debug 0507 header1
debug 0507 header2
AUTO.RIA
Чи варто зараз купувати «євробляху»? Назад

Чи варто зараз купувати «євробляху»?

Питання, які останнім часом нам ставлять найчастіше.

Звісно, кожному з нас цікаво, коли та який крок варто зробити, щоб насамперед не «програти»: як мінімум — не втратити певної можливості, а як максимум — ще й отримати дохід. З огляду на ситуацію навколо вторинного ринку автомобілів (і, насамперед, машин на «євробляхах»), мало не всіх автовласників цікавить глобальне питання «що буде далі», яке складається з низки дрібніших компонентів. Опираючись на наявну зараз інформацію, спробуємо дати відповіді на запитання наших відвідувачів.

«Розмитнення авто за молдавським сценарієм»: що воно таке?

Чи подешевшають всі вживані авто після «легалізації євроблях»?

Скоріш за все, ні – оскільки сама «легалізація» буде аж ніяк не безкоштовна, а крім податків передбачається ще немало витрат на виїзд-в’їзд нерозмитненою машиною вже у режимі «імпорт». Крім того, поки що невідомо, чи у фінальній версії «податкової амністії» будуть присутні «запобіжники» щодо обмеження на продаж колишніх «євроблях». Такі, як у Законі №1389-VIII (проект №3251), що має обмеження «три одиниці»: одне авто на одну особу, яке не можна продати протягом року (без сплати повного розміру акцизу).

Big Data: яким насправді є український автомобільний ринок

Чи варто зараз продавати авто на українській реєстрації? Адже після «легалізації «євроблях» ціни на вживані машини можуть впасти...

«Податкова амністія» не тотожна поняттю «безкоштовна роздача номерних знаків та техпаспортів». Водії «євроблях» будуть змушені заплатити певні податки в український бюджет, а також понести витрати на виїзд за кордон, зняття авто з обліку в країні реєстрації, можливо, сплатити «відкупне» власнику-іноземцю, страхування тощо. Отже, після легалізації кожне авто, яке раніше було на «чужих» номерах, подорожчає. Наскільки (без врахування супутніх платежів для повторного в’їзду таким ТЗ в режимі «імпорт») – можна дізнатись тут

Скільки може коштувати легалізація «євробляхи»?

Чи варто купувати «євробляху» зараз?

Кожного разу, коли розпочинались перемовини між нардепами та активістами, що представляють інтереси водіїв нерозмитнених авто, з боку представників законодавчої влади називалась певна дата «до». Тобто під «податкову амністію» потраплять лише автомобілі, які вже знаходились в Україні до певного дня. Минулого року таким днем називали 6 вересня (день проведення акції активістами під Верховною Радою), цього року неодноразово звучало «до 1 січня 2018-го». Відповідно, якщо саме так і станеться – всі «пізні євробляхи» мають шанси стати «непрохідними».

«Податкова амністія» для нерозмитнених автомобілів: що далі?

Чи є шанси на «легалізацію» автомобілів старішіх 2000 р.в. та без Євро-3?

Обговорюючи «молдовський сценарій», який планується взяти за основу, нардепи пропонували встановити максимально допустимим 2000 р.в., активісти – застосувати норму Євро-3, яка діє в ЄС з 1999 року. Також лунали пропозиції щодо фіксації «крайнім» 1998 року. Старіші авто під «легалізацію», скоріш за все, не потраплять. Зрештою, чи варто – адже читачі у одному із наших матеріалів самі визначили, який максимальний вік та пробіг автомобіля можна вважати вартим уваги, а який – ні.

Ресурс автомобіля: Який пробіг робить покупку вживаного авто недоцільною?

Чи варто зараз купити кілька «євроблях» щоб потім перепродати?

Справа ризикована, оскільки законопроект про «податкову амністію» існує лише у вигляді ескізного тексту. Далі він потрапить на розгляд у профільні комітети та міністерства, а ще в документ депутати зможуть вносити свої правки, та голосувати за них. Тому не виключено, що принцип «одне авто на одну людину» (або схожий) може бути включений в текст майбутнього закону на якомусь із етапів. Отже, якщо «по амністії» дозволять розмитнити лише один автомобіль, ідея створити автопарк таксі чи просто розпродати всі «екс-євробляхи» може і провалитись.

«Податкова амністія» для авто на іноземній реєстрації: і вкотре, «що далі?»

У мене вже є «євробляха». Я точно зможу її «легалізувати»?

Не точно, оскільки під «податкову амністію» потраплять лише певні категорії автомобілів. Згідно інформації, яка озвучувалась на нещодавніх засіданнях Комітету Верховної Ради з питань податкової та митної політики, насамперед буде встановлено дату «до», тобто «прохідними» стануть авто, які потрапили в Україну до певного числа (імовірно, до 1 січня 2018 року). Також буде встановлене й обмеження по року випуску. Нардепи пропонують зробити максимально допустимим 2000 рік, активісти — 1998-й. У будь-якому випадку, «старіші» значення не називались взагалі.

Окрім цього, передбачається ще ряд проблем: для початку, авто на «бляхах» доведеться вивезти за межі України, в країні реєстрації відшукати юридичного власника (фізичну особу чи фірму), домовитись із ним про оформлення угоди купівлі-продажу, при цьому сподіватись, що власник знайдеться і погодиться підписати документи. Не виключено, що доведеться і заплатити «відкупне».

«Верблюд», «близнюк», «піджак», «по повітрю» та інші терміни, які ви чули, але не знали їхнього справжнього значення

Далі варто сподіватись, що в іноземній службі реєстрації ваш автомобіль не знятий з обліку, наприклад, за непройдений техогляд, відсутність страховки чи несплату дорожнього податку. Якщо весь цей «квест» ви пройдете успішно – заїжджаєте в Україну знову, в режимі «імпорт», не забувши при цьому хоча б копії документів, згідно яких ви розпоряджались машиною раніше. Далі – розмитнення за ставками податків, які будуть прийняті для «податкової амністії». Тут теж передбачається не те щоб «непрохідність», а питання розміру акцизу, який для ТЗ з великим об’ємом двигунів (2,5 – 3 л та більше) може бути досить значним.

Про те, що авто може знаходитись у розшуку, навіть не згадуватимемо: цей момент проясниться ще на кордоні. Також зрозуміло, що для особистого виїзду за кордон треба мати закордонний паспорт, медичне страхування, візу або «біометрику» для країн «безвізу».

Легалізація «євроблях» за молдовським сценарієм – яка думка читачів AUTO.RIA

У мене є «євробляха» але «легалізувати» я її не збираюсь. Що мені загрожує?

Майбутній законопроект, який і має впровадити «податкову амністію» для авто на іноземній реєстрації, містить спеціальний розділ – так званий «чорний ящик». Це розділ, в якому описані всі санкції щодо тих, хто вирішить проігнорувати разову акцію по легалізації нерозмитнених авто або надумає привезти нову «євробляху». Із змістом цього розділу, який вже погоджений активістами та нардепами, можна ознайомитись за цим посиланням. У двох словах – санкції доволі жорсткі, а штрафи чималі.

«Податкова амністія» авто на іноземній реєстрації: «чорний ящик» відкрито

Коли буде вирішено питання щодо «євроблях»?

Питання обговорюється вже не перший рік. Протягом найближчих місяця-двох перспективний вигляд «податкової амністії» став більш зрозумілим: так званий «молдовський сценарій», тобто разова акція із застосуванням знижки у розмірі 70% на акцизний збір. Вже відбулось кілька зустрічей активістів та нардепів, але кінцева крапка у питанні не поставлена – перемовини тривають.

Отже, щойно нардепи та активісти дійдуть згоди, буде створено законопроект, який після розгляду профільними комітетами буде винесено на голосування у ВР. Чи вдасться цьому документу стати законом, отримати підпис Президента і за який час усе згадане буде зроблено – відомо хіба власникам кришталевої кулі… Звісно, питання може бути використане в якості козирної теми для полеміки на виборах будь-якого ґатунку — однак подібні маніпуляції, як свідчить досвід, нечасто дають очікуваний електоратом результат.

Кого під прес? Які авто найчастіше вилучали з експлуатації в Україні у 2017 році

А ще варто розуміти, що поки у Комітеті з питань податкової та митної політики намагаються врегулювати питання «полюбовно», десь у міністерствах чи у командах окремих нардепів може вестись робота по створенню «силового сценарію», який передбачатиме лише «відлов» нерозмитнених машин, нові штрафи та жорсткі санкції. І якщо «силовий сценарій» буде введено раніше «молдовського», питання «євроблях» може вирішитись навіть швидше. Ще й зовсім не так, як це можна передбачити зараз.

Підпишіться на розсилку

Отримуйте першими новини в зручному форматі

Коментарі (45)

Додати коментар до статті
Василий | 09:35, 12 квіт 2018

Если б планировался силовой сценарий отлова таких машин, то его давно б уже запустили, так как перед выборами им такой шум не нужен... Единственный вариант растаможить, и сделать условия для растаможки нормальные, и будет плюс в карму как минимум, остальные варианты они не будут рассматривать, потому что будет шум, а им такой фон перед выборами просто не нужен

Гість | 20:20, 12 квіт 2018

Ударим евробляхами по бездорожью и разгильдяйству! Ура, товарищи!

VALERIY SUGLOBOV | 20:49, 12 квіт 2018

де ви тут таваріщей побачили? . таваріщі, як і здрасьте - за Харьковом живуть... ,а тут добрий день, і колєги.

Гость | 11:46, 13 квіт 2018

Ні. Краще тазіками-вазіками.

Іван | 15:03, 15 квіт 2018

раз так - то тоді : Слава Ісу та КУлєги ))))

Николай | 16:09, 18 квіт 2018

добрый день и коллеги в бендерштате, а тут все верно товарисчь глаголит

Владимир | 12:29, 17 трав 2018

ты сначала свой родной язык выучи, а потом пиши! "Колєги" нет такого слова.

Джон | 23:35, 25 черв 2018

to Владимир Все верно, товарищи на украинском будет - товариші, колеги (не колєги), побратими, друзі.

Петро | 10:03, 12 квіт 2018

Цього разу знову все закінчиться балачками , як в вересні? Чи нарешті приймуть якесь рішення? З однієї сторони , вводять фотофіксацію неправильної парковки, повертають листи щастя. При таких розкладах водії авто на українській реєстрації будуть отримувати штрафи за неправильне паркування/перевищення швидкості, а бляховоди - ні. Тоді вже точно не буде потрібно ніяких законів, бо перші будуть просто пи***ти других на кожному кроці за таку несправедливість. З другої сторони , бляховоди - це як мінімум два ляма електорату і якщо планується "м'ягкий" і халявний сценарій з амністією за пару баксів, то притримають вирішення питання до виборів, якщо ж навпаки "силовий" чи навіть "молдавський" (де однаково треба немало заплатити за розмитнення) то будуть робити зараз, щоб народ трошки "підзабув" своє невдоволення до виборів. Ну і АЄС тільки на словах намагається протестами домовитись зниження розмитнення для всіх автомобілістів, насправді тільки виторговують кращі умови амністії для існуючих блях, тому їх не підтримують автомобілісти на українській реєстрації, скоріше навпаки.

Павел | 10:38, 12 квіт 2018

Скорее всего вопрос решится сам по себе, вынуждены будут тупо легализовать все авто на евробляхах без всяких диких растаможек и процентов, по польскому сценарию. Ибо пока они "рассуждают", "договариваются", автомобилей становится всё больше и больше. У меня в городе (до польской границы 1000 км) таких авто уже 5-7%, за 2017-й их как минимум удвоилось. И если у нас раньше на них гоняли только безденежная молодежь, то теперь водителей "за 50" уже "каждый десятый", и уже полно коммерческого транспорта такого же плана. По поводу "молдавского сценария" - к нам он не применим, Молдавия размерами как одна средняя область, у нас авто (без разделения на растаможенные/нет) раза в 2 больше, чем у них населения. Кроме того, при молдавском сценарии забыли упомянуть, что к "евробляхам" машины с румынскими номерами у них не относятся, а по сути это та же халява, и таких машин очень много. Силовой сценарий так же не применим, чтобы эффективно "расправится", нужны силы. Чем они собрались запугивать? Полицаями, которых и так почти каждую неделю стреляют/режут? Атошниками? Половина из них сами ездят на бляхах, и почти поголовно без башни. По одному вылавливать через суд? Уже обосрались, да и суды завалены по две головы сверху.

Николай | 12:35, 12 квіт 2018

в 97 году было тоже полно транзитов. стоило кучме сказать ВОН! так их менты сразу все убрали. к 1999 году повторных выборов уже не было никаких иностранных номеров в стране. сейчас просто пороху страшно делать такое, выборы ж на носу. а после выборов пожалуйста. увидели евробляху -- на штрафплощадку. народу бунтует? а это когда-то кого-то из верхотуры волновало?

Андрій | 17:21, 15 квіт 2018

Ну ви казочки нерозказуйте.Кучма дозволив розмитнити ці всі авто за 100 уо!!!

Ч x Ч | 15:52, 18 квіт 2018

це вам батенька не 99 кучма.. зброї то багато да і заіпали всі всіх..менти схоронятса нелякай

Николай | 16:12, 18 квіт 2018

так и сейчас подобное обсуждают. вы не забывайте что тогда у.о. оценивалось к гривне 2.24 а не 26 как сейчас. Но растаможка даже за 2к у.о. за БМВ 730 всем кажется очень дорогой. а за 500 евро не дадут растамаживать хотя бы потому что политиков жаба задушит.

Владимир | 10:46, 12 квіт 2018

Да чхали они на шумиху когда касается их кармана, так что никто на уступки не пойдет, есть такое понятие как прецедент не только в нашей, но и есвропейской практике, поэтому Молдавский вариант это лучшее что может произойти, ну и паралельно силовой вариант для особо непонятливых шаровиков...закон один для всех, плати налоги и катайся, а если денег нет ходи пешком!

Александр | 18:53, 12 квіт 2018

Деньги есть, и я катаюсь, а мразям пришедшим к власти платить не буду из принципа

Ч x Ч | 15:54, 18 квіт 2018

Еврейский сценарий!

Николай | 13:00, 20 квіт 2018

НОРМАЛЬНО ТАМ КУПЯТ ЗА 600 $ ЗДЕСЬ ЛОХАМ В ПАРЯТ ЗА 2500-3000 $ И ЕТО НЕ ВСЁ ТАК ОНИ В ПРИДАЧУ СНЯТЫЕ В ЕВРОПЕ С УЧЕТА ИШЬ КАК СКАЧУТ ЧТОБ НЕ ВИЕЖАТЬ ОНИ УКР ГРАНИЦУ ПРО ЕДУТ А ЕВРОПА НЕ ПУСТИТ ОНИ ТАМ ДАВНО СНЯТЫЕ С УЧЕТА.

Павел | 21:01, 11 трав 2018

Владимир, не забудь еще и то, что как истинный "законопослушный", ты "де юре", должен раз в 10 лет сдавать своё авто на металлолом и покупать новую машину. И если твоей РАСТАМОЖЕННОЙ машине больше 10 лет - ты тоже лезешь в карман государству.

Виктор | 11:56, 12 квіт 2018

Оте гівно що сидить в раді воно працює на олігархів а не на нород укріни так що поки те бидло не поміняємо нічог хорошого не ждіть

Сергей | 12:49, 12 квіт 2018

Уже поменяли!

Сергей | 12:42, 12 квіт 2018

Лучший сценарий для Украины - сделать среднюю зарплату 700-800 евро и тогда я куплю себе новый автомобиль и заплачу все налоги

Андрій | 17:23, 15 квіт 2018

А звідки тоді стільки автомобілів 2000-х років в Європі? У них ж такі високі зп і кредити дешеві?!

Андрій | 17:23, 15 квіт 2018

Та і яке ви авто купите ? Ланос?

Сергей | 12:47, 12 квіт 2018

Бляхи у нас в городе катаются не дешевые, такие стоят в Евросоюзе от 10 000 у.о и выше значить их берут не бедные а хитрые! И почему им должна быть какая то поблажка, ведь автомобилей на укр регистрации в 10 ки раз больше и люди платили таможню и наполнение в бюджет в Страну когда идет война, с агрессором а те хитрожепые катаются нелегально и еще права качают!

Максим | 18:20, 12 квіт 2018

Так ты заработай хотя бы на дешевую бляху. Вопрос не в конкретных машинах а в их стоимости у нас - в стране в которой такие как вы не хотят уступать нормальным людям, и принимаtnt желание платить меньше (как в европе) за хитрожопость. Платите тогда по полной и спонсируйте ЗАЗ. Потом почините ходовую авто тисяч на 20 - 30 и только потом говорите про хитрожопость. Я свои деньги зарабатывал без помоши государства и платить просто за то что я живой я не намерен

Гость | 10:57, 13 квіт 2018

Всі хочуть як в Європі. Хочуть шкіл, хочуть лікарень, доріг і т.д.. А платити податки - ні. При перетині кодону всі занють, що треба включити ближнє, затібнути реміть, не перевищувати швідкість і т.д.. Як тільки повертаються назад - всіх міняє. Питання - чому? Може треба таки самим почати мінятися. З самого простого.

Андрій | 17:25, 15 квіт 2018

Давайте тоді згадайте скільки податку платять в Європі при розмитнені авто ! 200євро!!! А самий багатший президент в Європі хто? Я плачу з зп 40% податку це мало? Скільки я ще маю віддати?!

Гость | 18:59, 16 квіт 2018

А ще забув добавити "не продав РОШЕН". В Європі платять за все!!!. І недай Боже тобі хоч євро утаїти. А в нас триповерхова хата, вся сім'я на базарі сидить, або котрабас возить, на подвір'ї модні тачки і ... субсидія

Гость | 15:32, 12 квіт 2018

Проблема? Платний проїзд дорогами України автомобілів з іноземною реєстрацією де за кермом громадяни України. Віньєтка на вікно та щомісячна оплата в районі 500-600 грн. Не оплатив - шраф. Скільки блях - мільйон? 6 млрд в рік в бюджет. І проблема знята. Кому треба буде їздити на бляхах. При цьому знижувати розмитнення на авто після 10 року.

Александр | 19:02, 12 квіт 2018

Где ты дороги видишь в украине? Одни направления

Гость | 10:53, 13 квіт 2018

Незавадило би трохи поваги до держави в якій живеш. Відносно доріг - порівняно з 12,13 і 14 роками у нас в регіоні в рази ситуація краща. Одесити та турки вже четвертий рік дороги в нас роблять - ніби непогано. Навіть кажуть люди, які трохи в темі, що кошти є на дороги, а не вистачає потужностей.

Ч x Ч | 16:04, 18 квіт 2018

а кто запчасти будет покупать если дороги будут как ровные..это неприбыльно для еврея

Андрій | 17:27, 15 квіт 2018

Невистачає потужностей?))))) Шведи сказали дайте нам зробити бо ви з гавна ту дорогу робите.Нові дороги по львівські області за пару років розтанули разом з снігом.99% доріг немає.Висуньтесь дальше свого міста

Николай | 16:18, 18 квіт 2018

интересно где это такое творится. у нас в Херсоне как была печаль так и осталась. их ремонтируют и через месяц они уже выглядят как после бомбежки. вопрос из чего наш укравтодор этот асфальт делает что его на 20 дней не хватает?

Юрій | 16:11, 12 квіт 2018

Халяви не буде. 27 років не було і зараз не буде. Краще з владою ні про що не домовлятися і їздити собі спокійно поки ніхто не чіпає. Навіщо вести переговори про те щоб щось заплатити? Їздите нахаляву і їздіть далі. Якщо людина совісна то вона і на блясі з дтп не втече, а якщо ні то і українська реєстрація нікого не зупинить.

Александр | 19:03, 12 квіт 2018

Согласен на все 100%

Евгений | 07:41, 14 квіт 2018

Кто мешает продать свою машину по цене как в Европе? Цены на вторичку не государство диктует

Андрій | 17:29, 15 квіт 2018

Проблема в тому що ринок недонасичений автомобілями! А так як розмитнювати авто старше 2010 року заборонено (а це сама більша категорія автомобілів які в попиті) то і ціни ростуть.Закони економіки-від дефіциту росте ціна

Аркадий | 14:46, 16 квіт 2018

Какое красивое слово - ненасыщен.... А что такое насыщенность? Это когда каждый член семьи каждый день ездит на новом авто?

Гість | 20:26, 17 квіт 2018

Тобто якщо вони це примут а я зараз захочу пригнати і зразу ж розмитнити то мене пошлют бо буде дата "до"? Якщо так то смисл?

Евгений | 12:32, 20 квіт 2018

Конечно покупать, во первых чтобы все ваши знакомые наконец-то поняли что вы за фрукт. И чтобы ваш штраф в бюджет вас нашел с подальшей утилизацией ввезенного.

Tim | 00:15, 01 груд 2018

Моя точка зрения такая. Чтоб иметь достаток, хоть какой, есть два пути. Либо больше экономить и откладывать на что-то. Либо больше заработать, и тоже откладывать на что-то. Каждый решает сам . В меру своих МОЗГОВ. Поверьте в любом государстве есть бедние и богатые. Как перейти из одного состояния в другое, зависит только от самого человека.

без имени | 20:05, 05 груд 2018

на вас немає французов ..ви або бот або раб терплячий і не всі будуть багаті тому шо упирі сидять на їх шиях..вам незрозуміти напевно

Tim | 00:16, 01 груд 2018

С

Додати коментар до статті Читати усі коментарі (45)

Каталог автосервісів України

Дивитись всі →

Перевірено людьми