debug 0507 header1
debug 0507 header2
AUTO.RIA
Панікувати чи ні? У Литві розслідують законність експлуатації в Україні автомобілів, що мають литовську реєстрацію Назад

Панікувати чи ні? У Литві розслідують законність експлуатації в Україні автомобілів, що мають литовську реєстрацію

У водіїв «литовських блях» з'явилася нова причина для хвилювання.

Державна фіскальна служба України звернулася із запитом до Митної служби Литовської Республіки. Мета запиту - початок розслідування законності перебування на нашій території автомобілів з литовською реєстрацією, повідомляється на Фейсбук-сторінці ДФС.

Автомобілів «на бляхах» в Україні, тільки за офіційними даними, більше очікуваного: одних «литовців» числиться понад 59 тисяч, з яких 44,6 тис. перебувають у режимі «тимчасового ввезення» (раніше представниками держорганів озвучувались значення в районі 60 тисяч всіх авто з іноземною реєстрацією). Цими-то автомобілями і займуться митні служби обох країн, використовуючи спеціальне програмне забезпечення і приєднання України до системи NCTS (New Customs Transit System - нова система митного транзиту).

Авто на єврономерах і не тільки: що далі з розмитненням?

Чим це може загрожувати?

Отже, якщо у автомобіля з литовською реєстрацією є сумнівне минуле (наприклад – не пройдено техогляд, прострочена страховка або не сплачено держмито на ТЗ), або ж фірма-юридична особа, на яку оформлений автомобіль, припинила існування (тобто, автомобіль в Литві знято з реєстрації) українська ДФС отримає про це «сигнал» від литовської сторони.

«Близнюк», «піджак», «по повітрю» та інші терміни, які ви чули, але не знали їхнього справжнього значення

«Сигнал» - це ще не все: оскільки розслідування щодо законності експлуатації на території України ТЗ, зареєстрованих в Литві, проводиться вже і в самій Литві, висока ймовірність, що фірми, які займалися виключно реєстрацією «на себе» автомобілів, не проводячи при цьому фактичної комерційної діяльності, будуть виявлені. Як і автомобілі, що "приписані" в їхніх автопарках.

Розмитнення і виробництво електромобілів в Україні: штиль відміняється, готуємося до бурі

Чи слід починати хвилюватися водіям, що експлуатують автомобілі які зареєстровані в Польщі, Болгарії, Чехії та інших країнах, ми повідомимо найближчим часом.

Слідкуйте за публікаціями на AUTO.RIA, щоб першими дізнаватися всі автомобільні новини!

Підпишіться на розсилку

Отримуйте першими новини в зручному форматі

Коментарі (225)

Додати коментар до статті
Гость | 14:44, 08 лист 2017

бляхарі, займайте чергу на розбірку.

Гость | 16:12, 08 лист 2017

Вуйко Влодко.Є категорія людей, яка не вміє брехати,красти,грабувати та кидати іньших( але зараз в нас, це бізнесом зветься)Вот из-за таких как ты, у нас в стране никогда ничего хорошего не будет. Чистый наш хохятский подход- не зробити так, щоб усим було добре, а шоб у сусіда корова здохла. Люди готові платити за разтаможку, але не за грабування.

Док | 19:21, 11 лист 2017

Читаю про розборку і ржу:як тільки приймуть закон про розмитнення то ті хто кричав про бляхарів,здадуть свої зази і вази на шрот і поїдуть в європу за нормальним авто )))

Міша | 09:47, 15 лист 2017

підтримаю :)

Гость | 16:21, 08 лист 2017

Так він родич Васадзе або Потрошенко мабудь.Ми ж Європа!??? Неее ми Гваделупа! Слава Чунга-чанге!

Рома | 17:21, 08 лист 2017

100%підтримую

Гость Александр | 19:35, 08 лист 2017

100% Люди готовы платить за разтаможку, но не грабежа. плюс минус 500е.

Гость | 14:42, 12 лист 2017

Ви праві на всі 100. Підтримую. Молодому спеціалісту, який іде в школу на 2000 грн(бо годин таким більше не дають) не те що авто і житло не сниться, він навіть одягнутись купити не може. Тому вони їдуть на заробітки, а школи закриваються. Зробіть нормальний соцзахист таких, нормальні умови, зробіть адекватне розмитнення, пільги для таких як прийнято називати '' лоховських'' верств соціуму і буде ОК.

Гость | 01:00, 14 лист 2017

Молодому специалисту машина, не нужна, содержать не за что

Павел | 18:54, 25 лист 2017

Правильно, молодому специалисту авто не нужно, потому этот молодой специалист посылает всех нахер и едет работать (хоть чернорабочим) туда, где платят денег чуть больше, чем "не сдох от голода, уже хорошо". 2015-2017 - бьются рекорды по уезду перспективных студентов/аспирантов технических специализаций.

Вуйко Влодко | 14:44, 08 лист 2017

Атлічно! Рвіть контрабандистів, як цуциків! Давайте наступну систему з поляками!!!

Док | 19:20, 11 лист 2017

Ага ,поляки і литовці зарубають курку яка несе золоті яйця?! ти серйозно?)))))))

Игорь | 14:57, 08 лист 2017

Як вони казали? "ми не лохи щоб платити за ромитнення" Ну ну...

Валерій | 09:56, 09 лист 2017

хто не хоче платити??? якщо розумне розмитнення адлекватна ставка 99% легалізували авто, а то діванні експерти забовбали євро бляхи, а то цікаво на українських номерах преміум клас авто володіют безробітні а хто вкалує може купити тільки анос, є ще клас людей які кажутьт зароби головою то чого в україні такі розумні приховуют доходи щоб не сплатити податок???

Гість | 15:10, 08 лист 2017

До чого тут то і страховка??? Нехай ще відправлять нову поліцію в Литву щоб за порядком стежила! Страховку роблять Українську теж і то в нас внесений в ціну бензину! Яка різниця чи є Литовська страховка чи нема? Не знають як розгребти гамно яке самі створили. Відморожена в нас влада

Вуйко Влодко | 15:23, 08 лист 2017

Всьо вони правильно роблять! В шию гнати контрабандистів зі своїми коритами, які ніяким чином по документах не мають відношення до того, хто тут керує. Мутять потім на дорогах, як чеченці в Расі. Хочеш машину - купи і зареєструй на себе. Не хватає грошей - подумай головою і зароби. Не вмієш заробити - їздь на маршрутці!

Гость | 16:31, 08 лист 2017

Бомба 100%

Гость | 16:48, 08 лист 2017

Згідний на 100% .

Гість | 16:50, 08 лист 2017

100%

Рома | 17:19, 08 лист 2017

Контрабандисти, чеченці.. Коли в моїй країні яка себе рахує повноправним членом ЄС зарплати громадян найменші в Європі (навіть менші за Росію чи Білорусь), ціни на автомобілі -найвищі. Я власник авторських на українській реєстрації але я за розумну і адекватну легалізацію авто на єврономерах.

Гость | 08:41, 09 лист 2017

Потдерживаю полностью!

Валерій | 09:37, 09 лист 2017

якщо ти заробляєш значить плати податок 20 раз більший, так виходить з розмитненням,

Гость | 14:32, 12 лист 2017

Ну, ОК, а ті хто працюють в держсфері (вчителі, вихователі, соцслужби і т. д), хто не має можливості брати хабарі, як їм бути? Для них немає ніяких пільг ні в розмитненні, ні в купівлі нового авто в салоні. Подумати головою і заробити? ОК, покидають роботи, а хто ж тоді буде ваших дітей вчити, лікувати і т. д. Виходить, якщо ти такий ЛОХ, як вихователь, вчитель, медсестра, поштар, то і місце твоє в маршруті?

Виталий | 22:00, 08 лист 2017

Целиком согласен. А так в Европу рвались, революцию делали, сколько людей положили, а в конце-концов от нахождения европейских машин в Украине отказываемся. Что поменялось с новой властью???

Док | 19:19, 11 лист 2017

Що помінялось? ЖАба проснулась як то я купив ауді за 8 тис уо і Іван за 3 купляє

Денис | 16:40, 08 лист 2017

Всем "прихильникам" подержанных авто из-за границы. Все эти 2-3 тыс. тачки, которые "доступны", на пользу экономике не идут. Лучше бы вы митинговали за создание производства авто в Украине. Высокотехнологической продукции, создание которой и приводит к улучшению жизни в стране. А не ввоз "блях" по 2-3 штуки.

Гость | 19:43, 08 лист 2017

не смеши ради бога!!!растаможку пусть сделают доступной500-1000 $ и будит прибыль в бюджет идти!!!не тупите!!!

Станислав | 19:47, 08 лист 2017

какая польза экономике?? машины дешевые , как во всей Европе ... с такой "властью" нам простым смертным еще и думать об экономике страны...)) а кто о нас подумал? страну просирают не евробляхи ...

Денис | 10:39, 09 лист 2017

если вы не понимаете разницу между уровнем жизни стран, которые делают высокотехнологические товары, и такими как наша, о чем говорить? Хотите доступные авто - требуйте создание автопроизводств, но для этого нужно снизить налоги и убрать двойные и тройные налогообложения.

Док | 19:18, 11 лист 2017

Денис от ти як економіст розкажи мені як так виходить:заходить в Україну фірма яка в європі платить працівникам 1000є,будує завод і платить 200є...підняли б... економіку правда?

Гость | 16:47, 08 лист 2017

Давайте будемо відверті, 85% того що ганяють - відвертий хлам за яким розборка плаче,бо хороша машина всюди дорого коштує,а цей металолом по 2-3 тисячі не годиться нікуди

Гість | 19:29, 08 лист 2017

В мене Ауді А4 Б6 2001 року випуску у ВІДМІННОМУ ТЕХНІЧНОМУ СТАНІ, яку я придбав за 3 тис. дол. США. За невеликі гроші можу водити екскурсії і показувати всім іншім, хто вважає, що в Литві за 3 тисячі продають хлам.

сергій | 20:20, 08 лист 2017

прямо в точку

Виталий | 21:50, 08 лист 2017

Я купил Киа Сорента 2005 года за 3500 у.е. которая стоит в Украине 10000 у.е., но почему то по состоянию намного моя лучше, а называют ее бляхой, а не наоборот. И запчасти все ставят на свои машины почему то именно с тех блях и с такой скоростью, что разбирать неуспевают.

Гіст руслан | 19:46, 10 лист 2017

дійсно хороших авто за2-3 тисячі дуже мало як правило всі з дуже великим пробігом

Док | 19:17, 11 лист 2017

Їздив шукав авто 2008-2010 рік в Україні.Авто перебиті і переварені з декількох авто.Знаймий купив Б7 а там криша переварена.Але то не хлам хлам в європі...

Гость | 01:14, 12 лист 2017

Согласен полностью.и пробег у всех 123-139тыс)не бита и не крашена.а как полезешь смотреть то писец.салон засален,руль облезлый,но накладки на педалях новенькие) и глаза у перекупа честные-честные!одна на 30 машин 08-10 года боле-менее достойная.

Гость | 20:08, 08 лист 2017

дай вгадаю,2.5 дизельок?

сергій | 20:21, 08 лист 2017

скоро будеш ходити пішкі

Гость | 21:09, 08 лист 2017

Який може бути відмінний технічний стан якщо відру вже 18 років.В нас 7-річні машини возять уже з пробігами 300-600 тисяч

Гіст руслан | 19:48, 10 лист 2017

і це правда. під гарною обгорткою дуже часто лайно

Гість | 16:49, 08 лист 2017

Как могут запретить транзит? Штраф повысить,да!

Гість | 17:09, 08 лист 2017

Завідуй мовчки, студєнт))

Гіст руслан | 19:43, 10 лист 2017

нема зачим завідувати

Гість | 18:24, 08 лист 2017

Все фирмы в Литве создавались именно для этого 85% машин тут незаконно это и так понятно без расследований Наша власть никогда деньги мимо себя не пропустит Отдать такое авто на разборку за треть цены это ещё не самое страшное а если на штрафстоянку заберут ещё штраф присудят за нарушение таможенного закона то можно и без жилья остаться у кого оно есть или выплачивать пожизненно кто официально трудоустроен вот это страшно Как говорят дешевая рыбка куевая юшка И не надо надеяться что власть позволит ездить на этих авто в Украине безвозмездно

Док | 19:16, 11 лист 2017

А ніхто і не просить ,просять адекватного розмитнення1

Богдан | 18:41, 08 лист 2017

нeхай розмитнять а вази під прeс

Гость | 19:28, 08 лист 2017

100% прав,а еще пишут,евробляхы розвалюются,а жигули у нас типа не розвалюется!!!

Док | 19:15, 11 лист 2017

50% авто старше 2000-року так це не хлам а авто новіше 2000-х в європі то хлам.Осіннє загострення?

Гість LOL | 18:45, 08 лист 2017

Читаєш коменти і статейки про євробляхи і таке враження, що в країні все інше вже вирішено і все ОК, одна єдина проблема залишилась це євробляхи і їхні власники :), я не проти дешевих машин, але нових (і тільки не китайських) і на українській реєстрації, а то кожна друга євробляха яка проїзджає повз мене, з якимись непонятними звуками, що їй залишилось не довго і я так розумію власник це не збирається виправляти ) взагалі потрібно починати з інших проблем, авто це одна з останніх, інші вирішилися б , то проблема купівлі авто само собою пропала. Але ж все таки потрібно не забувати, що ми живемо в Україні...

Гість | 14:36, 09 лист 2017

Та не СЦИ, уменьшат растаможку и не успеешь оглянуться как ДЕШЁВАЯ машина будет твоя!!))) А вокруг как-то все на дорогих начнут ездить... Так что НЕ СЦАТЬ ! Была команда!))))

Док | 19:13, 11 лист 2017

Лол а які серйозні проблеми вирішуєш ти? Ніяких?! Ну так тоді помовчи і не заважай іншим1

Гість LOL | 19:03, 08 лист 2017

Да і ще одне прохання, я не проти і тих дешевих євроблях, я розумію яке економічне становище в людей і Україні, але все ж таке їздіть будь-ласка по правилам, незважаючи на те що ваша автівка дуже дешева і можливо ви її не цінете, але не забувайте що є ще інші учасники авторуху і в тих автівках можуть бути діти і т.д. Велике вам наперед дякую !

Гість | 19:25, 08 лист 2017

Велике прохання до Вас, власників автомобілів із українською реєстрацією, їздіть по правилам і не ведіть себе зверхньо до всіх інших учасників дорожнього руху.

Гость | 19:35, 08 лист 2017

LOL такое ощущение будто только евробляхи не соблюдают правила!!!а то что лексус на харьковских номерах летит на красных и убивает людей,так это так и надо!!!и не только этот случай,их очень много!!! и при чем здесь БЛЯХИ?????

Гість LOL | 18:40, 09 лист 2017

Якщо стаття про євробляхи то я і пишу відгук про такі авто, я думав це по умовчанню повинно було всім ясно ), зрозуміло що є і на українській реєстрації жлоби, мажори і пьяні малолєтки на жигулях які порушують правила, просто я бачив за кермом як євробляхи порушують правила тому і звернувся до них !)

Гіст руслан | 19:38, 10 лист 2017

лексусів 1% а того мотлоху на кожному кроці

Гіст руслан | 19:41, 10 лист 2017

підтримую повністю. дітвора накупляла дешевих і потужних авто і виробляють на дорогах чудеса

Вова | 20:06, 09 лист 2017

Клас

Александр | 19:19, 08 лист 2017

Поддерживаю

Гість | 19:35, 08 лист 2017

Заставити вивезти,щоб завезти і нормально розмитнити і їздити на нормальних номерах а нє на х.йзна яких. Розвели бардак тепер не знають що з цим усім робити. І тянуть з цими законопроектами вже скільки часу. Народ завжди на шару ведеться, і не думає що буде завтра. А як прижмуть то оп'ять гарлакати під верховну раду,хоч догадувались що так буде.

Гость | 19:53, 08 лист 2017

Не догадувалися,а знали. Просто думали, що хтось покричить, хтось помітенгує, може пронесе5, щось та вийде, все на авось, а реально повминен діяти закон. а не щолсь. тоді буде порядок, і хто щось би не говорив в державі бардак. і цей бардак розвів уряд і не хтось інший. Закон для всіх, А НЕ ДЛЯ ВИБРАНИХ і буде порядок.

Гость | 20:23, 08 лист 2017

нормально, это как, как в Украине или как в нормальных странах 300 уе и катайся

Гість | 18:50, 09 лист 2017

Думаю якщо за законом 3251 розтаможка коштує в середньому 2500 Дол. То хоча зменшили б на 1000 .на початок було б непогано. А 300 нереально.

Станислав | 19:36, 08 лист 2017

Какая разница какие номера ?? народу дешевле , а значит надо! когда хоть что то сделаеться для людей?? не надо было упрознять техосмотры и все бы ездили как следует

Гость | 19:56, 08 лист 2017

Заехал, заплати по закону, на границе безпредел за взятки і тоже в стране.Хто виноват - правительство, кому-то можно. кому-то нельзя вот і то что имеем.

Гість VlaFi | 20:44, 09 лист 2017

Техогляду ніколи не було був збір грошей за техогляд не проходив ні разу а бумажка на склі була завжди так само як і медичний огляд.

Гость | 19:45, 08 лист 2017

Какая вы Юля умничка, коротко и в яблочко,мысленно аплодирую!

Богдан | 19:49, 08 лист 2017

нeхай влада поіздить на вазах і ланосах тоді процeс розтаможки пришвидшиться по наших дорогах нeхай потрясe

Гость | 20:04, 08 лист 2017

вас послухай то крім єврошроту і вазів з ланосами інших машин немає

Док | 16:43, 11 лист 2017

А чим октавія 2002 року на єврономерах відрізняється від октавії 2002 на укр номерах? На УКР не хлам?

без имени | 15:50, 13 лист 2017

я які є ...це все метал..поля обробить нема чим люди коньми оруть в 21 столітті

Богдан | 19:52, 08 лист 2017

євробляха 2001року і 2115 2017року нeмає з чим зрівняти а ви всe євробляха

Сергей | 20:05, 08 лист 2017

Читаю и ахриневаю.Вот вы гавношлепы которые лаят как собаки на туман за эти евробляхи.Ясмотрю что люди делятся на категории 1.Хочу тоже такую дешовую машину,но я засцаный купить-боюсь.2 У меня нет,ну и пусть их накажут чтоб тоже не было.3 Жабоеды,там где просто давит жаба.Сидит в сраном ланосе за 5 тыс и рядом Ауди 6 за 3 тыс и тут просто ЖАБА кончает человека. Если говорят что в Украине 1 млн.не ростаможеных машин,то просто нашему ДЕБИЛЬНОМУ государству надо пойти навстречу этим людя. Нормальные машины которые прошли тех.осм.страховку,чистые,в идеальном техническом состоянии,вот ети и растамаживайте.А пальоные,серые,снятые с учета,ворованые,сами отпадут.И тогда из миллиона попадут под ростаможку максимум 30 тыс.машин.И бюджет заполнят и для людей что-то сделают. А барану который писал выше я скажу:Хлам за 700-800 уе. А за 2-3 тыс уе.клоун,зайди и посмотри какие машины продаются

Станислав | 21:44, 08 лист 2017

очень правильно !

Alexandr | 08:29, 09 лист 2017

до чого тут незаконний ввіз нерозмитнених? спочатку добийтесь зниження розтаможки, а потім завозьте, а не скуліть як шакали.

Гість | 18:43, 09 лист 2017

Само собою думаю чи є смисел уложити гроші у лівака, на якому за кордон фіг виїдеш. На щот ланоса і ауді , то ланоса ніколи би не купив навіть за 500 Дол. Але так само чекаю змін, щоб купити нормальну машинку на нормальних номерах.

Вова | 20:02, 09 лист 2017

1000 процентов

Гіст руслань | 19:32, 10 лист 2017

я займаюся ремонтом авто . добра половина кліентів які понабирали авто на евро номерах коли чують суми на обслуговування ауді чи бмв випадють в осадок.іяк результат їздять до останнього дуже часто на аварійних авто.і літають як скажені бо нешкода.добю і ще одне візьму .страшно на дороги виїжати

Виталий | 20:52, 11 лист 2017

Не в нашій країні. Підмазав посадовцю і пройшов техогляд...

без имени | 15:45, 13 лист 2017

правельно мыслиш

Док | 16:41, 11 лист 2017

РУслан ану розкажи шо такого дорогого в обслуговувані бмв е39 бензин ?!

без имени | 15:47, 13 лист 2017

а я шановний сам ремонтую і не признаю і не вірю вашим СТО ..розберу і складу любу машину хоч і в очі небачив раніше..і так більшисть мужиків а не баб

Павел | 18:44, 25 лист 2017

Вот потому я и взял Daewoo Lanos 1999 года на польских номерах. Состояние намного лучше от таких же наших авто в 2 раза дороже, ломаться особо нечему + полный фарш, в отличии от наших голяков (подушка, эл.стеклоподъемники и т.д.). Головой думать надо даже при покупке такого авто.

без имени | 15:48, 13 лист 2017

і запчастини дешевші в 3 рази виходять

Юрий | 16:46, 15 лист 2017

И сам просканирую все ошибки, проверю все датчики...

без имени | 15:49, 13 лист 2017

заміна масла

Гость | 00:53, 14 лист 2017

Тормоза, например, по кругу поменяй) ну там, диски, колодки, ремкомплект суппортов, датчик АБС, может. Только не с разборки)

Гость | 20:05, 08 лист 2017

а що з нових машин може бути за 8 тисяч,можливо мерседес з салону хочете?

Гость | 20:12, 08 лист 2017

Уже страшно стало в больших городах , про село промолчу...

Гість | 23:57, 08 лист 2017

ничего, всех в ссылку отправим

Док | 19:12, 11 лист 2017

Одні кричать шо їх мало інші шо багато так ви оприділіться і одинакову лапшу вішайте)))

Гость | 20:19, 08 лист 2017

С нового года в Литве отменят автоматическое снятие с учёта за отсутствие ТО и страховки!!!

сергій | 20:50, 08 лист 2017

до нового року дожити треба

Гость | 20:30, 08 лист 2017

А чому всі почали відразу возмущатися! Як купляли авто на бляхах на рік не знали що вони загнанні незаконно!? Чи по вашому ті що їздять на вигон 5-10 днів так просто в черзі постояти!?

Гість | 20:55, 08 лист 2017

Вот-вот

Вася | 09:38, 09 лист 2017

90% з тих хто їздить кожні 5-10 днів возять контрабанду!

Гость | 21:08, 08 лист 2017

"Lincoln 20l/100km gaz" Розмішив хіба з гори та зустрічним вітром!

Док | 16:39, 11 лист 2017

Ти характеристики авто відкрий ,це не ланос який 1.6 і 12 по місту жре

Гость | 20:29, 11 лист 2017

Хех, там характеристика нової машини,а не 20-тирічної

Гість | 21:26, 11 лист 2017

Там це де?

Виталий | 21:36, 08 лист 2017

Полностью согласен

Богдан | 21:41, 08 лист 2017

пора давно викинути вазовський хлам з Украіни

без имени | 15:42, 13 лист 2017

1000000000000000000000000000000%

Виталий | 21:54, 08 лист 2017

Целиком согласен

Гість | 22:08, 08 лист 2017

пускай петя ездит на зазе!!!

Alexandr | 08:26, 09 лист 2017

а андрей на вілосіпєді

Док | 16:38, 11 лист 2017

А александер пішком а я на БМВ покатаю

Александр | 22:27, 08 лист 2017

Давно пора бляхи убрать с Украинских дорог

Вася | 09:36, 09 лист 2017

Так, давно пора зробити закон, яким зняти Євро 5 і щоб бляхи можна було розмитнити і наповнити бюджет!

НИКОЛАЙ | 19:58, 10 лист 2017

Ви не праві треба іх узаконити і вернути тех огляд

сергій | 18:29, 10 лист 2017

ти про себе думай,а не про бюджет

Гість | 00:09, 09 лист 2017

ПРЕДЛАГАЮ! ВНЕСТИ ИЗМЕНЕНИЯ В ТАМОЖЕННЫЙ КОДЕКС! СЛЕДУЩИЕ ПОПРАВКИ 1! ПРИ ВЬЕЗДЕ АВТО С ИНОСТРАННОЙ РЕГИСТРАЦИЕЙ - ОБЯЗАТЕЛЬНОЕ НАЛИЧИЕ УКРАИНСКОЙ СТРАХОВКИ! 2! ОБЯЗАТЕЛЬНОЕ ПРОХОЖДЕНИЕ ТЕХОСМОТРА УКРАИНСКИМИ СЛУЖБАМИ! 3! НА ГРАНИЦЕ ВНЕСЕНИЕ ЗАЛОГА В ПОЛНОЙ СТОИМОСТИ РАСТАМОЖКИ АВТОМОБИЛЯ (БЕЗ ПЕНСИОННОГО ФОНДА) ! 4! ОТМЕНУ РЕЖИМА ТРАНЗИТА И ДРУГИХ РЕЖИМОВ - КАЖДЫЙ ВЬЕЗЖАЕТ НА ТЕРРИТОРИЮ УКРАИНЫ НА СКОЛЬКО НА СКОЛЬКО ХОЧЕТ! 5! СБОР ЗАЛОГА ПОЛНОЙ СТОИМОСТИ РАСТАМОЖКИ АВТОМОБИЛЯ С ВОДИТЕЛЯ ОСТАНОВЛЕННОГО В УКРАИНЕ НА ИНОСТРАННЫХ НОМЕРАХ МЕСТЕ (ЕСЛИ ОН НЕ ОПЛАТИЛ ЗАЛОГ ПРИ ВЬЕЗДЕ НА УКРАИНУ) 6! ВОЗВРАТ ЗАЛОГА ПОЛНОЙ СТОИМОСТИ РАСТАМОЖКИ ПРИ ВЫЕЗДЕ ИЗ УКРАИНЫ! ПОДДЕРЖУЕМ БРАТЦЫ! МЫ ПОБЕДИМ, И БУДЕМ КАТАТЬСЯ ЗАКОННО НА НАШИХ АВТОМОБИЛЯХ ИЗ ЕВРОПЫ!

Гість | 10:36, 09 лист 2017

To utopia i do reci moskal vze toj zalog bere davno. Jakcho tobi vernut zalog za motor 2,5 13 000€ na kordoni to bude podvug A vzagali ne moze suma rozmutnennja perevuschuvatu cinu v dekilka raziv ce marazm jakogo nide v sviti nema

Док | 19:10, 11 лист 2017

Пропоную з таких як ти знімати податки 300% а чогож ні?!

Гость | 00:50, 12 лист 2017

Ага,уважаемый,а почему еще свою квартиру не заложить на таможне?!

Alexandr | 08:30, 09 лист 2017

права теж купив?

Продавец | 08:37, 09 лист 2017

Убрать с украинских дорог "левые" авто из Европы! И так уже проехать невозможно. Да ещё и ДТП с таким ничейным автомобилем опасно для нас, нормальных граждан. А кто не смог заработать и купить новое авто в Украине, пусть покупает на вторичном рынке. А то оно сопли под носом ещё имеет, а тянется к модному автомобилю.

Сергій | 08:56, 09 лист 2017

Нормальний гражданин?????

Гость | 21:53, 09 лист 2017

Не про сопли а про людей которых достало платить менее хочу

Гость | 17:24, 10 лист 2017

Если бы сделали авто евро4 и год этак 2008 не ниже. Все были бы довольны. Лично я против хлама.

НИКОЛАЙ | 19:53, 10 лист 2017

а ви купіть за Украінську зарплату нове авто

Gonny | 13:52, 11 лист 2017

Я теж за евро 4 мінімум нижче це хлам. Сам катаюся по европі !!! Але на евро 6

без имени | 15:37, 13 лист 2017

против хлама таза ти забил писануть

Док | 16:37, 11 лист 2017

Пацани так вийдіть на дорогу і кричіть 80% шо вони на хламі їздять .Ви думаєте що всі мають можливість купити нове авто?! Ситий голодного не зрозуміє ніколи -так і живемо

без имени | 15:38, 13 лист 2017

100+

Гість. Іван | 09:24, 09 лист 2017

Схоже є попит не можуть придумати як гроші ділити ,,,.

Валерий | 10:18, 09 лист 2017

Поражаюсь тем, кто кричит про закон… Закон должен быть в первую очередь для людей! Тем, кто кричит о обслуживании пример — у меня хонда гибрид 2004 г. — авто свежее экономное делать вообще ничего не приходилось, только стандартное то, у друга ланос — он каждый месяц на сто, да запчасти копейки стоят, но стоимость ремонта стоит так же, как и на другие авто — а ломается с завидной регулярностью, т.к. это заз… Все ж можно разрулить то разумно — во-первых сделать адекватную растаможку, как в любой нормальной стране 300-500 евро (притом до 2-х литров, свыше уже на порядок дороже), вернуть ТО — притом для всех авто, смотришь как на наших номерах коптят двигла уже нет ходовой нет… вот и все 2 шага — первый позволит ездить на нормальных авто за адекватные деньги и эти деньги будут идти в бюджет страны, второй уберет хлам с дорого на всех номерах. Но у наших же людей еще советский менталитет, как это сосед будет ездить на хорошем авто, а я на ланосе, где ж это видано… Пока совок с головы не поубираем так в ж и будем жить! В самой нищей стране Европы самые строгие правила, самые высокие налоги, цены на авто и т.д…. но при этом самые низкие зп пенсии и т.д. Т.е. по факту рассуждений таких людей — воруют миллиарды у нас с вами это ничего страшного, а вот человек нашел дырку в законе, что б ездить на хорошем авто (притом ездить, а не стоять на сто) — вот он подлец и негодяй… Хотя по факту с всех моих знакомых, тех кто против нету, в сети порохоботов хватает...

Гість | 14:35, 13 лист 2017

Самий адекватний коментар!

без имени | 15:34, 13 лист 2017

ой і правильно написали ваші б слова да Богу в уши любого спитай всі за людське розмитнення !! а пишуть тут прихвостні злодійкуватої влади яка доїть народ.. за шо чи за кого там в донбасі воюють нерозумію!

Егор | 11:06, 09 лист 2017

Да поймите же вы наконец, ребят, неважно, какие номера установлены на автомобиле, все равно им управляет человек. И только от этого человека зависит, как он поведет себя на дороге. Нельзя 'всех под одну когорту' заганять, говоря, что пдд нарушаются литовцами и поляками исключительно. Просто на этом акцентируют внимание, а проехать по Киеву, так 'украинцев' с рыльцем в пушку тоже достаточно. А растаможку я лично готов платить адекватную и то готов пройти в любое время, машина моя в идеальном состоянии на данный момент И даже через 5 лет она будет лучше некоторых авто, которые тут ездят на украинской регистрации.

Гость | 12:13, 09 лист 2017

Чому би не дозволити наприклад з 2005 року завозити машину,сплатив 1000 євро і отримав наші номера номера,металобрухт старий вже не завезеш і на дорогах збільшиться кількість нормальних автівок і бюджет заповниться

Док | 16:06, 11 лист 2017

Чому авто з 2005 нормальне а старше ні? Скажи мені хоч один двигун з 2005-2017 який виїздить 500тис-1млн км без ремонту ? Немає таких? Так що тоді металолом?!

без имени | 15:27, 13 лист 2017

отожто і воно!! а хто буде кормить дармоїдів таможню депутата бариг перекупів ви забули

Гость | 20:28, 11 лист 2017

А кому воно потрібно,щоб по мільйону ходило?ВІдкатав 200-300 тисяч, продав та і все

Гість | 21:24, 11 лист 2017

Яких 300тис ??? Яке нове авто 300тис без ремонту відїздить а?! Купив кіа з салону вже рюльовку замінив! Тому питання що хлам авто з ресурсом 1млн чи з ресурсом 150тис ?

Александр | 15:53, 09 лист 2017

Заработал человек на ланос или на мерс и купил себе авто по своим возможностям а то понакупают внедорожников на шару и без налогов а потом денег даже на бензин и на ТО не хватает.

Гость | 17:03, 09 лист 2017

1000 %

Гость | 19:30, 09 лист 2017

Александр, машина 2003 г. , в идеале, полный фарш, 6 подушек безопасности, климат, датчики св,д, и тд.и т.п. Стоит "там" 1000-1200евро. Переваренная тачка с начинкой от хер знает чего 1983г. стоит "у нас" 1600-1800у.е. Зарплата у большинства населения "там" 1500-2000 евро, у нас 200-250 у.е. Сраный ланос "у нас" 2000-2004г.г.- от3000у.е., но вложить нужно ещё 500-1000. И почему, наконец, чтоб ездить законно на своей машине, я должен ещё отдать 700-800% её стоимости государству, президент которого всеми способами уклоняется от уплаты налогов со своих миллиардных доходов?

Гость | 21:36, 09 лист 2017

А тебя жаба зеленая при зеленая давит

без имени | 15:23, 13 лист 2017

сказал багатый буратино вылезая из PRADO

без имени | 15:24, 13 лист 2017

это евроинтеграцыя батенька ...ненравитса убейся и Взраду прихвати

Гость | 20:23, 09 лист 2017

какой идеал за 15 лет может быть и за 1000 евро продаваться,кому ты чешешь сказки эти...

Гість VlaFi | 20:28, 09 лист 2017

!!!

Станислав | 17:51, 10 лист 2017

гольф 4 у нас 5500 баксов у них 2400 где 700-800%, врунишка вы наш

Гость | 00:41, 12 лист 2017

10000% президент мало того что уклоняется от уплаты налогов но и платит налоги в бюджет страны-агрессора,имея там законный-презаконнейший бизнес.и нормуль.ему можно!так амгде же справедливость?!почему так???!!

без имени | 15:25, 13 лист 2017

потому что он жидобандит

Док | 16:01, 11 лист 2017

Гольф 4 той шо в нас за 5500 в них 1500 не тринди!

Гость | 21:36, 09 лист 2017

У меня и 25 летние авто были в идеале. А если руки из жопы, а вместо мозгов-каша, то и за 3 года можно тачку ушатать . Сейчас у меня машина 2003 г. Кузов в идеале, салон-в идеале, ходовка, резина-новые. Датчики света, дождя, давления в шинах, лампочки все без исключения - всё работает. Плюс-ТО в Европе проходят, а не покупают. Открой европейские сайты , посмотри цены, потом влазь в обсуждения, умник.

Валерій | 14:00, 11 лист 2017

таврія якраз ідеал

Гость | 09:55, 10 лист 2017

А чего не 50-тилетние в идеале,умник?Я смотрел,е39 в Германии с пробегом 100к стоит 7 тысяч евро там

Док | 19:09, 11 лист 2017

А тобі не пофіг скільки моєму авто років?

Гість | 17:37, 09 лист 2017

все это маячня

Гість | 17:38, 09 лист 2017

какая мы европа

Гість LOL | 19:07, 09 лист 2017

Я ще одного не можу зрозуміти чого у власників євроблях склалося таке враження, що їм всі заздрять, що наче у них класні авто по дешевій ціні, а інші і таких собі дозволити не можуть, це вже наче якийсь новий комплекс "євробляхера" )) шудкую, нікого не хочу ображати. Просто хочу висвітлити свою субєктивну думку, нікому нічого не навязуючи - от в мене є по справжньому японське авто йому 8 років, воно моє, я в нього потрохи кидаю грошей і воно в гарному стані і юридично це моя власність, я його зможу продати по гарній ціні коли захочу і переоформити на іншу людину законно, а от тепер скажіть мені звідки така радість якщо купуючи наприклад за 4 тис дол. США нормальну автівку, але вона не твоя юридично, ти не можеш її продати офіційно, переоформити - виходить це вже попадалово на гроші, тим паче немаленькі, плюс машина оформлена десь за бугром на якогось європейця, і я так розумію у багатьох та ж "жаба" давить ремонтувати майно яке тобі не належить + потрбно ще там кудись їздити далеко, щось переоформляти, словом тяжко дуже. От знаючи себе я б в житті не вкинув там 3-4 тис (я рахую для мене і пересічного українця це великі гроші) в майно що мені не належить офіційно і в майбутньому я програю, я або на тій самій маршрутці їздив би або купив авто за 3-4 тис. на українській реєстрації, може трохи вкинув би в неї і через рік-два зміг би вигідно її продати. Ну не знаю, це моя думка, інші нехай самі за себе вирішують. Та й взагалі, не розумію, якщо за останні 3 тис купити іномарку, бо бідний, а обслуговувати її потім за що, це ж власна безпека ???

irena | 19:32, 09 лист 2017

дуже і дуже тебе підтримую!!!! у мене авто японське 11 років. ЗА ТО ВОНО МОЄЄЄЄ....! " а не якогось там ""СОСІДА""

Гість VlaFi | 20:25, 09 лист 2017

Ситий голодного ніколи не зрозуміє( в мене є по справжньому японське авто йому 8 років,)а у мене лише 2 тис дол. за них я взяв лагуну 2004р з литовським тех оглядом на два роки повний фарш.зробив діагностику-проблем 0.Запитання що я можу купити за ці гроші на УКРбляхах чи мені дальше ремонтувати МІЙ москвич 1987 року.Кому вигідно щоб українці їздили на СРСР старї а не на авто на 15-25 років молодших?А вигідно тим у кого( в мене є по справжньому японське авто йому 8 років)тому що якщо я(та інші) зможу розтаможити лагуну Ваше авто дуже подешевшає.І не забувайте яка середня зарплата в Україні.

Гость | 21:12, 09 лист 2017

Ты в ланосе ездил?

Гость | 21:14, 09 лист 2017

Который стоит 219000 гр. За что ответь

Вася | 09:57, 10 лист 2017

в 2008 році я купив автомобіль 1998 року за 3900 євро в Голандії. Після того як я його легалізував і поставив на український облік в мене автомобіль вийшов по ціні 12500 долларів!!! 8500 долларів скажіть мені за що?! В 2016 році я даний автомобіль продав за 4500 долларів!! Коли постало питання, що купляти далі, я вирішив, що в 2008 році я достатньо заплатив всіх платежів в державний бюджет і вирішив купити автомобіль на іноземній реєстрації в режимі "тимчасове ввезення". Я купив БМВ е46 2005 року випуску, на якому наїздив 10 000 км, не замінив жодної запчастини і вона надалі перебуває в ідеальному стані!! І безпека моя понад усе, я все завжди міняю вчасно чи автомобіль на українській реєстрації чи на литовській!! Я згідний даний автомобіль розмитнити за 1500 євро, зробіть тільки закон, але 8500 долларів я державним чиновникам, які все розкрадуть або неефективно використають!!!

без имени | 15:11, 13 лист 2017

шановний а я от пашу пашу а неможу собі дозволити авто як у вас ..а їзжу на старій ниві яка гниє кожен день потроху..а хотів би з европи за адеквтне розмитнення а не таке ( хо має гроші той нове собі і купує) тому шо воно краще за наше в 100раз і дешевше в 100раз і взагалі ми ж до европи ідемо а ви куди тянете шановний.. влада недопустить такого тому шо частка шоколадного в автовазі! і її треба гнать в шию

Гість | 15:58, 16 лист 2017

+

Гість | 21:05, 09 лист 2017

100%правильно

Гость | 21:33, 09 лист 2017

В литве тех осмотр на контроле

Гость LOL | 12:10, 10 лист 2017

Ну на рахунок ситий голодного не зрозуміє ви не праві, раніше в мене був Ланос в кредит, чудова машина, я виплатив кредит, потім декілька років збирав кошти економлячи на деяких речах, і через пару років купив б/у японську автівку перед цим продавши Ланос. Так що не все так просто, просто я розповідав про подальшу ліквідність того авто, особисто я не ризикнув би, дуже багато підводних каменів, інші хай самі вирішують, мені все одно)

Док | 19:08, 11 лист 2017

А подивись крештест ланоса і розкажи мені про ризики

Гість LOL | 23:18, 11 лист 2017

До речі давно, дивився краш-тест на офіційній сторінці Euro NCAP, так в укомплектованого ланоса правда з однією подушкою, дві з половиною зірки, там правда хетчбек тестували. Так що не все так погано, який неякий захист є, на відміну від усього іншого автопрома, накшталт ВАЗ, Славути і т.д.

без имени | 15:22, 13 лист 2017

нема шо там дивиться

Док | 16:15, 13 лист 2017

2.5 зірки безпека??? А я поставлю перед вами 2.5 зірки ланос і 4.5 зібрки бмв ,виберете на чому їхати в інший кінець країни? Ви мазохіст якийсь

Док | 16:00, 11 лист 2017

Ірена ну так я ж купляю не за ваші кошти а за свої,ну прийдуть до мене і заберуть авто але це мій попандос а не ваш . Так може вас всетаки жаба глодить шо я купив в рази дешевше за вас?!

Гость | 19:14, 09 лист 2017

Почему немец может ездить с гордостью за свой автопром а мы нет. Потомучто он спрашивает с своего правительства за его работу

Гость | 15:53, 11 лист 2017

Бо в нас немає свого авто,славуту вже 10-ть років як не випускають а це було останє українське авто

Гость | 19:26, 09 лист 2017

И почему не коменты отображаете не честно

Гость | 20:22, 09 лист 2017

пересадить весь гос апарат на отечественый автодром форда ланос вида. Может тогда за народ подумают

Станислав | 17:47, 10 лист 2017

вы согласны тогда не покупать Мазду 3 ,а ездить вместе с президентом на форзе? А? Или начнется "а я че, я ни че, я комфорта хочу"

Гость | 15:52, 11 лист 2017

Станіслав а якщо я їзджу на 9-ці то вони чомусь не згідні їздити на 9-ках! Якось несправедливо.Я ж не кричу підтримайно вітчизняний автопром а вони кричать ! А буде в Україні справжнє українське авто з безпекою як європейці я готовий на цих авто їздити!

Павел | 18:33, 25 лист 2017

Мазда 3? А она лучше ВАЗ-21053, который я продал год назад, или Daewoo Lanos с польскими номерами, на которой езжу сейчас? Ничего, что средний возраст авто на дорогах уже 19 лет? На новую Мазду при средней зарплате в $300 надо работать 6,5 лет, не живя, не одеваясь, и не тратя на еду.

Гость | 20:23, 09 лист 2017

Извиняюсь не форд а форза

Гость | 20:25, 09 лист 2017

Они ведь не хотят на нем ездить им мерсы за наши деньги подавай.гос служба должна ездить на отечественном автопроме

Гость | 21:47, 09 лист 2017

Нормальное государство поддерживает отечественного производителя тем, что даёт госзаказы на авто (менты, больницы, армия, госаппарат и т.д.), а не закупает для госнужд тачки втридорога у японцев или французов.

Гость | 22:50, 09 лист 2017

100000000000000000000000ъ%

Гість | 14:30, 10 лист 2017

лайк

Юлия | 21:57, 11 лист 2017

100 плюсов

без имени | 14:58, 13 лист 2017

вот именно......................................................воровская власть а нам втирают!

honda | 23:38, 09 лист 2017

Народ!!!! 500% за растаможку любого авто- и все, проблема решена!!!!

Гость | 15:49, 11 лист 2017

5000% і налог на повітря

ЕВРОномерНАГИБАТОР | 01:27, 10 лист 2017

Нагибать надо евробляхеров, казлы думаю что они пупы земли! один мне вьехал в дверь когда выпарковывался. Иеплан, денег не было даже чтоб оплатить ремонт.

Гость | 11:36, 10 лист 2017

А страховка? Требовать закона про строхаванние как в европе

Сергей | 13:38, 11 лист 2017

Нагибатор вы наш)))))))) А все кто тебе ударили бы дверь барану на УКРномерах ты уверен что бабки были бы??????????

без имени | 14:54, 13 лист 2017

ПУПЫ..ты мажорам скажи это на укрномерах

без имени | 14:54, 13 лист 2017

мы сремились к европейской жизни а ты?

Гость | 15:49, 11 лист 2017

Перед тим як писати про страховку подивись скільки відшкодовують там і тут при ДТП : В нас 50тис грн а там 1млн євро .Та і даваймо тоді зарплати як в європі!

Павел | 18:29, 25 лист 2017

Ну хз, я на еврономерах весной притёр человека. Страховка у меня украинская (кстати, стоит в 2 раза дороже, чем брать для авто на укр.номерах), со страховой пострадавший сам разбирался, а раз мне не звонил и претензий не предъявлял, значит всё разрулили сами. Знакомые, которые ездят на евро номерах, так же оформляют местную страховку, причем в одной и той же конторе. Не вижу проблему с оформлением местной страховки. Зато знаю кучу ВАЗов, которые не то, что без страховки, а переходили с рук в руки раз 5-10, и первый владелец вообще умер лет 10 назад.

Олег | 11:54, 10 лист 2017

Думаю, що хвилюватись не варто. Уявімо наші митники отримують інформацію про автомобіль, та того хто його ввіз в Україну. А що далі? Громадянина потрібно знайти, задокументувати факт порушення і передати матеріали до суду. Поліція таких повноважень не має. З іншого боку підключаться юристи. Звичайно поодинокі випадки будуть, але допоки у нас слабкі державні органи порядку в цьому питанні не буде. Я особисто підтримую право українців на недорогі авто. Якщо вже відбувся факт масового порушення закону, та завезено велечезну кількість автомобілів, то держава має втрутитись, гарантуючи і іншим громадянам таку можливість.

Виталий | 15:23, 10 лист 2017

Не переживайте, це все вже було. Знайдуть...

Гость | 00:14, 14 лист 2017

Було при кучмі і все легалізували-розмитнили а 200уо

Гість | 11:13, 11 лист 2017

Ну, все! Бляхари, срочно в разборки, а то чем машин предлагают больше- тем разборка дает меньше! А все потому, что на каждую хитрую задницу найдётся болт со специальной резьбой...

Сергей | 13:42, 11 лист 2017

Ну молодец!!!!!!!!!!! Вздохни глубже,может полегчает.Я не понял что произошло что авто надо на розборку???Как ездили так и ездят.Ну натянули пару баранов,что не знают законов,вот и все

Николай | 01:42, 18 лист 2017

Какая может бить разборка могут заставить убрать авто с Украины а епсли не будет чего выганять могут заставить растаможить тогда может бить кому то плохо или водилу если на нём авто без фуфла а если липа тогда придётся милить зад тот кто вогнал в Украину.

Гість | 15:19, 11 лист 2017

Шо в луганську війна скінчилась вже? Почитив автомат є час тут посидіти?)

Гість | 07:29, 15 лист 2017

Петросян украинский!

Александр | 11:28, 13 лист 2017

Давно пора было это сделать. Задрали эти бляхи

Владислав | 11:58, 13 лист 2017

Хватить гундосить за евробляхи. Дебилов хватает на любых номерах. Ты посмотри, что на дорогах на украинских номерах вытворяют, правил никто практически не соблюдает. Пример тому в Харькове. А если человек нормальный, то он будет на любых номерах нормально ездить. Кто с этим поспорит? Да никто!!!

Гость | 13:55, 13 лист 2017

Согласен.Бляхи уже зло, понакупают молодые пацаны этого шрота, а потом разбиваются, ибо нету в основном денег даже на новую резину

Гость | 14:19, 13 лист 2017

У нас в поселке уже шт. 20 ездит, так они мне как водителю ни капельки не мешают. Ездят все спокойно, по крайней мере я не видел чтобы гоняли, в отличии от пацанов на жигах, ладах и приорах на укр. регистрации. И мне не понятно почему все пишут , что ездят одни малолетки на бляхах, я вижу чаще всего людей среднего возраста, а это не малолетки Дело не в номерах, а в тех кто покупает права за сало и в тех кто продает эти самые права за сало.

без имени | 14:41, 13 лист 2017

мне интересно чем это они вас задрали ...меня лично раздражают жигуляторы москвичи ланосы и прочая ересь на дорогах

Док | 16:11, 13 лист 2017

А купляючи ваз 2109 зразу бабки на резину появляються???

Док | 16:12, 13 лист 2017

Дибіли будуть сперечатись до останього

Гость | 14:58, 13 лист 2017

Да,пишу я бот, мой брат троюродный на еврошроте разбился,2 трупа.Сам он из бедной семьи, поехал в Польшу на заработки.Приехал,купил Ауди А4 98 года, 1.9 дизель.Дело было ночью, резина была лысой, и асфальт мокрым, и таких случаев я знаю минимум 5.А вы говорите легализуйте старые машины, пусть народ покупает, каждому украинцу дешевую иномарку.Ну-ну, запоете по другому, когда будете бояться чтобы в вас на влетело чудо на PL

Руслан | 15:40, 13 лист 2017

Логика жесть. А если бы не поехал в польшу то и не заработал денег. А если бы не родился и умирать не получилось бы. Кто виноват? Бляхи, Польша, папа с мамой, или то что не поменял резину? Мозги купи хотябы грам 200.

Док | 16:13, 13 лист 2017

В мене знайомий на новій шкоді розбився .І резина добра нова і авто з салону і дощу не було! ТАк може проблема не в автомобілі ?

Гость | 21:41, 13 лист 2017

Может твоему брату машина противопоказана? Только гужевой транспорт!

Гость | 13:27, 14 лист 2017

Може йому варто було шини поміняти? Сам знаєш шо заважає поганому танцюристу. Тому звинувачувати в цьому бляхи принаймі безглуздо

Гость | 12:04, 19 лист 2017

А когда в тебя влетит чудо на 40 летних жигулях будет приятней?

Павел | 17:34, 25 лист 2017

Ну у меня в городе даже автобусы/троллейбусы ездят на шинах, в которых корд видно. И с ходу могу назвать штук 30 жигулей-классика, живущих в радиусе 3 км от меня, с лысой резиной. В соседнем дворе ездят на Волге 24, все шины треснутые вдоль. И это всё на украинской регистрации. И?

Гость | 18:00, 13 лист 2017

Мнение бомжа типа тебя не особо интересует,твой удел 20-тилетние ведра

Гость | 19:17, 14 лист 2017

ему дали с администрации Педро..что писать нада сдесь ..создает видимость что все против

Гость | 00:13, 14 лист 2017

Знайшовся любутєль екзотіки заз ланос за 10тис уо!)))

Руслан | 15:48, 13 лист 2017

Не мы такие,-жизнь такая. Государство имеет нас, мы имеем государство. 20летний немец лучше нового сенса и безопасней 100%. Посмотрите цены даже новых авто в США и Еропе - на 30 % ниже наших. И это справедливо, мы же богаче. Или я попутал ? Пиявок поросенковских надо уничтожать или вместо наших кровных учить высасывать чтото другое, чтоб было приятно.

Док | 16:10, 13 лист 2017

Ланос в росії дешевше аніж у нас!!!

Павел | 17:39, 25 лист 2017

Да, новый ровно на 30% дешевле.. Ну у нас же Европа, и богатые все, заработки тысячами "евробумаги"

Гость | 19:03, 13 лист 2017

Бензин по 30,штрафи в тисячах....маєте гроші на евробляхи? ,бідні кажете? влада бачить статистику а не житя окремого українця,чекаєм покращення далі

Павел | 17:38, 25 лист 2017

Daewoo Lanos с укр.регистрацией в нормальном состоянии от $2 до $3 тыс. с пробегом 150-300тыс, годов 1998-2008. Такой же поляк Lanos будет стоить $1-1.3тыс. завезли, год отъездил, разобрал на запчасти и продал (можно даже уйти в +), и купил следующий за те же деньги. Свежезавезенный после польского ТО, т.е. машина в полном порядке (ТО там за деньги не купишь). Ну и что там говорили за "имеете деньги"? От нищеты это всё

Юрий | 17:01, 15 лист 2017

евробляхи - зимнюю резину уже купили? Перед зимой на СТО заехали? А то я что-то не сильно хочу выезжать по первому снегу. На шиномонтаже не видел очереди из блях. Или у всех "зимние слики"?

Павел | 17:31, 25 лист 2017

А нахрен ехать на шиномонтаж, если у меня зима на родных железных дисках с почти новой резиной, а лето на литье? 20 минут, и сам перекинул колеса.

Додати коментар до статті Читати усі коментарі (225)

Каталог автосервісів України

Дивитись всі →

Перевірено людьми