Я так розумію змісту немає питати чи ти права купив і чи ПДР в руках тримав,страшно виїжати на дорогу знаючи шо такі сєрьожі їздять

Відповісти
Гість | 11:44, 28 квіт

Да хорошо что не встречались с Сергеем

Відповісти
Гість Міша | 10:06, 28 квіт

Європейській варіант,досить непогано!

Відповісти
ДОК | 09:01, 29 квіт

Європейський з зїздами з правого ряду в перші два зїзди ,ще цікавіше і безпечніше

Відповісти
Гость | 11:41, 28 квіт

У нас в Черкассах всегда круги были главными. Удобно и никаких ДТП.

Відповісти
Валентин | 11:51, 28 квіт

"Слід врахувати, що на багатьох кругових перехрестях ще можуть бути встановлені старі дорожні знаки, на яких головна дорога має власну, «дотичну» траєкторію. На таких розв'язках водіям слід користуватися новим принципом проїзду кругового перехрестя." Не погоджуюся, слід керуватися знаками і розміткою, тому поки знаки не замінять і не нанесуть нову розмітку потрібно їхати по старому принципу!!!

Відповісти
Гість | 13:46, 28 квіт

Полностью поддерживаю .

Відповісти
Гость | 23:57, 02 трав

+

Відповісти
Roman | 12:17, 28 квіт

кто на кругу тот и главный, кто ближе к центру круга(левая полоса) тот и главнее. что тут не понятного..

Відповісти
Гість | 13:44, 28 квіт

Кто вас водить учил? Что это за теорема такая — кто ближе к кругу тот и главнее ????????????

Відповісти
Сергей | 16:30, 28 квіт

Да уж. С такими водителями не дай бог встретится на кольце.

Відповісти
Сергей | 16:30, 28 квіт

Сори. Адресовано Роману.

Відповісти
Гість | 15:08, 28 квіт

очередной идиотизм, есть главная дорога, есть помеха справа, все знают, зачем что то изробретать? похоже кто то пытается отработать свою немаленькую зарплату, выдумывая бред....

Відповісти
Гость | 15:19, 28 квіт

без принятого закона знаки не поменют, какие знаки стоят так и надо ехать

Відповісти
Гость | 19:49, 28 квіт

А раньше что иначе было?

Відповісти
ДОК | 08:59, 29 квіт

А ви точно на автомобілі їздете? ???? Я бачу танк пора купити ато страшно виїжати !

Відповісти
Гість | 13:14, 29 квіт

Це дуже дібрі зміни привил))

Відповісти
Гість | 13:28, 29 квіт

Если бы я сегодня поехал по новым правилам, то в обочине у меня был бы гость..

Відповісти
Гість | 15:39, 29 квіт

Так у всьому світі))) тільки водії з провінції які "таксують" в Києві точно цього не знають. Їздити треба керучись знаками, не встигли поміняти - не проблема водїв.

Відповісти
Гість | 20:58, 29 квіт

Если нет знака приоритета, то помеха справа было раньше. (Кольцо рассматривалось как обычный перекресток). Проблема была в том что в разных областях по разному было) например во Львовской области перед всеми кольцами стоят знаки приоритета, где кольцо главное. И все привыкли так ездить. Но стоит заехать в Черновцы, там все наоборот - знака нет и все ездят по "правой руке". Ну а заезжие иногда не обращают на это внимание, что знака нет, и так происходят недорозумения на дорогах. Леонид.

Відповісти
Гість | 10:19, 30 квіт

О! Я просто зі львова тому мене здивувала така тема!))))????

Відповісти
Олександр | 07:44, 30 квіт

Хорошо бы дорожные службы выполняли свою непосредственную работу вовремя,чтобы водителям не приходилось "быть постоянно на чеку"!!!

Відповісти
Гость | 11:57, 30 квіт

Оно-то так, но еще бы знаки поменяли и убрали, где не нужно

Відповісти
Док | 12:15, 30 квіт

Доки не буде ДТП і не викличуть дорожників ,не подадуть в суд -нічого робити не будуть

Відповісти
Гість | 00:13, 01 трав

По-моему недопустимо запускать новое правило,не поменяв ЗНАК! Не все сидят в интернете!

Відповісти
Гость | 10:34, 01 трав

Ніколи не міг подумати що в Україні стільки доріг де кільце не головне (судячи з коментарів). Для мене, наприклад, це правило нічого не змінило бо живу в тому регіоні де 99% кілець "головні". Чому такий шум піднявся? Їдьте по правилах, будьте взаємоввічливі, і все у вас буде добре. Я більше би переживав через те що половина водіїв не знають правил, праприклад велосепедисти, які їдуть по кільці.

Відповісти
Гість | 21:50, 01 трав

Все это конечно замечательно! Но в нашей"развитой" стране как всегда! Закон изменили, но знаки ещё не убрали!!!! ???????????? у кого-то ожидаются осадки, у нас же новые ДТП????

Відповісти
Константин | 19:11, 03 трав

Мне кажется, что ктото хочет, что-бы страховые компании разорились.

Відповісти
Гість | 15:56, 08 трав

100%

Відповісти
Юрий | 10:06, 04 трав

Знаки просто надо ставить указывающие что кольцо главное, все кто не знал узнают

Відповісти
Гость | 21:46, 30 трав

давно бы так

Відповісти
Гість | 07:56, 09 черв

9 июня. В Запорожье по прежднему все ездят по старому и никто не новый проезд круга не переходит. Полиция не реагирует, также проезжает по старому

Відповісти
Гость | 17:34, 30 жовт

Ребята простите меня, спорим с мужем. Я говорю, что этот закон для колец без регулировки светофора. Он говорит, что для всех кругов даже с светофором. Я что о не понимаю?!

Відповісти