debug 0507 header1
debug 0507 header2
AUTO.RIA
Штрафи за їзду «на бляхах» - офіційно від ДФС  Назад

Штрафи за їзду «на бляхах» - офіційно від ДФС

Оцінюємо ризики експлуатації нерозмитнених авто.

Автомобілів на єврономерах з кожним днем стає все більше, і цей факт важко спростувати. Різні джерела подають різні дані про кількість авто, що перебувають у режимі «транзит» і «тимчасове ввезення». Це приблизно від 50 тисяч «прострочених» легковиків за інформацією від ДФС до 3 мільйонів авто на іноземній реєстрації згідно повідомлень від активістів профільних громадських організацій. Причому, з кожним днем кількість машин «на бляхах» помітно зростає, і їхні ряди поповнюються не тільки дешевими «самохудами особовими» віком 15-20 років, але і машинами представницького класу, елітними позашляховиками і спорткарами.

Розмитнення за правилами Євросоюзу: Як все виглядає насправді

Верховна Рада на канікулах: поки не почнеться осіння сесія, рішення питання не з'явиться. Поліція неохоче займається машинами з єврономерами, оскільки не має права зупиняти авто з метою перевірки документів, а тим більше не має доступу до бази даних податківців. І тільки Державна фіскальна служба, незважаючи ні на що, намагається боротися з «євробляхами». Про результати такої боротьби (або про те, до чого слід приготуватися водіям нерозмитнених авто, якщо все ж доведеться зіткнутися з фіскалами) нещодавно було написано на сторінках офіційного видання ДФС «Вісник – офіційно про податки».

Офіційно: дію стандарту Євро-5 в Україні продовжено на 2 роки

«Пересічка»

Відповідальність за порушення при ввезенні авто в режимі «транзит» описана в ст. 470 Митного кодексу. Нагадаємо, що авто без розмитнення транзитом можна ввозити на строк до 5 діб (або 10, якщо виїзд через КПП зони дії іншої митниці), а далі слід провести «пересічку» - виїхати за кордон і в'їхати в Україну знову. Прострочення на 1 добу обійдеться в 170 грн, до 10 діб – 3400 грн, більше 10 діб – 8500 грн. За 7 місяців поточного року було зафіксовано 8979 таких порушень, за що нараховано штрафів на загальну суму 46,6 млн грн.

Ресурс автомобіля: Який пробіг робить покупку вживаного авто недоцільною?

Тимчасове ввезення

Далі — категорія «тимчасівок». Якщо перевищити (згідно ст. 481 МКУ) встановлений термін до 3 діб, штраф становитиме 850 грн. Від 3 до 10 діб – 5100 грн. Більше 10 діб – штраф 17 000 грн. За такі порушення від початку поточного року вже нараховано 22,1 млн грн.

Ввезення нерезидентом і передача авто українцю

"Найнебезпечніша" стаття Митного кодексу – 485. Її можуть застосувати до тих громадян-резидентів, які користуються автомобілем, ввезеними нерезидентом (іноземцем) в режимі «тимчасове ввезення». Санкції, передбачені цією статтею досить серйозні: штраф у розмірі 300% суми митних платежів. Якщо авто не відповідає стандарту Євро-5, то навіть після оплати штрафу поставити його на облік не вдасться. Протягом 2017 року було зафіксовано 164 таких порушення, загальна сума пред'явлених до оплати штрафів – 69,9 млн грн. Якщо розділити цю суму на кількість порушень, виходить в середньому 426 тисяч гривень за 1 автомобіль. На практиці штрафи за 485 статтею МКУ становили від кількох сотень тисяч гривень до рекордних 1,6 млн грн за один автомобіль. 

Який середній вік автопарку буде в Україні через 5 і 10 років?

«Сухий закон» і наслідки

Ми вже порівнювали ставки загороджувальних мит та супутні «гальмівні» бюрократичні процедури на імпорт вживаних автомобілів із «сухим законом». Обмеження на виробництво і продаж алкоголю, свого часу, породило новий бізнес — самогоноваріння. Наплив «польських блях» — результат дії подібного комплексу обмежень, який викликав масове ігнорування непосильних для багатьох вимог. Будь-який автомеханік скаже: чим сильніше затягувати гайку, тим вищий ризик зірвати різьбу. Кожне зусилля має бути прикладене правильно, щоб не нашкодити.

Авторынок и растаможка: Главные события 2017 года (обновляется)

Залишається сподіватись, що народні депутати, приступаючи до роботи у вересні, все ж спробують послабити затягнення податкових гайок для автомобілістів. Адже висвердлювати зірваний болт, що також підтвердить кожен автомеханік – справа досить важка і витратна.

Відгуки про Audi A6

4 місце
Відмінно
701 відгук
4.6
4 місце
Загальний рейтинг авто
  • Керування
    4.7
  • Надійність
    4.5
  • Комфорт
    4.8
  • Ціна
    4.1
  • Дизайн
    4.8

дизайн кузова, динаміка, дорожній просвіт, якість матеріалів, якість збірки

вартість обслуговування

Усі відгуки про Audi A6

Підпишіться на розсилку

Отримуйте першими новини в зручному форматі

Коментарі (229)

Додати коментар до статті
Гость | 11:22, 16 серп 2017

Очень смешно! Наши люди платили штрафы по 426тыс.грн.,т.е. по 16,4тыс.долларов? Да любой бросит машину и за эти деньги купит другую.

Гість | 11:49, 16 серп 2017

Нараховано-не означає що сплачено.:)

Гість | 13:46, 16 серп 2017

машину бросит а данные останутся, в счет погашения штафа авто не идет, исполнительная будет взымать штрафы с имущества и доходов должника

Гість | 20:51, 16 серп 2017

Витька, вернись и заживем!!!

Гость | 23:01, 22 серп 2017

Бросай, хоть сожги. Если протокол составлен - плати, или обжалуй в суде.

Николай | 14:57, 18 січ 2018

ну если имущество но на тебе а на жене, матери, отце (вставить нужное) а работаешь ты как половина украины неофициально то можно с прибором класть на такой штраф.

Гость | 17:23, 17 серп 2017

витька твой тоже ничего хорошего для простого честного украинца не дал

Гость | 19:58, 17 серп 2017

Так витька-ж бл*ский и ввел такой бешенный акциз на авто...

Гость | 16:32, 07 вер 2017

класс

ДОк | 12:22, 18 серп 2017

Хто хто ввів акциз,? А не кучма часом?

Гість | 22:48, 17 серп 2017

плохохо меньше делал для простых, элиту щипал)

Док | 12:23, 18 серп 2017

Є ще люди з головою ;)

Гість | 21:43, 16 серп 2017

заграничного поляка?

Гість | 11:21, 17 серп 2017

имусчества не повинно бути))))

Гість | 09:18, 19 серп 2017

данные кого? Нерезидента,много таких кто ввозит на себя машины?

Гість | 13:42, 16 серп 2017

Арест имущества ,продажа на торгах,потом все оплачено и человек бомж !

Гость | 00:13, 17 серп 2017

Я бы не был на столько уверен. Помню как Выконавча стягувалас меня штраф в 255 грн, которые я не платил год. Так пришлось и штраф заплатить, и пеню нехилую и купить ручки и карандаши Выконацю и про.е.бать 2 дня времени. Так что эти твари стянуть все что им положено, особенно если речь идет о десятках и сотнях тысячах штрафа.

Гость | 18:23, 26 серп 2017

ну якшо не сплачео.то хата отжымается.

Док | 19:34, 16 серп 2017

А ти думаєш людина не маючи грошей на розмитнення чи дороге авто має гроші на покупку квартири? Не взяти з того з кого нема шо взяти

Гість | 09:09, 17 серп 2017

Норму закону поменяют как в США например. Ничего нету? Роботы нету? Мало платят? Мы тебе найдём роботу чувак! Все отработаешь! Думаю тогда сразу все по другому запоют. Вы ж в цивилизацию хотите, а отвечать за свои поступки не хотите. Когнитивный диссонанс какой то.

Sergey | 20:51, 17 серп 2017

Есть статья в уголовном кодексе, называется "Злостное не выполнение решения суда". Так что если не заплатит вполне реально могут открыть уголовное производство

Андрей | 12:11, 17 серп 2017

Во-во, а то привыкли только п....от, а отвечать за это не хотят!

Віталій | 12:45, 17 серп 2017

В США кемри 2009 р.в. коштує 2000 у.е.. Тобі ще шось про США розказати?

Гость | 15:06, 17 серп 2017

Норми хочеш США? А зарплати в США озвучити не хочеш? 5-10тис у о в місяць!!! 3 тис парковщик має в місяць.Так відповідай за свої слова

Гость | 17:28, 17 серп 2017

на западе и сша все правильно там все для народа а у нас ничего небыло и не будет и виной всему -- УКРАИНЦЫ

Гость | 06:47, 18 серп 2017

За заумными словами просматривается тупорылое существо

Гость | 11:53, 16 серп 2017

Если штраф то уже на имя - бросай не бросай, а заплатить придется.

Гость | 09:41, 17 серп 2017

ЕСЛИ ТЫ НАГНУТЫЙ ,ТО ПЛАТИ

Гость | 17:31, 17 серп 2017

если ты честный и порядочный то надо платить а то хуже будет а если идиот то не плати

Гость | 18:31, 17 серп 2017

А ТО ХУЖЕ БУДЕТ - МЫШЬ СЕРАЯ

Гость | 13:41, 19 серп 2017

Якому депутату йдуть ті гроші що ти заплатив думав !

Гость | 13:45, 19 серп 2017

Хто за ті закони так бориться . Дай відповіді. .. То ти думаєш щоб тобі легше стане чи їм більше ...

Док | 14:36, 19 серп 2017

Сформульовуй свою думку чітко,хто бореться?ЗА які закони? КОму їм? ! З школи вигнали ?

Гость | 12:33, 16 серп 2017

Нехай здешевлюють офіційну розтаможку і тоді ніхто не буде їздити на євробляхах

Андрей | 13:03, 16 серп 2017

+1

Гость | 17:52, 16 серп 2017

Это верно!

Гість | 00:14, 17 серп 2017

+

Гість | 09:55, 17 серп 2017

+

Гость | 17:32, 17 серп 2017

хорошая идея по растаможке Володи Парасюка так дурной народ не поддержал

Гість | 13:07, 16 серп 2017

Зараз "накосять",а після можливо і розмитнення здешевлять)))

Гость | 17:34, 17 серп 2017

если народ подымется все зделают власти для здешевления растаможки а если будут молчать все так и останется а то еще и увеличут

Гість | 14:16, 16 серп 2017

Підтримую! Люди свідомо купляли і знали ризики!

Гость | 21:26, 16 серп 2017

Покупайте тазики за 4к. $ умный человек купит мерседес за 3к.$

Гість | 14:20, 16 серп 2017

Еврономера стали поперек горла порошенку та його друзям які мають зв'язок з імпортом нових (китайських, корейських)авто в Україну.

Гість | 00:15, 17 серп 2017

+

Гість | 08:59, 17 серп 2017

Совершенно верно ,и в этом сыр- бор . 6 СЕНТЯБРЯ ВСЕ К ВЕРХОВНОЙ РАДЕ ,сражатся за справедливую европейскую растаможку !

Гость | 17:37, 17 серп 2017

и ты думаешь кто придет...несколько сот из 43 миллионов....разве это активность....народ у нас поганый если б кто то а я отсижусь

Гость | 18:34, 17 серп 2017

НОРМАЛЬНЫЙ У НАС НАРОД И ПРИДУТ И ПРИЕДУТ ,А тебя ТАМ ТОЧНО НЕ БУДЕТ

Гость | 14:23, 16 серп 2017

Ситуація, коли сорокамільйонний народ "у центрі Європи" загнаний кількома виводками ненажерливих глитаїв у глухий кут бідності, але змушений тими ж потворами (порошенки, васадзе та ін.) купувати вживані авто за найвищими в Європі чи й у світі цінами, є феноменальною. Кілька років тому вони пішли й далі: тепер найдешевшу категорію авто, взагалі, неможливо завезти в Україну (бо, на відміну від сорокарічних "жигулів" і "москвичів", 10-річні Мерседеси й БМВ псують тут екологію...).

Гость | 15:22, 16 серп 2017

Меня всегда удивляли адепты евро номеров. Только они могут в одном абзаце говорить про "загнаний народ", зарплты по 3000 гривен и BMW/Audi/Mercedes. Господа, дешевые авто и дешевые понты - вещи разные. Вы уж определитесь.

Гість | 00:15, 17 серп 2017

+

Гість | 22:51, 17 серп 2017

+1. золотые слова)

Гість | 13:36, 20 серп 2017

++++

Гость | 12:50, 22 серп 2017

++++++++++

Гость | 16:56, 16 серп 2017

В партии полезных идиотов порха,обьявляем вас самым главным полезным идиотом.

Док | 23:13, 16 серп 2017

Ну от я хочу купити авто бмв 2008 року в Європі за свої бабки з яких я заплатив податок .Ти мені це маєш заборонити чи хто?! Їздиш на велосипеді так прапор тобі в руки мені і бмв норм. Чому я ще маю комусь податки платити?!

Гость | 23:39, 16 серп 2017

У мене зп не 3тис грн але я не маю анінайменшого бажання переплачувати втридорого за авто.Я своїми руками заробив свої кошти і купляю ауді-бмв-мерседес,а якщо тебе жаба дусить так іди на роботу і зароби хочаб на старе бмв на бляхах.Чому я маю купляти ланос за 10тис новий а не старий мерседес? Бо ти так вирішив?! А ти хто такий?! Що ти в цьому житі добився окрім ржавого корита?!

Гість | 09:03, 17 серп 2017

О чем шепчешь петькосос

Олег | 16:44, 17 серп 2017

+++

Гость | 22:03, 21 серп 2017

+

Гость | 14:20, 26 серп 2017

+++

Гість | 14:19, 18 серп 2017

+1

Гость | 12:51, 22 серп 2017

+

Гість | 10:17, 06 вер 2017

Зверніть увагу, що в Європі за це авто, Ви будете платити немлабенькі податки. В тому числі - екологічні. Тому тами смердючий дизель такий дешевий!)))

Гость | 14:27, 16 серп 2017

Обідно, що серед нас виявилось стільки холуїв із тяжкими холодними жабами на серці чи й замість нього і зменшеними мізками. "Я платив, то нехай і вони платять" - це девіз, слоган і гасло сучасного українського Жлоба й Холуя. Це їхні посіпаки, тому й трактувати їх слід як союзників теперішніх "панів". Як ми знаємо, не кожен офіцер чи вчитель може зібрати за життя на авто за українськими цінами.

Гость | 20:54, 16 серп 2017

Брехня Жлобы и Холуи это те кто хочет быть умнее других...и учителя и офицеры здесь не причем..Бляхи за пределы УКРАИНЫ или 426 тыс в КАЗНУ государства..

Гість | 00:14, 17 серп 2017

+

Гость | 12:18, 17 серп 2017

Только не надо сказки попугая Кеши рассказывать про халуев и прочих, есть закон , в то что особо хитрые живут на 2 паспорта и контрабасом возят все с Польш всяких, а потом говорят про ЗП в 3000 грн...плати по 70 евро страховки в месяц как в Европе , если хочешь ездить за 3000 евро и делов то

Олег | 16:46, 17 серп 2017

+

Гість | 09:09, 17 серп 2017

С порохоботом спорить бесполезно ,он цепной пес на подкормке. Саакашвили и другие честные люди .вытравят етих клопов . И мы им поможем .

Гість | 10:13, 17 серп 2017

100%

Віталій | 12:50, 17 серп 2017

Х..й в казну!!! Держава за останні роки палець об палець не вдарила щоб щось покращити. Чи ти думає за ці штрафи дороги зроблять? Чи пенсію піднімлять? Вкрадуть же їх і так

Олег | 16:45, 17 серп 2017

=

Гість | 07:50, 18 серп 2017

Браток.Я ищу авто более пол года в Украине до 5 000 и поверь в основном одни корыта в Киеве за эти деньги,за те же деньги в Европе открываются совсем другие возможности.Ты себя относишься к лоху???

Володимир | 10:00, 21 серп 2017

+

Док | 17:07, 22 серп 2017

СОГЛАСЕН!!!!!!!!!!

Гость | 13:50, 22 серп 2017

1000%

Гость | 12:53, 22 серп 2017

+700%

Гость | 14:22, 26 серп 2017

казна это - кодло из верхушки и депутатов ,вот они 26 лет ею пользуются

Гость | 13:49, 22 серп 2017

+++

Гость | 14:28, 16 серп 2017

Не виключено, що, з огляду на найвищу автомобільну (та іншу) інтегрованість із Заходом саме західних регіонів України, якраз там, якщо є лідери й громадянський актив, громадяни можуть вдатися до актів непокори (блокування держустанов, автотрас тощо), протестних рухів та "оптимізації місцевого самоврядування". У разі такого "повороту", їх могли б підтримати й інші регіони. Вимога - євроінтеграція не лише в цінах за комуналку, але й цінах на засоби пересування. Хоча владу глитаїв давно вже пора не переконувати, щоб дозволили авто купити, а, просто, валити.

Гість | 00:16, 17 серп 2017

+

Гость | 17:45, 17 серп 2017

целиком и полностью поддерживаю...вот если б таких как мы былдо больше дело б пошло

Гість | 21:33, 18 серп 2017

+

Гість | 14:46, 16 серп 2017

плюсую, купили корита в обхід закону тепер плакають шо його хочуть покарати. Логічно... хоча яка логіка в голові бляховода?))

Гость | 17:52, 16 серп 2017

Ты называешь "корытами" немецкие машины 95-2005г.в? Выйди на улицу и оглянись, люди еще на москвичах ездят! А машин таких годов у нас и на укр. рег. куча. Потому как отечественный автопром еще лет 30 не дойдет до полного фарша, в авто 90-х!

Гость | 21:27, 16 серп 2017

Лучше купить корыто-ваз в двое дороже?)

Гость | 18:39, 17 серп 2017

ЯКОГО ЗАКОНУ -НЕДОУМОК, ЩО БАРИГИ ПРИДУМАЛИ,ТАКИ ЯК ПОРОХ ,ЩОБ З ТЕБЕ ПЯТЬ ШКУР ЗНЯТИ,

Док | 17:10, 22 серп 2017

100%%% Вообще хитрожопые

Гость | 21:28, 16 серп 2017

+

Гість | 00:14, 17 серп 2017

+

Гість | 09:14, 17 серп 2017

6 сентября акция у ВР - ЗА СПРАВЕДЛИВУЮ РАСТАМОЖКУ . Вот порохоботы .васадзесосы и другая шваль активизируется . Не обращайте внимания .

Гость | 15:16, 16 серп 2017

я дивуюся українці що внатурі ідіоти ???? пару олігархів тримають в заручниках всю країну....авто чуть не найдорожщі в цілому світі!!!!зарплата рівня ГАБОНУ....ПРИДУМАЛИ ДЛЯ ІДІОТІВ євро 5.....а інші пишуть я купив і переплатив васадзе і ко.. хай інш так само---українська підла натура????

Гість | 00:17, 17 серп 2017

+

Гость | 09:47, 17 серп 2017

УКРАИНЦЫ НАЦИЯ ГЕРОЕВ ,ТОЛЬКО ДОВЕРЧИВЫЕ СЛИШКОМ ,А ПОДЛЫЕ КРЫСЫ - ВОРЬЕ И БАРЫГИ ,ЭТИМ ПОЛЬЗУЮТСЯ

Гость | 15:35, 16 серп 2017

"Я платив, то нехай і вони платять"

Гость | 16:59, 16 серп 2017

платили бо незнали що їх розвели як котят...

Гость | 15:36, 16 серп 2017

ето Вам не бандит витя

Гость | 15:46, 16 серп 2017

Вот же боты продажные,скачите,свидоми))) я езжу на бляхах,и представьте,не нарушаю ПДД. Да,да,бывает и так!!! продал старый уваленный пассат Б3 и купил себе БМВ на 10 лет младше(и ,представляете,по технике в идеальном состоянии!!!),ребята на подъемник подняли долго смотрели-вердикт замена тормозных колодок... Там,в отличии от нас,есть обязательное ТО,и его за взятку не пройдешь,там за машиной смотреть надо!!!

Гость | 15:52, 16 серп 2017

все правльно ТО,и его за взятку не пройдешь

Док | 17:11, 22 серп 2017

да все там проходят за пару злотых

Гость | 19:37, 25 серп 2017

Дико плюсую

Гость | 16:17, 16 серп 2017

Чого в хахла не забереш то пантив дішових пантив ,зараз поговорка є що найстрашніше на дорозі , це беха н лабусах!!!

Гость | 16:42, 16 серп 2017

Бред сивой кобылы.Найдите хотябы одного кто заплатил эти деньги.

Гість | 09:16, 17 серп 2017

да нет таких ,снова пугают ,

Гость | 18:00, 16 серп 2017

мудло, в європі поляк платить за розтаможку 500 євро, а в нас 300% вартості авто.

Гость | 13:00, 22 серп 2017

+++

Гость | 18:20, 16 серп 2017

зделай расстаможку как у ПОЛЬШЕ-МОЛДОВЕ-ГРУЗИЯ И ВСЕ РЕШЕНО НО в украине все не как у людей.

Гість | 00:19, 17 серп 2017

+

Гость | 18:45, 17 серп 2017

ДОКОЛИ КУЧМОШНИКАМ С ПОРОХАМИ И АХМЕТКАМИ РУЛИТЬ ПОЗВОЛИМ ,ДО ТЕХ ПОР И ТАМОЖКА БУДЕТ НЕ КАК У ЛЮДЕЙ И ТАРИФЫ НА ГАЗ И ЭЛЕКТРИКУ

Гість | 20:29, 16 серп 2017

Если авто не является моей собственностью,каким Макаром я должен за нее платить 300%.8500 да,так как пересекающий я и это моя вина.17000-ищите верблюда завершено авто.

Гість | 09:02, 17 серп 2017

Что только доказывает что у вас бляшатников мерзкая, гнилая сущность...

Олег | 17:27, 17 серп 2017

+

Док | 17:12, 22 серп 2017

++

Гість | 20:40, 16 серп 2017

Сидит морда на потоке с растоможки и клацает себе милиончики в стане не дорог не доходов,когда бляд..и нажрутся, дайте людям растоможку как в польше или Литве.

Гость | 17:52, 17 серп 2017

надо ситуацию реально в свои руки брать а не п......ть

Гість | 20:52, 16 серп 2017

народ о чем вы тут говорите,там воруют официально на потоках сидят,какие то растоможки в стране без дорог и без доходов -придумывают,ездите спокойно,а иначе дороги перекрывать этими машинами,будет человеческая растоможка хотябы как в Литве можно будет и заплатить.

Гість | 09:17, 17 серп 2017

100 проц

Гость | 17:54, 17 серп 2017

так у нас такой народ что б кто то шол на барикады а я отсижусь

Петро | 21:11, 16 серп 2017

В ситуції з єврономерами держава показує свою імпотентність і неспроможність навести порядок. Діло не в "жабі", як тут пишуть адепти халявних корит, а втому, що ці машини реально багатьох задрали своєю хамовитою і наглою поведінкою на дорозі, тим , що власники цих відер не за ними не дивляться, за ТС авто. Ваші дізеля 15-ти річні закоптили вже пів України, кадите як кадет 88-го року. Неможливо за вами їхати, а коли береш на обгін, то дятел-коптильщик починає тиснути масло зі всіх щілин , але не дасть обігнати. А от чомусь старі жигулі, на які ви часто посилаєтесь не коптять і їздять адекватно по дорогах . Чому? Ви подивіться як ви з ментами розмовляєте! Ще і хвалитеся цим на сторінці АЕС. Та то встидно вам би було таке відео в паблік кидати.ю бо розмовляєте ви як справжня бикота. Нагла і хамовита, яка "крута" тільки тому.ю що під"їхало ще 3-4 машини ваших. Реальна гопота. А свій "пакет документів для легальної їзди" можете в клозете собі поставити на чорний день. І вивчіть на кінець відповідні статті митного кодексу, бо у вас легальне перебування ТЗ на митній території України протягом року, а не ви мєете законне право ним керувати на цій території. Ви порушили закон відколи верблюд перегнаав тачку і встав з-за керма і потрунькав пішим в свою Молдавію.Не тупіть.

Гость | 21:58, 16 серп 2017

"Я платив, то нехай і вони платять" - це девіз, слоган і гасло сучасного українського Жлоба й Холуя. ТИ ХОЛУЙ

Олег | 17:28, 17 серп 2017

+

Володимир | 10:28, 21 серп 2017

++++++++++++++

Док | 17:20, 22 серп 2017

100% прав

гость | 17:20, 22 серп 2017

+

Гость | 12:40, 25 серп 2017

правильно пусть платят...

десперадо | 22:40, 16 серп 2017

а ти бик дебілоїдний на євробляхах. Не тільки за рульом свого відра польского , а і в інтернті і в житті, судячи з усього, також.

Гість | 09:21, 17 серп 2017

не холуй -, а холуище безмозгле

Гость | 13:54, 22 серп 2017

деспераду вдули ззаду

десперадо | 22:41, 16 серп 2017

мало. за 200 не рипаюсь. 1к дали.

Док | 23:34, 16 серп 2017

Він говорить свою думку,проплачених здалеку видно )

Док | 23:11, 16 серп 2017

А Україна це хіба не Європа? Що в Європі добре то в Україні зле?!

Гість | 23:12, 16 серп 2017

Рассказывать, что на евробляхах ездят, только молодые и наглые люди, не правильно. Как на украинских так и на евробляхах ездят все верствы населения. Так что не стоит молоть чушь.

Гість | 23:18, 16 серп 2017

Интелект тебе не позволяет понять!!!

Док | 23:24, 16 серп 2017

Анатолій ,якось так.Штраф 300% від суми якої немає=0. Авто старше 2010 розмитнити нереально значить і суми немає

Док | 23:26, 16 серп 2017

десперадо,і БМв заборонит на укр номерах і нові інфініті так як батьки понакупляють дітям авто по 50тис уо а вони гордяться бо матьорі і круті.Їздять бухові.Правильно чи ні? ! Чи закони тільки для бідних?!

Док | 23:29, 16 серп 2017

Да тут більшість на то готові тільки шоб їх не рухали.Ти думаєш тут бариги кричать про нагнутиі т д вони 6 вересня приїдуть і скажжуть то в очі комусь?! Я їзджу на укр номерах але за легалізацію блях!

Док | 23:30, 16 серп 2017

Клоунада.А нові авто то не бізнес ??? ТО благочиність?! ТИ хоч думаєш перед тим як писати?! В нас гранту васадзе офіційно продає а ти тут про бляхи ікаєщ щось?!!!!

Док | 23:33, 16 серп 2017

десперадо ,я б хотів з тобою зустрітись і показати стан авто на укрн номерах який хлам їздить,їх також не ремонтують,ТУт не питання автомобіля і номерів а людини яка купляє авто

Гість | 09:24, 17 серп 2017

Можеш зустритися з ним у офисах Шимкива ,там порохоботив вирощують .

Гість | 00:01, 17 серп 2017

А у тебе дядя, мабуть пенсія дуууже велика! Не переживай, скоро тебе теж жарити будуть.. Стакан молока і пів булки купиш а решту віддаси за комуналку, таку як у Європі. Довоооольний будеш ге????!!!!

Гість | 00:18, 17 серп 2017

+

Гість | 00:41, 17 серп 2017

А самое главное никто и не написал. Это ДТП и страховка.

Гость | 15:09, 17 серп 2017

Страховка українська,що дальше?!

Гість | 00:59, 17 серп 2017

Дак ти чмо знав би що в європі розмитнити авто коштує 500? причому як хто їздить гівна і на наших номерах повно.!!!

Андрій | 01:29, 17 серп 2017

Іпати тебе буде твій драндулєт 30-річний. А якщо ні, то розкажи тут де ти назбирав на розмитнене нормальне авто, ху#лан

Гість | 10:25, 17 серп 2017

як в тому прислів`ї -"чтого ми бідні бо дурні ., чтого дурні бо бідні" всі "бляхери" до одного знають, що порушують принаймні здогадуються так точно, але ж сусід купив собі бмв, а я чим гірший, дарма, що - це бмв в більшості випадків розвалиться вже через місяць і не доїде назад на кордон навіть, а як на них ви будете проходити технічний контроль який скоро введуть згідно Евродерективи, всі ці машини з технічними недоліками ... бляхери коли ви вже порозумнієте ?

Гість | 10:44, 19 серп 2017

А ще приймуть закон шоб за повітря платити!!! Ну коли ж ти почнеш не тільки їсти головою а думати .хоч деколи

Гість | 20:43, 19 серп 2017

ти про що говориш розвалится авто що їхало по евродорогах на евротопливі. А відро тобі всунуть тільки в україні. Який далекий ти від реальності.

Гість | 20:44, 19 серп 2017

Ти хоч розумієш шо там авто проходить техогляд в рік в два і для нього це непроблема бо його підтримують.

Гость | 13:12, 22 серп 2017

++++++++

Гость | 11:05, 17 серп 2017

+

Петро | 11:09, 17 серп 2017

Док, я не проти , щоб люди мали здатність купити авто за копійки і не розмитнювали їх. Я навпаки тільки за якщо лишній раз є можливість намахати нашу любиму державу, бо вона нас намахує всю трасу. Я за то, щоб вони за ними дивилися і нормально себе поводили на дорозі, щоб несли відповідальність за свої вчинки, а не тупо тікали з машини після того як покалічили двох ментів (просто задумайтесь що таке роздроблений таз) , чи розфігачили 4 машини в Києві. І ні в першому, ні в другому випадку їх не знайшли. Щоб нормально ставилися до тих же ментів на дорозі, а не пресували худого лєтьоху , який один стоїть проти 4-ох бугаїв, а потім ще цим вихвалялись. Чи як голова львівського крила АЕС, хвалився що "вони попустили екіпаж який його тормознув" і він скликав бригаду з польских блях і менти втікли. І вкінці каже, що це "беспредєл". А мені здається що безпредєл якраз те, що роблять такі чуваки, бо вони створюють хаос і анархію. Потрібен порядок і правила гри і нести відповідальність за свої вчинки. Я не кажу , що всі бики на бляхах їздять і що всі бляхи - відра вбиті. Це ж логічно. Просто склалось таке враження про БІЛЬШІСТЬ за два роки цієї тєми на дорогах . Думаю, це пов"язано з молодим віком власників таких авто, який деколи не дотягує і до 20-ти років, а просто "бахурі дорвалися до бехи".

Гость | 11:24, 17 серп 2017

desperado ТИ ПРАВ НА ВСІ 100% Красавчік!

Док | 16:39, 17 серп 2017

Ти говориш так як є,деякі вчинки АЄС також дратують але вони в більшості пропонують і добиваються покращення для простих людей! Не сидять на місці а активно добиваються своєї цілі! Про малоліток тут ситуація не в номерах а в водію,чи він на бляхах чи на новому х5,чи на ланосі.Покатайся по Європі-там люди не такі анресивні як в нас.в нас повбивати готові один одного за пачку сірників.А бляхи потрібно легалізквати щоб людина знала що при дтп вже не втече

Олег | 17:32, 17 серп 2017

100%

Гость | 18:11, 17 серп 2017

ты не совсем прав менты таких бляхарей и пидприемцив еще и не трогают а простого сельского водилу тазика накажут на все сто

Гость | 13:16, 22 серп 2017

Так хай сделают ТО для таких машин и берут ту пошлину. Хай обустроят себе электронный реестр всех авто "блях" вот и все.

Гость | 11:10, 17 серп 2017

ХА-ха-ха. Бляхарі зашуршали, напевно заплювали всі монітори доказуючі що вони праві! Л*ХІ!

Док | 13:24, 18 серп 2017

От дивлюсь на людей які купили 3 роки тому лечеті за 10тис у о на номерах а зараз по 5-6 продають і дивлюсь на власника е39 на бляхах який купив її 3роки тому за 3тис уо і цього року продасть її за 3 тис уо і думаю а хто ЛОХ ?!

Петро | 13:35, 20 серп 2017

Док, к-ть тих за кого ти питаєш і їх перепис написано в статті. Стоит ли игра свечь? Чи ти думаєш махатися з виконавчою до кінця життя - велике задоволення? Все впирається в бажання держави - захочуть - масово прикриють лавочку як під кінець дев"яностих. І тоді на шротах ці корчі будуть брати по 300 баксів цілими при ринковій ціні одного мотора з навісним в 900 баксів.І будуть здавати, бо інший вихід - лишити курам як курник. А так хоч на сигарети буде. А за демпіг цін на наші власні авто (як в випадку з лачетті) треба "подякувати" не тільки курсу і віті, але і "бляхарам".

Гость | 11:33, 17 серп 2017

Ездил я на ваз 21111, продал это гавно и купил себе ауди А8 на литовских номерах, радости моей нет границ, я теперь понял что за ту же сумму можно ездить на автомобиле а не на куске жилеза... и добавлю от себя, зделали бы доступную расстаможку, я бы срадостью все узаконил и расстаможил. Нет у меня денег на новое авто как и у 60ти процентов Украинцев, вот и кручусь как могу...

Гость | 11:47, 17 серп 2017

Що це за А8 за 4000у.е.? Як один колега сказав на цих машинах масла зверху більше ніж в моторі!

Гость | 12:51, 17 серп 2017

А8 2001го гда 3.3 турбо дизель, полный привод, алюминиевый кузов и тд.... она мне вышла в 4500уе. Состояние просто супер. Накатал на ней уже 16 000км и поменял только масло... люди хватит ездить на зазах и вазах!!!

Гость | 13:33, 17 серп 2017

пропоную знищувать авто на єврономерах

Влад | 21:02, 17 серп 2017

Уже готов проэкт !

Гость | 13:24, 18 серп 2017

Пропоную подарувати тобі блок презервативів,,,,

Гость | 09:34, 23 серп 2017

ні краще каструвати

Гість | 16:55, 17 серп 2017

Знаєш ціну на заміну ремнів і роліків, помпи на А 8. Я за адекватне розмитнення,щоб все було прозоро і машина була МОЯ!!! А не х.й зна кого

Гість | 17:38, 17 серп 2017

Які ролікі, які ремні? Вони думають що іномарка то вічна машина і їздять поки двигун не вклинить або колесо не відвалиться.

Гость | 18:51, 17 серп 2017

ТОЧНО ОТВАЛИТЬСЯ ,НЕ БЕРИ А8 - БЕРИ ВАЗ 2101

Гість | 17:02, 17 серп 2017

Думаю шо чогось таки добємся, але після того як вздрючать пару тисяч власників авто на pl ,lt. І дадуть умову 50/50. По тарифу перебування .

Гість | 17:34, 17 серп 2017

Треба боротися за відміну розтаможки а не за легалізацію лівакової схеми, це те саме коли крадуть бурштин і кажуть легалізуйте. Більшість людей ненавидить бляхарів не через те що когось там якась жаба давить, а через те що вони себе ведуть на дороз і в житті як худоба (в більшості випадків так і є).

Гость | 19:00, 17 серп 2017

ТЫ ВСЕ "ВЫПАДКИ" ОБЬЯЗАТЕЛЬНО ЗАПИСЫВАЙ У СПЕЦИАЛЬНЫЙ БЛОКНОТ ,НАГРАДА ТЕБЯ ЖДЕТ -"САМЫЙ НАБЛЮДАТЕЛЬНЫЙ СЕКСОТ РАЙОНА"

Гість | 20:50, 19 серп 2017

А чому тебе не дратує їзда депутатів їх синків, які нагліють як хочать

Ллл | 20:15, 17 серп 2017

Я за легализацию иностр.авто,и со спокойной душой платить будем,мы пригнали авто по доверенности на Украине не купили бы никогда ,а машина нужна ребёнка возить в школу ,чисто для семейных нужд,поддерживаем легализацию,пусть все будет доступно и законно.

Гость | 21:53, 17 серп 2017

Народ устал ездить на старых ведрах, 80х годов, где из безопасности, есть только иконки на торпедо, мы хотим ездить на нормальных машинах, за нормальные деньги. А цены в нашей стране на иномарки настолько огромные, что аж смешно, по соотношению с уровнем жизни среднестатестичиского украинца...

Гість | 23:31, 17 серп 2017

Вітьок, ти де? Хочу долар по 8,30бензин по 6.00...ну і так дальше.

Гість | 12:51, 18 серп 2017

тоді бензин був по 12 :) а не по 6

Гость | 08:43, 18 серп 2017

Богу, Богово, а кесарю- кесарево. Налоги надо платить, не должны дети в интернатах страдать, недоедать из- за неплательщиков налогов, недолжны инвалиды, которые жизни ложились и кровь свою лили страдать из-за неплательщиков, старики роются в урнах, потому- что вы не хотите платить налоги. У вас просто совести нет. Хотите снижения налогов - устраивайте акции, но не воруйте. А вы просто воры, которые воруют последние копейки у обездоленных людей. У вас есть 3000-4000 долларов, а у обворованных вами нет ничего и бюджет пустой и негде взять. Вы скажете:" все воруют!!!" Так начните с себя и перестаньте воровать, а остальные " все" за себя ответят- так говорит Библия и жизнь это неоднократно доказывала и доказывает. Сначала верните себе совесть, а потом что-то говорите!

Гість | 12:53, 18 серп 2017

Всі крадуть і дивуються чому люди при владі крадуть.

Док | 13:27, 18 серп 2017

Стоп стоп,а хто вкрав? Я працюю ПП і плачу податок за себе і працівників,за комуналку і пенсійний фонд,З якого переляку я ще з зароблених грошей маю податок на податок платити?

Олександр | 16:34, 18 серп 2017

ахахахах.! вот развеселили, особенно про детей. я то думаю, зачем насирову денег столько, так вот оно что, нуждающимся раздать

Гость | 13:50, 22 серп 2017

О каком налоге вы говорите тот что в бензьне заложен уже давно или о каком?

Гость | 13:52, 18 серп 2017

З того переляку, що в цілому світі так платять. А крадуть всі люди в Україні. Починаючи від хабарів закінчуючи комуналкою.

Док | 10:48, 19 серп 2017

ДЕ в цілому світі платять 5тис є за розмитнення автомобіля вартістю 1000є ?! В Японії ?! Миж європа.хіба ні?! ДЕ ще 10тирічне БМВ в європі коштує 15-20тис уо ?!

Гість | 12:53, 20 серп 2017

В Сінгапурі подивись.

Петро | 13:15, 20 серп 2017

В Сінгапурі подивись.

Док | 17:36, 22 серп 2017

А відколи Сінгапур то цілий світ ?! Ще Кубу приплетіть сюди. Мито в Європі скільки ? ЧОму ви рівняєтесь до гіршого? Невже ви себе настільки неповажаєте що не бажаєте собі кращого життя?

Гость | 10:07, 18 серп 2017

ТЫ НЕ К ТЕМ ОБРАЩАЕШЬСЯ БОГОЛЮБ ,ВОРУЮТ ТЕ КТО СЕЙЧАС У ВЛАСТИ,И НАЛОГИ ОНИ НЕ ПЛАТЯТ , И ДЕНЬГАМИ НАЛОГОПЛАТЕЛЬЩИКОВ РАСПОРЯЖАЮТСЯ ПОКУПАЯ СЕБЕ КВАРТИРЫ В ЛОНДОНЕ ,КАК НАСИРОВ. "у вас есть 3000 -4000 лолларов " ТАК ,ЧТО ИХ ПОРОШЕНКУ С ВАСАДЗЕ ОТДАТЬ ,А ОНИ ИХ В ИНТЕРНАТ ДЕТЯМ ПЕРЕДАДУТ .ИЛИ ТЫ ИЗВЕНИ ДУРАК ИЛИ МОЗГИ ПУДРИШ .

Гість | 12:54, 18 серп 2017

Навчись користувати клавіатурою, а потім пиши коментарі.

Гість | 15:36, 18 серп 2017

Сколько здесь троллей повылазило с заказными коментами в поддержку штрафов за еврономера. Накпзывать по закону должны не водителя, А того кто передал ему управление автомобилем. Не пишите бред заказной, народ уже не ведётся ))

петр | 21:42, 18 серп 2017

+

Гість | 12:58, 20 серп 2017

від того , що ти смайликів понаставляв для самозаспокоєння за своє польське відро тобі легше не стане.Є рішення вищого адмін. суду, а для митників і ментів це як прямий наказ до дії і на нього вони тепер будуть ссилатись завжди при застосуванні адмін.штрафу. молдаван - молдаванином, а за ухиляння від сплати податків взмахають як Аль Пачіно - на пів ляма.

Петро | 13:15, 20 серп 2017

від того , що ти смайликів понаставляв для самозаспокоєння за своє польське відро тобі легше не стане.Є рішення вищого адмін. суду, а для митників і ментів це як прямий наказ до дії і на нього вони тепер будуть ссилатись завжди при застосуванні адмін.штрафу. молдаван - молдаванином, а за ухиляння від сплати податків взмахають як Аль Пачіно - на пів ляма.

Гость | 08:36, 19 серп 2017

В нашем многоквартирном доме поймали несколько хитрованов, которые запустили себе отопление на балконы, а платили только за площадь квартиры, в итоге весь дом по счетчику платит за этих воров а они балдеют и за дополнительную площадь не рассчитываются. А зачем, за них же платит весь дом. На дачах несколько десятков хитрожопых мимо счетчиков крадут электроэнергию, а на общем дачном счетчике перерасход на 22тысячи кВт в месяц. Слава Богу поймали и их, так и с бляхами- с моих налогов и многих других еле еле натягивают пенсии по 1000 грн. и инвалидам по 500 грн., а на бляхах тупо воры разъезжают , -говорю и утверждаю на украденных у нашего народа деньгах и все нормально , ещё и жалеть их надо. Заплатите все украденные у Украинцев налоги и на здоровье катайтесь. А насчёт"ботов" и прочих оскорблений - это проще всего, когда знаешь , что не прав - оскорбить. Реально надо строить свою страну, а не мелким воровством налогов устраивать свою никчемную жизнь в ущерб народу Украины.

Гость | 10:42, 19 серп 2017

Ну вот -бот признался что его оскорбили,и опять перевел стрелки на людей с еврономерами ,и опять забыл сказать ,что основные деньги от налогов ворует власть ,еще на таможне . И что рыба гниет с головы . Ты умник сначала к Пете обратись по поводу панамских офшоров, и к другим олигархам -там твои налоги . Бот сраный

Док | 10:52, 19 серп 2017

Друже ти мені краще розкажи куди ділись податки котрі наші діди платили? От взяли і пропали! І ніхто за це не відповів! Забули і запили.Ти думаєш якщо заплатиш податку 1млн уо в місяць вони на пенсії підуть? Хочеш допомогти пенсіонерам? ТАк думаю посусідству їх в тебе достатньо і я з 100% скажу що ти навіть буханки хліба їм не купив а тут розпинаєшся і сорочку на собі рвеш.Тьфу на таких як ти

Гость | 08:42, 19 серп 2017

Говоришь "Насиров ворует, Петруха ворует депутаты воруют!!!" А ты если б туда попал, не стал бы воровать? " конечнонет!" Я ж хороший! Судя по тому , как ты в мелочах уже проворовался( украл налоги на своей бляхе), воровал бы и ты и поэтому нехер трындеть , что ты такой честный а Петя вор. Ты с Петей в одной обойме и такой же вор, разве только помелочней

Док | 10:54, 19 серп 2017

Ну і до чого ти це написав? Пропонуєш розмитнити бляхи? ДАвай до тебе прижену пежо 107 2009 року розмитнеш мені його? Фіга! Тож шрот а не авто! Його розмитнити нереально!!! Тому перед тим як писати дурниці гуглом скористуйся!

Гість | 09:16, 19 серп 2017

Вдумайтесь в этот бред,каким образом мне выпишут штраф,если машина ввезена на год нерезидентом!? Очередная шняга. Каким боком я к этой машине,если я на ней границу не пересекал,а до неуплаты штрафа нерезидентом и всех остальный санкций и процедур,я откатаю еще не один год и здам на разборку удачно,а потом куплю такую же ввезенную другим нерезидентом)))

Гість | 13:11, 20 серп 2017

Ну якщо це "брєд", то чого ти переживаєш?. Чи чого АЕС так опу рве за розмитнення? Вони опу рвуть , бо знають, що це все нелегально. І хоч рвуть і за нас всіх (за що їм подяка) , але впершу чергу вони рвуть за себе. Як яким боком , якщо ти за кермом? Олень? В користуванні. твоєму. Розумієш? Для особистих чи комерційних цілей - не важливо, але ти нею користуєшся , не важливо - два роки, один день .40 тис. км чи 20 метрів - в твоєму користуванні перебуває авто. І потім свої смайлики будеш судді ліпити, коли тобі впаяють ухиляння від сплати податків, заодно розкажеш йому про "брєд" і "заказних тролів на авторіа":)

Петро | 13:16, 20 серп 2017

Ну якщо це "брєд", то чого ти переживаєш?. Чи чого АЕС так опу рве за розмитнення? Вони опу рвуть , бо знають, що це все нелегально. І хоч рвуть і за нас всіх (за що їм подяка) , але впершу чергу вони рвуть за себе. Як яким боком , якщо ти за кермом? Олень? В користуванні. твоєму. Розумієш? Для особистих чи комерційних цілей - не важливо, але ти нею користуєшся , не важливо - два роки, один день .40 тис. км чи 20 метрів - в твоєму користуванні перебуває авто. І потім свої смайлики будеш судді ліпити, коли тобі впаяють ухиляння від сплати податків, заодно розкажеш йому про "брєд" і "заказних тролів на авторіа":)

Док | 10:16, 22 серп 2017

Я так і не зрозумів в Ярошевича мерс на наших номерах?

Гость | 09:20, 19 серп 2017

То всi крадуть. I нiчего не трапиця з тими iнвалiдами, всеодно стIльёт скiльки Насiров I другI крадуть, я I всI хто iзлить на бляхах не вкрадемо

Гость | 12:26, 19 серп 2017

ЛЮДИ У КОТОРЫХ ЕВРОНОМЕРА , а также ГО "АВТОЕВРОСИЛА"- ЗА СПРАВЕДЛИВУЮ РАСТАМОЖКУ ( такую ,как в ЛАТВИИ ,ГРУЗИИ ,ПОЛЬШЕ и т .д. - И НЕ НАДО ТРЕНДЕТЬ ЧТО БЕЗПОШЛИННО - МАНИПУЛЯЦИЯ ПОРОХОБОТОВ . А учитывая ,что украинцы сегодня самые бедные в Европе,и если взять опыт польских реформ (КОГДА У НИХ ПЕРВЫЕ ГОДЫ ЗАВОЗИЛИСЬ АВТО ИЗ ГЕРМАНИИ БЕЗПОШЛИННО), - тогда и для украинцев это было бы справедливо.

Док | 14:41, 19 серп 2017

Знаєш що мене саме більше бісить в деяких коментарях ?! Коли людина не вміє клавіатурою користуватись! А потім і такаж поведінка криклива за кермом!

Гость | 09:47, 23 серп 2017

гримнись головою в стіну не буде бісити

Гость | 10:45, 21 серп 2017

в Канаде разрешено имортировать 15 летние авто. И ростаможка 12 % от цены авто И правый руль разрешено импортировать и пользоваться .

Гость | 18:39, 21 серп 2017

україна то не канада в нас все для людей

Гость | 11:25, 21 серп 2017

АЕС когда и где собираться на протесты и митинги? Давайте завалим Киев своими авто! Задолбаються эвакуировать!

Гость | 12:03, 21 серп 2017

возле ВР 06,09,17 в 6,00 -начало акции УКРАИНЕ ЕВРОПЕЙСКИЕ ПРАВИЛА РАСТАМОЖКИ

Гость | 17:32, 22 серп 2017

ну кого ты завалишь...так просто потрепаться...НЕ БОЙСЬ САМ ДОМА И ПРОСИДИШЬ...БЛЯХЕР)))

Гость | 17:33, 22 серп 2017

У меня авто на с литвы и мне все равно на ети псевдо митинги...

Док | 17:38, 22 серп 2017

Якщо тобі всерівно то чому тут так активно коменти строчиш?)

Гость | 10:14, 22 серп 2017

в Украине за минималку 2500 грив человек может купить 250 булок самого дешевого хлеба. В европе и Америке за минималку (пусть 1000 дол) человек может купить 1000 булок самого дешевого хлеба. Не пора ли что то делать?

Док | 10:17, 22 серп 2017

Роботу міняти ?! Тебе не хвилює що 90% грошової маси в руках декількох людей ?

Гость | 11:18, 22 серп 2017

Хвилює. Від зміни місця роботи в країні нічого не зміниться.

Док | 13:49, 22 серп 2017

Чому при таких ресурсах землі у Світі люди голодають? Бо немає грошей.Чому відмовляють людям в медичному лікувані ?Бо не має грошей! А чому пенсіонери бідують? Бо немає грошей! А гроші звідки беруться? Самі друкуєм ! Може ми не розумна нація ?!

Гость | 07:05, 23 серп 2017

У нас не Европа а полная .опа

Гость | 09:24, 23 серп 2017

згідний

Гість | 18:10, 25 серп 2017

Бляхи на металлолом. Развелось этих эвророзвалюх и ездят на них как хотят

Гость | 06:03, 26 серп 2017

розвалюха в тебе в башке

Гость | 15:41, 27 серп 2017

ЕСЛИ ЭТО РАЗВАЛЮХИ ,ТАК ПОЧЕМУ ТОЧНО ТАКИЕ ЖЕ У НАС В 5 РАЗ ДОРОЖЕ ? Я ТЕБЯ СПРАШИВАЮ , ПОРОХОБОТОВСКИЙ УШЛЕПОК

Гость | 13:19, 28 серп 2017

Ціни на бу авто тобі хто ставить? Порох? Самі такі ціни ставим і дивуємся чого так дорого.

Гость | 16:15, 27 серп 2017

тачка на бляхах норм тема. стукнул кого-то, сбил не важно тапок в пол и пусть меня догонят лошары.

Гость198 | 16:45, 29 серп 2017

совершенно верно!!! ВЫВОД НАПРАШИВАЕТСЯ САМ...БЛЯХИ ПОД ПРЕСС

Гость | 17:45, 30 серп 2017

Україні ,українські номера!!!!! є закон треба виконувати . ПРО ПОЛЬСКІ БЛЯХИ ЗНАЛИ КОЛИ КУПЛЯЛИ.ТОДІ ДАВАЙТЕ ЗЕКІВ ВИПУСТИМО, ЇХ ТЕЖ БАГАТО!!! УЗАКОНЕМО!!!

Гость | 17:46, 30 серп 2017

і газ по 25 грн. і хай нераби їдуть ляху дупу підтирати

Додати коментар до статті Читати усі коментарі (229)

Каталог автосервісів України

Дивитись всі →

Перевірено людьми